Zurich Marató de Barcelona 2021

Zurich Marató de Barcelona 2021

10 Nov 2021 22:15 #501 per Jordi (Associat/da)
M'ha encantat i no has defraudat :hearteyes:

XarlieOne1 amb la crònica pagues de sobres :kissheart:

Tots dos tenim clar que el teu ego l'has amagat en una grupeta envejable i t'espero en un cara a cara a la propera :666: :hocho: :hocho:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2021 22:26 #502 per XaviCht (Associat/da)
Ja em vaig treure el barret amb la preparació, i me'l vaig tornar a treure amb la marca, però me'l torno a treure encara més amb la crònica :raised:
Gran, Xarli :great: I gran el grup que t'ha ajudat, i no cal dir, gran la llebre que has tingut.

Crònica directa als prenis pastanaga ::top:

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2021 08:28 #503 per RugbyMan (Associat/da)

mònica va escriure: Ets un exemple de superació i deus ser molt bona persona i bon amic si t'envolta tanta gent maca amb ganes d'ajudar-te.


Encara no he llegit la crónica...peró d'aquest no et creguis la meitat de les coses que diu. I de bona persona.......:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2021 10:43 #504 per Tiny (Associat/da)
anna El teu granet de sorra es molt apreciat! El temps final es el de menys! Felicitats! :great:

xevifisio Un plaer retrobar-nos per la foto. Felicitats per acabar-la amb 3 setmanes de preparació!

felip Ja com a última idea... Has provat de prendre un ibuprofeno? Jo ho faig per la mitja marató aprox.

XarlieOne1 Felicitats per aquesta crònica tan emotiva i completa. :party: :party:
La crònica que estic preparant sembla de becari al costat de la teva.
La teva millora es brutal. El resultat em sona: Sortir a fer sub 3h30' i acabar en 3h 31' (dos cops m'ha passat :laughing: )
Potser, per posar una crítica, jo hagués sortit per davant de les llebres del 3h30. Tenir que avançar les llebres amb 50-100 corredors enganxats es massa estressant per una marató! JMHO

Rugbyman Mira que ets liante,hahaha :666:

Finalment com anécdota, després del subidón de la marató tenía una visita médica concertada per dimarts. Us imagineu que la doctora també havía corregut la marató i encara tenía més ganes que jo de parlar-ne! :whistle: :whistle:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2021 10:58 #505 per mònica (Associat/da)
RugbyMan me l'ha ha colat bé doncs :laughing:

ana ara que m'ho recorda en Tiny...enhorabona per la marató, sembla que la vas gaudir força i AIXÒ és el que realment importa :)

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2021 10:51 #506 per felip (Visitant)
Hola nois,

Tiny

felip Ja com a última idea... Has provat de prendre un ibuprofeno? Jo ho faig per la mitja marató aprox.


Ull amb el Ibuprofé!!! Tinc un conegut Runner que va haver d´anar a urgències i tot, ja que habitualment se´l prenia abans de les competicions. Aquest noi va tenir un problema intestinal bastant greu.

Et passo un enllaç en el que comenta aquest tema, per si et ve de gust llegir-lo.

Ibuprofe abans de correr?

Fins aviat nois.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2021 18:44 #507 per Tiny (Associat/da)
felip Sé que el tema del ibuprofé es controvertit però en el meu cas em va perfecte , sempre sense abusar.
A mi m´ho van recomenar corredors de ultres...

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2021 20:48 #508 per jb (Associat/da)
He llegit la crònica d'en Gebre. Xarlie one. I he estat 43 minuts per fer-ho.

ja ja.

Jb.

Grannnnnnnnnnnnnn

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2021 21:38 #509 per tonivet (Associat/da)
PERO HOY TODO ME DICE :QUE VOY A PASÁRMELO BIEN!!

Aixo es el que penso quan em llevo pel mati a les 6 i em miro al mirall: i es que vull pasar-m'ho be!

Nomes fa 5 setmanes de la marato de Berlín, pero va ser un fiasco: a ritme fins a la mitja i a partir d'aqui es van anar apagant les piles poc a poc. Tot l'estiu passant calor i matinant per aixo?

Quan el meu amic Francesc em va proposar acompanyar-lo a la marato de Barcelona no m'ho vaig pensar gaire, muscularment m'havia recuperat be i la mitja de Barcelona no havia anat tant malament, pero si que es cert que el dolor a la planta havia anat a mes.

