XI Mitja del Mediterrani (18/10/2015 - 9:00)

XI Mitja del Mediterrani (18/10/2015 - 9:00)

20 Oct 2015 06:46 #161 per Polgi (Associat/da)

Polgi   :love:

Bon entreno de cara a València crak  ;)


Gràcies Company  ;) 8)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2015 09:25 #162 per curat (Associat/da)
Molt bones curses heu fet a la mitja del Mediterrani amb una pluja d'MMP  :party:

Felicitació especial a la parella Mona-Grinta  8) L'any que vé volem l'esglaó més alt del podi  :yes:

Pol26,
enhorabona per la MMP. Ara ja saps que quan fas bombolletes millor trotar que caminar sinó els que venen per darrera et foten de calvots  :wink2:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2015 11:56 #163 per Dani (Associat/da)
Pol. S'aprèn mil cops més de les curses que no surten bé, que de les que va tot rodat. El sub1.30 està més que cantat. Posa data ja per la propera mitja.  8)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2015 14:15 #164 per Grinta (Associat/da)
Nois, moltes gràcies a tots per les felicitacions  :love: Sou la canya!
Però pareu de tirar-nos floretes, que al final ens ho creurem i tot  :beurk:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2015 15:22 #165 per Kravenbcn (Visitant)
Nois/es ja hi ha fotos i videos de la cursa!!!  :biggrin:

www.maratodelmediterrani.com/imatges-cursa/

10Km - Cursa Bombers 2018 - 00:39:24
1/2 Marató - Mitja de Montornés 2018 - 01:28:57
5Km - Cursa Sant Joan Despí 2018 - 00:18:32

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2015 19:59 - 20 Oct 2015 20:01 #166 per Danigoal (Associat/da)
Bona tarda,

Vaig tornar a fer aquesta mitja despres de fer-la per primer cop al 2012, també preparant una marató. Ahir, de nou era un "test" una mica aviat, doncs encara em queden 7 semanes.
Em sentia bé, estava entrenant bé (sense gaire velocitat, això sí) però sabia que podia estar estar al voltant de 1h30'. El més probable era 1h31'-1h32' si no defallia molt i potser 1h29' si tot anava rodat.
I així ho va semblar... el primer km només  :rofl: :beurk: on semblava que anava facilísim, però no sé què vaig fer que al km2 la sensació era l'oposada, em començo a notar les cames gens fluides. Tant aviat? Continuo amb el grupet fins al km5 on penso que serà un desastre de cursa, però la realitat es que pasem aquell km5 en 21'08" i estem anant a 4'10/km. Què faig? Agafo aigua i em despenjo uns metres, buscant el meu ritme. Les males sensacions segueixen fins al km7 on cami del km8 em torno a notar bé. I segueixo anar a ritme perfecte, només que a uns metres del grup però acompanyat pel tocibcn que estic segur que s'ha despenjat per mi, un crack. segon pontet (osti què dolent que soc pujant  :whip:) i camí del canal per primer cop, on pasem el km10 en 42'21". O sigui que no només no anava malament sino que he guanyat 2" més. I el grup devant, aniran cap a 1h29', penso.
Jo a la meva, pujada de sortida del canal, primer encreuament amb la gent que et donen ànims i tercer pontet. Km13, 14 i només perdo uns segondets. Anem bé, clavats de temps. Intento donar algun relleu al tocibdn, pasem al roland. km15 no miro el crono. Sí ho faig al km16 i veig que hem perdut de cop molts segons. Meee això s'escapa (despres veuré que era llarg). Intento aguantar. Camí del km17 ens pasa el grupet de la tercera dona (Mar Juarez). Últim pontet i d'aquí al final ja ha de ser favorable i el parcials aguanten per sota de 4'25/km. Fa estona que vaig convençut que farem més de 1h31' i no vull que se'n vagi molt més. L'entrada al canal m'anima tot i que al km19 trobo al Pol caminant  :arf:. En aquell moment se'm comença a fer llarga la recta fins al fons, però es fer la corba i em torno a revifar una mica a la contrarecta, posant-me de nou a 4'15, ja fins al final. Arribo a la recta final i per sorpresa meva veig que el crono de meta (el meu fa estona que no hem fixo en el temps total) està just marcant 1h30'00"  :o  Apreto el que puc i finalment arribo en 1h30'20", segona millor marca i sobretot 1' menys del que pensava 1km abans, així que ha estat una petita alegria extra.  :yes:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2015 21:59 #167 per Jordi (Associat/da)
Com m'agrada llegir tantes emocions i cròniques ;), gracies i felicitats a tots :great:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2015 22:20 #168 per Jorfer (Associat/da)
Danigoal vas pel bon camí per a donar una mossegada a la teva marca maratoniana, ja veuràs.  :yes: :yes:

M'està agradant molt aquest fil, doncs ha coincidit que, en aquesta cursa, un bon grapat de correcats ens ha donat per escriure i rememorar les vivències i emocions d'una cursa em forma de crònica.

