XI Mitja del Mediterrani (18/10/2015 - 9:00)

XI Mitja del Mediterrani (18/10/2015 - 9:00)

19 Oct 2015 16:07 #141 per Del@ (Associat/da)
Primer de tot donar l’enhorabona als que heu fet una bona cursa, als que heu fet marca personal i a les nostres campiones Grinta i Mona  :great:, que van fer una molt bona cursa i tot i quedar segones per equips femenins es van quedar sense poder pujar al podi.

Estic preparant Castelló i ahir no era el meu test definitiu de mitra, però volia fer un bon temps. La meva idea era fer la mitja uns segons més ràpid que l’any passat a 3’50” i buscar un temps entre 1.20-1.21, depenent de com estigués al final.

Al matí ja vaig veure que estava cansat  :'( per no haver pogut dormir gaire ni divendres ni dissabte (m’ho vaig passar bé i no ho canviaria, però està clar que una mica em va passar factura) cosa que no em va fer canviar d'idea. El primer parcial pel km 5 en 19’28” anant còmode ja no era el que volia, però vaig intentar compensar-ho apretant una mica més del km 5 al 10 aprofitant que semblava podia córrer millor i anant amb gent de la cursa de 10 per fer un temps de 18’52”.

Al km.10 em vaig portar un xof important. El recorregut de l’any passat el tenia clar, però aquest any el recorregut penjat a la web es veia que després del pas pel km. 10 es feia una primera volta pel canal i així el tram del passeig (que jo li tinc un odi important i se’m dóna fatal a totes les curses on m’ha tocat córrer) es feia molt més curt. Doncs quan vaig veure que la gent sortia del canal em vaig desanimar i a més s’havia d’afegir el fet que al marxar els corredors de 10 km estava en terreny de ningú.

El parcial del km. 10 al 15 va tornar ser com el primer 19’33” però aquí ja no anava tant còmode. La tornada del passeig tot sol i la volta al canal se’m van fer llargues la veritat, no vaig poder mantenir el ritme i el parcial dels darrers 6.097m va ser de 24’13” a una mitja de 3’58” (la pitjor dels 4), per un temps total de 1.22.11.  Tot i millorar en 21” el temps que vaig fer l’any passat quan preparava València (amb unes setmanes més d’entrenament específic que ara quan preparo Castelló) el acabar malament no em va deixar satisfet de la cursa.

Al finalitzar la cursa vaig anar a buscar la Grinta i la Mona per acompanyar-les en els darrers km de la seva mitja, només veure-les ja vaig veure que anaven bé i que havien fet una molt bona cursa.   

L’organització de la mitja molt correcte pel que fa als serveis abans i després de la cursa. Jo només afegiria alguns W.C. dins del canal, però també és veritat que es poden fer servir els del centre comercial. El tema del recorregut no sé si va ser una errada meva, ja que en principi tenia clar quin era però al preguntar-ho un company correcat vaig veure que tenia raó i marcava dues voltes al canal i menys tram de passeig. La sortida amb tan poc espai és una cosa que sortint de dins del canal no es pot millorar, així que cal tenir paciència fins que s'estira el grup i precaució al primer gir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 16:37 - 19 Oct 2015 19:12 #142 per Lucius (Visitant)
Cursa amb molt bona companyia.
Sortia amb dubtes i sense rellotge... no sabia quin ritme portar o mes ben dit quin puc aguantar.
Decideixo anar darrera de la llebre de 4. Mes tard per uns kms vaig just al costat de la llebre. Al cap d'un parell de km em trobo mes còmode anant just davant sense tanta aglomeració i em segueixen el khryz Chute i de forma improvisada acabem fent barqueta fins al 13km. Allà ens deixa khryz que tira cap endavant i amb Chute anem junts fins gairebé el 17km, on ja veig que el que queda aniré solet (o això penso) fins a meta on resulta que porto enganxat al estanis13...

