- Missatges: 1167
DEL@
Jo si que et coneix de fa molts anys I he vist la teva progresió felicitats per les teves MMP![]()
DEL@
Jo si que et coneix de fa molts anys I he vist la teva progresió felicitats per les teves MMP![]()
Gràcies Miguel, si ens coneixem del C.N.S i de coincidir en moltes curses :m
dr: Ara també entreno a les pistes. Sóc un Sabadellenc més :yes:
Autor del tema
Ya empiezas a emocionarte kilo...
Au vinga, que quants més serem, més riurem. Benvingut DEL@. Jo crec que també et conec, ni que sigui de vista. Encara m'enrecordo de quan vas fer de llebre en bici per la primera edició de la Maratest no ??
Del@ buena carrera,doblar con el calor es dificilísimo! Una pena que no coincidamos,supongo que entrenas por las tardes.
Hoy 13km en 59'29(4'35).
Mañana series en la pista por la tarde, un 3x1000 con 2'rec. Ni idea del ritmo,empezare sobre 3'20 que me parece muy poca recuperacion.
Au vinga, que quants més serem, més riurem. Benvingut DEL@. Jo crec que també et conec, ni que sigui de vista. Encara m'enrecordo de quan vas fer de llebre en bici per la primera edició de la Maratest no ??
No, aquest no era jo. Al foro hi ha un Dela, crec que és De la Torre. Em sembla que m'acabaré canviant el nick.
Ja són bons ritmes d'entrenament si es fan amb desnivell
Autor del tema
Autor del tema
Ya te he puesto cara Del@. Inconfundible en las carreras de Sabadell,el mismo corte de pelo que el mio. :he:
Veo que estas mejorando mucho ya te has empezado a meter en media en 1h21-1h22 y en 10K en 36 pelaos y algo mas bajo(ese 35'30 en Montmelo es buenisimo).
Asi que el siguiente paso que te toca es ver el 1h20 en media. No tardaras mucho que eres joven(10 menos que yo).
Con el google todo se sabe. :wink2:
25'calentar, 5'estirar,2x100
1000-1000-600-400 con 2'rec: 3'19-3'22-2'02-1'08.62
10' destrote y un 500 de propina en 1'27.35
Autor del tema
Autor del tema