Zurich Marató de Barcelona 2021

Zurich Marató de Barcelona 2021

22 Set 2021 11:06 #241 per felip (Visitant)
Perdó, les sessions sembla que no seràn presencials...sinó per Instagram Live.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2021 12:03 #242 per squash (Associat/da)

felip va escriure: No serà el nostre cas, però com podrà seguir la gent un pla d´entrenament de 14 setmanes? Si compto aquesta setmana en queden 7 de setmanes :wonder:


Les matemàtiques són sorprenents i fascinants.

Quasi tan com les planificacions maratonianes.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2021 22:03 #243 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Ostres nois, no em donen les hores del dia per poder passar a explicar els meus entrenos

A veure si el cap de setmana llarg em deixa.

De moment, anem be i esperant unir-me a la barqueta del 3h30'

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2021 22:09 #244 per Jorfer (Associat/da)
Jaume no em descobreixis els meus secrets i/o debilitat.

Tiny molts ànims i, l'important és poder començar i acabar-la.

Felip 12,14, 17 ... (squash no parlo de centímetres ni de llargada ni d'amplada, mal pensat) l'important és motivar-se i preparar-la. La il·lusió mou muntanyes. :thumbup:

Nachosboys ja saps que tens una plaça reservada en la grupeta (per cert, aviso que estem preparant una tirada de 30 kms o fins a 2h45' per Castelldefels el 10/10...i no a les 10:00, abans.

Continuem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2021 11:46 #245 per andreugg (Associat/da)
Aixx, a mi el correu no m'arriba, però ves tampoc el faria servir. Faig el meu propi pla d'entrenament que es sobreviure la marató jeje.

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2021 13:00 #246 per ManoloM (Associat/da)

ManoloM va escriure: Hola chicos! Os voy siguiendo por aquí.
Felip me alegra leerte y ver que vuelve tu ilusión por preparar la maratón. Solo un consejo (y eso que tú tienes mas experiencia que yo ?) prepara la Maratón a tu ritmo, peró de momento olvídate de tiempos, solo disfruta y cuando quede poco ya decidirás en que estado te encuentras.
XarlieOne1 estás muy fuerte para lo que queda para la Maratón, poco a poco, por sensaciones y verás que te sorprenderás gratamente de tu maratón ?.
Jorfer, querido amigo, menos mal que te tienes que lesionar un poquito para descansar, sinó no hay manera contigo ?. Disfruta estos meses de ayudar a los demás y tómatelo con calma ?.
Al resto ánimos y a pasar el verano buenamente como podamos ?
Por mi parte, en principio también la haré, peró no sé si de liebre de 3h45 o quizás ni la haga. Desde Junio no encuentro ritmo y si hago 15kms, acabo muyyy cansado como si hubiera hecho una tirada de 30kms.
Ya veremos si llego?‍♂️


Buenaaassss!
Voy siguiendo este fil y parece que se va animando, mucha suerte a todos y a seguir con los entrenos ?
Por mi parte como dije, sigo desde junio que no cojo forma ?, hay muchos motivos:
Pillé el bicho en junio, casi sin sintomas, peró desde entonces no encuentro ritmo.
Vale que engordé 3 o 4 kg, peró eso es normal en mi.
No he podido hacer tiradas y cuando hago mas de 15kms estoy 2 dias para recuperarme.
Y encima desde hace un mes tengo un dolor por encima del abductor, en la ingle que me impide correr bien.
Bueno que decidí, aunque tengo dorsal, no hacer de liebre en la maratón e intentaré hacer la Mitja, peró sin ninguna pretensión y a aver como evoluciono ?‍♂️.

Mucho Ánimo y a entrenar fuerte chic@s!!!

?????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2021 13:42 #247 per felip (Visitant)
ManoloM,

En primer lugar encantado de volver a leerte, demasiado tiempo ha pasado (culpa mía al haber desaparecido de estos barrios).

En segundo lugar totalmente de acuerdo con tus consejos, ya sabes que siempre serán bienvenidos. En cuanto a ti, mucho ánimo a ver si logras encontrarte cada vez mejor, y si finalmente no estás para 3h45, a mi me vendría de fábula hacerla acompañado, aunque igual te aburres conmigo.

Espero estar alrededor de 4h un poco por encima.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2021 14:58 #248 per Jorfer (Associat/da)
ManoloM la maratón de Bcn nos espera, más rápidos o más lentos, pero tenemos que seguir.
Ánimos!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2021 15:49 #249 per Marc31 (Associat/da)
Bona tarda!

El fil pel que veig bastant animat. Us veig a la majoria molt forts i amb una mitja de kms setmanals que fan por. Jo després d’acabar la setmana passada amb gairebé 50km més a les cames (amb la llebre a la Mitja del Maresme inclosa), aquesta setmana per motius laborals he baixat una mica el ritme, però aquest cap de setmana no perdono la tirada de 25km que tinc planejada. Suposo que faré una ruta Badalona - Sabadell i després tornaré amb ferrocarril. Els trajectes d’anada i tornada psicològicament se’m fan molt durs. Això sí, demà trobaré a faltar la companyia d’en Roubby, qui participa a la Badatrail.

Venen setmanes bastant carregades de feina i amb nous projectes, però tot i així espero poder cumplir el planning i acabar amb la càrrega de kms fins la Mitja de Barcelona. La millor noticia és que la musculatura està responent bé, però suposo que passaré pel taller per posar-ho tot a to. Ara el que m’interessa és anar practicant la ingesta de sals i barretes energètiques per veure com ho vaig tolerant. Els gels els dono per descartats, ja que el meu estómac no els digereix gens bé.

Per cert Jorfer, ja tinc ganes de la tirada de 30km del dia 10. Espero que no em portis per pujades infernals, que el Garraf és molt traidor :silly:

En fi, molta salut per a tots. Cada cop va quedant menys!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2021 20:21 #250 per jcros (Associat/da)
Aquest any ens veurem, a la sortida clar, després ja no

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2021 22:41 #251 per sergicb (Associat/da)
Un altre que farà la Marató BCN amb l'única ambició de gaudir-la (per recuperar sensacions després del desastre de València'19) i que m'ha de servir de pre-temporada de cara al 2022.
De moment, vaig fent 50-60km/setmanals des de la tornada de les vacances i, si mantinc la línia, suposo que tractaré de rondar les 3h30 o similar.
En aquest sentit, m'interessa força la tirada llarga que està muntant el Jorfer pel 10/10 i que m'haurà de servir per confirmar sensacions ?

Doncs res, molta sort a tothom i, en especial, al Felip, que el vaig veure a Calella abans de la cursa i semblava més nerviós que si estigués a punt d'anar a donar la carta als Reis Mags ?

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2021 10:07 #252 per felip (Visitant)
Osti !!!!! jcros, quina grata sorpresa llegir les teves paraules, quant de temps!!!!!

Sergicb, gràcies pels ànims, i si ara mateix és com si fos un atleta novell, i això em fa estar molt nerviòs.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2021 10:45 #253 per XarlieOne1 (Associat/da)
Bon dia!
Després d´una llarga temporada (bé, unes 3 setmanes...) en les que no he m´he passat per aquí, torno a la rutina de deixar constància del camí cap a BCN.
En aquestes 3 setmanes ha passat una mica de tot...algun problemet de salut...vacances...sobrecàrregues...etc...
Ho podriem resumir com que han estat un petit pas enrere (començo a pensar que anirà bé..perquè el ritme que portava era molt fort..) i una tornada progressiva a la normalitat...que s´està produint ara que sembla que deixo la sobrecàrrega del Psoas enrere..
Diumenge passat vaig poder fer de llebre 1h55 a Calella...i aquesta setmana ja he tornat amb les rutines del 5 dies (falta demà) i les series a Cornellà...que aquest dijous van sortir força bé..i on vam poder veure a en Felip en acció!!.
Això sí, he anat llegint els vostres comentaris per aquí i sembla que això està força animat!. M´agrada!!!!
Un plaer veure a històrics de les maratons i esperem que el dia 7/11 la podem fer grossa....la barqueta que capitaneja l´estimat Jorfer comença a fer goig!!

Marc31, estàs molt fort!! A la nostra barqueta t´avorriràs , jajajajaj....però serà un plaer! A veure si podem coincidir en la tirada dels 30K el dia 10 (t´asseguro que el recorregut serà planer!!!)

A la resta, esperar que els que teniu molèsties vagin marxant...i que els entrenos vagin prenent força!. Ja ens queden poc més de 6 setmanes!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2021 14:15 #254 per Jorfer (Associat/da)
No patiu que la tirada del 10/10 és planera total pel litoral de Gavà, Castelldefels i les Botigues de Sitges amb una volta final al Canal Olimpic. Sortirem d'hora doncs estarem corrent una bona estona. No tinc clar si fer-la per temps o distància, doncs no m'agraden fer les tirades més llargues de 2h30/35 i depèn del ritme que anem...ja parlarem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2021 15:39 #255 per felip (Visitant)
XarlieOne1, tot un plaer poder coincidir en persona amb vosaltres ;)
En el meu cas, no tinc clar quan hauré de fer una tiradeta llarga de 30km o aprop de 30km.

