XI Mitja del Mediterrani (18/10/2015 - 9:00)

XI Mitja del Mediterrani (18/10/2015 - 9:00)

18 Oct 2015 19:19 #121 per Jordi (Associat/da)
Gracies Jorfer  :great: ànims i força per tu també  ;)

Vull cròniques d'aquestes MMP :yipi: o si més no de bones curses com en FRANCESC i en Kravenbcn  :party:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2015 20:00 #122 per estanis13 (Associat/da)
Doncs si Jorfer, ha caigut!   :rofl:

Al principi de la cursa hi ha hagut molts dubtes a la barqueta, uns volien sub4' uns sub1h25, uns una mica més... al final es dona la sortida i hem sortit amb en Koldo durant uns kms a uns metres de la llebre de 4', les sensacions eren bonissimes i poc a poc m'he vist integrat en el grup de la llebre. Per culpa d'això en el avituallament del km5 he hagut de parar i recular per agafar una aigua, cosa que m'ha fet replantejar la situació i he pensat en avançar al grup, així doncs he aprofitat que en chute ha adelantat al grup, per seguir-lo ( ja d'aquí al final ha sigut la meva referència tot i que moltes vegades se'm separava uns metres i no podia, moltes gràcies, mha anat genial!!). He passat el 10k en 39:40 i en veure el rellotge m'ha vingut una mica de vertigen ( no és molt i molt més que la meva marca de 10k  :he: ) pero els kms han anat caiguent fins al 16-18 on hi ha hagut els únics moments de dubte. Però en entrar al canal he vist que era qüestió d'apretar dents i m'han sortit els dos ultims els més ràpids en 3:52 per un temps final de 1:23:40 ( marca per pràcticament 3 minuts!!! :party: :party: )tot i que no és oficial doncs no apareixo a les classificacions  :'( :'( el dissabte vam fer el canvi de nom d'un dorsal perquè l'eric no perdés la seva inscripció i per algun problema no apareixo ( si algú té idea de com arreglar-ho que ho digui siusplau, desde championchip de moment no en volen saber res i la organització no m'ha respós) espero que tingui solució doncs seria una putada!!!

Tot i així molt content, he disfrutat moltissim de la cursa i ha sigut la primera on he viscut una cursa autènticament com a correcat ( portava la camiseta), una passada tot!! sou molt bona gent i no dic noms que em deixaria a algú

Pd si finalment no em registren la marca, hauré d'apretar el cul a Ripoll, que això no pot quedar així  :666: :666: :666:

18 Oct 2015 20:11 #123 per Manel59 (Visitant)
Hola a tots/es,
Aquest matí primera de les 10 mitges maratons que acostumo a fer abans de la Marató de Barcelona.
Al ser la primera de la sèrie, marca mooooooooolt discreta (2:06:21). Molts mesos (6), fent només curses o entrenaments de 10 quilómetres pasan factura.  :grrrrrr:
Bona temperatura (només una mica de calor els dos darrers quilómetres), recorregut quasi totalment pla, bona organització i presència de molts/es companys/es.  8)
Al final, la corresponent sessió tècnica al mateix Canal Olímpic.  :he:
Jorfer, desitjem que aviat estiguis de curt a les curses liderant l'equip!!!  :great:
Gràcies a Teresa57 i a Jorfer per les fotografies.  8)
Propera parada.....Cros de Sants.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

18 Oct 2015 20:14 #124 per Jorfer (Associat/da)
Kravenbcn un gran debut. Aviat baixaràs dels noranta minuts.

Estanis13 quin nivell xaval.  :yes: :yes: M'alegra molt la teva progressió. En un parell d'anys com has millorat. Encara em recordo quan et vaig conèixer a la mitja de Sitges del 2014 crec i ja on estàs.  :surprised: :surprised:
Del tema del dorsal, envia un mail a la Nuri de champion xip a veure si ho poden arreglar  :whistle: :whistle:
De totes formes igual l'arreglen quan revisin les classificacions. No et desesperis I de nou moltes felicitats  :yipi: :yipi:

Gràcies a tu Manel59 per estar setmana darrera setmana lluint la samarreta correcat.  :yes: :wink2: :love: :great:

18 Oct 2015 20:15 #125 per estanis13 (Associat/da)
Recordes malament Jorfer era la mitja de sitges de 2015  (la meva primera)  :he: :he: però bon detall recordar que ens vam trobar aquell dia!  8)

18 Oct 2015 20:24 #126 per josecarnero (Associat/da)
Al final ha caigut MMP!  :yipi: :yipi:

Potser no era la que jo pensava, però si analitzem fredament veuré que encara queda molta temporada per anar fent tirades llargues, agafar millors ritmes i anar baixant temps en mitja, l' hivern és llarg... i Gavà 2016 m' espera. Fins llavors, farem mitges per preparar la marató de TGN.

