Zurich Marató de Barcelona 2021

Zurich Marató de Barcelona 2021

12 Set 2021 18:23 #201 per Jorfer (Associat/da)
Tiny moltes gràcies per les teves paraules d'ànims!!
Squash a l'entreno d'aquest matí pel litoral castelldefelenc he vist un individu que semblava un pantone multicolor.
Marc31 faràs un gran debut maratonià igual que el teu amic Roubby i espero poder compartir-lo d'aprop.
Felip bona progressió del teu garmin. Ara mateix el meu al de la llebre li diu 3:27 i al llebrejat 3:00 :666: :666: :666: :666:

Setmana 9/17 del 6 al 12 de setembre

Setmana de cinc dies amb tres rodatges, un dia d'entrenament amb dorsal (Bellaterra amb un temps de 49:15), tiradeta litoral de Castelldefels en companyia dels Panchos i amic i 4x1500 a pistes el dijous seguint el cul del Xarlie (6:11/4/3/22).

Les sensacions són que a poc a poc vaig millor però tinc clar que encara no estic bé.
Si augmento el ritme o el volum l'Aquiles es queixa sobre tot quan estic assegut amb els peus al terra. En calent, al caminar o al córrer no molesta. Tocarem fusta i a veure fins on arribo.

Aquesta setmana he passat de 60 per primera vegada durant la preparació (espero que no sigui la última)

La propera setmana faré de llebre de 1:50 a la mitja de Calella a veure com va.


Resum setmanal:
Kms setmana/totals/mitja: 62.53/318.66/35.406
Pes actual: 75.4 (menys 0.400).

Objectiu de la setmana 60 kms i no fer-me mal.[/quote]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2021 18:41 #202 per XaviCht (Associat/da)
Bé, poc a poc, Jorfer. M'alegro que vaigs podent fer ja força kms a la setmana.

Jo, aquesta setmana... zero. Per temes dentals: problemes amb un implant, he volgut evitar-li vibracions uns dies... per això també m'he saltat la cursa de la Diada. Dimarts recomenço.

1h 50 serà massa ràpid per nosaltres, especialment fent uns kms addicionals abans. Llàstima, hagués estat bé anar amb tu. Intentarem anar sobre 5'35". Llàstima que no hi haurà llebre de 1h 57' 47" :D

La SandraB em va dir que escriuria però de moment encara no ho he aconseguit! Insistiré ;)

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2021 22:30 #203 per Pescallunes (Associat/da)
Tiny quina al.legria veure't per aquí... segur que faràs una gran marató com sempre
Benvingut al fil de la marató Marc31
Molte bé Jorfer :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: mica en mica anar sumant i cada vegada més. El llebrejat aquest a qui el Garmin li diu 3.00 té musho peligro... està tan ocupat entrenat que fa dies que no escriu res :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Ànims XaviCht, a veure si aquesta setmana ja pots entrenar amb normbalitat i segur que sortirà una gran mitja. Espero amb candeletes la presentació de la SandraB

En el meu cas, setmana de 72 kms rumb a València. Cursa de 10 kms de Bellaterra amb 44m02s que dono per bo donat el perfil del circuit.
Molts ànims a tots i toca seguir entrenant.
Seguim!!!!

5,0 Km: 19:33 - Jean-Bouin 2020
10,0  km:   40:23 - Poblenou 2009
21,1  km: 1:28:31 - Sitges 2020
42,195km: 3:21:10 - València 2021

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2021 09:09 #204 per gorka (Associat/da)

Pescallunes va escriure: En el meu cas, setmana de 72 kms rumb a València. Cursa de 10 kms de Bellaterra amb 44m02s que dono per bo donat el perfil del circuit.

Bon resgistre! Et veig finet ;)


MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2021 09:30 #205 per felip (Visitant)
Hola nois,
En el meu cas segueixo acumulant quilòmetres...i aquesta setmana és especial ja que el diumenge hi ha Mitja, i realment estic "acollonido" ja que fa molt de temps que no competeixo en cap cursa, de cap distància...i malgrat que encara falten dies per diumenge estic amb "nervis a la panxa", i només estem a dilluns :wonder:

En fi, toca seguir treballant de valent, que cada vegada ens queda menys.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2021 09:38 #206 per Trivix (Associat/da)
Bon dia,

Segona setmana finalitzada. La primera va ser sense pretensions, només carrera continua per sensacions i ritmes molt controlats. Calculo que vaig fer entre 28 o 30 kms.

Aquesta setmana han set 3 sortides a córrer i una amb bici -hora i mitja-.
Corrent han set mes o menys uns 40 kms, destacant els 20 kms d’ahir de tirada llarga, a la cta de les aigües, en 1h i 47’, parant dos vegades per hidratació.
A veure si aquesta setmana ja puc fer 4 dies de i puc fer unes series assimilant-ho tot. Bona setmana a tots!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2021 10:36 #207 per felip (Visitant)
Hola de nou nois,

M´ha arribat un audio bastant interessant que parla de començar a entrenar Marató després de haver fet vacances.
Preparar Marató després de vacances

Son 16minuts de audio, que potser us poden ser de utilitat.
Fins ara nois


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2021 12:24 #208 per mònica (Visitant)
Bon dia tots i feliç dia de tornada a l'escola!!

El meu resum de la setmana són 56 kms, sensacions bones a les sèries, alguna molèstia als genolls i la sensació que en les tirades llargues com més kms duc a les cames millor em sento. En general doncs, contenta!

Llegeixo que anem tots progressant adequadament :v: , també alguns nervis pre-cursa (jo també fa mil anys, sense exagerar, que no em poso un pitrall) això té molt bona pinta!!!

Que tingueu bona setmana!!

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2021 13:11 #209 per squash (Associat/da)

Jorfer va escriure: Squash a l'entreno d'aquest matí pel litoral castelldefelenc he vist un individu que semblava un pantone multicolor.


Si la combinació va ser un atemptat visual espero que estigui degudament denunciat als Mossos.

En qualsevola altre supòsit, ola.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2021 08:23 #210 per RugbyMan (Associat/da)

squash va escriure:

Jorfer va escriure: Squash a l'entreno d'aquest matí pel litoral castelldefelenc he vist un individu que semblava un pantone multicolor.


Si la combinació va ser un atemptat visual espero que estigui degudament denunciat als Mossos.

En qualsevola altre supòsit, ola.


Fins ara.

Jordi


Doncs encara segueixo lliure i sense noticies policials....ja saps que el KING de les aberracions cromàtiques es mou pel baix llobregat.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2021 10:07 #211 per squash (Associat/da)
Hola

era previsible una performance-pantone esperpèntica per part d'en RugbyMan.

Passen les temporades i no decebs.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2021 08:31 #212 per RugbyMan (Associat/da)

squash va escriure: Hola

era previsible una performance-pantone esperpèntica per part d'en RugbyMan.

Passen les temporades i no decebs.

Fins ara.

Jordi


Jo també et trobo a faltar :kissheart: :kissheart: :kissheart: :kissheart:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2021 12:15 - 15 Set 2021 12:16 #213 per felip (Visitant)
Anem a pams...
Squash i RugbyMan, entenc que vosaltres i els vostres outfits estaràn a la línia de sortida de la Marató oi?

La resta com van els entrenaments?

Monica
Trivix
Pescallunes
Xavicht
Jorfer
Tiny
Andregg
Marc31
Nachosboys
sandmann


Segur que em deixo a molts, i segur que i han molts "tapats" que encara no han escrit al fil, però ens van llegint ;)
Els "tapats" us convido a manifestar-vos, i els que no us he afegit a la llista, em podeu :whip: sense problemes.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2021 14:46 #214 per felip (Visitant)
Nois info important:



Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2021 16:22 - 15 Set 2021 17:29 #215 per andreugg (Associat/da)
Bones felip doncs els entrenaments anar sumant, cada dia em trobo millor i sembla que la molèstia va remetent, com vaig dir no seré la meva millor versió però anem a gaudir i procurar finalitzar-la el millor possible.

