Mitja Colomenca (01-03-2020)

Mitja Colomenca (01-03-2020)

04 Set 2019 18:34 #1 per fandes (Associat/da)
Bones companys!

Obro aquest fil, perquè potser alguns curiosejant xipgroc haurà vist que la Mitja Colomenca apareix el 1 de Març de 2020... Confirmar-vos que així serà! Ja us podeu reservar el dia ;) per procurar exprimir-vos al màxim en una mitja que no deixa indiferent, xalar del bonic casc antic de Santa Coloma, les seves pistes i la bonica carretera de la Roca, o potser fer el vostre darrer rodatge controlat per la Marató de Barcelona.

Sigui aquest o qualsevol altre motiu us esperem amb la mateixa il·lusió de cada any i amb ganes de seguir aprenent per oferir-vos una cursa cada cop millor de corredors a corredors!

Us mantenim informats pel fil ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2019 22:29 #2 per Jorfer (Associat/da)
Després de la marató de Sevilla, segurament la faré però molt suau, doncs no estaré per molts trotes. Faltaran quinze dies per a la marató de Bcn, així que serà un bon test de ritmes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2019 13:11 #3 per XaviCht (Associat/da)
Doncs és fácil que la faci, però a ritme de rodatge per la marató de BCN. No només em va agradar força sinó que és "a casa" (de la família política, que és d'allà de tota la vida). M'apunto el dia a l'agenda, ja :)

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2019 20:29 #4 per andreugg (Associat/da)
Crec que anava millor com aquest any que va ser en el mes de febrer, aquesta data agafa malament tant pels que hagin anat a Sevilla com pels que anem a Barcelona a fer la marató. Jo estaré, però segurament a falta de 15 dies per la marató serà més com una maratest que no pas una mitja. Ja va sobtar que la mitja de Granollers aquest any va caure el 24 una data força tardina, per tant com dius Dani serà un rodatge controlat.

Aquesta mitja l'estimo molt, per la gent que te, pel caràcter proper i que dimonis per l'àpat final :P jaja.

Deixant de costat la part que jo considero negativa, te de bo que suposo que ningú podrà dir que tindrà fred per la carretera de la Roca.

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2019 16:54 #5 per fandes (Associat/da)
Sí! Jo recordo que just dos setmanes abans de la marató de Barcelona vaig fer la mitja de Granollers més ràpid que el ritme objectiu pel 42k i vaig recuperar la mar de bé. I encara més recordo el rodatge de 20k a ritme marató 1 diumenge abans que va ser fantàstic per anar amb la moral pels núvols. Així que Xavicht i Jorfer, trobo que apliqueu una estratègia boníssima!

Si us sembla bé us compartiré aquí una enquesta que estem deixant preparada per a que digueu la vostra sobre el que espereu d'una cursa (dades per descomptat a compartir amb la resta d'events que munta aquesta casa!) per seguir incidint en allò d'una mitja/10k on treballem corredors per a que xalin els companys.

Com bé comentes Andreugg quan muntem una cursa ens encantaria tenir una estabilitat de dates, però el calendari és tan voluble :) que ens adaptem com bonament podem, i com comenteu tots vosaltres farem una festa un any més!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2019 00:28 #6 per andreugg (Associat/da)
Això de que és el millor sempre depèn de qui ho preguntes, normalment et diuen que un mes abans de la marató has de baixar carrega de km, 15 dies abans es de començar a baixar ritme i la setmana abans idíl·licament tindríem de fer casi res. Al final cada persona ho adaptem, jo solament ho deia pel fet de que la primera data crec jo que sempre anirà millor, altre cosa és que estem enamorats d'aquest esport i anirem cap allà sempre que puguem.

Jo mateix un mes després de Barcelona tindré Madrid! No sé ni com aniran les cames, però ves, no vull que les meves paraules semblin un atac ni res, valoro molt la feina d'aquesta gran cursa, solament que va sobtar-me la data.

Salut i kms

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2019 08:46 #7 per rnou (Associat/da)
Excel·lent cursa, amb molt d'amor per part de l'organització, i segur que aquest any encara surt més rodona.

Tot i que m'agradaria anar-hi, per intentar trencar la meva MMP aconseguida allí precisament, espero que pugui estar a molts km fent la marató de Tokyo en el mateix moment :P.

Sobre el que és millor o no, igual que hi ha gent que diumenge és dia de tirada llarga, jo vaig ""competir""" cada diumenge. Recordo l'UNIRUN una setmana abans, 6.8 km a 3:30... qui els agafes ara :P.

Crec que lo de no competir és més per evitar riscos psicològics, una mala cursa et pot minar la moral. Lesionar-te, et pot passar a qualsevol lloc.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2019 11:21 #8 per andreugg (Associat/da)
El tema de lesionar-te és el temor dels maratonians la darrera setmana, que casi vols caminar sobre cotó jeje i al final tots fem coses.

Aconseguir MMP aqui ho podràs aconseguir si el vent bufa de la Roca cap a Santa Coloma, el que no recordo si pel mes de març el més normal és aquest sentit o el contrari. Al Baix Llobregat "la meva zona" és un clàssic, a l'hivern tenim un sentit i primavera estiu un altre.

Però ves, com ja vaig dir no ens perdem en coses secundaries, a gaudir d'aquesta festa, sigui més ràpid o més lent per precaucions mentals tots intentarem anar-hi.

Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2019 00:31 #9 per No Surrender (Associat/da)
Aishhhhh!!! Encara no se que faré d'aquí tants mesos, però aquesta i la mitja de l'Espirall son les meves dues mitges preferides!!!! A veer si en un parell de setmanes em poso a planificar temporada i ho rumio...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2019 05:08 #10 per fandes (Associat/da)

No Surrender va escriure: Aishhhhh!!! Encara no se que faré d'aquí tants mesos, però aquesta i la mitja de l'Espirall son les meves dues mitges preferides!!!! A veer si en un parell de setmanes em poso a planificar temporada i ho rumio...


Tinc unes ganes terribles de córrer la mitja de l'espirall, però al final sempre per un motiu o per un altre, aquell dia no em puc moure de casa... Espero que tu si que la poguis fer enguany, perquè només en sento i llegeixo meravelles. I si t'animes a la Colomenca ens trobem allà amb molt d'amor dels de la UCA! :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2019 15:43 #11 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Fandes

Em pots posar l'enllaç per fer l'inscripció és per corredors de discapacitats visual així farem l'inscripció per anar
gràcies

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2019 19:40 #12 per fandes (Associat/da)
Hola MIGUEL SBD!

Encara no les tenim actives, espero que en les properes setmanes tinguem tot lligat i les obrim ;)
1
Per descomptat us avisaré tan aviat ho estiguin, gràcies per tenir-nos en compte, ens veiem l'1 de març!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2019 22:17 #13 per MIGUEL SBD (Associat/da)

fandes va escriure: Hola MIGUEL SBD!

Encara no les tenim actives, espero que en les properes setmanes tinguem tot lligat i les obrim ;)
1
Per descomptat us avisaré tan aviat ho estiguin, gràcies per tenir-nos en compte, ens veiem l'1 de març!


Moltes gràcies estem en contacte i segur que ens veuren Santa Coloma :party: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2019 14:38 #14 per Hansi (Associat/da)
Una de les meves principals il·lusions en la recuperació que estic fent d'aquesta llarga lesió muscular és que el dia 1 de març estigui en condicions de córrer els 21,097 km de la mitja Colomenca :hearteyes:, i així continuar amb el meu 100% d'edicions completades. A veure si tinc sort, que m'ho estic currant i cada cop ho veig més factible...toco fusta! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2019 22:58 #15 per No Surrender (Associat/da)

Hansi va escriure: Una de les meves principals il·lusions en la recuperació que estic fent d'aquesta llarga lesió muscular és que el dia 1 de març estigui en condicions de córrer els 21,097 km de la mitja Colomenca :hearteyes:, i així continuar amb el meu 100% d'edicions completades. A veure si tinc sort, que m'ho estic currant i cada cop ho veig més factible...toco fusta! ;)


Una de les meves principals il·lusions serà veure't recupera't ena aquesta cursa!!! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2019 08:11 #16 per fandes (Associat/da)
Quina alegria Hansi i No Surrender! :hearteyes:

Estem aprofitant aquests dies de festa per deixar-ho tot ben preparat... Així que espero que per Reis tingueu el regal de tenir les inscripcions obertes ;)

Us vaig informant, que tingueu una magnífica entrada a 2020!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2019 18:08 #17 per MIGUEL SBD (Associat/da)

fandes va escriure: Quina alegria Hansi i No Surrender! :hearteyes:

Estem aprofitant aquests dies de festa per deixar-ho tot ben preparat... Així que espero que per Reis tingueu el regal de tenir les inscripcions obertes ;)

Us vaig informant, que tingueu una magnífica entrada a 2020!


:great: :great: :great: :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2019 19:34 #18 per gorka (Associat/da)
Amb totes les coses rares que m'estan passant darrerament és difícil fer pronòstics... Però voldria que aquesta, que va ser la primera mitja que vaig deixar de fer l'any passat per lesió, fos la primera mitja que faig després d'un any d'aturada.
Ja ho anirem veien perquè ara mateix torno a estar aturat per un petit accident a l'espatlla que ja veurem com evoluciona. :sob:


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2020 23:39 #19 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Un any més espero ser-hi, ja fa uns anys que no faig mitges però amb l'oportunitat de fer la cursa de 10 kms. que es fa el mateix dia, no deixo d'anar-hi i compartir un bon matí perquè els organitzadors cuiden tots els detalls i sempre m'hi he sentit molt a gust.

Apofito per informar que novament tornarem a tenir un bon equip de Llebres de CoRReDoRS.Cat que us portaran al ritme que trieu (des de 1h.25' fins les 2h.00') i amb poc esperem obrir un TPV a la botiga amb un bon descompte :top: pels associats que tingueu que fer les inscripcions

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2020 23:40 #20 per Josep58 (Associat/da)

gorka va escriure: Amb totes les coses rares que m'estan passant darrerament és difícil fer pronòstics... Però voldria que aquesta, que va ser la primera mitja que vaig deixar de fer l'any passat per lesió, fos la primera mitja que faig després d'un any d'aturada.
Ja ho anirem veien perquè ara mateix torno a estar aturat per un petit accident a l'espatlla que ja veurem com evoluciona. :sob:


Gorka, espero que et recuperis a temps i ens hi puguem veure :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.