Veurem, ja que per Cardedeu amb desnivell complicat poder portar ritmes, per lo que potser m´animo a baixar a BCN i fer-la per el litoral. Donat que jo no puc anar als vostres ritmes, i per tant no us podré acompanyar.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2021 16:38 #256 per felip (Visitant)
Per cert us deixo un altre enllaç per si pot ser del vostre interès llegir-lo:

Consells


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2021 17:47 #257 per mònica (Associat/da)
Bon dissabte!!!

Som ja uns quants aquí ja eh! ho tenim molt animat això!!

Bé, estem ja força a prop de complir l'objectiu número ú...ser sota l'arc de sortida el 7/11 :party:

Jo he tingut setmana tranquil.la, ahir sèries de 2000, demà tirada "llarga"...ho poso entre cometes perquè les faig per temps, no per distància. Les faig a peu de muntanya en terreny ondulat i la distància no és bona referència. Tinc historial de lesions a les tirades llargues (quan les feia per distància de 30-32km...) així les tinc una mica vetades. Com en jorfer no crec que faci cap tirada de més de 2h30'

felip molt interessant l'enllaç, i més ben ubicat que el de l'entrenament de 14 setmanes a 8 setmanes de la marató :laughing: , com ja va dir algú les matemàtiques són fantàstiques!!!

XarliOne1 de vegades tot conflueix per a forçar-nos a descansar...potser t'haurà anat bé i tot pel psoas!!

sergicb ja veig que mires cap al 2022!! jo també m'ho estic prenent així...de fet m'he inscrit ja a la Jean Bouin per a aprofitar la super compensació (es diu així???) després de l'entrenament de la marató i després m'agradaria planificar-ne una altra al 2022. Espero que recuperis sensacions i et treguis l'espina de València, no se què et va passar però un clau treu un altre clau :stucktongue

jcros ens veiem a la sortida!!! :clap: :clap:

Vinga, bon cap de setmana!!!!

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2021 13:40 #258 per cachirulo (Associat/da)
Por aquí aparezco.
Estaba con la preparación de Chicago y una vez que ya es seguro que no puedo viajar amplio el planning 4 semanas y correré Barcelona.
Solo he corrido BCN en mi debut en 2003 y en 2007. El resto de veces que me habéis visto por allí era acompañando algunos kms a amigos.
Me alegra mucho leer de nuevo a Monica( para mi, minoca) y a Felip. Os pongo en antecedentes a los 2, ya no estoy tan fino,en 2018 me operaron de una arritmia con la mala suerte de provocarme una estenosis severa de una vena pulmonar y ha disminuido mi capacidad física unos 20" por km en cada distancia. En 2017 aún corría a 3'40 el 10k y 3'50 la media y ahora sufro para bajar de 40' y de 1h28. Y en maratón es peor ya que se me da fatal. Mi ritmo sería ir a 4'30 el km pero en la maratón todo es teórico.
Haré la media para probarme pero no tengo ritmo de competición en este último año y medio(como todos) y además el tiempo pasa y las capacidades físicas se pierden más rápido pasados los 50.( ya tengo 54)
Y además es que llevo ya 14 semanas y en vez de dos ahora me quedan aún 6 y estoy ya un poco cansado.
Pongo los km semanales y las tiradas largas:
Km sem:62-69-74-62-76-84-86-70-78-86-90-72-80-86
Tiradas :18-20-22-18-24-26-28-22-26-28-30-22-26-28

Nos leemos y espero veros en BCN.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2021 14:13 #259 per felip (Visitant)
Woooooooooooow, cachirulo, mucho tiempo sin leernos y sin vernos en carreras claro.
Ostras, me alegro un montón que estés recuperado, pero pienso que yo sin operaciones soy bastante más lento que "antiguamente".

Espero poder coincidir pronto contigo y saludarte por supuesto!!!!!


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2021 15:09 #260 per mònica (Associat/da)
cahirulo dichosos los ojos!!!! :hearteyes: creo que la última vez que nos vimos estaba esperando mi 5º churumbel y ya ha cumplido 6 años :scream: . Si debutaste en 2003 en la marató de BCN, yo también (justamente hoy estaba echando cuentas y no tenía claro el año). No sabía lo de la estenosis pulmonar pero me maravilla que "sólo" te haya sumado segundos y que te permita seguir entrenando y compitiendo. Nos vemos en la mitja, te buscaré para saludarte :)

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.