- Missatges: 4847
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Total Acumulat (10/15) = 697,18 Kms
Mitja per Setmana (10/15) = 69,718 Kms
Curiosa coincidència de números entre Total Acumulat i Mitja per Setmana :intello:
Complim objectius i a per la onzena setmana :yes:, el cos s'ha acostumat perfectament els 6 dies d'entrenament setmanal :he:
Salut!
Jordi
:beurk: ja passejarem després chiquito style fent turismeJrdi69, amb l'entreno que estàs fent passejaràs per València :yes: :yes:
Pels que encara no tingueu hotel o allotjament (recordeu que la cosa estava complicada pel fet d'un congrés,...), si aneu un grupet o us agrada el risc de "conviure" amb desconeguts o simplement mireu preu mínim potser us pot interessar aquest hostal a 2,5Kms de la sortida:
www.riverhostelvalencia.com/es/
Ostres Jaume86 :arf:
Quina llàstima no haver pogut fer la "teva" mitja
Mai he tingut migranya, però ha de ser molt fotut :grrrrrr:. Padeixes molt d'això.
No té cura (pastilles, o...)?
11/16
Ambient premaratonià brutal a València:yipi:
Reconec que m'encanten les tirades llargues, les faig lentes, gaudint dels kms, pensant en el poc temps que duc corrent i d'allò que sóc capaç. Tinc un company a València que coincidix notablement amb mi amb registres i sensacions en el tema del córrer i ens ho agafem d'allò més bé.
Ahir, en tocaven 30kms (sí, ja sabeu que sóc de fer kms i kms en les preparacions) i vaig fer un clàssic: València-Platja de Sueca, on ma mare m'espera amb una impressionant paella (Carmen i els nanos vénen en cotxe a la caseta de la mar). Sols això ja s'ho val la marató...
Progresse, em trobe bé, però no he fet ritmes durs i això em fa vore que no estic per intentar sub3h30. Estic llevant-me la pressió, per què llavors ho farem tot en un muntó. Així que ara estic més a prop d'eixir a pel sub3h45 que altra cosa. Les coses són com són i crec que enguany és un any de transició: o millore poc a poc o els bons temps han passat i ara tocaria gaudir de les carreres sense intentar marca en cada una d'elles.
Mentre, gaudim de l'ambient supermaratonià que ha ha a València. Este diumenge és la Mitja (que també paga molt la pena fer-la). Eixe dia tindrem clares més coses.
Ostres Toni quina enveja!!!
Entre aquesta tiradota classica que tens tot fent temps per la paella i el super ambient que hi deu haver a VLC!! Espero que a la mitja et surti un resultat que t'animi cap a la marató, has fet una gran setmana i aviat recolliràs els fruits!!
Amunt València, que ja guanyeu i tot(segur que guanyareu al barça, per variar)
Bons entrenaments ToniVLC
.
Encara queden unes setmanes per acabar de decidir el ritme del dia D...però fas bé en no pressionar-te...tu segueix entrenant i després de la Mitja i amb els entrenaments fets, acabes de decidir!!!
Una abraçada!! :love:
El que veig que fa molt bé l'organització de la marató és difusió de la seva prova en diaris nacionals.
Ja he llegit més d'un dia planes senceres de la marató al Marca així com publicitat de la mteixa.
La difusió és bàsica per tal que una marató creixi.
Un altre fet que li ajuda són els muntatges a nivell d'entrenaments que s'organitzen de forma gratuïta a ciutats allunyades com Barcelona o Madrid.![]()
Fets com aquests, entre d'altres, fan o faran que la marató valenciana sigui la millor de l'estat si no ho és ja. :yes:
Y yo en mi segunda semana de preparación :surprised: :surprised: :surprised:
![]()
![]()
:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
El que veig que fa molt bé l'organització de la marató és difusió de la seva prova en diaris nacionals.
Ja he llegit més d'un dia planes senceres de la marató al Marca així com publicitat de la mteixa.
La difusió és bàsica per tal que una marató creixi.
Un altre fet que li ajuda són els muntatges a nivell d'entrenaments que s'organitzen de forma gratuïta a ciutats allunyades com Barcelona o Madrid.![]()
Fets com aquests, entre d'altres, fan o faran que la marató valenciana sigui la millor de l'estat si no ho és ja. :yes:
Per moltes raons serà enfuany o en un any, la millor marató de la Península. Els entrrnaments, el golden label, l'ultraplana marató, els darrers kms en baixada... molt a aprendre des de Barcelona. Això sí, per crèixer, valència s'ha de replantejar els 10k alhora i els primers carrers així com la tonteria dels pràctics entrant a temps oficials i no a real. Molt bona feina per part de l'organització i la gent que hi ha darrera apostant calers per fer de valència un referent a Europa