Abans d'anar al metge decideixo comprar-me unes Hoka (Rincón 2) per a guanyar amortiguacio i encarar amb garanties aquestes tres setmanes que queden. En Francesc m'ha dit d'anar a 5,15-5,30, accesible per a mi i per a ell encara mes, pero no está gaire fi.
Tant poc fi que finalment decideix no correr la marató, pero jo ja tinc el cuquet i el dorsal. Després de donarli voltes, decideixo anar amb el globus de 3h30.
Amb les Hoka, una mica de gel després dels entrenaments, i algun ibuprofe als rodatges mes llargs, vaig fent. Pero per insistencia de la familia finalment vaig al metge i el diagnóstic es edema osi d'una falange amb risc de fractura d'estres.
Li comento a l'entrenador i em diu que faci la marato, tots els que coneix que tenen fractura d'estres no poden ni caminar.
Per si de cas la última setmana no faig res, ja tinc la feina feta.
Al calaix de la marato coincideixo amb en Jorfer, Sergicb, alex_knight, amic, xarlieone, sin camiseta i algun mes que no recordo. Els hi comento que encara no se si anire amb ells a veure com em trobo.
Quan donen la sortida (molt emotiva per cert, cantant en directe) tinc les llebres de 3h30 devant i surten forca rapides. Jo vaig fent al meu ritme, que veig está una mica per sota de 5 i finalment els agafo al camp del Barsa. No m'hi trobo comode amb tanta gent, aixi que aprofito la baixada de pl Espanya per a adelantar-los. De moment la temperatura es bona i el ritme comode, vaig mirant i saludant a coneguts; m'ho estic passant be.
A prop de la meridiana sento gaire be l'ale de les llebres, aixi que la pujada a la meridiana apreto doncs noto que tinc marge.
La baixada encara es mes comoda, vaig una estona amb el stone i passo la mitja en 1h44.
Tota la zona de la Verneda i la Diagonal intento animar a la gent en la zona de mes public, fins que a final de la Diagonal m'agafa la barqueta del Jorfer. Em poso atirar amb ells, vaig una mica forsat pero crec que puc aguantar el ritme. Pero ja arribant a Triomf de cop marxen, les cames ja no responen com abans.
Ja arribant a pl Catalunya m'agafen les llebres de 3h30 pero jo ja vaig en mode supervivencia (5,30-5,40).
Per la zona de Sepulveda que potser s'em va fer mes llarga, recordo somriure tot i lo petat que anava, pero m'era igual, m'ho estava passant be. Per aqui em passa l'aurelian suant com una bestia i encara ric mes.
A la recta final accelero perque em ve de gust, les cames van molt justes; a l'arribada apunt estan les rampes d'apareixer.
Ja esta.
3h34, no ha estat malament el temps, i m'ho he passat be

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2021 23:38 #510 per gorka (Associat/da)
He deixat passar una setmana per anar llegint les vostres cròniques.

Antrico
Al final no va ser res greu. A preparar la propera.

cachirulo
Épica ha sigut preparar-la. N'hi haurà més!

JRDi69
No en tenies prou amb 42? :)

Trivix
Al 33 ja no val la pena abandonar. Quan em passa pel cap, penso que igualment hauré d'anar a recollir les coses.

XarlieOne1
Crònica? Novela?

felip
A vegades ens passen aquestes coses. Costa trobar una explicació. Ànims i a per una altra.

anguru
Les aposte, a vegades (nomès a vegades), surten. Jo sóc dels que n'han fet moltes i ben poques m'han sortit. :angry:

bebop
Digne i realista el temps que has fet. Enhorabona per les 25 primeres!

Kaisur
Aix les endorfines, el sucre i la motivació. Tot plegat un còctel explosiu. Si no ets com jo, amb el temps aprendràs a dominar-lo.

XaviCht
Doncs ho heu clavat! Enhorabona!

MIGUELSBD
Felicitats a tots dos! Un altre repte aconseguit.

mònica
:heart:

SandraB
Enhorabona per la marca! Modesta, no li dones importància però ens han fet un spolier. :cheer:

andreugg
És francament excepcional una Marató "millor del que esperava" o sigui que felicitats!

aurelian
Si estàs satisfets ja està bé. Admiració: sembla que has poguit acomplir la estratègia.