Bon registe 1:23:39 per mi aprofitant la recuperació just a les màximes possibilitats des de la marató de Colònia fa tres setmanes.

Felicitar al wallaby i a Mona Grinta que ens saludaven en cada creuament!
Gràcies a Jorfer per les fotos.

El pròxim dia no portaré la samarreta de 'transparent'  :winktongue:

Felicitats als que heu fet una bona cursa i/o marca.

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 19:39 #143 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats a tots i totes els que heu fet MMP o no


especialment a tres dones  :he: :love: Grinta Mona i G3mma per la seva MMP  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 20:04 #144 per Grinta (Associat/da)
:party: :party: :party:
No puc començar la meva crònica d'una altra manera.
Poques vegades m'ho he passat tan bé en una cursa! No només va ser superdivertit fer la mitja en parella sinó que a sobre cau una MMP sense patir. No es pot demanar més! Ah, sí! Que ens haguessin donat una copa per quedar segones  :grrrrrr:
Amb la millor compi que podia tenir, la Mona  :love:, comencem la mitja localitzant les que van guanyar l'any passat i intentar seguir-les el màxim temps possible. Volíem intentar fer sub 1h39' i així jo feia marca i em servia de test per a València  :whistle:
Al començament ens avancen moltes dones però comentem amb l'altra parella que la mitja és llarga i que ja es cansaran. Van caient els km sens adonar-nos. Mirant els nois de davant, imitant el Justo Molinero i dient burrades. Entre les 4 noies i en Gorka no paràvem de xerrar... Vam anar tornant-nos en l'ordre d'anar endavant per parar el poc vent que feia.
En un dels girs veiem que hi ha una parella de noies que van per davant de la llebre d 4'30''  :'( Veient que s'escapen molt del nostre objectiu ens disposem a repartir-nos el pastís del podi amb les altres companyes del Mediterrani, la Leti i la Laura, dues cracks.
Quasi no miro el Garmin perquè em dóna valors raros i ens limitem a anar a un ritme còmode, xerrant (poc, però xerrant, ja ens coneixeu a les dues, com per callar-nos  :beurk:).
I en arribar al canal ens ve a buscar en DEL@ que ens dóna molts ànims i ens acompanya entre cotonets fins a la meta  :yipi: Gràcies company!  :love:
M'he sentit molt arropada en tot moment: a la sortida, tots els companys donant-nos ànims. Quan ens creuàvem, igual i va ser entrar a meta i no paràvem d'abraçar-nos les dues i fer-nos petons. Tot plegat molt emocionant.
Ejem, no us he dit el temps, no?  :rofl: 1h38'24, amb la sensació d'haver pogut córrer un pèl més ràpid i sense estirar la Mona, no li feu cas. El que passa és que a mi m'agrada esprintar els últims 2km i tampoc cal, no? El canal, a diferència de molts vosaltres, a mi se'm va fer molt curt. Devia ser la companyia  :P
En Polgi i en David78 em van dir de fer uns km al final i no vaig anar, pensant que havíem de pujar a podi i al final res  :whip: Aquest és, potser, l'únic punt negatiu que he trobat, la resta genial.
acabar felicitant a tots els que heu fet MMP i als qui heu gaudit d'aquesta mitja. Friso per tornar a córrer-la amb la meva compi. Crec que  m'he enamorat  :love: :love: :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 20:08 #145 per Grinta (Associat/da)
Ah! Gràcies a tots per les felicitacions, sou molt grans!
Sobretot al nostre capità Jorfer donant ànims tot el recorregut i fent unes fotos fantàstiques. Té molt mèrit el que has fet: no poder córrer i anar a que et facin dentetes ha de ser molt dur. Apa! Ja s'ha acabat la travessa del desert i aquesta setmana arriba el "retonno" esperat. Ànims i poc a poc...

