123rd Boston Marathon (15/04/2019)

123rd Boston Marathon (15/04/2019)

04 Mar 2019 19:04 #241 per jaume86 (Associat/da)

esquimal va escriure: Pues poca broma pero según a la hora que emitiesen el capítulo yo tenía pensado irme a un bar a verlo tomando una buena cerveza :laughing:

Semana muy buena para mí. Los entrenos van saliendo y aunque no hago series para no forzar el cuerpo las sesiones siguen adelante.
4 sesiones de 10, 14, 14 y 24 ayer en les aigües. Al final 62km. Espero poder volver a superar los 60km esta semana.

El domingo aprovechando el maratón y el ambiente intentaré hacer tirada de 30km, que siempre será más fácil que hacerlos solo en la playa.


Poc a poc i amb bona lletra!! Ànims Raul

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2019 21:51 #242 per joregar (Visitant)
Molt bé esquimal, fent les coses amb cap i mica en mica estaràs amb garanties a la sortida :thumbup:

La meva setmana

Setmana 8/14: 72 Kms setmana rara, rodatges curtets i cap de setmana d'entrenament creuat jeje

dilluns: 11 kms 4'42"

dimarts: 8,5 Kms + 4x3000 r:2' (12:00, 11:48, 42, 30) + 6' suaus

dimecres: 11 kms 4'42"

dijous: 8 Kms 4'34" + 8 Kms 4'12" (fartleck) + 3' suaus

dissabte: caminada amb raquetes i crampons 1200+ unes 6 hores de marxa

diumenge matí: 1h45' caminada amb crampons + 2h esquí de fons suau
diumenge tarda: 25' gym + 12 Kms 4'35" amb cuestas

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2019 12:25 #243 per tonivet (Associat/da)
Molt be esquimal veig que vas progressant adequadament com es sol dir :thumbup:
kilometer que dir dels teus entrenaments, son modèlics i constants, res s'escapa al teu control

joregar segur que canviar la neu per la piscina ajuda molt mes a les cames, portes una bona preparacio

cachirulo ya vas haciendo una cantidad de km's importantes, eso es fundamental para la maratón

yo por mi parte he rondado de nuevo los 80 km (78,5) en 5 sesiones. al final de la semana he empezado con molestias en la planta del pie derecho; es la primera fascitis desde que llevo plantillas (9 años) y creo que es por unas asics noosa "chinas" que con solo 500 km estaban fatal y han ido ya a la basura, para hacer calidad me quedo con las adidas Boston. La semana ha ido asi:

Martes 10km CCsuave (5,06) + circuito Oregon + 1000 fuertes en terreno ondulado (4'08) + destrote
Miercoles 5km calentamiento con el perro + 2x(8x400 a 1'38" rec 1') rec 2'30 bloque + destrote
Jueves: 12km suaves (5'09) + 10 rectas a 3'40"
Sabado: 4km muy suaves (6'10) + 4 x 3000 a 4'25 rec 2' + destrote
Domingo: 21,5km a 5'07

Tengo una duda a raiz del mail que nos han mandado de Boston: la athletic village este año sera cubierta por los problemas de frio del año pasado o seguirá igual? Lo sabe alguien?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2019 18:01 #244 per jaume86 (Associat/da)
Tonivet, tonivet, des de quan es llancen les sabatilles a la brossa en aquesta casa?!?? Que per algo tenim l’stand de sabatilles solidàries a l’Expo Sports de la marató de bcn!!!

tonivet va escriure: Molt be esquimal veig que vas progressant adequadament com es sol dir :thumbup:
kilometer que dir dels teus entrenaments, son modèlics i constants, res s'escapa al teu control

joregar segur que canviar la neu per la piscina ajuda molt mes a les cames, portes una bona preparacio

cachirulo ya vas haciendo una cantidad de km's importantes, eso es fundamental para la maratón

yo por mi parte he rondado de nuevo los 80 km (78,5) en 5 sesiones. al final de la semana he empezado con molestias en la planta del pie derecho; es la primera fascitis desde que llevo plantillas (9 años) y creo que es por unas asics noosa "chinas" que con solo 500 km estaban fatal y han ido ya a la basura, para hacer calidad me quedo con las adidas Boston. La semana ha ido asi:

Martes 10km CCsuave (5,06) + circuito Oregon + 1000 fuertes en terreno ondulado (4'08) + destrote
Miercoles 5km calentamiento con el perro + 2x(8x400 a 1'38" rec 1') rec 2'30 bloque + destrote
Jueves: 12km suaves (5'09) + 10 rectas a 3'40"
Sabado: 4km muy suaves (6'10) + 4 x 3000 a 4'25 rec 2' + destrote
Domingo: 21,5km a 5'07

Tengo una duda a raiz del mail que nos han mandado de Boston: la athletic village este año sera cubierta por los problemas de frio del año pasado o seguirá igual? Lo sabe alguien?