Molt bé  :great: :great:
Amunt  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2015 00:23 #169 per Carles #22 (Associat/da)
Al tanto que va el totxo!!!!  :surprised:



Hola a tothom!!!

Cursa de les importants diumenge, amb una gran participació correcat i JB Team.

Per la meva part tenia un doble objectiu.
El primer era fer MMP, que tenia des de la Mitja de Barcelona en 1:30:57. La veritat es que amb els entrenaments que estic fent em sentia confiat de poder fer marca. El segon objectiu era a més de fer marca, baixar de 1h:30.

El mister m’havia dit de sortir a 4:15 fins el Km 10 i després apretar… Jo tampoc ho veia tant clar. Recordava la mitja de BCN, on vaig portar un ritme similar i al Km 10 vaig haver d’afluixar, però de tota manera estava animat, sense por i això és molt important.

Havia parlat amb en Pol26 de sortir junts tot i que després ens vam pujar a la barqueta correcat de 1h:30. Estàvem a mes d’en Pol26 i jo, en Dani, Tonibdn, Danigoal i alguns mes. Ai igual que han dit altres companys, a mi em va semblar que els 2 primers Km anàvem molt ràpids, però al comprovar el pas pels punts quilomètrics resulta que ho estàvem clavant. Els primers Km van anar molt tranquils i cap el 4-5 vam agafar un grup d’atletes (Montornès?) que anaven força be. Em vaig unir a ells i semblava que anaven lleugerament mes ràpid que la barqueta però de tant en tant mirava i veia que tothom estava per allà. No tenia dificultats per mantenir la velocitat. Poc a poc, en Pol26 i jo vam anar pujant una mica el ritme, molt poc, però prou com per anar obrint espai. Just abans del Km 10, veiem al Mister que ens crida que anem molt be i que ara anem pujant el ritme!!!! Recordo que en Pol i jo vam riu-re i comentar que encara quedaven 11 Km!!!! A partir del km 11 - 12 em trobo molt be. Sense adonar-me’n vaig pujant poc a poc junt amb en Pol. A aquestes alçades ja havíem vist a gairebé tots els companys en algun punt, començant per david77 que tot i amb la distància ja vam veu-re que anava com una moto. Però al Km 14 veig que el Pol comença a quedar-se una mica i em diu que tiri. Segueixo a ritme però veig que ell es va quedant. En un dels girs de 180º veig que està en un grupet i em quedo mes tranquil, penso que li anirà be estar amb un grup que a més semblava de 6-7 corredors.
A partir d’aquell moment vaig tirant i les cames em van soles. El GPS em marca per sota de 4:00, de vegades veig un 3:50 que m’espanta, tot i que no es constant però si que em moc entre 4:05 i 3:55. Ja fa temps que he perdut la referencia de temps i quilòmetres, però tinc clarissim que el sub 1h:29 el tinc. Em flipo una mica i penso si al final el Dennis que m’havia dit 1h:26 l’encertarà… Però de seguida penso en la cursa i que surti el que sigui.

Arribo al pont per darrera vegada i sé que serà dur. Anava en un mini grup de 3 corredors, un d’ells el estàvem deixant enrere i al pont apreta i ens passa, però just al baixar ho acaba pagant i el tornem a passar. Total que estem un altra corredor i jo que ens animem (després em va dir que va anar enganxat a mi gairebé tota la cursa i de fet ja el tinc darrera al pas per 10K). Fem la baixada per entrar al canal i veig a JB, Jorfer i Raulsan animant i penso que ja ho tinc, però que queda una part dura i que ara tocarà patir molt.

I així va ser… El canal es fa molt llarg. Pateixo força i començo a témer que pugui punxar just quan ho tinc a tocar. De tota manera era més una sensació que altra cosa, doncs comprovant els parcials vaig anar durant tot el canal a una mitja inferior a 4:05. Penso en aguantar, no perdre res, i al agafar la darrera corba accelero amb totes les meves forces, no guardo res… Entro cridant per l’esforç i en un gest automàtic paro i miro el crono: 1:27:35!!!! Però estic tant tocat que ni m’alegro. Busco una tanca i m’agafo, perquè em marejo i ni m’aguanto d’ampeus. Intento recuperar la respiració.

Arriba en Dennis i em pregunta com m’ha anat… jo ni li vaig poder dir res (disculpa Dennis) però estava absolutament KO!!! Crec recordar que ell em va portar una ampolla d’aigua, però ni tant sols estic del tot segur. Poc a poc em recupero i començo a parlar amb els companys. En general bona cursa, però llavors arriba en Pol26 i m’assabento que ha hagut de parar a caminar i tot. Tot i això, fa marca!!!

Ànims Pol! Anaves curt de quilometratge però el teu ritme es el que vas portar o encara més… quan portis mes tirades destrossaràs la teva marca!!!

En definitiva una gran dia!!!

Vull felicitar a tots els companys i molt especialment als que van poder fer marca: Dennis, david77, G3mma, i Pol26. Bones curses també la resta!!!

Tot just ara començo a ser conscient del que he fet. Tots els companys m’animàveu i estàveu molt confiats de que ho aconseguiria, però es que encara no se veure’m en aquestes xifres… crec que va tot massa ràpid. Però es evident que ha sortit, així que estic molt content.

Personalment tinc una sensació rara, com d’haver “passat de pantalla” o haver “passat de nivell”. No per haver fet marca, sinó per la xifra… fa un any els ritmes que vaig portar a Mediterrani eren els meus ritmes de MMP en 10K.

Així que què puc dir? Doncs que vaig a València amb prudència, però amb la moral a tope!!!

Salut!!!

10K: 49:44 46:31 46:02 44:13 43:28 43:23 42:22 42:01 41:51 41:49 41:30 40:40 40:38 40:04 39:25 39:20 37:46 (Nassos'16)
21K: 1:44:28 1:37:50 1:34:28 01:33:11 1:30:57 1:27:33 1:26:47 1:24:43 1:23:27 (BCN'17)
42K: 3:23:53 3:03:51 3:02:18 (VLC'16)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2015 05:41 #170 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Carles[/color]#22
Moltes felicitats per la teva MMP crak  :great: :great: I per la teva crónica  I la teva cursa  :party: :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2015 07:19 #171 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Moltes felicitats Carles#22 per la Mitja i la crònica  8). Ja estas a punt per fer-la grossa a València  :yes: ;)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2015 13:40 #172 per Jorfer (Associat/da)
Carles#22 el treball ben fet dóna els seus fruits i, el diumenge, tu els vas recollir. Ara a rematar la feina a VLC 2015  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2015 14:00 #173 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

Felicitats Carles#22, per el MMP i la teva crònica, pots fer una Marató increïble, " estas que te sales ".
  :yipi: :yipi:

Aixi mateix els lesionats Jorfer i Miquel, ànims sou uns cracks, però també tingueu seny, " las prisas no son buenas "  :love: :great:

Salut per a tots.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2015 14:01 #174 per TOCIBDN (Associat/da)
Hola!

Despres de correr a Sant Cugat, per mi molt important, era la primera mitja despres de tindre una hernia discal cervical que em va deixar ko, amb dolor en un braç inclos, doncs vaig tindre que parar per força fins a finals de Setembre on vaig començar un altre cop de cero, trencan la preparacio de Vlc i adeu a fer MMP en marato.

Doncs a la Mitja del mediterrani per mi era un test a veure com estava de forma i quines pretensions tindria a Vlc, de moment segueixo pensant en sub 3h 10' pero amb molta ilusio de seguir afinant per fer menys temps.

Teniem una bona barqueta amb Pol26, Carles#22, Dani, i Danigoal, i algun mes, comença la cursa i veig que el grupet surt fort, pero bueno, a mi sempre em costa una mica al començament fins que agafo ritme, arribem al km 5 i donu un tiron a la barqueta a veure com respon i veig que Carles22 i Pol26,  responen sense cap problema, alla vaig veure que farien una bona cursa sobretot en Carles#22 que esta fortisim i fara una bona marato a Vlc.

Vaig veure que les cames no estaven tan fresques com voldria, no era el dia, i per seguir amb ells i despres quedarme en terra de ningu i baixar de sub 1h 30' forçant, doncs vaig preferí anar amb Danigoal i marcarli el ritme fins al final, per mi ja no era un test, era un entrenament mes, on no veuria com estic realment preparat per fer una marato decent.

Despres de entrar al canal, que es llarguisim, atrapem a Pol26, que anava caminant, li donem anims, i seguim tirant, mirava relotge i el que quedava per acabar i veia que no podria ajudar a Danigoal, i entrar junts amb un sub 90', pero era el de menys, al final apreto a la recta per acabar en 1h 30' 13", content pero amb molts dubtes de cara a Vlc, Que esperava amb preparacio tant curta?

Seguirem afinant ritme i espero millorar una mica mes.

