39a Marato de Valencia (1 desembre 2019)

39a Marato de Valencia (1 desembre 2019)

01 Des 2019 23:19 #221 per Josep58 (Associat/da)
Enhorabona a tots per ser-hi i participar-hi, felicitar a tots els que heu fet allò que teniu al cap i sobretot molts ànims i a pensar en altres objectius, en la propera, a aquells que avui no la marató no us ha estat favorable, cada cursa es un món i ara l'objectiu es recuperar-se i gaudir de tot allò que la marató us ha donat. :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2019 23:26 #222 per Dennis Teuling (Associat/da)
rnou llegint-te sembla que no estigues del tot content :? :? (o potser simplement no t'he entès...)

Has baixat de 2h40 i baixat gairebé 7 minuts de la marca de BCN. Impressionant, oi?

Oscarbolo, jo hauria fet el mateix que tu... el que menys et hauria de preocupar és el tema del xip.
Només ho comentava perque a vegades falla el xip, i no estava del tot segur que no havies fet un altre sub 3h sencer ;) ;)

pons, hiciste bien, entonces, aguantar y tener marca sub 3h10 para Chicago!!
Pero tu sueño... ¿fue sub 3h o sub 2h54??

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 07:28 #223 per Carlos (Associat/da)
Felicitats runners Per lesforc dhair. Nomes acabar ja es un gran mérit.

Per la meva part vaig sortir a Per MMP i aixi va ser anant clávat com un clau a 4:10 fins que al 35 problemes gastrointestinals em van fer aturar quasi 2’ al lavabo. Aquí sem va escapar la MMP. Pero cóm que portava marge pel sub3 , tot seguit va ser tornar a agafar el ritme i asegurar sub3. Al final 2:59:38

Molt content ja que les cames les tink Per batre la MMP (2:57:41)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 08:37 #224 per pinelli (Associat/da)
Moltes felicitats a tots .. he vist algunes marques que deu n’hi do ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 09:03 #225 per ruben6 (Associat/da)
Muchisimas gracias por el seguimiento y en especial a Dennis!!

Espectacular rendimiento de Rnou, Joregar, Jaume y David!! Impresionante vuestras carreras y bien gestionadas. Felicidades!!

En una maratón tienes que tomar todas las decisiones de forma correcta ya que cualquier pequeño error te puede penalizar mucho.

Desde la salida donde no se podía correr, pasando el 1er km sobre 3:54 porque de la gente no lo pude ni ver hasta el 5 que pasé en 18:25, 4 kms demasiado rápidos, luego riitmo que habíamos decidido sobre 3:40 y la verdad es que iba bien, concentrado, a ratos incluso cómodo. Una pequeña crisis sobre el 18, porque los kms cuesta que pasen pero me recupero rápido, el circuito ayuda en ese tramo, también en ese momento iba en el grupo de Alicia Perez y Pablo Villalobos, e iban pegando cambios cosa que hacía que me quedase y los pillará cada poco. Paso de la media y sensaciones brutales, llego al 24 donde estaba mi madre y mi hermano, y voy bien, en mi cabeza me veía para aguantar, entrabamos en la primera zona dura del 24 al 28 pica un poco para arriba, pierdo algo de ritmo pero ya estaba previsto, sobre 3:43-3:44, pero al pasar el 28 me quedo sin piernas como deshidratado, llego al 30 y ese parcial me sale a 3:50, intento que no se me vaya de ahí, e incluso al paso por el 32 pienso que si voy a 4 bajaré de 2h40, pero no ya no había más solo rodar hasta meta, ya que cuando pasas es limite no puede volver a correr rapido muchos kms, ultimo km un poco más rapido, llegar con una sonrisa y disfrutar del ambiente.

De esta aventura, me vengo con una preparación de 10, y con una marca por 10', a día de hoy valgo 2h 42 31 en maratón, no se si peque exceso de ambición o de falta de humildad. Pero si que tengo claro que prefiero un lo intenté a un que hubiese pasado!! Así que contento y a por los siguiente retos que pasarán por otras distancias.