2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2019 08:52 #245 per OscarBolo75 (Associat/da)

tonivet va escriure: Tengo una duda a raiz del mail que nos han mandado de Boston: la athletic village este año sera cubierta por los problemas de frio del año pasado o seguirá igual? Lo sabe alguien?


tonivet el Village está en el patio de Hopkinton High/Middle School. En el mismo, instalan 2 carpas donde refugiarse en caso de lluvia/frío/etc.
En esta situación, el problema radica en que desde las carpas a los baños o desde la carpas a la zona de salida del Village has de cruzar el mismo patio, que si llueve estará embarrado. Luego desde allí hasta los corrales de salida tienes algo así como 1km, pero vas por asfalto.

A ver si con este enlace lo ves claro:
hopkintonmarathoncommitteema.org/corral-information/


Recomendaciones por si el tiempo no acompaña:
1-Llevar ropa de abrigo para lanzar (si podéis zapatillas viejas y calcetines también)
2-Llevar, por ejemplo, las mantas del avión para abrigarse y para usarlas de aislamiento mientras estáis sentados/as dentro de las carpas del Village.
3- Ropa seca para correr: calcetines, zapatillas, ropa
4- Bolsas de plástico para los pies....sí, sí....un par de bolsas del super, os las ponéis como polainas, para cruzar el cesped (embarrado) y mantener hasta el corral....así os los quitáis justo cuando vayan a dar la salida.
5-Capelina post-cursa para protegerse de la lluvia mientras esperáis la salida dentro del corral (unos 30'-45')
6-Útiles para correr con lluvia: Gorra y guantes ... decir que si los guantes son sólo para protegerse antes de correr un útil es usar unos guantes de fregar y luego desprenderse de ellos.


Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2019 10:51 #246 per kilometer (Associat/da)
Gran informació OscarBolo75. Com sempre una gran informació que serà de molta utilitat. Una pregunta per cert. Crec entendre que des del Village fins al corral de sortida, has d'anar caminant. Et criden d'alguna manera i cap a llà xino -xano ?. I haurà de passar una "estoneta" també al corral, pel que suposo que pots estar ben abrigadet, si les circumstàncies ho disposen ?.

En altre ordre de coses, ja tinc embocada la 11ena setmana a falta d ediumenge. Tornaré de nou a la meva segona casa a la CDLA, ben aviat, que així enllestiré la feina i podré seguir d'aprop les evolucions maratonianes dels amics que estaran a la marató.

He tornat a veure el video de la cursa novament un parell de cops. Traçat molt sinuós, on l'estratègia i la regulació de les forces (meteorologia a part), serà clau. Aquest matí anava pensant, en que s'assemblen una mica als carrers del meu estimat Sant Cugat, je je, sempre cap amunt i cap avall. Com que sempre faig 3 rodatges intersetmanals pel poble, ja vaig fent les meves Hills, fins i tot tinc el meu mini Heartbreak Hill, 10 - 15' abans d'acabar de rodar. Així que de manera indirecta ja anem treballant aquest concepte...

Maratonians, molt bona sort. Que tingueu una molt bona marató diumenge, peró sobretto no prengeu mal, que el Team Correcat a Boston us necessita...i és que pels que no ho sabeu he creat l'equip de CoRReDoRS.CaT, per a participar com a a equip en la categoria open masculina (de nòies em faltaven per fer el femení :( )...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2019 11:12 - 08 Mar 2019 11:15 #247 per aurelian (Associat/da)

kilometer va escriure: Gran informació OscarBolo75. Com sempre una gran informació que serà de molta utilitat. Una pregunta per cert. Crec entendre que des del Village fins al corral de sortida, has d'anar caminant. Et criden d'alguna manera i cap a llà xino -xano ?. I haurà de passar una "estoneta" també al corral, pel que suposo que pots estar ben abrigadet, si les circumstàncies ho disposen ?.
...