Feia temps que volia fer una mitja plana per baixar marca, tenir gairebé 1º37' quan tinc menys de 42' assolits aquest any (i 4 vegades) ho veia desproporcionat. Així que m' he plantejat anar amb la llebre de 4:30 tot el possible.
He sortit una mica per davant d' ella, per tal d' evitar les aglomeracions i possibles empentes al voltant de la llebre, i quilòmetre a quilòmetre m' anava girant per veure que la referència era bona; em passava molta gent, però jo he presentat uns parcials immaculats:
22'23", 22'23" i 22'15". Des del km 10 al 15 he anat a l' estel.la d' un grupet del CN Caldes, on anaven la vuitena i novena noia (una d' elles primera de categoria) i el tram final he perdut una mica la comba. Passat el 18, amb elles uns 10" davant, he vist la llebre com s' apropava molt; he intentat tornar a fixar-me en elles per mirar d' agafar-les, volia pensar en un 1-34 baix... però el tram del canal se m' ha fet llarguíiiissim (Danigoal, recordes que ho comentaven a la sortida?). Al final m' ha passat la llebre (que ha baixat gairebé 40" l' objectiu) i quan he vist el rellotge de meta amb 1-34 he vist que ho feia... sub1-35, ara a pensar en Ripoll, Mataró, Vilanova, Espirall... per fer quilòmetres i rodar i rodar.

Ara toca canviar la signatura dels missatges, quines ganes tenia!!! :rofl:

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

18 Oct 2015 20:27 #127 per Jorfer (Associat/da)
Josecarnero m'alegra molt el teu sub 1h35. Segur que encaràs ho milloraràs molt més aquesta temporada.  :yes: :yes: :yipi: :yipi:

18 Oct 2015 20:30 #128 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies Jorfer per les fotos...i encara més pels ànims :great:
Hauria de ser dur veure'ns córrer i tú (de momento) sense poder. Falta poc company!!

Moltes felicitats a tots!!
Als que han patit com el JRDi69 i pol26 (encara que va fer MMP, no va acabar massa content)  :oops:
com a tots els que heu (hem) fet MMP :party: :party:

La veritat que després de baixar amb móólt esforç dels 40' fa 2 setmanes, la meva idea era només aguantar un ritme digne de 4'05"-4'10", per arribar a 1h26'59. Vaig sortir amb prudència, 4'07", i no volia anar amb el grup de 4' ni tampoc amb Jaume86 que anava una mica endarrerit (després els agafaria el campió).
Així vaig anar molt còmode i vaig passar pel km 10 en 40:49. Perfecte!! 41 + 41 + 4,5 = 1h26,5.

Vaig començar tranquil la 2a 'volta', però al passar pel km 11 em vaig adonar que anava massa còmode.
Encara que gaudia de un petit grupet, no podia aguantar i vaig anar sol endavant.Així vaig passant els kms mols propers al 4'00.
Al entrar al canal vaig veure 1h17'04 i vaig calcular que acabaría en 1h25 alt, però sempre sub 1h26.
I així vaig anar fent i fins i tot vaig poder fer l'últim km a 3'43". Temps final 1h25:09 !!!

Sense adonar-me vaig fer MMP :party:

Després vaig saludar a molts correcats, com també al amic kravenbcn (company de feina!) que va fer una gran marca a la seva primera mitja :great:

He vist que ha pujat molt el nivell Correcat, amb david77 i Wallaby a un nivell prohibitiu, un grup gran tots sub 1h25, i també molts altres amb gran temps!! fins a la MMP de G3mma i Manel59.

Ens veiem!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

18 Oct 2015 21:05 #129 per Jorfer (Associat/da)
Estanis13 ja surts als resultats  :yipi: :yipi: :yipi:
00054 02795 Estanislau Santaeularia Cañada 01:23:45 01:23:39 - SenM

Dennis Teuling felicitats per la teva marca. Si que és dur, no poder estar entre vosaltres, però omple molt estar al vostre costat i més pensant que queden dies per a retornar
Felicitats de nou company!!!