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 09:23 #226 per Jorfer (Associat/da)
Moltes felicitats a tothom que va córrer ahir pels carrers de València.
Heu fet unes grans maratons, amb victòries desitjades i amb derrotes imprevistes, però la senyora marató té això.

Impressionant el nivell de la representació correcat, cada cop més i millor.

Esperem cròniques i gaudiu del moment i de l'experiència. En cada marató s'apren alguna cosa per el futur.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 10:00 #227 per kilometer (Associat/da)
Realment moltes felicitats a tots. Jo crec que es van veure grans curses ahir :great: :great:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 11:43 #228 per MIGUEL SBD (Associat/da)
En primer lloc moltes felicitats a tots per la vostre marató en particular vui felicitar al Ruben per la seva nova MMP estic segir que la baixara de nou la seves cames lo saben ell val més que aixó li vaig dir desde el primer dia que ens varem coneixer
El Jaume i jo em fet lo que voliem acabar la la marató al final em fet 4h24'00'' aqueta vegada m'ha costat mé a mi fer de guia per la poca preparació que portavar després de 3 mesos de lesió amb la feina només he pogut fer 2 mitges i 22km amb el Jaume peró al final l'em aconseguit un altre marató a la saca la 7na com guia de les 37 que porto
la propera pararda Barcelona 2020 aquesta serà molt especial Pare i fill

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 12:47 #229 per rnou (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: rnou llegint-te sembla que no estigues del tot content :? :? (o potser simplement no t'he entès...)

Has baixat de 2h40 i baixat gairebé 7 minuts de la marca de BCN. Impressionant, oi?


Sí, evidentment estic molt content, per mi. L'objectiu era Tokyo. I em fa molta ràbia que altres que s'han preparat molt bé, no han tingut la sort que jo he tingut, sí sort.

Impressionant, no. A BCN anava a 2:42-2:43, i a València molt preparat per un 2:38.

D'igual manera no puc deixar de ser crític, sóc el meu propi entrenador, a la anterior vaig fallar pel tema de la fascia lata. En Fandes ja va veure que anava sobrat de forces per entrar amb ell. En aquesta anava bé de ritme, vaig decidir no apretar a la segona mitja i fer-ho quan em va dir el Jaume86 al creuar el Túria. Però va fallar una cosa que em vaig oblidar de la preparació el drop de 8mm. A la mitja de l'espirall en Sergi Ariaca, va tenir problemes per això i vaig intentar subsanar-los en l'últim entreno amb unes Streak. Però vaig ser massa optimista amb la meva musculatura. Tinc clar que va ser sort arribar en aquell temps, una pujada de bessons hagués estat catastròfic, així que vaig poder mantenir un ritme digne però no el que volia pel final.

Dit això, per mi és molt important gaudir una cursa. I per això cal preparar-se molt bé tots els aspectes. Jo l'he gaudit gairebé els 42K i amb això ja estic content i feliç. Però l'eufòria no pot tapar la necessitat de critica.

Ja prepararé la crònica aquests dies de vacances.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 12:51 #230 per Biel54 (Associat/da)
Moltes felicitats a tots / totes, sou molt grans companys :)

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 15:10 #231 per Dennis Teuling (Associat/da)
rnou, jaja. Quin nivell d'auto-exigència :ok_hand: :ok_hand:
Veig que estàs a nivell kilometer.

ruben6, gran marca igualment, i sí, almenys ho has intentat!! A la propera tens moltes probabilitats de baixar uns quants minuts més. :thumbup: :thumbup:

Miguel, ha de ser molt dur fer de guía una marató sencera, a un ritme que no necessàriament es el teu.
Veurem si pots seguir el teu fill d'aquí 4 mesos!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 16:08 #232 per Sergi42195 (Associat/da)
Hola correcats,

Doncs aquí un que va estar present el cap de setmana a Valencia.

