Hola Kanyerus!!! Us llegeixo cada post però com que estic en mode tri tampoc no escric massa... d'aquí res començo a entrenar per l'Ironman de Barcelona del 4 d'Octubre i per això ja començo a agafar una rutina de tri entrenos de cara a ell on faig 3 run's per setmana. Us escriuré els d'aquestes dues últimes setmanes però primer:
- Ànims i no forcis
Kilo, queda molt per Berlín i millor no liar-la i que et quedi algu crònic!!!
-
Cachi!!! A tope con esa velocidad!!!
-
Miguel....ara et toca descans per afrontar bé València!!! :yes: (quin nivellàs hi ha els migdia's a Can Llong!!!

)
-
triniti!!!! Sigue entrenando y corriendo como haces: disfrutando y cuidándote para hacerlo lo máximo de tiempo posible!!!
-
Del@, a tu ja et poso cara i a algunes curses hem conicidit!! Què tal la cursa ( per anomenar-la així ) de Bombers?
Doncs una mica de resum d'aquests últims 8 dies:
- Dissabte passat un run des de casa meva fins a les dos torres de BCN amb la Nere de supporter i amb la bici totalitzant 27 kms en una mica més de 2h. Molt content i sorprenentment fàcil.
- Diumenge següent 18 kms més fent un 8x1000 r1' sense forçar i simplement per tenir la sensació de córrer més fluid i ràpid amb les cames carregades (a 3'55" de mitja).
- Dimecres un progressiu de 15 kms al Parc Central que volia anar variant cada 3k així: 4'45"-4'30"-4'15"-4'00" i 3'45", però em vaig sentir bé i va sortir així: 4'26"-4'20"- 4'10"- 3'56" i 3'43" a 4'07" de mitja. Això acabant a les 21_15 i només arribar a casa tenia un Whatsapp per fer un 3x3000 la tarda següent amb l'Artur (el mismísimo Manolo :wink2: ) i un altre triatleta. Doncs em foto el Recovery i a veure com estic l'endemà de cames.
- Dijous el 3x3000 es queda en un 2x3000 r4' + 3x1000 r2' a les pistes ja que el que tenia l'entreno planificat a l'últim 3000 va canviar-ho perquè ja estava satisfet de com havia anat i a nosaltres dos ens era igual: 1er a 3'46", el 2on a 3'42" i els 3 1000s a 3'45"-3'41" i 3'26" només apretant l'últim 400s de l'últim 1000. Total 15k més.
- I avui dissabte 20k (a 4'41") més de rodatge pel riu amb les cames cansades però passant bé la distància.
Buenu doncs ja està. A partir d'ara només faré 3 run i intentaré de fer una tirada o tiradeta, un progressiu i un dia de sèries (curtes o llargues, depèn del què em vingui de gust).
Ara si, bon cap de setmana i a seguir disfrutant dels camins als objectius.
Andreu