Enhorabona a tots els que han fet MMP, sou uns cracks!

I a Danigoal, que encara te mes marge de millora de cara a la seva marato, ho faras molt be.

Apa! Fins la proxima! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2015 20:15 #175 per jaume86 (Associat/da)
Carles #22 faràs una gran marató, portes moltes setmanes corrent molt ràpid als entrenaments i com que has sembrat molt...reculls els fruits  8) 8)

Danigoal tu també tens pinta de rebentar la teva MMP però en el teu cas a Castelló! Molts ànims i a seguir amb aquests entrenaments que aparenta que vas  :great: :great: :great:

Tocibdn no sabia que havies estat parat! Però celebro que ja estiguis bé i fent bons temps, doncs un 1h30 no es moco de pavo  ;) Ja veuràs com a VLC anirà millor del que et penses  :party:

Polgi no sigues tan dur que no vull que no ton fill m'atrapi encara aquest 2015  :666:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2015 22:04 #176 per Guiri (Associat/da)
Felicitats a Kraven, estanis, josecarnero, Dennis, jaume86, G3mma, SOM, Grinta, Pol26, i Carles22 pels MMP i gràcies a tots per compartir les vostres experiències.

El diumenge no m'ha anat massa bé, vaig sortir darrere la barqueta Sub 1'30 pero anavan massa ràpid i vaig anar a 4:20 de mitjana, veia una petita possibilitat de fer MMP fins al km 16 quan vaig patir flat, vaig afluixar, aturar-me, caminar un poco, i després intentar recuperar. Gràcies als que m'han donat ànims! Al final vaig fer com a Barcelona a febrer, 1h33.

Pero estic content - per primera vegada en quatre setmanes no vaig tossir ni tenir mocs, no vaig sentir-me dèbil, vaig sentir les cames lleugeres, la respiració normal, i vaig gaudir de córrer, només faltava una mica de velocitat...

Em va agradar el recorregut, sempre es un plaer saludar als companys durant la cursa, molt rápid la recollida de dorsals el diumenge, els ànims del públic en la recta final, i la pasta party!

10k - 38:54 (Bombers 2017)
21.1k - 1:26:48 (Colomenca 2017)
42.2k - 3:05:40 (Dublin 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2015 22:35 - 21 Oct 2015 23:02 #177 per aurelian (Associat/da)
joer que grans! gracies per les cròniques

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2015 22:58 #178 per Pol26 (Associat/da)
DEL@ moltes gràcies per les teves paraules! De les experiències s'aprèn i a la pròxima ho tornaré a intentar  :yes:

Jaume86 ets un crack! Com a corredor i com a persona, sempre m'animes potser per això vaig massa ràpid  :rofl: Faràs una gran marató a València i alla seré per veure-ho !

Curat sí sí lliçó apresa això de caminar ja intentaré que no torni a passar que després passa el que passa

Dani moltes gràcies crack! A veure si algun dia podem compartir una mitja des del principi fins al final  8)

Tocibdn i danigoal molt bones mitges i molt bones cròniques.

Fins la propera!

5k (5)- 18'10"- Jean Bouin 2015
10k (45)- 38'12''- Sant Antoni 2016
21k (7)- 1h24'24'' - Mitja Granollers 2016

Born to run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2015 23:17 #179 per Jorfer (Associat/da)
TociBDN jo també desconeixia els teus problemes d'esquena, però deu ni dor el ràpid que vas per portar un mes corrent. Ja veurem fins on arribaràs a València, però et proposo un plan B que gratifica tant com fer una MMP, que es acompanyar al Carles#22 a fer el seu primer sub 3h10. Amb la teva experiència i ritme constant podeu fer un bon duo i, potser amb l'Ignasi65 un trio magnífic.  :yes: :yes:

Guiri l'important és que has deixat el constipat enrrere. Endavant crack  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2015 20:05 #180 per TOCIBDN (Associat/da)
Hola!

Gracies Jaume86 pels teus anims! :yipi:

Jorfer, veient com esta en Carles22, pel temps que va fer a la mitja del mediterrani, es practicament el temps calcat que vaig fer jo l'any passat, i vaig fer 3h 06' a Vlc, per aixo penso que minim fara aquest temps, esta molt fort.

A Vlc no m'importaria formar barqueta sub 3h 10' amb ell i amb Ignasi65 si tambe s'anima, bon grupet.

Encara que fos per llançar a Carles22 a fer una gran MMP, i si el puc seguir o em trobu fort, que espero que si, arribar junts, ja que se per experencia, que anar sol es un pal, encara que mes d'un cop m'ha tocat.  :yes:

Bueno, a seguir entrenant que falta menys! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.