He estat una mica desconnectat per falta de temps, però he continuat entrenant una mica pels vespres.
Cachirulo, vigila que aquestes molèsties que dius no vagin a més, crec que fer sèries després d'una sessió de fisio ja no és el més recomanable i si s'ajunten amb molèsties doncs encara menys, però jo no puc que prediqui amb l'exemple. Espero que et recuperis bé i puguis continuar amb l'entrenament.
La setmana passada, després de fer Abrera vaig fer un rodatge pel rodal, una tirada de 10 km a ritme exigent però anant còmode (4' el km), uns fartlecks pel riu i l'únic entrenament d'alta qualitat va ser un 4 x 1500m que vaig fer a les pistes en progressió (5'34", 5'27", 5'19" i 5'15") amb 3' minuts de recuperació trotant.
A Abrera vaig fer 38'14", un segon menys que a Bombers (que em vaig trobar fatal a la segona part de la cursa, mig marejat i amb ganes de plegar) i això que vaig sortir sense GPS, només amb un crono de fa anys i sense forçar la màquina fent gairebé les dues voltes iguals (19'04" i 19'10"), molt millor que Bombers ja que el circuit era molt més dur.
Ahir vaig fer les 5 milles de Canet, si, competeixo molt, ho sé, però m'agrada fer-ho i a la tardor ho faré molt menys. No havia fet mai aquesta cursa i la idea era fer-la forta però sense patir al 100% a les pujades, ja que no havia dormit gaire la nit abans, feia calor i no tenia ganes de passar-ho malament a la segona volta. Al final va sortir una bona cursa, amb un temps de 30'33", en la 11a posició i a 1'41" del primer. A la segona volta vaig baixar una mica el ritme (30" més), però crec que va passar el mateix a gairebé tothom.
Avui un rodatge de recuperació pel riu, novament sense GPS que estic tornant als vells temps, però com ja em conec els circuits han sortit uns 10 km en 45'.