Bona nit!
Aquest matí tenia molts dubtes abans de sortir doncs no volia sortir massa espitós i que després la mitja es fes llarga. Estic preparant la marató de València i queden 4 setmanes, és la marató que estic preparant amb més volum de kms i el meu cos fa setmanes que va justet. Més d'un dia he arribat a anar coix del dolor al quadriceps dret i el bessó de la mateixa cama també em va donar els meus avisos. Tot i així, a les curses que he repetit de fa un any, he anat millorant temps, però la sensació de cansament, d'anar pesat, de cames dures... està més present que mai.
I així m'he plantat a la sortida, amb la intenció d'estar sobre l'1h25 si podia ser, sense cremar-me de bon inici. Al calaix hem parlat breument amb en
Hansi, estanis13, dennisTeuling, koldo, CarlosHB i casi tots teníem idees diferents :ouch:
Un cop començada la cursa, m'ho he pres amb calma, la llebre de 4' ha agafat una bona distància i he procurat no separar-me d'en
Hansi. Han anat caient kms, a ritme ràpid, però la llebre anava per sota de 4 i sempre manteníem una bona distancia. Alhora, la barqueta anava perdent integrants amb el pas dels kms i es podia córrer millor.
Cap al km4 hi havia el
Capi Jorfer, que estrany s'em fa veure't vestit de carrer a peu de cursa :frown: Per sort ja només és qüestió de dies el teu retorn :yipi: :yipi: Moltes gràcies per les fotos
Abans d'arribar al primer pas elevat, en
Hansi em pregunta com vaig i li responc mort, avui a muerte! Realment se m'estava fent feixuga la mitja i quedava molt. Poc després s'ha unit en
koldo i en
Hansi ens ha comentat que es notava bé, que potser intentava tirar endavant. A l'encarar el camí de retorn cap al canal, al segon pas elevat, m'he unit a la barqueta de la llebre de 4'. Allà hi he trobat a molts que comparteixo kms a les pistes de Vilanova i que també aniran a València.
He passat pels 10k pocs segons per sota de 40min i a partir d'allà m'he trobat molt més cómode. Amb el constant creuament de participants m'he ditret força buscant a coneguts i el temps i els kms han passat amb més facilitat. Potser si arribo al 15 faré bon temps, i si arribo al canal amb la llebre? Podria mirar de restar algun segon al darrer km? Potser al punt km19? Va Jaume, no facis volar coloms, segueix corrent concentrat i continua apretant que cada cop falta menys,
I si si, anaven caient els kms i em notava cada cop millor donat a que no hagués dit pas que podés aguantar tants kms aquell ritme. Doncs sembla qu esi que podia! Com sempre, al davant de la barqueta hi anaven de feia kms i kms en
chute i estanis13. I sense pensar-ho ni plantejar-ho ja estava de tornada al canal quan un evasioner ha saaltat de la grupeta cap al km18.
I jo, emocionat com estava, he picat! Malament, donca tenia pensat que en cas d'aguantar, tirarcom a màxim els darrers 1000-2000m. I el canal se m'ha fet llarguíssim... A l'alçada del guardaroba creia que m'havia d'aturar però què caram, si ja hi era!!
Exhaurint les darreres energies que em restaven, he intentat esprintar i arribar a la meta per sota d'hora 24 minuts. I ho he aconseguit. A sobre he rebaixat 6 segons la meva MMP!! Amb la qual cosa, encara que rebentat com estic, em trobo content i força encigalat per intentar altre cop el sub3 a VLC.
Un cop recuperat l'alé, he pogut saludar a molts correcats i parlar una mica. També fer una foto de record amb el Capi i molts amics :love:
Moltes felicitats a totes i tots per l'excelent cursa d'avui, tant si heu fet marca com si no! Just acabem de començar la temporada, així que només pot fer que millorar i ja apunta a molt bona