- Missatges: 1167
Autor del tema
Vinga doncs, a seguir i a aprofitar les avinenteses que ens pugui proporcionar la meteorologia com avuí. Gairebé 22 km a 4:08/ km i uns 97 km per tancar aquesta setmana.
I demà a continuar...
Autor del tema
Autor del tema
kilometer,
Estic començant a entrenar regularment (que duri) amb intenció de fer una marató de tardor (València), però sense obsessions. Si veig que no arribo em podria plantejar Castelló o Tarragona o Barcelona. Almenys tenir una motivació per sortir a entrenar a les 6 del matí que és el que la situació familiar em permet a hores d'ara. :sleep: :sleep: Quan tingui algun entrenament kanyeru ja el penjaré per aquí (ara mateix no és el cas) :wink2:
curat, sé del que parles, per que ho he viscut. Ara estem a una época més tranquila, peró igualment per continuar amb la preparació i per una sèrie de factors com el canvi d'hoari laboral a l'agost, hem torno a trobar amb 4 setmanetes on matinar ben d'hora serà la constant. Potser baixes una mica en temperatura, peró si no fa vent, la humitat cada cop es fa més palesa. Avuí he sortit a les 5:55 am a fer 1h05 i arribat a casa caladet i ben xop. Samarreta, pantaló mitjons i inclús les sabatilles. Semblava que m'ahgués llençat de cap la piscina vestit. I aixó que ni he arribat a veure el sol