Alex_Knight
Fer el millor parcial del 30 al 35 em sembla que ho explica tot: també la vas encertar.

Tiny
Em va fer il·lusió veure't des de fora. Sempre ens veiem en cursa.

anna
M'agrada això de no tenir-ne mai prou. Té molt de mèrit estar-s'hi 5 hores llargues. I tant que sí!

tonivet
Resultat molt digne, no ens enganyem! Cuida el peu, que només en tens un parell.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2021 16:20 - 13 Nov 2021 16:23 #511 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona a tots per les cròniques i per la marató :party: :party:

I per les fotos de l'amic àlvar... polgi!

Llegides i gaudides totes.

Tant les curtes (Trivix i JRDi69 (bé, aquest últim feia distància llarga i crònica curta :whistle: )
com les no que no tenien un final feliç (Antirco, Cachirulo i el pobre Felip) que es mereixien molt més.
Molts ànims a tots 3!! A vegades els nervis i la mala ingestió dels últims dies poden fastiguejar a 4 mesos de preparació..

Les divertides com la de'n Kaisur i totes les altres més sentides:
Miguel_SBD, Anguru, Bebop, XaviCht & SandraB, Mònica, Andreugg, Aurelian, Alex_Knight, Anna i Tonivet

Menció apart per l'amic XarlieOne1, que jo sí que dono fe que és un molt bon tros d'home.
No només has fet un canvia radical físic (de 96 a 76 kgr), no només has baixat 36 minuts de la teva marca, però a més a més has fet una crònica brillant!! Quin gust llegir-la. Una marató que molts només podem somiar :heart: :heart: :trophy: :trophy: :heart: :heart:

Llàstima que aquest cop no hi hagi premi pastanaga per a la millor crònica :666: :666: :666:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2021 18:30 #512 per Tiny (Associat/da)
Marató Barcelona 2021

Després de l’aturada per la pandèmia em trobava amb moltes ganes de córrer aquesta marató. El problema era que entre el estiu (calor + vacances) anava molt curt de kms. La meva preparació de 4 mesos ha estat:
Juliol : 84
Agost: 99
Setembre: 101
Octubre: 157
Fent tan sols la Mitja de Tàrrega en 1h 50’ com única cursa i la tirada llarga de 25 km.
A última hora i gràcies a la refrescada vaig millorar sensacions i el test del 2x6000 em va sortir favorable per intentar estar en 3h45’.
També afegir que el fil de la marató ha estat un gran ajut per mantenir la motivació...

Diumenge em presento amb temps per la foto ja que per mi es un moment màgic que espero cada any. Molt content de saludar companys que fa temps que no veia i posar cara a gent del foro que no coneixia!
La meva idea era sortir del final del calaix del 3h15-3h30’ que tenia demanat el 2019 quan vaig fer la inscripció. Això em permet accedir a última hora sense nervis. En Guiri m’havía dit per sortir junts encara que jo el veia per estar més endavant. Escoltem la cançó Barcelona cantada en directe per una parella de cantants i acabem sortint després de la segona versió. Moment “gallina de piel”

Km. 0-5 Temps 27’05
Sortida molt neta i enfilem la carretera de Sants sempre amb en Guiri al meu davant. Intento frenar-lo perquè el perfil es desfavorable. En aquest tram ens trobem amb en Jcros que s’ho pren amb més calma. Em pregunta pel avituallament correcat de la catedral, li explico que ja no hi passem i finalment em fa riure demanant si hi tenen volls? Seguim pujant i ens acostem al camp del Barça per la travessera. Començo a veure cares conegudes. Impossible recordar-los a tots, només citaré als que recordo de més d’un cop!

Km. 5-10 Temps 25’56
Del km.5 al 8 hi ha una certa baixada i fem algun km per sota de 5’. Abans d’arribar a la Gran Vía em crida en kim amic, i un autèntic animador professional. Crec que el vaig veure en cinc llocs diferents del circuit!. En la Gran Vía comentem amb en Guiri que ens hem de frenar i així ho fem trobant un ritme més tranquil. En aquest punt ja tinc clar que en Ken té un punt més que jo, i que més aviat que tard ens haurem de separar.