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 20:44 - 19 Oct 2015 20:47 #146 per danili (Associat/da)

Gentilesa de corriendovoy.com



21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 20:47 #147 per Grinta (Associat/da)
:yipi: :yipi: :yipi:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 20:48 #148 per Jorfer (Associat/da)
Gorka gaudint d'una mitja d'un altre manera. Quan parlem de fer de llebre ajudant a algú en post d'objectiu, molt sovint, és tant agraÍt com fer una MMP.

Jaume86 MMP patint. A VLC seràs sub 3 de nou i caurà una nova marca. :yes: :yes:
Wallaby, posat les piles que ja has vist el David77 que va per tu  :wink2: Bona mitja crack  :great: :great:
G3mma una gran mitja amb MMP que et portarà a una gran marató a VLC amb una nova marca. Felicitats campiona  :yes: :yes:
Mona&Grinta, ja sabeu que per a tots nosaltres vosaltres sou les nostres campiones de la marató per parelles. L'heu fet molt bé i a sobra amb una MMP. Té molt de mèrit el temps que heu fet.  :yes: :yes:
Som hiperregular noi, un encefalograma pla. Això és regularitat  :great: :great:
Dani, gran crònica plena de sensacions, dubtes i canvis de ritmes. L'important és que el senyor Aquil·les et deixi continuar. Força  :yes: :yes:
Del@ aquest any a Castelló milloraràs la teva marca ja veuràs. Vas molt bé i això que estàs en la primera fase de preparació del camí cap a Castelló. Bona mitja i sense descansar gaire  :great: :great:
Lucius gran mitja pots marató. Estàs molt fort.  :great: :great:

En quan a la cursa, jo no l'he feta però l'he vist des de la bicicleta, crec que està molt ben organitzada però haurien d'ajustar més els preus. Conec a gent de Castelldefels que s'han marxat a fer altres curses pel preu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 20:50 #149 per Pol26 (Associat/da)
Ahir vaig fer la MMP més amarga que he fet fins ara.  :erf:

Després d'escalfar dos kms amb el comany guiri em vaig col·locar amb un bon grup de correcats per intentar baixar de 1h30, el dani, tocibdn, roland, danigoal i el carles#22 amb qui comparteixo entrenaments i ahir un bon tros de cursa. Tal com ha comentat el dani vam sortir bé i a mi també em va donar la sensació que anavem més ràpid quan vaig veure que el km1 el passavem en 4'18''. A partir d'aquí si que van anar sortint tots per sota de 4'15'' que era el ritme objectiu, i el carles#22 i jo vam marxar cap al km 5. El parcial entre el km 5-15 el vam fer en 41'23'' i aquest va ser el meu error, ja que vaig haver d'afluixar.

Vaig fer el km 16 a 4'14'' i vaig pensar que si mantenia el ritme encara baixava de 1h29, però les expectatives es van acabar aviat ja que al km 16'5 les cames van dir prou realment ja no podia mantenir el ritme i vaig haver de parar per primer cop des de feia bastant temps, vaig caminar uns 30'' ja que em vaig dir a mi mateix que més de mig minut no podia caminar i vaig reprendre el ritme però ja a 4'35''-4'40'' el que les cames donaven de si. Un cop passat el pont vaig tornar a caminar per segon cop i allà va ser on el dani em va agafar del braç i em va dir que no caminés que com a minim em posés a trotar, li vaig fer cas i t'ho agraiexo molt company si no fos per tu no hauria fet marca. Abans d'entrar al canal veig al JB i al jorfer que m'animen i em diuen que no em despengi dels que tinc davant, però en aquell moment ja no podia enganxar-me a ningú.

Quan vaig entrar al canal se'm va caure el món a sobre, ho veig immens i recorro amb la mirada el que em falta recorrer amb les cames i em desmotivo molt, realment em dóna la sensació com si estés perdent minuts i minuts. Quan passo el km 19 camino per tercer cop uns 30'' més i em passen el danigoal i el tocibdn que també m'animen i us ho agraeixo de veritat. Després d'aquests 30'' torno a córrer i em dic que no tornaré a caminar fins que passi la meta així que començo a un ritme molt suau amb por de tornar a haver de parar si accelero massa. Passo el km 20 en 5'17'' el pitjor de tota la cursa però ja només en falta 1'1km em passa en Roland i també em dóna ànims que també et vui agrair ara.

