Ruben molt bona marató, lluitada, i disfrutada i amb molt companyerisme, tot i que jo crec que seria una mica més egoísta (no recrimino res, al revés, admiro el teu gest). Seguiràs baixant no en tinc cap dubte!
Miguel fer iaiomaratons és un bon doctorat! Enhorabona i per moltes més!
Maratestos veig que bé, destacar el del
Dimoni que venint d'on venia és un excel.lent. Espero que puguis reposar una mica i arribar bé el dia 13.
Jo he anat fent, en general bons entrenaments. Ahir però vaig fer la tirada de 30kms amb un pacer-ajudant en bici de luxe, l'
Andreu. Els "numerets" no van sortir malament però no estic gens content. Van sortir 30,3km en 1:59 a 3:55 i 150 pulsacions. Un pèl alt per com estava corrent últimament, però lo pitjor les sensacions, que vaig córrer amb les cames dures des del principi i no van millorar, i vaig acabar sense forçar perdent una mica de gas i amb la sensació que havia acabat una marató. I això que vaig córrer fresc, no havia corregut des de divendres. Avui estava molt aixafat, massa. Sense tu Andreu no sé pas què hauria fet... El meu cap és dèbil
La veritat és que tenia ganes de provar un 2:42 a BCN, però si no veig que milloro i algun entreno em dóna confiança sortiré amb la llebre de 2:45 i a prendre pel sac. Em molesta no seguir la progressió maratoniana que portava però si ni el cap ni les cames acompanyen no faré el kamikaze, no m'agrada gens patir.
Almenys aquest diumenge tindré una alegria fent de llebre de l'Andreu a Gavà, em ve molt de gust i espero retrobar les bones sensacions. I sobretot tinc ganes de fer bici i muntanya, no sé pas si em motivaré l'any que ve per fer asfalt a peu, m'està costant horrors. A vegades no li trobo sentit, em penso que és una absurditat voler fer aquestes matades d'entrenos i tota la parafernàlia per... Millor paro