Km. 10-15 Temps 27’30
Comencem la pujada del passeig de Gràcia, el gir per Aragó (que em recorda la cursa del Corte Inglés ) i seguim amb el ritme de 5’20. Al arribar al carrer Mallorca aviso al guiri que tinc a la família al km.12 i que ell segueixi i que si puc ja el atraparé. M’aturo amb ells passat el passeig de Gràcia, prenc una ampolla de Powerade i quan em giro veig les llebres de 3h30 i la marabunta que les segueix. Decideixo anar bevent mentre van passant i darrera arriba la barqueta correcat sub 3h 29’ i el meu fill (Lluis95) immortalitza en Jorfer cruspint-se un dònut! :laughing:
Darrera d’ells torno a entrar a la cursa però veig clar que no es el meu ritme i els deixo marxar. Apareix també en Dennis al que el veig preparat també per afegir-se a la barqueta. Una mica més endavant veig a la Ela (magnífica corredora que avui no corre) que fa el seguiment del OriolR, al que més endavant veuré amb les llebres de 3h45’

Km. 15-20 Temps 27’03
Després de prendre un gel, arribem a la Meridiana i el vent es fa notar... Aquest es un tram pesat per lo llarg que es el anar i tornar. Veig a en Danili que també està animant. Coincideixo amb alguns participants en cadira de rodes. Casualment veig a la socanna que està avituallant al altre cantó de la Meridiana. Després de passar Can Dragó arribem al gir de 180 graus i em sembla que el vent ja no molesta gaire.

Km. 20-25 Temps 26’31
Passo la mitja marató en 1h 53’32 i ja entenc que no baixaré de 3h 45’ segur, així que em relaxo i començo a picar de mans amb els nens. Arribo al avituallament on hi la socanna i la Iris. M’aturo i em bec el got d’isotònic que em donen. Pel km. 24 em prenc un ibuprofeno que sempre porto i que es un ajut per la part muscular. En aquest punt, m’avança en aurelian que va disfressat i que em fa entrar el riure. Com sempre, porta un bon ritme ascendent!

Km. 25-30 Temps 28’49
Arribo per fi a la Diagonal i veig al altre cantó que la barqueta correcat ha avançat a les llebres de 3h30 :great: . Més endavant m’anima en Ramon Beltra al que també he saludat un parell de cops. Després del gir de Glòries em torno a trobar a la Peti i Lluis95. M’aturo un moment amb ells i em bec el powerade sencer. Els dic que vaig bé però que aniré tranquil fins el final. També aprofito per prendre un segon gel i m’acomiado fins a la meta.

Km. 30-35 Temps 28’01
Després del gir del dinal de la Diagonal ve el moment més crític del recorregut per mi. Primer que noto es que no fa gaire vent. Busco corredors amb ritme similar al meu i em fixo en una noia dels Masques de Sant Andreu que va molt regular. M’enganxo amb ella (Marta es diu) i farem uns kms. plegats. De manera consecutiva saludo al Jordi Mas (preparat per córrer) al Pucurull (que m’anima dient-me que vaig molt endavant) i al Cándido. Van passant el metres i arribo al avituallament correcat. Començo a identificar cares, però no dono abast i finalment prenc un aigua de mans del Pere Boss. Moltes gràcies a tots i disculpeu els que no vaig saludar! Arribant al arc del Triomf, la Marta s’escapa una mica per saludar als seus coneguts i decideixo mantenir el ritme, encara que la tindré sempre a la vista fins a la arribada.

Km. 35-40 Temps 28’04
Passar el arc del Triomf, tal com indica el seu nom, per mi es el moment que ja sé que arribaré! El passadís per passar s’escurça i per moments sembla que estiguem al Tour de France. Impossible no animar-se i naturalment apareix en kim i li dic que es Deu, que es a tot arreu! També veig a en Polgi fent fotos. Després de la plaça Catalunya, ve el tram favorable de la Via Laietana, on m’avança la Carolineta que va fresca com una rosa! Li dic que tiri encara que em diu que no busca marca. La pujada pel Paral·lel costa però mantinc un ritme constant i avançant bastants corredors.

Km. 40-42,195 Temps 12’46
Pujant pel carrer Urgell tan sols penso en arribar al carrer Sepúlveda on sempre l’animació et porta endavant. Naturalment, que hi ha el Dabit amb la medalla penjada i fent fotos! Chapeau! El meu ritme va menguant però ja visualitzo l’arribada. Tornem al Paral·lel, última corba i veig a la família que m’anima molt. Després em desplaço a la dreta per xocar mans amb el waterpoler que es al peu del canó com sempre. Per fi, ha caigut la vintena!! Temps final 3h 51’45.


Finalment, parlant de la organització m’ha agradat la quantitat i qualitat dels avituallaments, ja que et permetien triar sempre el que desitjaves. També el tema del vídeo personalitzat i descarregable es un record xulo.
Potser, en negatiu he trobat que hi havia menys gent al carrer que els anys anteriors.

Ara, ja pensant en la propera que segurament serà al mes d’abril i esperant arribar en millor forma... :party: :party: :party:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2021 18:37 #513 per rularo86 (Associat/da)
Bona tarda. Un altre que va participar en aquesta edició.

Aquesta era la segona vegada que participava en aquesta distància, havent debutat a la 15a Marató d'Empúries, l'any 2018. En aquella ocasió vaig sortir amb la barqueta de 3:30 pero cap al km 26 em vaig despenjar. Del 29 al 35 vaig haver de caminar i al final vaig acabar en 3:54:32.

Tenint en compte aquella experiència, que per cert va ser la meva primera cursa com a correcat, i que en la tirada llarga que vam fer a Castelldefels em vaig despenjar al km 22, anant amb part de companys que volien fer 3:30, vaig decidir baixar objectiu i plantejar-me anar amb llebres de 3:45.

Em situo al final del calaix verd i veig que les llebres de 3:45 surten al següent calaix :cry:. Canvi d'estrategia doncs, em proposo mantenir un ritme de 5'20"/km. Donen la sortida i aviat surt un altre inconvenient, el GPS sembla que vol acabar aviat i em va marcant els kms abans de les marques homologades. Veient això, decideixo fer el que sempre es recomana, mirar el temps en passar per els diferents cartells quilomètrics i aprofitar els bucles que feia el circuit per anar mirant a quina distància venien les llebres de 3:45. Havent fet el gir de l'Avinguda Meridiana, veig que hi ha gairebé 1 km de marge i començo el compte enrera cap a meta sabent que em puc permetre perdre temps a la segona part de la cursa. A l'avinguda Diagonal veig que es manté la distància i cada cop queda menys, bones notícies. Arribo al mur mantenint ritme, pero depres afluixo una mica camí del km 35, els quadriceps comencen a fer de les seves. Faig la baixada de Via Laietana i haig de mirar de relaxar-los una mica caminant uns quants metres. Continuo corrent i poc a poc s'apropa cada cop mes l'arribada fins que em trobo amb la recta d'arribada, encara i estar força tocat, en arribar a la catifa blava, vaig treure forces i vaig acabar amb una marca de la casa, un sprint amb 42km a les cames :joy: i parant el temps real en 3:42:51 (5'16" km).

Ritme parcials de 5km (mirant resultats oficials):
5'17"/km (5), 5'03"/km (10), 5'03"/km (15), 5'10"/km (20), 4'54"/km (25), 5'13"/km (30), 5'31"/km (35), 5'54"/km (40), 5'37"/km (arribada).

Un aspecte on no vaig voler jugar-me-la va ser l'aspecte dels gels. Vaig decidir no agafar-ne'n cap i en canvi beure aigua i refresc en cada avituallament. Algú va prendre'n cap?

Els 2 moments mes emotius que vaig tenir van ser a Ronda Sant Pere, amb el caliu del public fent passadís i, obviament a l'arribada.
Ara, un cop arribat als fisios, semblava que en comptes d'haver fet una cursa haguéssim vingut d'un camp de combat.

Per si algú vol veure la meva arribada: Vídeo arribada

XarlieOne1 36 minuts de retallada. Enhorabona.
Antirco, felip, ànims per la propera vegada.