Quan falten uns 300m veig que puc fer marca així que apreto les dents (tot i que feia estona que estaven apretades) i a final faig 1h31'23'' fent MMP per 16'' lluny de la 1h29 que voldria haver fet i bastant frustrat, però 24h després ja veig que he après una lliçó i que hi haurà més mitges maratons per intentar-ho!

També vui felicitar a tots els que vau fer MMP i els que la vau fer com a test per a les maratons que s'acosten! Especialment a jaume86, Dennis Teuling, Carles#22 que va acabar fent 1h27'33'' brutal  :yes:, a la G3mma , david77, albertLC i espero no deixar-me ningú.

També cal felicitar a aquesta segona posició del tàndem Mona-Grinta, enhorabona i una llàstima que no puguessiu pujar al podi però l'experiència no us la treu ningú!  :yipi:

5k (5)- 18'10"- Jean Bouin 2015
10k (45)- 38'12''- Sant Antoni 2016
21k (7)- 1h24'24'' - Mitja Granollers 2016

Born to run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 20:57 #150 per danili (Associat/da)

Som /../ un encefalograma pla /.../


Home, s'entén, però llegit així a la primera!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 20:59 #151 per Jorfer (Associat/da)
Pol26 a poc a poc aniràs millorant, no tinguis presa que ets molt jove i, potser massa per a fer dues mitges consecutives.  :wink2: :wink2: Gaudeix de la nova marca prenc nota i a continuar millorant com persona i atleta  :yes: :yes:

Danili :oops: :oops: tens raó, però com ha clavat els ritmes és el primer que m'ha passat pel cap  :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 21:49 #152 per gorka (Associat/da)


Ejem, no us he dit el temps, no?  :rofl: 1h38'24, amb la sensació d'haver pogut córrer un pèl més ràpid i sense estirar la Mona, no li feu cas. El que passa és que a mi m'agrada esprintar els últims 2km i tampoc cal, no? El canal, a diferència de molts vosaltres, a mi se'm va fer molt curt. Devia ser la companyia  :P

.../...

Friso per tornar a córrer-la amb la meva compi. Crec que  m'he enamorat  :love: :love: :love:


Doble felicitació Grinta. I un plaer conèixer-te!  8)


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 22:01 #153 per estanis13 (Associat/da)
El tema de les noies és un cas a part! quina energia les dues, era molt divertit creuar-se amb elles durant el recorregut, si es concentressin més en correr serien sub1h30 segur  :beurk:

Felicitats mona i grinta

Felicitats a tothom, bones cròniques i bones mitges!

Del@ hauries d'haver-te presentat, ara ja sé qui ets però el moment que vam parlar no  :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 22:46 #154 per Del@ (Associat/da)

El tema de les noies és un cas a part! quina energia les dues, era molt divertit creuar-se amb elles durant el recorregut, si es concentressin més en correr serien sub1h30 segur  :beurk:

Felicitats mona i grinta

Felicitats a tothom, bones cròniques i bones mitges!

Del@ hauries d'haver-te presentat, ara ja sé qui ets però el moment que vam parlar no  :grrrrrr:


Si, és que com vaig de camuflatge  :mdr:. Molt bona cursa Estanis13 i enhorabona per la marca  :great:

Penso igual que tu, les dues tenen cames per fer un millor temps, sense cap tipus de dubte.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 22:54 #155 per aurelian (Associat/da)
Felicitats i gracies per las crò niques. Enhorabo na grinta & mona!

