- Missatges: 254
Opinó lo mateix :yes:Evidentment que hi ha els imponderables del temps, calor, vent, etc, però opino com en ruben6 que la 2a mitja és més favorable. El que passa que portem ja a sobre 25-30-35km i ja no arribem frescos.
El que no s'ha de fer es voler fer calaix la 1a mitja doncs el sobreesforç pel perfil d'aquesta 1a mitja et passarà factura en els quilòmetres finals :yes:
Autor del tema
Joder toni!!!Qui juga amb foc al final es crema. Ahir a la tarda vaig començar amb dolor a la part mitja del vast extern de la cama esquerra que no marxava amb automassatges. Avui enlloc de 15 he fet 3 km, quant mes estona mes dolor.
El trauma m'ha dit que podría tenir una petita rotura a la fascia lata, dimarts amb la eco ho sabré.
Qui juga amb foc al final es crema. Ahir a la tarda vaig començar amb dolor a la part mitja del vast extern de la cama esquerra que no marxava amb automassatges. Avui enlloc de 15 he fet 3 km, quant mes estona mes dolor.
El trauma m'ha dit que podría tenir una petita rotura a la fascia lata, dimarts amb la eco ho sabré.
Hay un detalle que nadie ha comentado y me parece que es importante, si puedes ir en grupo o solo, es mejor salir algo más rapido en grupo, que algo más lento solo. El desgaste es menor si vas resguardado en grupo.
Autor del tema