Pel que veig hem participat 28 pastanagues, salutacions a tots i totes.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2021 18:50 #514 per mònica (Associat/da)
tiny a veure, fer una crònica de marató i no mencionar ni una mísera molèstia o doloret...hauria d'estar prohibit!!! :laughing: és broma, me n'alegro molt per tu i crec que si pots entrenar bé la propera, volaràs!

rularo86 enhorabona per superar amb nota el teu objectiu!!! :clap: jo vaig prendre 4 gels "meus" , 2 dels Finisher que donaven i un tros de plàtan...no fos cas que passés gana :whistle:

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2021 21:36 #515 per jramon (Associat/da)
Doncs al final va sortir la marca

No tenia clar que ho pogués fer perquè preparava la de Boston pel 11 d'octubre amb un entrenament per anar a gaudir. Quan ja vaig estar segur de que no obrien em quedaven 6 setmanes per adaptar l'entrenament a intentar baixar de 3:35. Així que vaig optar pel gimnàs. Exercicis per evitar que al ritme de 4:55 se'm "trequesin" les cames.

Vaig mantenir el ritme per passar la mitja en 1:43 i quan vaig veure 1:42 em rallo per haver anar massa ràpid i que això passés factura.

Al km 25 començo a notar una mica de carrega a les cames i afluixo una miqueta. Paso de 247 w a 240 w. I així vaig fins el km 35 on començo a notar mal a les cames. Baixo més la potencia fins a 224 w. Això vol dir anar a un ritme al voltant de 5:30, però tenia marge.

Aquests darrers 7 kms van ser difícils, però al final vaig passar en 3:33:33 (maco, no?)

Gracies per tots els ànims, per les fotos i per ser com sou.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2021 13:05 #516 per fandes (Associat/da)
Passo de nou per aquí per felicitar-vos altra vegada! M'acabo de posar al dia llegint amb calma totes les cròniques i són molt emotives. M'he hagut d'aguantar les ganes irrefrenables d'apuntar-me a la marató d'Abril!

Espero que els que en guardeu un bon record el seguiu gaudint i els que (com diria el Xarlie us heu endut alguna estaca) us la pugueu treure ben aviat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2021 14:00 - 15 Nov 2021 16:11 #517 per Jordi (Associat/da)
Al dia, sou molt grans :great: :party: :party: :party: :party:
Encara guardant el bon record tot i que en falten cròniques :whistle: :whistle:

Sobre el vídeo d'arribada d'asics algú sap com buscar el seu si no has rebut l'enllaç? :wonder:
Per descarregar el diploma també sembla un "joc de loteria" descarrega el que vol; buscant he aconseguit el meu, però res a veure amb el meu número de dorsal :unsure:


Salut!
Jordi

EDITO: Pel meu vídeo he enviat un correu per aquí: www.asics.com/es/es-es/contact-us/contact-us.html on posava "Enviar un correo electrónico a ASICS"; veurem que hem diuen i ja diré ;)

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2021 19:16 #518 per arcadi42 (Associat/da)
No he fet la crònica perquè just l'endemà de la Marató vam marxar cap a Nova York i hem tornat avui. Dissabte vaig fer la mitja marató de Washington. Aquesta setmana faré les dues cròniques a la meva pàgina web i ja us posaré el link per si a algú li interessa llegir-les...

La marató de Barcelona, la meva 150, va sortir segons les previsions. A la meva edat ja sé que baixar de 4 hores exigeix entrenar amb una mica de rigor, cosa que ara no faig. Per tant, vaig sortir amb la idea de córrer al voltant dels 6 minuts per km. Esperava fer entre 4:10 i 4:20 i vaig fer 4:16, o sigui que content... No ens podem regir pels temps de quan érem joves. És el que hi ha... (Com el Barça)

A Washington no les tenia totes perquè només feia 6 dies de la marató i no sabia com respondrien les cames. Vaig sortir amb molta prudència, a més de 6, però em vaig anar trobant bé i vaig accelerar progressivament. Em va faltar arriscar una mica al principi per baixar de dues hores i vaig fer 2:01:53. Però també molt content, i més perquè la Cristina i la Fiona van fer la cursa de 5 km.

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2021 19:55 #519 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Jramon moltes felicitats per la teva marató germà estes molt més fort que jo :great: :great: :great: :great: :great: :great:

Arcadi amb l'eadat que tens esta molt bé la marató i la mitja també tenin en compte que la vas fer a 6 dies de la marató :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2021 20:17 #520 per jramon (Associat/da)

MIGUEL SBD va escriure: Jramon moltes felicitats per la teva marató germà estes molt més fort que jo :great: :great: :great: :great: :great: :great:


Gracies, pero si ho haguéssim fet per muntanya em deixaves mes que enrere ;)

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.