- Missatges: 1167
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Ahir dia de sèries... Però no les meves :intello: :intello:
Aprofitant que en PedrodeSants també tenia 3*3000 més o menys al meu ritme de marató, em va anar perfecte per acompanyar-lo. L'aquil.les va aguantar bé els 14km totals, a 4.37 de mitjana i amb les sèries a 4.39 4.35 4.28
Avui faré alguna coseta suau uns 8km i diumenge 20km sobre 4.30, aviam que tal.
La idea és re-enganxar-me al pla la setmana vinent que tocaria la tirada llarga.
Hem deixes més tranquil, però jo el mínim que m'agradaria es que si tinc de marge 4:55 i 5:00 totes estiguessin en aquest margeJordi, no passa res si les sèries no es fan en progressió, de fet estic segur que molts entrenadors et dirien que no s'han de fer així.
A mi m'agrada fer-les en progressió pel fet que així a més d'acumular el cansament he d'anar més ràpid, però també implica que a les primeres estic treballant menys i això no sempre és convenient.
Tinc poc temps, així que simplement us envio ànims per seguir entrenant i us explico que la setmana passada vaig tenir una intoxicació alimentària per un menjar en mal estat, cosa que em va tenir uns 9 dies de no entrenar gairebé res, entre curar-me i recuperar-me. Ara ja noto que el cos s'ha recuperat i els entrenaments surten als ritmes d'acord amb l'objectiu. Som-hi, companys!
Ahir dia de sèries... Però no les meves :intello: :intello:
Aprofitant que en PedrodeSants també tenia 3*3000 més o menys al meu ritme de marató, em va anar perfecte per acompanyar-lo. L'aquil.les va aguantar bé els 14km totals, a 4.37 de mitjana i amb les sèries a 4.39 4.35 4.28
Avui faré alguna coseta suau uns 8km i diumenge 20km sobre 4.30, aviam que tal.
La idea és re-enganxar-me al pla la setmana vinent que tocaria la tirada llarga.
Molt bé Dani, això ja es una sessió exigent i la del diumenge ja molt exigent, espero que vagi bé.
M'ha cridat la atenció el tema de LA tirada llarga de la setmana que ve. Ja sé que hi ha mil opinions diferents sobre el tema de les tirades llargues i que no és el mateix tirades llargues per un que va a acabar la marató que un que va amb objectiu 2:30, però m'agradaria veure què n'opineu del tema. Segons tu Dani, hi ha una tirada llarga i prou a tres setmanes de la marató? quantes proximes, iguals o superiors a 30k creieu que s'han de fer? quin és el moment de deixar de fer-les? ( com ja he dit, he vist opinions per tot, desde moltes però molt llunyanes a la data marató fins a una o dues a 15 dies)
Jo el que he fet fins ara ha sigut 1 tirada de 28 i 3 de 30 en les últimes 5 setmanes ( una de 30 va ser ahir), en principi encara en volia fer dos més, la última seria 3 setmanes abans de la marató, però potser ara començo a pensar que m'he passat, tot i que m'agrada fer-les i no les pateixo en excès, si que ahir em va costar una mica més que la setmana passada i m'ha vingut al cap la idea de no fer-ne la setmana que ve i aprofitar per fer alguna sessió més de qualitat.
Tinc poc temps, així que simplement us envio ànims per seguir entrenant i us explico que la setmana passada vaig tenir una intoxicació alimentària per un menjar en mal estat, cosa que em va tenir uns 9 dies de no entrenar gairebé res, entre curar-me i recuperar-me. Ara ja noto que el cos s'ha recuperat i els entrenaments surten als ritmes d'acord amb l'objectiu. Som-hi, companys!
M'ha cridat la atenció el tema de LA tirada llarga de la setmana que ve. Ja sé que hi ha mil opinions diferents sobre el tema de les tirades llargues i que no és el mateix tirades llargues per un que va a acabar la marató que un que va amb objectiu 2:30, però m'agradaria veure què n'opineu del tema. Segons tu Dani, hi ha una tirada llarga i prou a tres setmanes de la marató? quantes proximes, iguals o superiors a 30k creieu que s'han de fer? quin és el moment de deixar de fer-les? ( com ja he dit, he vist opinions per tot, desde moltes però molt llunyanes a la data marató fins a una o dues a 15 dies)
Dimarts | Sèries | 21x400 a 4'20" R30" |
Dimecres | Carrera contínua | 14 Km. a 5'30" |
Dijous | Progressiu | 10 Km. de 5'20" a 4'50" |
Dissabte | Tirada llarga | 30 Km.en progressió 2h50' |
Diumenge | Suau | 15 Km. a 5'50" |
Setmana 7 | 82,2 Kms | 7h28' |