La ciutat, no la vaig poder visitar gaire, doncs vaig anar el dissabte mateix a la ciutat. La fira, ni vaig entrat de la gentada que havia. Tant sols recollir el dorsal, i la bossa del corredor. Vam gaudir del fantàstic temps que valia la pena aprofitar per estar al aire lliure.

Diumenge, ni em va fer falta deixar la bossa al guarda-roba, doncs no feia fred, i on estava allotjat era relativament a prop de la sortida.

L’entrada al calaix, va ser fàcil, malgrat per un costat hi havia molta gent que volia accedir-hi, i l’altre, per on vaig entrar jo, pràcticament ningú.

La sortida, sona la cançó “Libre” de Nino Bravo :speaker: , malgrat molta gent no sap ni qui és ... doncs ja fa uns anys que no es troba en vida. Així i tot, representa molt bé al país Valencià. Sobretot, els italians, em preguntaven quina cançó era ...

Bé, comencem a córrer amb certa facilitat, e intento agafar el meu ritme amb cap i seny. Serà de 5’20’’ a 5’30’’ segons em trobi. El primers quilòmetres passen molt fàcil, per una zona que google maps m’ha ajudat a trobar el seu nom, Malva-rosa. Sempre és bonic córrer per trams nous desconeguts. No hi ha gaire públic, però encerten molt bé d’aprofitar a que associacions, col·legis, u organitzacions, tinguin llocs puntuals per animar vestits amb disfresses. Un encert.

Transcorregut la zona universitària, fàcil d’identificar per els noms de les facultats, d’anada i tornada, entrem a la zona que m’ha agradat més de la marató que vaig fer. És el Passeig de l’Albareda. Em quedo “parat” de la quantitat d’entusiasta públic que hi ha recolzant als participants.

Deixat aquesta zona, ens endinsem cap a Mestalla, on veig l’estadi del Valencia CF, que a un futbolero com jo, ens agrada de veure.

Poc després, el meu bessó esquerra, ja diu prou, i comença fer avisos seriosos de que té dificultats i és comença a posar dur com una pedra. Vaig afluixant el ritme, passant fins i tot la mitja. Intento “dialogar” amb ell, per veure si vol seguir a un ritme més suau, i prop del quilòmetre 24 , on torno a estar molt a prop de la ciutat de les Arts i les Ciències, ja es clava dues vegades, amb fortes rampes, i ja veig que això s’acaba, resten 18 qm. i no aguantarà. Poc després de seguir caminant fins el quilòmetre 25, m’avança la llebre de 4 hores. Fi. :checkflag:

Allà s’acaba la marató inacabada, em perdo anar al centre històric de la ciutat, e imagino que serà on es viu més la marató. Jo ja no arribo, ni puc gaudir i patir d’allò.

Indicar que aquest bessó, ja anava tocat des de finals d’octubre. Em va permetre fer la Pujada i Baixada a Guanta, la Behobia, i alguna tirada llarga fins a completar 24 qm. Sempre amb molta cura, i amb moltes visites al fisio per arribar al 1 de desembre. Així i tot, no vaig poder fer una preparació decent que es necessita per arribar amb condicions a una marató.

Res, no enfadat, vaig cap a l’apartament a la dutxa per després retornar a veure al quilòmetre 41 com els corredors s’endinsen cap al Palau de les Arts Reina Sofia, Hemisfèric i arribada espectacular al Museu de les Ciències. Tant de bo, pugui l’any vinent ser jo qui pugui estar corrent per aquell quilòmetre, i no aplaudir o animar als participants.

Fins aviat Valencia, i per el que vaig viure, teniu una marató molt guapa. :clap: :clap: :clap: :clap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 16:54 #233 per Jorfer (Associat/da)
Sergi42195 molts ànims, aquesta és l'actitud, pensar en la següent.