18 Oct 2015 21:21 #130 per ERIC (Associat/da)
Felicitats, a tothom per les maques assolides, veig que la gent està a un gran nivell, ànims pels de valencia i Castelló.

Salutacions a tots

18 Oct 2015 21:43 #131 per gorka (Associat/da)
Primer de tot, gràcies Jorfer per les fotos i els ànims.
També felicitar als molts que heu fet MMP. No ha estat el meu cas que estic molt lluny de les meves millors marques però si que ha sigut una de les curses que he gaudit més últimament. Això és un mèrit de Mona & Grinta que m'han deixat que les acompanyés 14 quilòmetres. Després se m'han posat a volar cap a la meta.  :great:
Jo he pogut mantenir la dignitat fent 1h40', registre que valoro molt perquè vol dir que segueixo consolidant temps dignes. S'ha de reconèixer que era un matí força propici per fer bones marques, però en el meu cas arribava a la línia de sortida amb molta més fatiga del que és habitual.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

19 Oct 2015 02:14 - 19 Oct 2015 13:32 #132 per jaume86 (Associat/da)
Bona nit!

Aquest matí tenia molts dubtes abans de sortir doncs no volia sortir massa espitós i que després la mitja es fes llarga. Estic preparant la marató de València i queden 4 setmanes, és la marató que estic preparant amb més volum de kms i el meu cos fa setmanes que va justet. Més d'un dia he arribat a anar coix del dolor al quadriceps dret i el bessó de la mateixa cama també em va donar els meus avisos. Tot i així, a les curses que he repetit de fa un any, he anat millorant temps, però la sensació de cansament, d'anar pesat, de cames dures... està més present que mai.

I així m'he plantat a la sortida, amb la intenció d'estar sobre l'1h25 si podia ser, sense cremar-me de bon inici. Al calaix hem parlat breument amb en Hansi, estanis13, dennisTeuling, koldo, CarlosHB i casi tots teníem idees diferents  :ouch:

Un cop començada la cursa, m'ho he pres amb calma, la llebre de 4' ha agafat una bona distància i he procurat no separar-me d'en Hansi. Han anat caient kms, a ritme ràpid, però la llebre anava per sota de 4 i sempre manteníem una bona distancia. Alhora, la barqueta anava perdent integrants amb el pas dels kms i es podia córrer millor.

Cap al km4 hi havia el Capi Jorfer, que estrany s'em fa veure't vestit de carrer a peu de cursa  :frown: Per sort ja només és qüestió de dies el teu retorn  :yipi: :yipi: Moltes gràcies per les fotos  ;)

Abans d'arribar al primer pas elevat, en Hansi em pregunta com vaig i li responc mort, avui a muerte! Realment se m'estava fent feixuga la mitja i quedava molt. Poc després s'ha unit en koldo i en Hansi ens ha comentat que es notava bé, que potser intentava tirar endavant. A l'encarar el camí de retorn cap al canal, al segon pas elevat, m'he unit a la barqueta de la llebre de 4'. Allà hi he trobat a molts que comparteixo kms a les pistes de Vilanova i que també aniran a València.

He passat pels 10k pocs segons per sota de 40min i a partir d'allà m'he trobat molt més cómode. Amb el constant creuament de participants m'he ditret força buscant a coneguts i el temps i els kms han passat amb més facilitat. Potser si arribo al 15 faré bon temps, i si arribo al canal amb la llebre? Podria mirar de restar algun segon al darrer km? Potser al punt km19? Va Jaume, no facis volar coloms, segueix corrent concentrat i continua apretant que cada cop falta menys,

I si si, anaven caient els kms i em notava cada cop millor donat a que no hagués dit pas que podés aguantar tants kms aquell ritme. Doncs sembla qu esi que podia! Com sempre, al davant de la barqueta hi anaven de feia kms i kms en chute i estanis13. I sense pensar-ho ni plantejar-ho ja estava de tornada al canal quan un evasioner ha saaltat de la grupeta cap al km18.
I jo, emocionat com estava, he picat! Malament, donca tenia pensat que en cas d'aguantar, tirarcom a màxim els darrers 1000-2000m. I el canal se m'ha fet llarguíssim... A l'alçada del guardaroba creia que m'havia d'aturar però què caram, si ja hi era!!

Exhaurint les darreres energies que em restaven, he intentat esprintar i arribar a la meta per sota d'hora 24 minuts. I ho he aconseguit. A sobre he rebaixat 6 segons la meva MMP!! Amb la qual cosa, encara que rebentat com estic, em trobo content i força encigalat per intentar altre cop el sub3 a VLC.

