I Marató Internacional Elx-Alacant 30/11/2025

I Marató Internacional Elx-Alacant 30/11/2025

26 Nov 2025 19:03 #61 per XaviCht (Associat/da)
Faig tard a tot però molts ànims, Jorfer, i que et surti una gran marató per dedicar a la teva sogra.
M'alegro que hagis gaudit de la preparació, i ara ja només queda rematar-ho, que ja sabem que faràs amb tota la seguretat possible.

Esperem crònica, és clar :)

Xavi

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2025 20:52 #62 per aurelian (Associat/da)
Molta sort Jorfer

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

26 Nov 2025 21:46 #63 per Jorfer (Associat/da)
Chute, XaviCht i Aurelian, moltes gràcies pels vostres bons desitjos.
Sóc ambiciós i m'agradaria diumenge tenir el cinquè sub 3h10 del meu palmarès,
Ho intentaré.

La sogra ens fa poc i el meu pare el divendres farà 13 anys ja, buff com passa el temps. D'alguna manera aquesta marató la dedicaré a les persones que ens han donat la vida i que, per llei de vida ens van deixant, ja siguin, pares, mares, sogres, àvies :kissheart: , ...i, que molt sovint degut a la falta de "temps" els deixem de banda. Dedicar-lis temps és maco i evites la seva sol·litud. Paro que això és un xat d'atletisme.

Continuem i demà podòloga per a tallar-me bé les ungles oi Sandmannn? :stucktongue

27 Nov 2025 18:23 #64 per Hansi (Associat/da)
Amic Jorfer, hem parlat força durant aquesta preparació de les nostres maratons de tardor, però encara no havia escrit en aquest fil.

Penso que has fet uns entrenaments magnífics i ho has gaudit molt, amb un mètode innovador per alguns de nosaltres (jo estic aprenent molt cada cop que m'expliques), que t'està fent millorar constantment.

Diumenge espero que gaudiràs amb cada km, i quan calgui lluitar, ho faràs com el que més, perquè ets un as corrent aquesta distància.

Com dius, aquest diumenge és un capítol, i a meitat de març un altre (espero estar per allà). Tant de bo que et vagi molt bé, campió! :muscle:

27 Nov 2025 20:41 #65 per Jorfer (Associat/da)
Hansi moltes gràcies per les vostres paraules.
Cap al sud anem amb il·lusió i confiança, dos pilars bàsics de manual teòrics per tal que sorti bé una marató.

Aviat tindrem la resposta i, si això funciona, m'encantaria fer Bcn al teu costat i intentar fer en el meu cas una MMP i en el teu una bona mossegada a la marca de la setmana passada a Donosti.

Ens veiem i ja us aniré explicant!!

28 Nov 2025 10:57 #66 per Josep58 (Associat/da)
Jorfer, molta sort en aquesta nova marató que faràs aquest proper diumenge.

Experìencia en correr maratons no te'n falta, igualment però desitjar-te que puguis fer la distància d'acord tamb les teves previsions i que faci una bona climatologia per fer-la

Molta sort capi ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

28 Nov 2025 11:01 #67 per Jorfer (Associat/da)
Josep58 Moltes gràcies!!

M’he aixecat amb l’estomac mogut i he vomitat. Espero que quedi aquí. A veure com evoluciono però, evidentment, Crec que si, la faig, hauré de ser més prudent.

Penso en positiu🤞🙏👍💪

28 Nov 2025 11:13 #68 per Danigoal (Associat/da)
Bon viatge i que tinguis un bon cap de setmana, amb una bona marató :hearteyes:
4500 participants per una primera edició, està molt bé

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

28 Nov 2025 11:16 #69 per Vicenç (Associat/da)
Sembla que tindreu bona climatologia, entre 10ºC i 15ºC i ennuvolat, això no ho pots controlar, tot el que depèn de tu, sols pot sortir o bé o molt bé. Molt ànims .

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

28 Nov 2025 11:39 #70 per Jorfer (Associat/da)
Vicenç i Danigoal Moltes Gràcies.

Esperem que la climatologia ajudi.

Ja us explicaré

28 Nov 2025 16:50 #71 per Dennis Teuling (Associat/da)
Ostres Jorfer, espero que lo de l'estómac hagi sigut només un menjar que ha caigut malament i que el diumenge puguis estar al 100% de nou!

Que vagi tot molt bé, tinc molta confiança en tu amic :raised: :raised:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

28 Nov 2025 17:14 #72 per Tiny (Associat/da)
Jorfer Ha estat un plaer anar llegint la teva preparació setmana darrera setmana.

Espero que tinguis el premi final diumenge! Molts ànims!!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

28 Nov 2025 17:47 #73 per Hansi (Associat/da)
Jorfer, tant de bo que sigui com diu el Dennis, un menjar que se t'ha posat malament i prou, i que no influeixi en la marató :pray: :pray: :pray:

I per Barcelona, seria genial si estic prou en forma per acompanyar-te en aquest objectiu tan maco que dius

28 Nov 2025 18:46 #74 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies amics!!

Estic rabiós per la impotència que tinc en aquest moment doncs hem trobo en un moment de forma fantàstic (similar al del 2020 quan vaig fer MMP) i per una inoportuna grip intestinal se'n va tot a norris.

He arribat ara mateix del metge i es confirma el ko tècnic. A les 17:00 he tret també l'arròs del dinar i el senyor doctor em recomana que no la faci encara que em vagi trobant millor per a evitar riscos, així que li faré cas. Com molt faré els primers kms per Elx i cap a l'hotel a dutxar-me i a fer turisteo.

Suposo que la tensió de les darreres setmanes amb la mort de la sogra ens va pagant factura, doncs tant la meva dona com jo, hem caigut amb la grip, ella abans i jo després.

Gràcies a tothom pel seguiment i sembla que la marató LXVIII està gafada (Madrid a l'abril i ara Alacant).

28 Nov 2025 20:07 #75 per Hansi (Associat/da)
Sento molt llegir això :cry: :sob: Ho he viscut diversos cops i sé la ràbia que fa :grrr:

Pensa que això no et detindrà i quan puguis fer la propera marató, et treus l'espina :kissheart:

29 Nov 2025 09:03 #76 per RUNandWINE (Associat/da)
Ostres, Jorfer, quina mala sort. Havies fet una gran preparació i que et passi això dies abans de la marató…quina ràbia :grrr:
La part positiva és que a Barcelona volaràs perquè tens tot aquest entrenament acumulat i no tindràs el desgast d’haver corregut la marató. Sí, és una part bona agafada amb pinces però és per buscar algun avantatge.

Ànims, company! 💪

29 Nov 2025 09:21 #77 per XaviCht (Associat/da)
Ostres!! Molts ànims! Fas bé d'evitar risc, però...
Una abraçada

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

29 Nov 2025 11:03 #78 per Jorfer (Associat/da)
Hansi, RUNandWINE, XaviCht moltes gràcies per les vostres paraules però el seny diu que no tinc que córrer.
La grip intestinal et deixa molt xafat i treus per amunt i per avall.

Passo pàgina i a pensar en Bcn que resten 15 o 16 setmanes oi?

29 Nov 2025 11:32 - 29 Nov 2025 11:33 #79 per Hansi (Associat/da)
Ni plantejar-se fer una marató en aquestes condicions. Fas bé de passar pàgina :kissheart: . Cura't bé i que el teu cos es posi en condicions.

Si no m'equivoco, queden encara 15 setmanes per BCN, i amb la base que tens ara, el que cal és que el teu cos es curi bé per entrenar igual de fort que els darrers mesos. FORÇA JORFER! :kissheart:

29 Nov 2025 19:26 #80 per Danigoal (Associat/da)

Jorfer va escriure: Gràcies amics!!

Estic rabiós per la impotència que tinc en aquest moment doncs hem trobo en un moment de forma fantàstic (similar al del 2020 quan vaig fer MMP) i per una inoportuna grip intestinal se'n va tot a norris.

He arribat ara mateix del metge i es confirma el ko tècnic. A les 17:00 he tret també l'arròs del dinar i el senyor doctor em recomana que no la faci encara que em vagi trobant millor per a evitar riscos, així que li faré cas. Com molt faré els primers kms per Elx i cap a l'hotel a dutxar-me i a fer turisteo.

Suposo que la tensió de les darreres setmanes amb la mort de la sogra ens va pagant factura, doncs tant la meva dona com jo, hem caigut amb la grip, ella abans i jo després.

Gràcies a tothom pel seguiment i sembla que la marató LXVIII està gafada (Madrid a l'abril i ara Alacant).

Vaja feinada, Jorfer.
Sap greu que després de tota la preparació no puguis posar un resultat i haver de tornar a començar
Però, com diu el Hansi, ben fet, a recuperar i a per nous objectius :kissheart: :muscle:
Una abraçada

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats