Confinament COVID-19

Confinament COVID-19

18 Mar 2020 12:26 - 18 Mar 2020 17:58 #21 per gorka (Associat/da)
Jo, si no puc sortir a córrer, no tinc ganes de res. No em ve de gust fer experiments estranys, córrer i ja està.
De totes maneres, segueixo sense entendre perquè no es permet córrer en solitari. Altres activitats es permeten i altres llocs on hi ha confinament de la població (Itàlia, França i Bèlgica) està permès pels beneficis que això comporta.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2020 12:50 #22 per rnou (Associat/da)

Mona va escriure:

tonivet va escriure: www.eldiario.es/sociedad/Hacer-footing-u...as_0_1006849367.html


Una mica exagerat, no?! A mi ahir gairebé em posen una multa simplement perquè vaig coincidir amb els veïns de baix per treure les escombraries, obviament ens vam saludar just quan passava la policia, ens volien multar perquè deien que havíem quedat per reunir-nos...

A França deixen soritr a córrer sempre i quan vagis sol per zones poc concorregudes. Entre això o poder sortir per la zona comunitaria si no hi ha ningú més hi ha una gran diferència... Està clar que hem d'intentar no creurar-nos amb gent, jo porto desde diumenge sense sortir gens de casa, (només per llençar les escombraries), però just a l'edifici del davant estan fent obres i ara hi tenen més obrers que mai, ahir hi havia com 10 persones... entre poc i massa...


Sí i no,
en el meu cas tinc sort, ja que solament tinc una veïna, és de la família, i no pot sortir de casa (mai). La casa és familiar, així que escales i terrat puc fer-lo servir. De fet si em trobes algú a l'escala o al terrat, cridaria als GhostBusters abans que a la policia.

Però, no tocar baranes, superfícies comuns, etc és extremadament important en aquest moment.

També és veritat que amb un consens entre tots els veïns, es podria arribar a un punt d'equilibri.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2020 13:10 #23 per pinelli (Associat/da)
Eppp, confinats , ,, bé , doncs jo al principi pensava fer alguna cosa i tal però veient que això va per llarg , he decidit fer una parada tècnica de un o dos mesos sense cap escrúpol , paso de córrer per parking i terrasses , total per res ,,, el que sí que faré serà exercicis de core o treball funcional a casa , no tinc ni cinta per córrer ni bici estàtics ni res semblant , així que de moment faré això , em preocupa més l'apartat alimentici ,,? , Porto uns dies que han caigut , donettes, Cheetos , crispetes , un ribera del Duero ,, en fi ,, estic fotut :laughing:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2020 14:00 - 18 Mar 2020 14:02 #24 per Antirco (Associat/da)
Jo no vuí entra en debat que esta be o malament, però per mi..
El no sortir a córrer es mes un aspecte estètic que no altre cosa.
I el que no veig clar es que per altre banda es permet trasllada gent amb transports públics.

Aquest parón jo també mel prenc com un descans forçós que no el faria i fins i tot me es beneficios.
I es que se ha de mirar sempre el costat positiu.

De moment he desempolsat el meu Compex Wireless, així doncs la meva rutina diària serà
Core
Sentadillas
Zancadas
Flexions
Dominadas amb barra
Sessió Compex

El problema serà el control de pes que de moment ja me he posat quasi un kilet de mes.
I sobretot molt content de llegir-vos tot esperant una pronta retrobada :heart:

pinelli va escriure: em preocupa més l'apartat alimentici ,,? , Porto uns dies que han caigut , donettes, Cheetos , crispetes , un ribera del Duero ,, en fi ,, estic fotut :laughing:

+1

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2020 15:35 #25 per tonivet (Associat/da)

tonivet va escriure: www.eldiario.es/sociedad/Hacer-footing-u...as_0_1006849367.html


Exagerat? Potser si, pero tambe es insolidari. Si jo vull fer servir una zona comuna per a fer esport, potser un altre vei la voldria fer servir pel mateix motiu i finalment no ho fa precisament perque ho he fet jo.
Precisament pensava amb aixo mentres donava voltes a la piscina comunitaria que te 50 metres de corda, una zona que fins al juny normalment no hi entra ningú pero tinc veins que tambe fan esport...
Si tens el vist i plau dels veins no hi ha problema pero jo estic treballant i no vull arriscar - me a contaminar a ningu.
A mes aquest enllac me l'ha enviat la meva dona;he pillat la indirecta ?

Aixi que he encarregat un rodet per la bici i a prendre pel c...

Salut i paciencia

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2020 16:02 #26 per XaviCht (Associat/da)
Avui he rebut un correu de l'administrador de finques.... els jardins comunitaris, prohibits, diu... del garatge no diu res... 90 m de corda, té.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2020 17:05 #27 per Jorfer (Associat/da)

XaviCht va escriure: Avui he rebut un correu de l'administrador de finques.... els jardins comunitaris, prohibits, diu... del garatge no diu res... 90 m de corda, té.

Millor no preguntis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2020 17:08 #28 per XaviCht (Associat/da)
No pensava preguntar, no... :innocent:

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2020 18:17 #29 per Dennis Teuling (Associat/da)

gorka va escriure: Jo, si no puc sortir a córrer, no tinc ganes de res. No em ve de gust fer experiments estranys, córrer i ja està.
De totes maneres, segueixo sense entendre perquè no es permet córrer en solitari. Altres activitats es permeten i altres llocs on hi ha confinament de la població (Itàlia, França i Bèlgica) està permès pels beneficis que això comporta.


Doncs, sí, totalment d'acord amb tu gorka.
I Pinelli, també...

De fet, no m'agrada la bici, vaig provar una elíptica del meu cunyat (tranquils, fa mesos) i tot i ser un "pepino" de 2000€... súper avorrit.
Només m'agrada córrer.

Tot i així, intentaré treure la màquina de Chuck Norris, un Total Gym, per fer alguna cosa. Sense ganes, però per no estar del tot parat.

Ja veurem d'aquí 3÷4 setmanes si els que ara són contraris al córrer al carrer i muntanya... si poden aguantar.
Jo crec que no, i segur que el sedentarisme no es gens sa pel cos. GENS!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2020 18:35 #30 per Ricard (Associat/da)
Jo també soc partidari de no fer experiments estranys. Com que acostumo a comprar al Bon Preu que no es pas massa a prop de casa, aprofitaré per caminar cada tres dies per anar comprar.
I demà a la tarda tinc hora a les 17.00 per donar sang. Aquesta serà una passejada ben llarga.
Per cert, es necessita sang, ja que aquests dies han baixat el nombre de donacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2020 17:37 #31 per Duebrithil (Visitant)
Només estem a dijous i francament es fa un pèl dur tot el tema del confinament. Fins ara duia una càrrega de 3h de gimnàs / 4h d'spinning / 80Km setmanals, que ja s'havia reduït força a causa dels horaris de la nova feina, i ara el confinament ha sigut una traveta final que ho ha acabat de destarotar.

Malgrat tot intento mantenir un cert nivell d'activitat tant per intentar endarrerir al màxim la pèrdua de forma com en benefici d'un estat de salut mental. De moment cada dia he fet una hora de bici en un corró del Decathlon baratet i mitja horeta d'una rutina d'exercicis improvitzada a base de manuelles, cintes de resistència i el propi pes corporal.

Ahir a més a més em va arribar una armilla de 10Kg i peses de canells i turmells, que sumats a una pujada i baixada d'escales alegre sembla que fa treballar la patata. Només vaig fer 7 minuts a mode de test però espero avui poder allargar més la sessió. De cara el cap de setmana miraré de fer servir tot aquest muntatge per córrer pel terrat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2020 11:11 #32 per fandes (Associat/da)
Afortunats els que teniu espais propis (jardí, escales, terrassa) per fer exercicis!

Els que els tingueu comunitaris, recordeu que aquests dies està prohibit el seu ús, i més enllà de la prohibició té sentit per minimitzar al màxim la possible extensió del virus.

Per la nostra banda hem descobert a una noia @siemprejoven en xarxes, molt alegre i amb unes rutines que fan treballar de valent, us la recomanem!

Córrer no m'enrecordaré quan sortim d'aquí, però fort no hauré estat mai tant xD

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2020 16:38 #33 per jaume86 (Associat/da)
Servidor ja porta 10 dies a casa confinat amb el comput global de 3 migranyes i 2 dies de llit per un mal de panxa que normalment tindria solucionat anant a l'hospital per desfer el nus però que ara ja van prou carregats de feina com per un dèficit d'anar al wc... però al llit que segueixo, ben acurrucat. I ara al migdia han dit que és probable que, com a mínim, el confinament s'allargui fins l'11 d'abril. Amb 5 dies amb problemes sobre 10 de confinament, necessito sortir de casa, córrer pel costat del mar, que em toqui la brisa marina, mirar les estrelles pels camins més allunyats del centre de vilanova, que em toqui el sol mentre sento el soroll dels meus passos avançant... i una wishlist immensa de coses que ara mateix no poden ser i que no porto gens bé.

ànims a totes i tots

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2020 19:35 #34 per meep (Associat/da)

jaume86 va escriure: Servidor ja porta 10 dies a casa confinat amb el comput global de 3 migranyes i 2 dies de llit per un mal de panxa que normalment tindria solucionat anant a l'hospital per desfer el nus però que ara ja van prou carregats de feina com per un dèficit d'anar al wc... però al llit que segueixo, ben acurrucat. I ara al migdia han dit que és probable que, com a mínim, el confinament s'allargui fins l'11 d'abril. Amb 5 dies amb problemes sobre 10 de confinament, necessito sortir de casa, córrer pel costat del mar, que em toqui la brisa marina, mirar les estrelles pels camins més allunyats del centre de vilanova, que em toqui el sol mentre sento el soroll dels meus passos avançant... i una wishlist immensa de coses que ara mateix no poden ser i que no porto gens bé.

ànims a totes i tots


Collons Jaume86 Ànims!!!
Ànims per la migranya i mal de panxa, i ànims perquè llegint-te se't veu xoff!!
Va!!!! que en quatre dies estarem tots corrent per on ens agrada!!!

Alba! Penja el playlist a spotify, i comparteix-lo!!

Jo vaig tenir sort de demanar un "rodillo" només començar el confinament, i en un parell de dies ja el tenia a casa. Després es van esgotar a tot arreu.
És avorrit, però si et poses una sèrie de Netflix, passa més ràpid.
El terrat de veïns no l'utilitza ningú i alguns dies pujo a fer voltes, però és tant petit que la sensació de hàmster és brutal.
Bon entrenament per fer proves d'ultrafons en pista :P

He obert un fil, de l'App triTeam, on hi he creat l'equip CoRReDoRS.CaT: www.corredors.cat/forum/57-consultori-te...rs-cat-a-triteam-app
Si pengeu a Strava les activitats que feu aquests dies, allà podem veure qui curra més ;P

Ànims que cada dia, queda un dia menys per sortir al carrer!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2020 20:54 - 22 Mar 2020 20:55 #35 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Jaume86 noi ¡¡¡ cuida't d'aquestes migranyes i problemes estomacals que et tenen ben fotut a casa, si dificil es aquest confinament si a sobre la salut no es bona, encara es fa més coll amunt, així que molts ànims crack ¡¡¡ :kissheart:

Passats uns dies de prohibició de poder fer exercici al carrer, les rutines d'exercicis de força, abdominals, exercicis amb gomes, core, estiraments i també una mica de carrera continua a casa, bé més aviat un trot lent això si amb escales que a casa tinc la sort de poder anar fent, ja les tinc força incorporades i permet al menys no "deixar-se", tot respectant el que alguns heu comentat de no tenir ganes/ voluntat per fer-ho, tot es ben respectable i segur que quan puguem donar per acabada la situació, tornareu a disfrutar

Donat d'alta al TRiTeam, bona iniciativa en aquest temps que ens toca passar, distreu que va força bé


La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2020 22:12 #36 per andreugg (Associat/da)
Avui he recuperat la meva vella corda de saltar, jaja però una forma més de matar el temps i fer exercici. Així puc anar fent diferents exercicis segons el dia. No tinc ni pati, ni pàrquing, ni passadissos jaja així que el recursos son més limitats jeje.

Apa salut i sobretot que exercitem la ment per no acabar "tarats" entre les 4 parets!

Seguim!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2020 09:00 - 23 Mar 2020 09:00 #37 per VeroTV (Associat/da)
Els exercicis de força sempre havien estat la meva assignatura pendent, doncs no m'agrada gaire el tancar-me en un gimnàs. Aquests dies estic gaudint amb activitats que no hagués pensat mai:

- Classes per instagram de @Claroracasa
- Workouts que trobo a l'app Garmin Connect
- I sobretot el rodet que vam tenir la sort de poder comprar fa poc. Què bé em senta pedalar a la terrasseta...

Ves per on, alguna cosa crec que acabaré incorporant i tot! :)
Cuideu-vos tots molt!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2020 10:08 #38 per Jorfer (Associat/da)
Ànims a tothom que ja queda un dia menys.
Jo continuo amb la meva rutina de córrer 30 minuts per la terrassa i exercicis de core.
Si puc intentaré entrar en la proposta que dius Meep.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2020 18:15 #39 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molts ànims Jaume86!!

Mal moment ara de posar-se malament... i sens dubte no ajuda aquesta situació a la migranya :(

veig que molts estan cuidant el tren superior... tan oblidat entre molts de nosaltres, els que som molt runners, però poc atletes...

Veurem si el el meu aniversari pot ser el fin del confinament... però de ben segur que serà una setmana més (per evitar festes la Setmana Santa).

ànims a tots!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2020 18:20 #40 per fandes (Associat/da)
Doncs jo també segueixo descobrint persones que proposen rutines :) , ara enganxat a @sientetejoven

Please Entra or Crear compte to join the conversation.