Oriol, gràcies per les teves paraules. La veritat és que no m'he lamentat gaire del que va passar. Cada cop tinc més clar que les maratons són així, com algú ha dit pel fórum, com una oposició. T'ho jugues tot aquell dia i només valdrà el resultat de'aquell dia. Pot passar de tot, i si no que s'ho diguin al bo d'en
Kipchoge :yes:. Passarà a la história la seva entrada en meta amb les plantilles gairebé fora d ela sabatilla a Berlín ( i va córrer uns 30 km més o amenys així.). Aquesta cursa et pot penalitzar si arrisques, peró si no ho fas també pots quedar-te amb el dubte de si podies haver fet mes. Crec que vaig entrenar força bé i que la cursa anva per on volia peró no hi comptava amb aquest inesperat problema musucular en un lloc on no havia tingut problemes. Sense temps ni ganes per lamentar-me vaig reemprendre la cursa i em vaig mantenir el millor que vaig poder fins a meta. Repetiria i repetiré estratègia per que és el que toca ara..
cachirulo, que putadita entre comillas. Queda claro que hay ES, pero sin la frecuencia suficiente y nos vuelve a dejar en tierra de nadie. Claro, lo fácil es decir que no se fuerce la máquina y más si se trata de alguien no profesional. No sé con quien podràs consultar o no, pero ostras, yo quizá si que valoraría más seriamente la ablación. Luego ya veríamos hasta donde se puede o no llegar, pero nos ahorraríamos los problemas de la arritmia. Ya nos dirás
Yo chicos estoy recuperando el pulso. Tras una semana en la que por precaución no corrí nada, imperando más la cabeza que las ganas, ahora llevo tres días readaptando el cuerpo a rodar menos, pero sobretodo a ir volviendo a las rutinas. Sin el maratón de por medio, y con la experiencia ya del año pasado, si el cuerpo aguanta y las lesiones no parecen, hay dos marcas que tengo muchas ganas de volver a atacar en serio. Vamos a ver como va la temporada a partir de ahora.