Que jo a sobre tinc Barcelona i al desembre València, crec que per València ja no em caldrà tirada llarga hahaha! Avui mirava el calendari i fa 4 mesos que vaig poder retornar a entrenar. I els primers entrenaments moria al fer 10km. Apa seguim en força, sobre la noticia ja vaig rebre de la mitja de Barcelona on m'ho feien saber que per poder accedir a recollir el dorsal faria falta si o si Passaport Covid o PCR, els que obtín per aquesta segona via els sortira molt cara la cursa ja que aquest test oscil·la entre 125-140€

Salut!

PD Aquesta setmana ja porto 28km i diumenge tinc la Mercè. (La meva primera cursa des de la mitja de Santa Coloma 2020) ¿Sabre posar-me el dorsal? ¿Sabre adaptar-me a la nova forma de fer curses?

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2021 18:49 #216 per felip (Visitant)
andreugg, bone noticies el que puguis oblidar molèsties.
Si fas BCN i València, correcte poques tirades llargues addicionals et caldràn.

OSTRES ara que dius lo del pitrall...he de mirar on tinc el xipgroc, on tinc els "imans" per posar el pitrall...
Mare meva fa tant de temps, que no sé ni on ho tinc :wonder:


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2021 19:43 #217 per mònica (Visitant)
Yep!!! aquí una altra que ha de començar a buscar el xip groc per diumenge...jo corro la Mercè en teoria no he d'anar a tope, hauria de ser com un entrenament a ritme de ¿mitja? ...ja veurem si el puc controlar més o menys (no és el meu fort)

andreugg a veure com et recuperes de BCN per anar a València, a veure si aquestes molèsties van remetent i et permeten entrenar com cal!

felip tu com vas? el genoll va aguantant?

Per part meva aquesta setmana em trobo més cansada que de costum, és habitual a les setmanes de "descàrrega" o sóc un bitxo raro?

squash i Rugbyman jo HE de veure aquests outfits!!! :pray:

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2021 21:04 #218 per felip (Visitant)
Monica, el genoll el vaig ciudant amb gel al acabar d´entrenar, i fins i tot dies que no entreno. De moment es va comportant, veurem diumenge ja que si bé he fet tirades un xic més llargues, no he fet 21km en asfalt.

Serà un bon test per veure senssacions.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2021 01:30 #219 per andreugg (Associat/da)
Miro els posts d'aquest i altres seccions i sembla un camp de batalla, qui no te un all te una flor, tot i que sabem la realitat dels nostres cossos estem procurant almenys sortir amb un xic de dignitat però això fa el que fa, entrenaments amb músculs que ens fan la botifarra dient nano torna a parvulari que tinc d'aprendre de nou.

Sobre el xip, us ho creureu o no, però aquests dies estic entrenant amb les sabatilles que porten el xip posat sempre, si li arribo a treure estaria com vosaltres Finding Xip!

Les molèsties, home estic francament content però diumenge veurem la prova de foc.

mònica Home per mi pots sortir a matar diumenge, son 10km, és més si finalitzes els 10km a matar saps que si rebaixes un terç el ritme treus un bon ritme per la mitja. Se m'estan sumant les big race, mitja bcn, mitja valència marató bcn i finalment marató valència. Estaré viu? Suposo, seran tres setmanes.

felip Un altre cosa que si que tinc de buscar els "imans", han passat tants mesos des de la mitja de santa coloma que els pobres ja no deuen recordar la seva funció.

Sigui com sigui si esteu diumenge per la Mercè recordeu els primers 2,5km tranquils, fins arribar a la Gran Via, desprès cada un segons la seva tàctica. Jo aniré conservador ritme suau fins Ciutadella i desprès segons les cames les senti que el darrer tram es tot en pujada.

Apa salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2021 07:50 #220 per XaviCht (Associat/da)
Bé, després de 10 dies sense córrer, ahir ja vaig recomençar. Ja em va costar una mica fer 5k a ritme molt lent, però espero que avui ja pugui fer els 12k acceptablement.
Diumenge farem la mitja del Maresme, amb alguns km previs. A veure si aguanto bé.

Bona notícia (pels que estem vacunats) que hi hagi control de vacunació o de que estàs sà. Més seguretat sempre està bé. Això sí, als no vacunats ue facin la mitja i la marató, els costarà una pasta en PCR. Algun ja deuen estar demanat hors per vacunar-se...

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats