- Missatges: 1167
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
NACHOBOYS: Jo esperava uns ritmes com els que has fet. La teva marca de 10.000 ja indica que el bloc ràpid t'has de moure en quatre i poc.
La pregunta que em faig (en veu alta) és.... Has petat per anar massa ràpid, o has petat per el número de kms que portaves en cursa. Si creus que era la segona opció, petaries igual a 5.20 que a 5.40, penso jo. Són ritmes que si vas en pulsòmetre, quedarien a anys llums d'un ritme anaeròbic.
Jo he petat de les dues formes :intello:
NACHOSBOYS prens gels o quelcom semblant durant la proba de marató? La petada es de "sense energia", cames i coco? Jo personalment em van bé i per mitja que vull fer a ritme exigent faig el tast de gels pertinent que després he fet servir a marató :^^:
Ànims Dani, força
Salut!
Jordi
Si que prenc gels.
Tinc una marca i un gust provat i es el que utilitzo per mitjes, curses de muntanya i maratons. També per les tirades llargues.
Ja tinc, per la Mitja del dissabte, la tirada llarga i per la Marató.
Gràcies,
Xavi
Si que prenc gels.
Tinc una marca i un gust provat i es el que utilitzo per mitjes, curses de muntanya i maratons. També per les tirades llargues.
Ja tinc, per la Mitja del dissabte, la tirada llarga i per la Marató.
Gràcies,
Xavi
Només fas una tirada llarga? pot ser que aixó sigui la clau de les petades abans d'hora.
A mi em va passar el mateix en les tres primeres maratons, volia baixar de quatre hores, anava com un rellotge fins al km 36-38 on se m'acabaven les forces i em queia el ritme sense poder fer res per poder evitar-ho.
A la tercera em vaig quedar a tan sols 9 segons 4:00:09.
Llavors vaig agafar un pla més exigent i que inclou dues tirades de 30, dos de 27 i d'altres de 25, 24 i 21, fent-les sempre en progressió, a ritme una mica més lent que el de marató i acabant els 10 últims uns 5 o 10 segons per sota del ritme objectiu.
Amb aquest plà vaig acabar la cuarta marató en 3:50, sense patir gens i fent els ultims quilòmetres Una mica més ràpid que el ritme mitjà. :yes:
No, en les altres dues i en aquesta també faig tirades llargues. En l'anterior havia fet varies de 25km, la Maratest, i va passar.
En aquesta ja porto setmanes fent 20, 21, i ara em quedem les de 25 i 29 kilòmetres (aprox).
Suposo que l'experiència et dóna la part de "coco" que em va faltar les altres vegades. A veure com surt aquesta vegada.
De totes maneres, gràcies pels consells.
Xavi
Per la merva part, content pel 1h29 del Mediterrani però el meu aquil.les m'ha tret tarjeta vermella fulminant. Estic totalment parat, amb molèsties a 4 dies de la cursa i amb un panorama negre per fer Castelló. Si la setmana vinent no puc tornar ni que sigui molt suaument, bye bye. Em vaig prometre a mi mateix que mai més faria una marató sense estar-ne 100% preparat. A Paris vaig anar com de turista i mai de la vida he patit tant per fer 3h48
Portaria 6-7 preparacions seguides lesionant-me. Això m'hauria de portar a fer conclusions. ( A part que estic mal fet )
Per la merva part, content pel 1h29 del Mediterrani però el meu aquil.les m'ha tret tarjeta vermella fulminant. Estic totalment parat, amb molèsties a 4 dies de la cursa i amb un panorama negre per fer Castelló. Si la setmana vinent no puc tornar ni que sigui molt suaument, bye bye. Em vaig prometre a mi mateix que mai més faria una marató sense estar-ne 100% preparat. A Paris vaig anar com de turista i mai de la vida he patit tant per fer 3h48
Portaria 6-7 preparacions seguides lesionant-me. Això m'hauria de portar a fer conclusions. ( A part que estic mal fet )
Poster no és la teva millor distància. De totes maneres crec que t'entrenes sovint amb gent que és més ràpida que tu i això dia rere dia podria passar factura.
Ostres Del@, si ets d s sabadell podem compartir entrenos ja q anem a ritmes similars . jo entreno dilluns ,dimarts i dijous a partir d kes 18:30 i tots els fos dies del cap d semana sobre les u:30/8:00 mati . et paso x privat el telefom x si et interesar.