Komando Kanyero 2016(en boxes)

Komando Kanyero 2016(en boxes)

12 febrer 2016 07:42 #221 per ruben6 (Associat/da)
Yo ayer hice el ultimo largo y fuerte de cara a Sevilla, ahora a descansar, alimentarse e hidratarse bien. Nos quedan 9 dias.

Tonivet, ojo que es casi todo en bajada pero tiene un repechon casi al final que se puede hacer duro, guarda un poco para ese punto.

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

El tema ha estat tancat.
14 febrer 2016 15:01 #222 per cachirulo (Associat/da)
Media maratón en la que en general la gente no ha salido contenta. No grandes marcas empezando por la elite. El año pasado se corrió muy bien con el fresquito y sin aire y hoy temperaturas altas para la época y un aire en el final de carrera algo molesto.
Por mi parte la marca prevista y el pulso algo alto pero en general contento,corriendo en progresión y adelantando a algún correcat que hoy no tenía el dia(pero luego en la maratón hacen tiempos impresionantes).
Salida tumultuosa y costaba avanzar al principio pero eso sirve precisamente para no pasarte.
0-5:20'24(146med/150max) subiendo muy tranquilo Paralelo,a 4'10 y no apretando nada mas llegar a Gran vía.
5-10:19'47(40'11)(147med/151max). Aquí he aprovechado las bajadas lo que he podido y manteniendo ritmo en el plano.
11-15:20'00(1h00'11)(148med/152max). Esta vez no se me ha hecho duro el km 11 como el año pasado y he ido a ritmo perfecto de carrera. A partir del 15 tocaba apretar como estoy haciendo últimamente.
16-20:19'33(1h19'44)(150med/154max). Aquí ya he apretado pero me he encontrado con el aire. El cambio lo he hecho basicamente a partir del 18.
Meta:4'07(1h23'51)(152med/154max) se me ha hecho largo,no os voy a engañar.
Por tanto tiempo de 1h23'51(3'59)(148med/154max).
El año pasado 3' menos pero es lo que tiene correr con limitador de velocidad.

Sevilla,os toca....

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.
El tema ha estat tancat.
14 febrer 2016 15:47 - 14 febrer 2016 15:50 #223 per tonivet (Associat/da)

Tonivet, ojo que es casi todo en bajada pero tiene un repechon casi al final que se puede hacer duro, guarda un poco para ese punto.

Gracias Rubén6 ésta maratón la haré con el freno puesto en los primeros 20 km.  A partir de ahí ya veremos

cachirulo felicidades por tu media!

Yo hoy 20km a 4'43" que tenían que ser más lentos, pero con el aire he calculado mal
El tema ha estat tancat.
14 febrer 2016 18:15 #224 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Avui he fet la mitja de BCN com guia em fet 1h43'07'' amb aquesta mitja tanco la 11na setmana amb 65,65km   i porto acumulats 900,11km

Cachirulo felicidades por tu mitja i al Joan tambien

Tovinet i Ruben
nosalres la setmana que tenim la nostra marató que ús vagí molt bé craks  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
15 febrer 2016 11:21 #225 per cachirulo (Associat/da)
Esta semana los sevillanos a contar poquito,que es de descanso casi total quitando el domingo. :he:
Hoy 10km en 51'56(5'12)(124med/134max).
Dimoni vaya marcon el de Valentín para su santo aunque salió demasiado rápido.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.
El tema ha estat tancat.
15 febrer 2016 15:08 #226 per kilometer (Associat/da)
Hola chicos. Mal día ayer, aunque mental y físicamente me encuentre bien. Hoy no he salido, con lo que ¡he tenido mucho tiempo para reflexionar  y para pensar. Creo que la pujanza de mucha gente (de la que me alegro), las lesiones, las interrupciones, etc…me han hecho perder el norte un poco y urge recuperarlo. Y en esa urgencia, creo haberme machacado mucho y exigido en demasía. Está claro que he entrenado con muchas ganas y disciplina y mucho esfuerzo, pero eso no me ha servido. Cachirulo, futinguero, he aquí que teníais razón. Y no es que no os tuviera en cuenta, sino, que quise experimentarlo por mi mismo. Demasiados entrenamientos de calidad, semana tras semana, a lo único que me llevan es a que note que el ritmo no fluye por mis piernas como antaño. Ni me encuentro mal, ni agónico, simplemente no tiro más. Había dado un paso adelante con Sant Antoni, peró incrementar tanto la calidad me ha devuelto de nuevo para atrás. Para cinco días o sesiones a la semana, la proporcionalidad de km ha de ser menor, está muy claro, y eso, es lo que me llevó también el año pasado a lesionarme por estas fechas, más que seguramente.

Tengo, ganas, motivación, ilusión incluso, por volver a correr con la confianza de no hace tanto tiempo. Pero creo que por buscarla con tanto ahínco me he desviado del camino a seguir. Necesito volver a recuperar un esquema más clásico de entrenamiento, a lo que estaba acostumbrado y dejar los experimentos con gaseosa. Ya sé que me diréis que me lo habíais avisado, que podría buscar un entrenador…y esas cosas, no os creáis, las tengo en mente. Mi búsqueda por intentar progresar y llegar más lejos, como decía, me han terminado llevando por el camino equivocado. Tampoco todo es malo, he aprendido mucho en estos tiempos, y son cosas, que voy a poder aplicar en los entrenamientos, eso está claro. En fin quería comentarlo con vosotros. Ya sabéis que aquí reside mi familia atlética. :yes:

Hasta aquí hemos llegado después de la Mitja de BCN ayer, aunque ya el año pasado y en otras carreras incluso, ya estaba mostrando. Es cierto, que por lo que pudo ver y sentir, la influencia meteorológica, algo tuvo que ver, eso al menos parece, pero ya no me sirve eso. Básicamente hasta el km 12, no tuve la sensación de poder ir más rápido, ni en subida ni en bajada ni en plano ni nada. Ambos parciales 0-5, 5-10, en el mismo tiempo, 18:49. Luego al llegar al 12 (después de pensar durante casi 5 km el dejarlo estar), me sentí mejor, y el orgullo, la lucha y el no querer bajar los brazos me dio impulsos y fuerzas renovadas. Y aunque creo que hubo también desmérito en la gente que fui avanzando, fue mi mejor momento. Del 10-15, 18:55. Luego ya todo se igualó, viento de cara, sol, etc..ya no era igual y ahí se nos fue a un 19:24, muy paupérrimo en relación a lo que yo imaginaba. Y el final, en 4:11. Se desangraron los segundos, que no me dejaron bajar de la 1h20.

Ahora fuera del ámbito maratoniano (como me gustaría estar junto a todos los que están por esas 2h45),  sin mucho que afrontar en un futuro a corto plazo, me siento algo perdido. No obstante, espero, poder hacer mejores competiciones en abril, en mayo, antes de zanjar esta temporada y descansar para prepararme para un nuevo y duro verano. Me quedan tres meses, para ir cambiando cosas y comprobar que sucede. Así que chicos, siento si os he dado un buen tostón, pero necesitaba soltar un poco este lastre, y que mejor sitio que aquí. Nos vemos…

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
El tema ha estat tancat.
15 febrer 2016 15:34 #227 per cachirulo (Associat/da)
Kilo cuando vi tus parciales entendia que ibas al lado de la liebre de 1h20. No te pasaste con el ritmo,era lo que te pedian las piernas en ese momento.
Debacle hubiera sido que viendo tus series de los ultimos dias te hubieran aventurado a salir a 3,40 y entonces si que creo que a lo mejor no llegas.
Yo sigo pensando en que te iria bien un entrenador y que ademas no fuera de los mas kanyeros en calidad y km. De momento lo bueno es que tu mismo te das cuenta que ese no es el camino y optas por cambiar,que aveces nos empecinamos y caemos en un bucle.
A por ello que tu ya has demostrado que vales,ahora se trata solo de volver a repetirlo. :great:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.
El tema ha estat tancat.
15 febrer 2016 15:58 #228 per kilometer (Associat/da)
Pues la verdad, es que no iba con la liebre, pero teniendo en cuenta que Joan3 me pasó en los últimos 500 m, pues quizá hubiera sido mejor elección. No tuve sensación de pasarme, era lo que dices, no tenía para más, y no iba ni bien ni mal, era como si estuviera en los km finales del maratón. Un ritmo no super boyante, pero manteniendo el tipo.

Gracias cachirulo, por esas palabras. Se agradecen  :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
El tema ha estat tancat.
15 febrer 2016 18:42 #229 per guissona (Associat/da)
kilometer, doncs jo et vull felicitar perquè assumeixes la teva responsabilitat i els teus errors.

    A mi sempre m'havia donat la sensació que quan no et sortien les coses tenies molta facilitat per trobar excuses i maquillar la realitat. No pot ser que quan  les coses no van bé la culpa sigui sempre de coses externes i que quan les coses surten rodones llavors sí que el mèrit és teu.

  Per tant crec que fas un pas endavant i n'estic segur que a partir d'ara les coses t'aniran molt millor. I escolta aquesta gent tan experta que t'aconsellen perquè et volen el bé.

 
El tema ha estat tancat.
15 febrer 2016 18:54 #230 per kilometer (Associat/da)

kilometer, doncs jo et vull felicitar perquè assumeixes la teva responsabilitat i els teus errors.

    A mi sempre m'havia donat la sensació que quan no et sortien les coses tenies molta facilitat per trobar excuses i maquillar la realitat. No pot ser que quan  les coses no van bé la culpa sigui sempre de coses externes i que quan les coses surten rodones llavors sí que el mèrit és teu.

   Per tant crec que fas un pas endavant i n'estic segur que a partir d'ara les coses t'aniran molt millor. I escolta aquesta gent tan experta que t'aconsellen perquè et volen el bé.

   


Ostres guissona, doncs si transmetia aquesta sensació era del tot inconscient, per que no m'aportaria res no voler veure les coses com són..., o potser, com diu tú, em vaig fent gran també i més madur  :winktongue: 

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
El tema ha estat tancat.
15 febrer 2016 19:00 #231 per cachirulo (Associat/da)
Una pena pillar ayer a Guissona en el 14,no tiraba . Me acordaba el año pasado como estuve persiguiendole toda la carrera y no hubo manera.
Pero como lo suyo es la maraton luego hara dos medias seguidas mas rapido que lo de ayer. :great:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.
El tema ha estat tancat.
15 febrer 2016 19:16 #232 per guissona (Associat/da)

Una pena pillar ayer a Guissona en el 14,no tiraba . Me acordaba el año pasado como estuve persiguiendole toda la carrera y no hubo manera.
Pero como lo suyo es la maraton luego hara dos medias seguidas mas rapido que lo de ayer. :great:


Porto desde la marató de València que no aixeco cap. No vaig descansar i no m'he recuperat gens bé. El compromís de fer de llebre 32kms a Castelló i el maleït relleu de les 24 hores em va tenir entrenant sense parar fins a trobar-me una altra vegada inmers en una altra preparació maratoniana.

Tinc la sensació que entreno mitjanament bé, vaig perdent pes, vaig al fisio, però a l'hora de la veritat sempre surt una de freda i una de calenta.

Ahir la meva intenció era anar a 4' fins el km10 i després anar progressant. Però noi, vaig arribar fins el 13 a 4' i a partir d'allà ja no podia més. A Santa Coloma em va passar el mateix.
En canvi, tant a Terrassa com a Granollers vaig clavar les meves intencions.

No dec interpretar bé el meu estat de forma.

A hores d'ara ja he assumit que el 3 d'abril no podré anar més ràpid que 4'10.

Això sí, gens preocupat. Potser torna l'estat de forma un dia d'aquests.
El tema ha estat tancat.
15 febrer 2016 21:08 #233 per MIGUEL SBD (Associat/da)
hoy han caido 12,09 km a 5'11'' x'140 connect.garmin.com/modern/activity/1051899737
un dia menos para Sevilla  :party: ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2016 09:52 - 16 febrer 2016 09:54 #234 per curat (Associat/da)
Aquesta és la setmana de'n  tonivet, ruben6 i MIGUEL SBD :party:
Diumenge a donar-ho tot!  8)

cachirulo,
per dur el limitador de velocitat fas unes competicions molt bones  :yes:

kilometer,
bona reflexió  :great: Important sobretot és no perdre la motivació  :smile:

guissona,
estàs acabat! Si vols podem quedar algun dia per jugar a la petanca  :winktongue: Entreneu i competiu massa. La marató segur que t'anirà millor  ;)

Jo segueixo amb la irregularitat. Els darrers 14 dies només n'he sortit 3. Cansanci? mandra? desmotivació?  ... i a sobre ara la pu.a al·lèrgia  :grrrrrr: Sort que tinc la motivació de la mitja marató de Segòvia per anar a menjar cochinillo que si no...   :666:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2016 10:46 #235 per guissona (Associat/da)




guissona,
estàs acabat! Si vols podem quedar algun dia per jugar a la petanca  :winktongue: Entreneu i competiu massa. La marató segur que t'anirà millor  ;)


No cal que em tractis de vos que no sóc tan gran. :rofl:



Et diré, però, que no entreno tant com anys passats i també et diré que fer curses no vol dir competir (almenys és tal com les he enfocat jo (perdó, nosaltres :666:), reconeixent també que, tal i com ha anat, ho he fet de forma totalment equivocada. :whip:

A veure si m'aplico el "cuento" diumenge a Badalona.

Quan quedem per la petanca? ;) ;) ;)
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2016 12:21 #236 per cachirulo (Associat/da)
Venga chavales,lo que hay que tener es objetivos a la vista que nos animen a mejorar. Pero por supuesto que sean realistas. :great:
Hoy 12km en 57'31(4'48)(132med/144max). Hoy hacia buena rasca por el río. :P

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2016 13:27 #237 per curat (Associat/da)




guissona,
estàs acabat! Si vols podem quedar algun dia per jugar a la petanca  :winktongue: Entreneu i competiu massa. La marató segur que t'anirà millor  ;)


No cal que em tractis de vos que no sóc tan gran. :rofl:



Et diré, però, que no entreno tant com anys passats i també et diré que fer curses no vol dir competir (almenys és tal com les he enfocat jo (perdó, nosaltres :666:), reconeixent també que, tal i com ha anat, ho he fet de forma totalment equivocada. :whip:

A veure si m'aplico el "cuento" diumenge a Badalona.

Quan quedem per la petanca? ;) ;) ;)


Crec que hi han unes pistes de petanca al costat mateix del Gin Corner  :whistle: Ara bé, jo només recullo les boles amb iman. Vos com les recolliu?  :666:
Diumenge al Maratest surt a fer marca de 30km  :wink2:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2016 10:55 #238 per Del@ (Associat/da)
Cachirulo, molt bona mitja, quan ja puguis córrer lliurement veuràs com tots aquests kms que estàs fent durant aquests darrers mesos a ritmes controlats et serviran per fer grans curses i amb molt bons registres.

Kilometer, ja vam parlar una mica abans de sortir i durant els primers km et vaig anar veient. Anaves uns pocs metres per davant del grup de les llebres de sub. 1.20. Ja veuràs com tornaràs a estar com abans i amb la qualitat que tens podràs assolir els teus objectius.

Miguel, imagino que diumenge no era una cursa fàcil per fer de guia al Jaume, per mi massa gent.

Pel que fa a la meva cursa. Doncs per que ens hem d'enganyar, abans de sortir ja tenia clar que no era el dia i que les cames no estarien per anar amb el grup d'1.20, però tot i així ho volia intentar i si la cosa no anava bé doncs afluixava i anar fent fins a meta a ritme de Marató.

Al sortir, tot i està davant em trobava molt incòmode amb tanta gent. No m'agrada córrer envoltat de gens per tots els costats i això encara feia que em trobés pitjor. És el que més em costa quan faig de llebre, però allà com a mínim no tinc ningú per davant amb el que hagi de vigilar no topar.

No crec que sortís ràpid, amb un primer parcial de 5 km en 18'57" (a Sant Antoni va ser de 18'16") i un segon de 19'05", per un total de 38'02" (Sant Antoni 36'17" crec). Però abans del km. 10 ja m'havia despenjat del grup de la llebre i encara que el ManoloM em va dir que m'enganxés ni podia ni tenia ganes de patir.

A partir d'allà vaig canviar el xip i a ritme més tranquil fins a meta, em van anar avançant corredors i uns quants els coneixia, però ja havia decidit que anava fent fins a meta a un ritme constant però més còmode, ritme de Marató. El temps final ja era el de menys. El tercer parcial va ser de 20'19" i el quart 20'23", com ja no anava tan exigit l'aire no em va molestar gaire, però és veritat que en feia. Al final 1.23.00. Una mica decebut, però ja sabia a l'inici que no podria arribar a 1.20. Al acabar vaig anar a buscar a unes companyes que sortien juntes, però quan vaig arribar a la seva alçada ja només anava una de sola, la Grinta, i vaig poder fer els darrers 2 km de cursa amb ella. Com ella segueixi millorant i jo empitjorant al final m'ajudarà ella a mi  :whistle:

Dilluns vaig descansar i ahir al vespre una hora a 4'30", la veritat, molt millor sensacions de cames ahir que diumenge  :grrrrrr:, però a un ritme molt més lent. Hauré de buscar curses per les nits  :mdr:   
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2016 12:03 #239 per cachirulo (Associat/da)
Que cabezones que somos,tu mismo decías que no era el día y aún así sales a ritmo de 1h20. :whip:
Hoy otros 10km muy suaves en 51'19(5'08)(123med/135max).

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2016 13:58 #240 per Del@ (Associat/da)
Toda la razón Cachirulo, pero como mínimo quería intentarlo

Guissona, és normal que amb els entrenaments que hem anat fent previs a la mitja tinguem les cames cansades, però si a Terrassa i Santa Coloma et vas trobar bé ja veuràs com arribaràs millor del que et penses a Barcelona.
El tema ha estat tancat.