- Missatges: 631
Hola.
Ok,gracies per els consells,crec q decidire el mateix dia,potser sortire mes reservat i despres veure q pasa,volia provar de fer una mitja aquest cap de setmana per veure si la puc fer a 4'5" i veure si puc aguantar-ho,pero no trovo cap mitja per aquests Diumenge,hen sabeu d'alguna ?
Salut i km.
Angel.
Hola.
Ok,gracies per els consells,crec q decidire el mateix dia,potser sortire mes reservat i despres veure q pasa,volia provar de fer una mitja aquest cap de setmana per veure si la puc fer a 4'5" i veure si puc aguantar-ho,pero no trovo cap mitja per aquests Diumenge,hen sabeu d'alguna ?
Salut i km.
Angel.
Banyoles
Autor del tema
Jo els casos que conec són molt més "dramàtics" que algú que amb 1h06 fa 2h21 patint molt. Si a sobre va quedar campió de cros de la seva comunitat, ja ho pot donar tot per bo...
Jo parlo de casos de corredors bons però no semi élite que se'n van més de 10' de la seva marca probable.
Autor del tema
Doncs jo igual tambe estic fent el burro, pero com vaig be tiro endevant.
El 21/2 vaig fer la marato de les vies verdes, en la que els ultims 5km's ultims vaig petar; aixi que si be vaig patir força organicament, vaig patir muscularment menys de l'habitual. Ara a la marato de Barcelona 3 setmanes despres finalment he optat per repetir els entrenaments de les ultimes 2 setmanes deixant de banda consells savis com el d'en curat que em deia que fessi rodatges suaus o com a molt a RM i m'oblides de les series.
Avui 20' suaus + 6 x 1000 a 4'04", 4'03", 4'06", 4'05", 3'58" i 4'06"
De moment esta tot al seu llloc i no hi han lessions, si arribo cansat a la marato aixo ja sera una altra cosa
L'altre dia en parlàvem amb l' estanis13 al sopar correcat.
En una marató s'ha de sortir al ritme que creguis que la pots fer tota sencera.
Això de sortir més ràpid i a veure on arribo és signar la sentència de mort.
A totes les curses és un error equivocar-se de ritme però en una marató és mortal.
dimoni, com bé dius, et queden moltes maratons per fer-les en condicions. Diumenge que ve no facis bestieses.
Hola!!!
Dimoni has pensado ir hasta el 25-30km a 4'20" ?
Saludos
L'altre dia en parlàvem amb l' estanis13 al sopar correcat.
En una marató s'ha de sortir al ritme que creguis que la pots fer tota sencera.
Això de sortir més ràpid i a veure on arribo és signar la sentència de mort.
A totes les curses és un error equivocar-se de ritme però en una marató és mortal.
dimoni, com bé dius, et queden moltes maratons per fer-les en condicions. Diumenge que ve no facis bestieses.
Per al.lusions :he:
La conversa va partir de que jo vaig dir que si tot va perfecte desde ara fins a Copenhagen, la meva idea és sortir a 4' ( i més si puc sortir amb tu Mario) i intentar perdre el menys possible al final per acabar en 2h50-2h52. Entenc que és arriscat, però el que em fa pensar així per bé i per mal és el meu curt historial. Per una part és cert que la inexperiència em fa ser agoserat perquè amb aquesta tàctica em puc fotre una ostia d'escandol :he: la part que em fa pensar així és que les meves dues maratons han sigut 3:04 (1:30+1:34) i 2:56 (1:27+1:29) i en cap de les dues vaig tenir en cap moment ni l'objectiu ni la esperança de doblar, en les dues era conscient que perdria temps al final. Crec que a MI em va bé així, amb un pèl de marge a defensar quan ve el pràcticament inevitable defalliment del ritme, dit d'una altra manera ( i no ho sabré mai) no crec que passant la mitja 1 minut més lent hagués acabat en millor temps global.
Tampoc veig una bestiesa plantejar una cursa així, el dia que vegi al senyor del mur i perdi 20 minuts al final potser canvio d'opinió :rofl: :rofl:
PD Si faltant 100 metres veiés el marcador en 2:48 no frenaria per perdre temps hahaha