Hola Kilometer!

Et cridan quan et toca i si, has de caminar uns 800-1000 metres del Village fins entrar en el calaix, la gent utiliza aquest tram per calentar una mica si cal. Abaix hi ha un supermercat CVS amb un parkin ben gran i amb lavabos / urinals. En el meu cas, vagi estar uns 25 minuts dins del corral abans de la sortida.

Vinga, estic veien unes preparacions molt bones, de moment destaco la de joregar, a seguir así!

Kilometer: Sant Cugat es un bon lloc per preparar Boston, el tram Cerdanyola - Sant Cugat es molt semblant, potser una mica més dur que els Newton Hills.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2019 15:54 #248 per joregar (Visitant)
Uauu, moltes gràcies Aurelian, valoro molt les teves paraules, un referent maratonià per mi, temps similars però amb una regularitat i constància i progressió maratoniana impressionants. De fet, pensava posar la última setmana el meu resum de kms setmanals i tirada llarga i preguntar-te a tu directament que et semblava :lol: per aquella "rinya" que vas fer en un altre fil sobre com afluixaven els kms i competien massa, massa setmanes abans :joy:

Anava a demanar recomanació en el fil kanyero per una mitja per al 31 de març per incloure-la en una tirada llarga i fer-la a ritme marató. Fan Banyoles, Igualada, Sant Cugat i Blancafort. Ja veig que em recomanareu Sant Cugat jeje.
Entrenar en terreny amb hills és una de les coses que hauria d'incloure en la meva preparació...

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2019 07:44 - 09 Mar 2019 07:47 #249 per Mona (Associat/da)
Hola companys!
Feia molt que no escrivia, anava llegint de tant en tant els missatges, sense dir res! volia haver escrit el missatge ahir, 8 de març, ja que a part que aquesta sigui la Marató més antiga que es celebra, la meva motivació per fer aquesta Marató és que va ser la primera que va córrer una dona, així que m'agradaria fer-li un homenatge a Kathrine Switzer per obrir-nos el camí, així com als homes que la van ajudar a aconseguir arribar a la línia de meta!

Veig que esteu fent molt bons entrenaments!
Tonivet, espero que canviant les bambes aquest principi de fascitis es retiri!
Esquimal, estic convençuda que d'aquí al 15 d'abril estaràs estupendu per fer una bona Marató!
Kilometer, què dir-te, simplement que segueixo flipant amb els teus entrenaments metòdics, segur que tornaràs a fer una Marató d'èlit!
cachirulo, te veo muy bien para el Maratón!
joregar, bons entrenaments, jo ara també m'he posat a fer entrenaments creuats, segur que ens aniran de conya! Potser com a santcugatenca no és gaire diplomàtic que et digui això, però la Mitja de Banyoles també és bastant tobogan, i molt més maca que la de Sant Cugat...
Jaume86 faràs una súper Marató demà, i a Boston hi arribaràs estupendament també!
aurelian i OscarBolo, motles gràcies per les recomenacions!
Espero que la resta de la Missió Correcat a Boston vagi bé d'entrenaments! Jo ara estic molt contenta, després de pensar que no podria córrer, ara em moro de ganes que arribi el Gran Dia! No estic corrent gaire, però estic fent bastanta bici per no rebre tant d'impacte al genoll, i em sento molt bé! La tirada més llarga que he fet han estat 21.100m, és a dir, una Mitja en 1h48', però amb molt bones sensacions! És increïble com ha anat marxant el dolor, i ara ja quasi no tinc ni molèsties, encara faig rehabilitació i molts exercicis per enfortir el múscul, jo crec que d'aquí a res el múscul estarà tan fort que ja no hi haurà impacte a l'articulació del genoll! :joy: així que que el 15 d'abril a tope!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2019 14:38 #250 per fandes (Associat/da)

joregar va escriure: :lol: per aquella "rinya" que vas fer en un altre fil sobre com afluixaven els kms i competien massa, massa setmanes abans :joy:


Història viva del fòrum correcat :P endavant amb les preparacions nois!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2019 14:44 #251 per tonivet (Associat/da)
Graciesoscarbolo75, está molt clar. Como está el patio!???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2019 15:48 #252 per aurelian (Associat/da)

joregar va escriure: Uauu, moltes gràcies Aurelian, valoro molt les teves paraules, un referent maratonià per mi, temps similars però amb una regularitat i constància i progressió maratoniana impressionants. De fet, pensava posar la última setmana el meu resum de kms setmanals i tirada llarga i preguntar-te a tu directament que et semblava :lol: per aquella "rinya" que vas fer en un altre fil sobre com afluixaven els kms i competien massa, massa setmanes abans :joy:


Hola joregar. Moltes gràcies. Mira.. no soc entrenador d'atletisme, ni vull ser, tampoc tinc massa experiencia, però quan es tracta d'una marató, em vaig donar en compte, que el ingredient principal és la constància: setmana rera setmana de constancia a un volumen saludable. Els ritmes, tirades, series, estrategies de cursa i qual es el volumen saludable ...això depend de cadascu.

En el teu cas, de fet la majoria dels que frecventeu aquest fil (tonivet, kilometer, cachirulo, jaume86) estic veien aquesta constància que estic segur que donara bons resultas en el dilluns de Patriots Day.

Pel culpa dels lesions, esquimal i Mona han d'improvisar una mica per arribar en les millores condicions a la sortida i amb una bona mentalidad també gaudiran moltissim.

Amb respecte a la "rinya", és nomes una constatació feta estudiant en aquest foro com prepara la gent la marató de Barcelona.

joregar va escriure: Anava a demanar recomanació en el fil kanyero per una mitja per al 31 de març per incloure-la en una tirada llarga i fer-la a ritme marató. Fan Banyoles, Igualada, Sant Cugat i Blancafort. Ja veig que em recomanareu Sant Cugat jeje.
Entrenar en terreny amb hills és una de les coses que hauria d'incloure en la meva preparació...


El 2017, vagi fer un 2x8KM a EM (esforç marató, el ritme marató en plan) dins de la mitja de Olot, em sembla que és on ens hem connegut xD

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2019 13:27 #253 per cachirulo (Associat/da)
Semana 7/12 la de mas kilometraje de la preparación.
100k(14-18-10-16-14--28) con calidad un 3x4000 a 4'15 de media, un progresivo de 16km y en la tirada larga 14km a 4'35 de media.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2019 23:55 #254 per joregar (Visitant)
Setmana 9/14: 83 Kms setmana rara jeje, esquí de fons i diumenge de marató BCN

dilluns: 4h15' esquí de fons

dimarts matí: 3h esquí de fons
dimarts tarda: 10,5 kms 4'44" +2x1' fort

dimecres: 12 kms 4'10"

dijous: 16 Kms 4'33"

divendres: 7 Kms 4'33" + 7 Kms 4'12" (fartleck)

dissabte: 16 Kms 4'52"

diumenge: 8 kms 4'10" grupeta Jaume86, 6 Kms 5'00" grupeta Osona, 6 kms CA-CO grupeta Osona caxisss....

Altra setmana també sense tirada llarga, la vinent ja he de tornar a la normalitat. Ara em venen les 3 setmanes més fortes, si aconsegueixo fer 90-100 kms totes 3 amb tirades 28-30 kms i amb el 3x4000 a ritme de mitja la setmana -2 sortiré a arriscar, encara que em fa una por.... :whistle: Avui he vist la duressa i injusticia de la marató al costat amb un company que anava molt ben preparat i no ha pogut amb el ritme que duia fins al 33.

El 2017, vagi fer un 2x8KM a EM (esforç marató, el ritme marató en plan) dins de la mitja de Olot, em sembla que és on ens hem connegut xD

Siiiiiii :) et vaig fer un toc i et vaig dessitjar molta sort per Boston quan et passavem mentre feies un dels blocs suaus jeje. Aquell dia també anavem llebrejant a un company, de principi a fi, per dur-lo a fer sub90 i MMP, vam fer al final 1h28' i va ser un dia i una experiència molt xulo.
L'any passat també coincidirem a BCN, ni tu ni jo puguerem amb el sub3, però jo m'ho vaig passar pipa, de les millors curses que recordo, perquè vam sortir 4 companys junts! fins al 25 junts i al final només va arribar 1, jo el vaig deixar anar al 33, però són moments genials.
Teniu sort els de BCN i àrea metropolitana de poder fer tantes barquetes en tantes curses amb objectius similars :great: avui jaume86 i carlosHB hauran gaudit amb tants companys rellevant-se al seu costat :hearteyes:

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2019 10:05 #255 per kilometer (Associat/da)
Bones prestacions nois, aquesta última setmana. Una setmana, marcada com no podia ser d'altra manera per la marató de Barcelona, així que d'entrada felicitar al nostre Jaume86, per aquest resultat, i dir-te, que per a mi la clau, ha estat veure't obligat a descansar una mica. Aixó et va fer recuperar-te bé i agafar embranzida. Espero que ho tinguis present :stucktongue.

Peró també estem els que no hem corregut a Barcelona, no hem defallit, com han demostrat el cachirulo i l'Anfeca. I per aquí m'incloc jo, que ja he liquidat la onzena setmana, amb un molt bon regust de boca i una molt bona feina feta. A més els tres dies de qualitat van sortir rodons, el 3 x 4000; R: 1:30 de dimarts, el controlat de 10 km a 3:42/ km de dijous, i l'exigent tirada per la CDLA de diumenge a 3:49/ km de mitjana, amb uns últims km encara amb bones forces. Total van caure uns 117 km més, i ja estem a prop dels 1200 km. A més va ser un bon dia per a la jubilació merescuda de les sabatilles, que duia des de fa uns mesos. Per que si, en un món boig actualment per les sabatilles, jo he conviscut amb les meves gairebé 1900 km, i obviament la sola està bastant gastadeta, peró encara aguantarien tralla. El que passa és que porten molt a sobre i és el moment de deixar-les descansar i emprar-les per fer coses tranquil·letes com sortir a trotar amb la dona.

Així amb tot plegat, començada queda ja la 12ena setmana. Una setmana relativament tranquil·la, on bàsicament toca rodar i rodar. Una mica el que passarà en aquestes dues setmanes que estan per vindre. Peró és una setmana especial per moltes coses. Estrena de sabatilles ja comentada. Dijous nova visita al fisio, que vindrà molt bé. Divendres ens quedarà tot just un mes pel gran dia, i diumenge, després d'un tiradote que tocarà fer, podrem dir que ja haurem complertat el 75% del treball. Així que amb la motivació que tot aixó suposa, i amb el estat endorfínic que es viu, post Barcelona, el nivell de motivació i les ganes continuen sent molt altes.

I sense més dilació, el show, ha de continuar...


10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2019 11:18 #256 per OscarB&J (Associat/da)
Hola,

Soy nuevo por la asociación, también estaré presente en Boston porque estoy detrás de un reto solidario



www.telemadrid.es/programas/madrid-se-mu...–20180924111435.html

www.antena3.com/noticias/deportes/seis-m...cf244c2fc0d4736.html

www.antena3.com/noticias/deportes/otros-...cf2f96f5c1cd0d3.html

De momento llevo 2 de 6, estoy inscrito a Boston y Chicago este año y si tengo suerte cerraré con Tokio y Londres aunque conseguir dorsal se me antoja difícil.

Nos vemos por Boston!!!
Aun con las piernas tocadas de este domingo 2.53.19 Barcelona

1/2 Maratón : 1.20.28 Granollers 2019
Maratón : 2.52.39 Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2019 16:50 - 12 Mar 2019 09:51 #257 per esquimal (Associat/da)
Bueno, pues la semana del maratón de casa superada. Llevo 3 semanas consecutivas en las que puedo entrenar sin molestias y lo noto bastante. Han sido sesiones tranquilas porque los compañeros con los que salgo si corrían ayer:

Martes: 9 km a 5:20 muy suavecitos.

Miércoles: 10 km a 5:15. No tenía ningunas ganas de entrenar pero al final pudo más Boston y salí.

Jueves: 14 km a 5:10. Estoy intentando bajar peso (con la lesión subí 7kg y vaya si se notan) y la dieta pasó factura. A la vuelta del hotel Wela hacia Plaza España sufrí mi propio Paral·lel. Una pájara de manual. Dejaría la dieta ya si no fuera porque me pesé el sábado y había bajado casi 2kg.

Domingo: Un amigo me pidió que le acompañara los últimos 12km del maratón pero le dije que no podía, que tenía que hacer la tirada larga así que a lo tonto y sin que se lo esperase ahí estaba yo por sorpresa antes del km 12 y le acompañé hasta meta :laughing: Desgraciadamente no consiguió su objetivo por 7 minutos ya que en el km 30 empezó a perder ritmo. Me costaba frenarme porque yo estaba más fresco y acabé bastante cansado de acabar tan despacio.

La tirada de 31km la acabé con la sensación de que si mi amigo hubiese podido mantener el ritmo hasta el final yo habría acabado mejor de como lo hice. Cierro semana con 64km. El hecho de que todavía me queden algo más de 4 semanas de entrenamiento me da muchos ánimos porque es casi un tercio del entreno y queda todavía mucha tela por cortar.
Creo que al final del plan conseguiré pasar de los 550km que a todos seguramente os parecerán muy pocos pero cuando entreno maratón suelo hacer muy pocos km, así que mucho mejor de lo que pensaba inicialmente. Para que os hagáis una idea del kilometraje y tiempo obtenido en algunos de los últimos maratones que he hecho en solitario:

2015 Barcelona 491km 3:29:27
2015 Castellón 508km 3:48:13 (Rampas, hasta el 35 iba para MMP)
2016 Valencia 592km 3:17:21
2017 New York 595km 3:45:42 (3 semanas antes había corrido el maratón de Bucharest)
2018 Barcelona 704km 3:06:17

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2019 09:23 #258 per Mona (Associat/da)
Molt contenta de llegir que els entrenaments van endavant i les molesties es retiren! esquimal, ànim amb la dieta, no et passis a veure si després se't endurà el vent!
Jaume86... de nou, què dir-te, ets un crack i a Barcelona has obtingut l'objectiu merescut!
Kilometer, com sempre genial, show must go on! Has corregut 1900m amb les mateixes bambes?! Suposo que no aspires a treballar en marketing de cap marca esportiva.
OscarB&J, benvingut a l'associació! :tada: molt maco el repte que t'has proposat, esperem que sí que aconsegueixis els dorsals que et falten per quest any, ves explicant-nos com avança!
cachirulo, buenos entrenos!
joregar entrenaments raros, però veig que a la Marató vas aprofitar per compartir kms amb molta gent!

Jo continuo combinant bici i córrer, intentar sumar kms, amb algunes sèries, i arribar a Boston suficientment bé per poder córrer amb tranquilitat. Ara acabo de fer una clase de spining, ahir vaig fer una petita tirada i l'endemà de córrer sempre em costa.
Bona setmana i bons entrenaments!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2019 17:53 #259 per tonivet (Associat/da)
Holaaa, ja veig que tot va sobre rodes, sobretot la Mona jeje.

La fascitis per sort ja es historia i ahir vaig passar pel fisio que ja calia despres de fer una setmana de 6 dies de entrenament i 90 km's que ja no estic acostumat. Ha anat aixi:

Dilluns: 10km suaus (5'09)+ 12' de circuits de gimnastica
Dimarts: 12km CC(4'57) + 10 rectes
Dimecres: 5km escalfament + 6 x 30" pujades fortes rec baixant + 6 x 1000 plans a 4'17 rec 1' + refredament
Divendres: 10km suaus (5'07)
Dissabte: 5km suaus + tecnica carrera + 4km a 4'27 + 2km a 4'46 + 4km a 4'25 + refredament 1,5km
Diumenge 25km CC (4'59)

Diumenge vaig tenir una pajara entre el km 2 i el 5 :laughing: (suors freds, debilitat, males sensacions). Per sort va ser prendre un gel i va passar tot, soposo que va ser no sopar adequadament.

Aquesta setmana tornare als 5 dies i mirare de fer un test a la cursa cientifica de sant pau el dissabte, tot depen de l'hora que arribi a casa la nit abans :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2019 11:21 #260 per kilometer (Associat/da)

aurelian va escriure:
Hola Kilometer!

Et cridan quan et toca i si, has de caminar uns 800-1000 metres del Village fins entrar en el calaix, la gent utiliza aquest tram per calentar una mica si cal. Abaix hi ha un supermercat CVS amb un parkin ben gran i amb lavabos / urinals. En el meu cas, vagi estar uns 25 minuts dins del corral abans de la sortida.

Kilometer: Sant Cugat es un bon lloc per preparar Boston, el tram Cerdanyola - Sant Cugat es molt semblant, potser una mica més dur que els Newton Hills.


Gràcies per la info. La veritat és que aquesta zona i d'altres pert l'estil, són plat del diade 3 a 4 vegades per setmana.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.