Miguel Sbd ja ets un guia expert. :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 19:23 - 03 Des 2019 12:05 #234 per Toni VLC (Associat/da)
Reconec que tornar a vore companys estimats i conèixer-ne de nous ha estat tot un estímul. He passat un any i mig molt tocat, mig depre per la lesió, i este cap de semana ha estat un xute energètic maratonil…
La carrereta per activar cames pel riu del dia abans i el dinar (a hora de berenar) amb Jaume86, el presi Barceruel i la seua familia, així com els altres companys (perdoneu que no cite a tots) han estat immillorables, com sempre que baixeu.
Tenia decidit xuplar-me tota la marató i vaig aguantar en el 30k fins que passaven els de les 5h30 i vaig flipar, és tota una experiencia vore passar en dos hores a tipos que corren a 2:50 i a altres que van a més de 7:30 amb el mateix objectiu de fer 42 kms. És emocionant. Em vaig deixar les palmes i la gola animant, i será una cosa que sempre restarà amb mi. Vaig poder donar ànims a molts correcats; malauradament a molts altres ni els vaig poder vore de la gentada…

Recordeu els que no acabaren la carrera per lesió que, habitualment, es poden apuntar a la següent amb un descompte del 50% del preu (jo un any ho vaig aprofitar).

Vaig fer unes quantes fotos (algunes són realment, de mala qualitat, ho sent), però pegueu una mirada per si us trobeu. a mi m'agradà molt poder fer-vos unes fotos:

-Fotos de Correcats a València (km15 i km30).

-Més fotos de la marató de València.-


Amunt! i ànims especials als que tingueren problemes. Som maratonians, no ho oblidem.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2019 22:17 #235 per andreugg (Associat/da)
Doncs res amb retard ja que aquests dies estava sense internet i com aquell que diu ahir nit vaig arribar a Barcelona, la meva cinquena marató finalitzada i content.

Va anar tot molt bé si bé és cert que un cop superat el k33 perdia 30s per km respecte el meu ritme original 5:00, els punts més mortals van ser 37-38, un cop superats continuava a 5:38. Finalment 03:43:59, lamento que no vaig poder anar a veure la resta de corredors aquell mati, al Ramon el vaig veure el dia abans.

Estic content, no ha estat el millor temps personal que el tinc a Barcelona en aquest any amb 3:40:07 però sincerament amb la crisis del K37 creia que perdria molt més.

Doncs res ja teniu un relat més d'una pastanaga que la va viure.

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2019 11:02 #236 per Josep80 (Associat/da)
L'enhorabona a tots, companys!!!

jaume86, sub 3h, extraordinari!!!:clap: :clap:
miguel SBD, bona feina, nano.:clap: :clap:
Sergi42195, no t'hi amoinis, recupera bé aquest bessó, i busca ja la propera.:sunglasses:
Oscarbolo, sap greu. Però com diu en gorka, el més important és que et quedin bales.:great:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2019 11:26 #237 per andreugg (Associat/da)
Hola Toni VLC una consulta els enllaços son correctes? És que a mi hem dona error, tot i que tranquil segur que no sortiré ja que anava darrera d'aquesta colla de cracs jeje a la zona dels vehicles lents.

Saluts i sigui com sigui gràcies per capturar aquests moments. Una abraçada!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2019 11:48 #238 per Jorfer (Associat/da)
Andreugg una experiència més de la que segur, treuràs les teves conclusions per a cites futures amb la senyora marató (dixit Mario.cat). A recuperar-se.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2019 12:06 - 03 Des 2019 12:10 #239 per Toni VLC (Associat/da)
Hola andreugg
Gràcies, per avisar, sóc novençà en estes coses... Prova ara, sembla que estaba bloquejat, efectivament.
Vaig intentar fixar-me en els colors carabassa, però hi havia tal gentada...

Fou un dia de molta calor a l'hora central i és normal que a partir del 30k es pague factura. Però, molt bé aguantat i lluitant-la. Amunt

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2019 14:29 #240 per quicu111 (Visitant)
gracias por la foto B) B) B) B)

jo corro per passar-m'ho be, quant corre me cansi tornaré al meu origen!! la btt que es la meva passió. Pero de moment esta aparcat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.