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2015 23:17 #156 per Del@ (Associat/da)
Pol26, he llegit la teva crònica i tranquil que ningú s'ha lliurat de quedar-se buit de forces quan s'intenta buscar fer marca personal en una cursa de fons. Només portes 4 mitges, així que ja veuràs com en breu no només faràs aquest sub 1.29 que tens més que de sobres a les cames, sinó que ho rebaixaràs en alguns minuts més  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2015 00:05 #157 per jaume86 (Associat/da)

Pol26, he llegit la teva crònica i tranquil que ningú s'ha lliurat de quedar-se buit de forces quan s'intenta buscar fer marca personal en una cursa de fons. Només portes 4 mitges, així que ja veuràs com en breu no només faràs aquest sub 1.29 que tens més que de sobres a les cames, sinó que ho rebaixaràs en alguns minuts més  :great:


I tant Pol, recorda sino el que vam parlar als Nassos de l'any passat i com has anat rebaixant el temps des de llavors! I el que et queda per davant!! Ara tot just comencem la temporada de mitges i en portes 2 de seguides, l'anterior dureta i en alçada! Així que animat, que ben aviat ens treuràs les enganxines a més d'un  ;) ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2015 00:08 #158 per jaume86 (Associat/da)


Finalment mmp 1:53:18 molt contenta i molt agraïda.


Moltes felicitats G3mma!!  :yipi: :yipi:


I Grinta també! No em vaig assabentar que havies fet MMP!! Quina crack la Mona, t'aguanta tota la mitja i a sobre et porta fent marca  :surprised: :surprised:

Se'ns dubte les més divertides i animadores de tota la cursa  :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2015 01:04 - 20 Oct 2015 12:37 #159 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Gran matí el de la Mitja. Es nota que la gent ja està mes en forma que fa un mes, ningú es queixa de la calor ni del temps. Els que porten mes kms, els hi començen a sortir els ritmes i sino veieu les marques:

David77 , Carles#22, Pol26, G3mma, Estanis13, Josecarnero, Jaume86, Grinta, Denis Teuling, Kravenbcn i SOM  :yipi: :yipi: :yipi: i perdò si falta algú  :beurk:

També a tots els que heu participat i que heu fet un bon entreno i mes o menys satisfets  ;) :great:

Jori69 Bona cursa tenint en conte l'esforç de les Ziga-zagues al principi  :great:

Trivix Aquesta tarda he coincidit amb en Xavi Nadal uns km entrenant, hem parlat de la mitja i tranquil que a Valencia ho bordaràs  :yes:

Pol26 Això de córrer i competir es una afició, però que requereix d'un ofici i de tot s'apren  ;). Amb lo bona llebre que es en Dani i no aprofitar-ho... :slap:. Però felicitats per la marca, que no es fan tots els dies  8)

Doncs jo vaig sortir a buscar el 1h35' amb en Danabold i AlberLC i si esgarrapava 1 minutet millor  :eyes:. Però no estavem per això. Vem passar el km 10 per sota de 45' i al 11 pujant el pont, ens va pasar a en Danabold i a mi la llebre de 4'30". L'AlbertLC si que va anar tot la estona davant de la llebre  :great:. Con que no anava a fer marca, vaig posar pilot automàtic i la vaig deixar marxar uns 2-3" per km i una mica mes al 16. Al final 1h35'53" i em quedo amb un bon entrenament per València.
Després vem fer 5 km mes amb en David78 i vem tancar el mati amb 28 km.

Al final bon matí, amb xerrades amb molts companys, fotos de grup i en aquesta Mitja amb bon tracte, instal·lacions i bona cervesa per pendre un cop dutxat  :wink2:

Gràcies Jorfer per les fotos, els anims i molt xula la bici  ;) però et senten  millor les saucony  :love:

Felicitats a la parella de la Mitja per aquest segon lloc  :yipi:

Fins a València no torno a porta dorsal així que...

Continuem


Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2015 05:56 #160 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Polgi  :love:

Bon entreno de cara a València crak  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.