Un cop recuperat l'alé, he pogut saludar a molts correcats i parlar una mica. També fer una foto de record amb el Capi i molts amics  :love:

Moltes felicitats a totes i tots per l'excelent cursa d'avui, tant si heu fet marca com si no! Just acabem de començar la temporada, així que només pot fer que millorar i ja apunta a molt bona  :great: :great:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

19 Oct 2015 08:40 #133 per Wallaby (Associat/da)

Wallaby has fet MMP?

Jorfer no, avui no era el dia, estic content de la cursa però tot just era la primera mitja de la temporada. Espero poder atacar marca a la Mitja de Barcelona.

Moltes gràcies pels ànims i les fotos  :love: :love:

Espero veure't de curt ben aviat!  :yes: :yes:

5KM: 17'07" (5K El Prat 2016)
10KM: 34'25" (Nassos 2016)
21KM: 1h16'58" (Mitja Barcelona 2014)
Behobia/SS: 1h15'47'' (2013)
Marató: - 2h44'52" (Marató de Barcelona 2017)

19 Oct 2015 10:09 #134 per corriendovoy.com (Visitant)

Ya podéis ver y descargar los vídeos de la salida y la llegada a meta de la carrera. www.corriendovoy.com/atletismo/marato-me...015-circuito-alianca

19 Oct 2015 10:14 - 19 Oct 2015 10:16 #135 per G3mma (Associat/da)
Bon dia companys!

Abans de res felicitar-vos a tots per les vostres curses i les MMP  :great:.
Agraïr a en Jorfer els ànims en molts punts de la cursa, gràcies Capi.  :love:.

En el meu cas vam sortir amb en Francesc , a fer la 1/2 a 5:20'/km i mantenir així tota l'estona.
Ho vam fer perfecte fins el km 12 i allà jo vaig començar a baixar una una mica el ritme, em sentía força cansada.
En Francesc estava molt bé, molt fort i aguantava perfectament i hagués pogut tirar i fer millor marca que la que vàrem fer, però es va mantenir al meu costat per ajudar-me i donar-me ànims fins al final de la cursa. Gràcies Francesc de veritat!!!  :love: :love:...tot un crack i ahir vas donar-me tota una mostra de companyerisme

A l'entrada al canal estava força tocada i anava justa per fer MMP, si no apretava al canal la perdia segur i la veritat és que no podía més. I allà a l'entrada em va ajudar l' Squash , que es va posar al meu costat, donant-me ànims i força i apretant una mica el ritme i no deixant-me ni un moment. Squash, sola no ho hagués acosnseguit, gràcies i gràcies!  :love:.

Finalment mmp 1:53:18 molt contenta i molt agraïda.

19 Oct 2015 10:29 #136 per Mona (Associat/da)
Una cursa fantàstica!!!  :love:  Si no hagués estat per la proposta de la Grinta de fer-la en parella, no l'hagués pas fet, i n'estic molt contetna!!!

Després de mesos sense aconseguir fer entrenaments regulars, ni aconseguir apretar el ritme, em feia molt de respecte fer la Mitja, estava nerviosa com quan he fet una Marató... seria per la novetat i per no tenir-les totes de poder anar al ritme de la Grinta... però ha estat un súper plaer!
Ja només retrobar-me amb tants correcats puja la moral, m'encanta aquest ambient de curses! i després el recorregut ha estat gaudir tota l'estona amb una companyia immillorable! Hem fet equip amb una altra parella de noies (mooooolt divertides) i en Gorka (el nostre home!) ha estat súper divertit! Com a bona parella, a cada catifa ens donavem la maneta amb la Grinta, no fos cas que no semblés que anavem juntes!  ;) M'agrada això de les rectes on pots creuar-te amb els corredors que venen o van, i en aquesta mitja això passa unes quantes vegades, és xulo poder creuar-te companys i rebre i donar ànims. Els últims kms m'han costat  :oops:  sort que la Grinta ha tirat de mi i hem pogut fer els últims metres de la maneta i passar ben triomfals l'arc d'arribada.

Súper triomfals hem sigut la segona parella femenina!!!  :yipi:  llàstima que només tingués podi la primera... Hehehe... L'única pega de la cursa... la resta ha estat molt bé, cap cua per dorsals, ni pel guardarrobes (potser sí que faltarien wc a la sortida, que allà sí que hi havia unes bones cues...) La sortida una mica estreta, això sí, però el recorregut és molt xulo. I m'encanta aquesta modalitat de poder córrer en parella! La lloro tenia una energia brutal, jo vull saber què esmorza aquesta dona!

Jorfer gràcies per les fotos! En res ja seràs tu qui hi sortiràs!  :yes:

19 Oct 2015 10:32 #137 per Mona (Associat/da)
Aix! I quasi se'm passa d'escriure-ho! Moltes felicitats no només als que heu arribat, sinó que a més heu fet MMP! Per ser inici de temporada us he vist molt forts en general, molts correcats per les primeres posicions!  :great:

I en especial felicitats per la MMP de la Grinta, que té molt de mèrit, que m'ha arrossegat els últims 2-3kms!

19 Oct 2015 13:33 #138 per jaume86 (Associat/da)

Finalment mmp 1:53:18 molt contenta i molt agraïda.

Moltes felicitats G3mma!!  :yipi: :yipi:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

19 Oct 2015 13:51 - 20 Oct 2015 10:45 #139 per SOM (Visitant)
Bona Matinal ahir amb molt bon ambient i amb l'oportunitat de saludar a molts correcats tant a la sortida com l'arriba.

M'agrada molt l'organització i el recorregut, no només perquè és molt pla i ràpid sinò perquè et creues varies vegades amb altres correcats i així tens l'oportunitat de veure als cracks que normalment no veus més que a l'escalfament   :wink2:

Felicitats als que heu complert objectius, ànims als que no i gracies als que vau estar animant i fent fotos.

Satisfet de la cursa. Primer parcial (10 k)  a 4'53" / Segon parcial (10 - Meta) 4'53" per acabar amb MMP 1:43'19"  :party:

Fins la propera !!

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

19 Oct 2015 14:07 #140 per Dani (Associat/da)
Ahir diumenge no les tenia totes. L'aquil.les s'havia despertat de cop, i ja és un lloc on he tingut alguna lesió bastant llarga, Danger!

Calentant, res de res, bona senyal. Fem un grupet sub90 amb en Roland, Carles#22, Pol26, TociBdn, Danigoal. Ha estat una cursa molt rara, la veritat. Km1 penso que anem molt ràpids i 4'18", iep! Cony, espero que sigui que estic fred encara. De seguida ja fem un bon grup i anem agfant velocitat... Potser massa, ens anem envalant fins que al km4, el grup que també anaves 4 del Barberà ja es posen a 4'10... Dubtes. En Carles#22 tira endavant, se'l veu molt sobrat (farà 1h27) i també marxa en Pol26. En Tocibdn en principi també, però en poc es queda. En Rolland es queda, diu que va just i que van massa ràpid (és veritat). En Danigoal està una mica més enrera però li veig bona cara.

Em noto bé però aquest ritme em pot cremar. Em quedo amb en Roland i frenem una mica. Km5 21'04" (4.12) Una mica ràpid. Pugem cap al canal i em veig sol com un mussol. Els de davant m'han agafat 50 metres i no vull fer esforç. Tampoc bufa massa vent, i ja remaré sol. Sensacions que serà llarg....  Km10 42.11, segueixo a ritme.  Ja no vaig tant alegre i em costa, em dona la sensació que baixo molt el ritme, km15 1h03.27 (21.16) encara ritme sub1.30. Estic seguríssim que no baixaré. M'agafa algun grup i els intento seguir, però res.  Pujo cap al canal i la pujada del pont em tritura. A la baixada del pont agafo aire, i que coi, a tope. Em trobo en Pol26 caminant! Amb la cara de ralladura 100% L'animo que no camini, que troti, cony, trotant farà marca. Crec que mha fet cas i ha fet MMP !

Al km19 veig que si baixaré de 1h30 segur, ostia, quina sorpresa. Anava tant capficat amb l'aquil.les que s'ha despertat i em dona pel sac, que no ho veia possible. El canal em dona vida. Recordo les dues maratons que he fet aquí i una mitja "pirata" Una sèrie de 2.000, em trobo super millor i a 4' pelat faig el canal. Tothom ha odiat el canal, a mi, m'ha donat vida. Serà que sóc raru de collons.

Arribada 1h29'05" Coi, sorprés. Això sí, l'aquil.les en vermell, això pot tenir conseqüències... Però un sub90 que fa dos mesos eren ciència ficció. Content. Ja m'encabronaré més endavant si haig de renunciar a la marató per culpa d'aquesta mitja.

Cada cursa té la seva història, moltes no donen per gairebé res a dir, les altres, per molt, massa poder  :glasses:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats