- Missatges: 631
Toda la razón Cachirulo, pero como mínimo quería intentarlo
Guissona, és normal que amb els entrenaments que hem anat fent previs a la mitja tinguem les cames cansades, però si a Terrassa i Santa Coloma et vas trobar bé ja veuràs com arribaràs millor del que et penses a Barcelona.
Toda la razón Cachirulo, pero como mínimo quería intentarlo
Guissona, és normal que amb els entrenaments que hem anat fent previs a la mitja tinguem les cames cansades, però si a Terrassa i Santa Coloma et vas trobar bé ja veuràs com arribaràs millor del que et penses a Barcelona.
No faig la marató de Barcelona. Vaig a Milà tres setmanes després. I no sóc massa optimista, la veritat.
Autor del tema
Yo ahora descanso mucho mas,estoy mayor para experimentos. :he:
Hoy 12k apretando un poco en la vuelta. En total 55'12(4'36)(135med/148 max). La ida a 4'53, y la vuelta a 4'19.
Tu estás hecho un jovenzuelo !!!!! :intello: :intello: :intello:
AndreuRunner, suposo que per un segon no m'abandonaràs a Maratest, oi? Faig de llebre de 4'16"
AndreuRunner, suposo que per un segon no m'abandonaràs a Maratest, oi? Faig de llebre de 4'16"
Yes of course!!!! :winktongue:
Autor del tema
Autor del tema
Hoy tirada larga en muy ligera progresión. Han sido 18km en 83'35(4'39)(136med/149 max).
Ritmo cada 3km:5'06-4'52-4'34-4'38-4'32-4'10
Semana de recuperación completada con 72km. Ahora tocan 3 de carga.
A ver Sevilla que esta colapsado el sistema. Hasta el 35 iba la cosa iba bien...
Autor del tema