- Missatges: 3913
Pots buscar la motivació en fer de llebre personal de gent amb ritmes més lentsEstic entrenant, si, però sincerament no estic motivat al 100% per aguantar l'esforç de la Marató :arf:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Per la merva part, content pel 1h29 del Mediterrani però el meu aquil.les m'ha tret tarjeta vermella fulminant. Estic totalment parat, amb molèsties a 4 dies de la cursa i amb un panorama negre per fer Castelló. Si la setmana vinent no puc tornar ni que sigui molt suaument, bye bye. Em vaig prometre a mi mateix que mai més faria una marató sense estar-ne 100% preparat. A Paris vaig anar com de turista i mai de la vida he patit tant per fer 3h48
Portaria 6-7 preparacions seguides lesionant-me. Això m'hauria de portar a fer conclusions. ( A part que estic mal fet )
Poster no és la teva millor distància. De totes maneres crec que t'entrenes sovint amb gent que és més ràpida que tu i això dia rere dia podria passar factura.
Crec que aquesta és la clau. Vaig anar alguna tarda a entrenar amb aquesta colla de llebrers i vaig acabar rebentat :beurk:
No, en les altres dues i en aquesta també faig tirades llargues. En l'anterior havia fet varies de 25km, la Maratest, i va passar.
En aquesta ja porto setmanes fent 20, 21, i ara em quedem les de 25 i 29 kilòmetres (aprox).
Suposo que l'experiència et dóna la part de "coco" que em va faltar les altres vegades. A veure com surt aquesta vegada.
De totes maneres, gràcies pels consells.
Xavi
Hi torno!
20 i 21 km respecte 42 són ben poquet! A partir de 25 en podem parlar!
Ara et queda poc per fer correccions però a veure com et trobes en la de 29. Si la fas a 5'/km hauries d'acabar bé. Sempre compto que ara tens el mateix nivell aproximat que l'any passat, sí?
Creus que per fer 3h52' cal fer la tirada llarga de 29km a rimte de 5'/km?
Jo havia pensat fer-la com la resta, és a dir, començar per sobre del ritme i acabar a 5'/km.
Estic seguint el planning de 3h30 de la Marató de Barcelona, i l'he modificat, perquè la tirada llarga era de 110'.
Xavi
Prenc nota per proves de progressió :mdr:, que sóc molt dolentA 3.52 no tinc controlat els ritmes, però poso l'exemple per 3.30. El ritme objectiu és 5'. Jo la tirada la començaria entre 5.30-5.20, a partir del km. 10 a 5.20, al km. 20 a 5.15-5.10 i d'aquí anar reduint fins a 5'.
Pots buscar la motivació en fer de llebre personal de gent amb ritmes més lentsEstic entrenant, si, però sincerament no estic motivat al 100% per aguantar l'esforç de la Marató :arf:
Jo estic motivadíssim (ho notàveu?) per si serveix per contagiar-vos![]()
Ja sé que encara falta molt, però proposo que ens ajuntem tots els que vulguin i puguin a un sopar pre-maratonià dissabte al vespre-nit, en algun bon restaurant italià.
M'agradaria conèixer-vos a tots i poder comentar la jugada. :yes:
Que us sembla, obrim llista? :intello: :intello:
Jo estic motivadíssim (ho notàveu?) per si serveix per contagiar-vos![]()
No ho descarto si aquell dia les coses no van com tinc previst, però encara intentaré buscar forces i motivació pels racons.
La veritat és que per diferents motius crec necessito un descans i, en part, aquest mes de novembre sense curses m'ajudarà. Encara que també he de reconèixer que m'està costant sortir a entrenar amb la freqüència i intensitat que voldria i hauria de sortir.
L'altre dia ho vaig mirar i des de setembre de 2014 porto 45 curses i això que de desembre de 2014 a març de 2015 vaig competir relativament poc. He encadenat entre d'altres 3 entrenaments de maratons i un de 10 km, aconseguint marca personal en 10 km i Marató. He fet 4 de 5 km, 1 de 7 km, 3 de 8 km, 21 de 10 km, 1 de 12 km, 2 de 15 km, 9 mitges, 1 de 30 km, 2 maratons i un 1/2 Ironman.
Per mi tambéJa sé que encara falta molt, però proposo que ens ajuntem tots els que vulguin i puguin a un sopar pre-maratonià dissabte al vespre-nit, en algun bon restaurant italià.
M'agradaria conèixer-vos a tots i poder comentar la jugada. :yes:
Que us sembla, obrim llista? :intello: :intello:
Per mi
Calma, saps que a la marató tens marge per crèixer (jo crec que sub2:50 mínim
), així que no t'ofosquis, ves a gaudir!! Salid y disfrutad
NACHOSBOYS
moltes felicitats per la teva mitja i vas molt bé amb la preparació :yes: