Us penjo la crònica de la cursa d'ahir. Satisfet pel temps, 36'35", que està entre les meves millors marques de sempre, i a més encara no estic al 100% del ventre i ahir vaig anar incòmode tota la cursa. Si puc a la tarda faré un suau rodatge de recuperació.
La cursa d'ahir em va agradar

, no puc valorar els serveis d'abans de la cursa ja que al venir del Camp Nou vaig arribar molt justet de temps. El que si que puc dir és que una bona estona abans de que és donés la sortida els voluntaris i els agents municipals ja estaven situats als encreuaments dels carrers tallant els mateixos, cosa que permet que la sortida es doni a l'hora exacte

. A mi això encara em va posar més dificultats per aparcar. Al final vaig haver-me d'allunyar força de la sortida (tant que ja no estic segur si on vaig deixar el cotxe era Sant Joan Despí :mdr:) i tornar corrents cap allà.
L'escalfament va ser amb roba de carrer i amb la motxilla, vaig creuar-me amb uns quants corredors i al veurem fèieu unes cares

. Quan vaig arribar als dorsals, que serien al voltant de les 20.20 ja estaven tancant la paradeta, però tot i així vaig poder recollir el meu (encara quedaven alguns dorsals per recollir, suposo que de gent que al final no hauria pogut venir). Quan anava a buscar el guardaroba em vaig trobar una parella del meu equip i com un d'ells no corria vaig deixar-li la motxilla. Em vaig canviar allà mateix i vaig acabar de penjar-me el dorsal ja en el calaix. Va anar de poc :rofl:, però no vaig tenir temps de passar pels serveis i en tenia ganes :'(
Abans de que es donés la sortida vaig saludar a un parell de companys. Un d'ells el Jaume86, una llàstima el que et va passar, ja saps que em vaig oferir per donar-te un copa de mà però com em vas dir que no doncs vaig disputar la cursa, fes cas dels consells que et vaig donar al acabar la cursa i ja veuràs com a la tardor tornaràs a rebaixar totes les teves marques

.
Tot i que no estava còmode pel ventre vaig sortir a tope i vaig mantenir un ritme semblant a Cornellà pel pas dels 5km en 18'04", però a partir del km. 6,5-7 vaig tenir una baixada de forces i no vaig poder aguantar el ritme que portava i vaig perdre uns quants segons. El segon parcial va ser de 18'31" per un temps total de 36'35". Satisfet pel temps, ja que no havia fet mai aquesta cursa i desconeixia el recorregut, per tot i així i els problemes de ventre vaig poder consolidar el sub-37 que és el que volia
Al acabar una mica de fruita, xerrar amb companys i tornar corrents cap al cotxe que m'esperaven per sopar i feia tard

Em va agradar la cursa, si puc l'any vinent hi tornaré i amb més temps per poder gaudir-la com es mereix :yes: