I Marató Internacional Elx-Alacant 30/11/2025

I Marató Internacional Elx-Alacant 30/11/2025

30 Nov 2025 18:58 #81 per aurelian (Associat/da)
Vaya putada Jorfer... muchos animos, a passar pàgina, recuperar bien y a volver con ganas renovadas.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2025 20:46 #82 per Josep58 (Associat/da)
Jorfer hi ha cops que hi ha circumstàncies que no podem controlar i en aquest cas, sigui per la grip passada o per qualsevol virus o bacteria estomacal, el teu cos s'ha debilitat i t'ha portat a aquesta situació.

Es una llàstima perquè quan has fet la preparació i ets veus en bona forma per correr, aquest mal t'ha privat de fer-ho i encara que sap greu has fet bé de no correr riscos, passar pàgina encara que es faci dificil, a pensar en nous reptes.

Molts ànims i una forta abraçada capi ¡¡¡:kissheart: :kissheart: :kissheart:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

30 Nov 2025 22:41 - 30 Nov 2025 22:41 #83 per Vladi (Associat/da)
Jorfer, company, no cal donar-li voltes, ara toca recuperar-se i preparar-se per a la següent. Tot el que has treballat aquest temps també suma per a la següent.

Molta força i energia :great: :great: :great:

01 Des 2025 10:29 #84 per Chute (Associat/da)
Amic Jorfer, en primer lloc dir-te que has pres la decisió correcta. No tenia sentit fer la marató i posar en risc la teva salut. Després volia felicitar-te per la gran preparació que has fet, i que aquests quilòmetres no són perduts, doncs els tens a les teves cames. Quan et tornis a trobar bé veuràs que ha sigut una bona base per la pròxima marató. A passar pagina i a pensar en el següent objectiu.

03 Des 2025 14:07 - 03 Des 2025 19:52 #85 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies a tots els que heu seguit el fil i m'heu donat ànims per terra, mar i aire. :kissheart: :kissheart: :kissheart: :great:

Ha sigut un pal moral però no queda un altre que mirar cap endavant. Jo normalment tinc bona salut així que espero que no torni a passar. Com a mínim hem fet una mica de turisteo per Elx, Alacant, Xixona, Altea....

Ja he passat pàgina i avui he començat a trotar per a veure com està la panxa i dilluns proper ja a tope pensant en el sub 3h10 on continuaré amb dos possibilitats: Barcelona (amb Hansi i qui vulgui) i Praga (amb Danigoal i qui vulgui).

L'any proper si, es torna a fer la segona edició tornaré en busca de la revenja.

03 Des 2025 17:56 #86 per kilometer (Associat/da)
Jorfer, poc puc dir que no s'hagi dit ja. Vaig estar seguint els últims posts de la preparació i jo també vaig sentir la decepció pel teu problema de salut en el momenys més inoportú. La vida a vegades es així i no es pot fer res. Crec com s'ha dit que era assenyat no sortir com vas fer. Es més que probable que si que l'haguessis pogut fer, però a quin preu i amb quin resultat. Però, no ens enganyem, era la marató d'Elx, aquí al costat i tot i que fa mal el no poder culminar una gran preparació amb afrontar la prova, estic segur que en sortiràs feforçat d ecara al futur. Molta ànims i a continuar, que BCN t'espera. És casa teva i si l'ajuntem la ràbia continguda d'aquest sinsabor, estic segur de que pot sortir una molt bona marató :thumbup: .

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

05 Des 2025 09:39 #87 per Josep80 (Associat/da)
Ostres, Jordi, ho lamento. Fort cop anímic.
Com ja s'ha dit, però, la salut és la prioritat, i has pres la decisió correcte.
Tothom sap, tu el primer, que seguiràs fent grans curses, Barcelona la propera, ara que has incorporat el gym (màquines) dins la teva rutina d'entrenament.
Ànims!!

Cat M65-69- (1a marató 2004)
total maratons: 57 (en 42 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

11 Des 2025 11:13 #88 per Jorfer (Associat/da)
Kilometer&Josep80, gràcies per les vostres paraules i ànims.
A Barcelona per totes.

25 Des 2025 20:59 #89 per fandes (Associat/da)
Molta força Jorfer. Estic segur que aquesta dedicatòria que tenies en ment serà encara més sentida a Barcelona. I us desitjo molta salut a tu i la teva dona, abraçada!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats