Zurich Marató de Barcelona 2021

Zurich Marató de Barcelona 2021

16 Set 2021 09:13 - 16 Set 2021 09:15 #221 per andreugg (Associat/da)
Bones XaviCht, veig que vas de 0 a 100. Desprès de 10 dies i et va costar fer 5 ja tens en el calendari fer 12 avui i diumenge més de 21! Mare meva comte no et facis mal, crec jo que val més avui pronosticar 8-10 de qualitat divendres 12 dissabte relax i diumenge fer 21 amb qualitat. Però és una opinió.

Com deia en l'anterior post a tots els soroll del rellotge ens fa tictac i veiem que ens falten kms però no podrem arreglar una deficiència a base de intensius "de forma normal i sense control". T'ho diu un que per estar fent cada dia mitges o 18km em va sortir el dolor que m'ha suposat 2 setmanes d'entrenar menys.

Sigui com sigui endavant i que ningú prengui mal!

PD Crec que el tema del Passaport Covid o PCR és més una mida de brotxa gorda que efectiva, no pel fet de ser vacunat no vol dir que no expandeixis el virus i no pel fet de portar una PCR ets Superman. El que sobretot veig es que a diferencia de la mitja i marató de valència que van avisar que podien demanar una o les dues i que llavors confirmessis si volies seguir endavant o et retornaven els diners aquí ha estat un Zasca, jo com estic vacunat i content però histories i raons podem tenir milers i si quan van inscriure's era no obligatori crec que han d'oferir el retorn de diners. (És una opinió) exemple, la gent que ha passat la covid i no els deixen vacunar encara per dates.

Però ves no obro un melo més que tinguem salut i que ens trobem en el mes de novembre sans i bojos per gaudir de 42195m!

Salut

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2021 10:36 - 16 Set 2021 10:37 #222 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia i per alusions:

Felip==> doncs per ganes no en tinc moltes, peró per aquí hi ha molt mala gent que em farà còrrer-la i a mes com a llebre pirata de la barqueta sots 3:30h. Ja veurem que faré al final

Mònica ==> els meus outfits son mes que coneguts al mon "correcat". Sino pregunta a qualsevol que hagi fet les 24h de Can Dragó i hagi coincidit a mi a la pista. En ppi estic apuntat a la Mercé, 1/2 BCN i Marató però normalment si vaig de "pastanaga" o de llebre oficial soc bastant prudent per no fer quedar malbé a l'associació :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

A la resta, entreneu maleits que sino la Sra Marató dictarà senténcia

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2021 16:12 #223 per felip (Visitant)

felip Un altre cosa que si que tinc de buscar els "imans", han passat tants mesos des de la mitja de santa coloma que els pobres ja no deuen recordar la seva funció.


Ufff, ja he trobat xip, i els imans per a poder posar el pitrall sense foradar la samarreta :great:

Felip==> doncs per ganes no en tinc moltes, peró per aquí hi ha molt mala gent que em farà còrrer-la i a mes com a llebre pirata de la barqueta sots 3:30h. Ja veurem que faré al final


Res res, RugbyMan, a fotre canya, no valen excuses ;)


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2021 14:58 #224 per anguru (Associat/da)
Bones,

A veure si me'n recorde de com s'escrivia al fòrum :lol:

Després de mil anys sense passar per el fòrum, torne per informar-vos que també estaré a la sortida de la Marató de Barcelona, a l'arribada ja ho veurem si arribe.

Tinc la intenció de fer sub 3h15', però fa massa temps que no faig curses d'asfalt i no se si arribaré a temps a fer que el cos s'acostumi a aguantar un ritme continuo, espere poder passar el fons que tinc en muntanya a l'asfalt, encarà queda temps i porte amb aquesta 3 setmanetes entrenant, també faré la mitja marató de Barcelona, així que segurament coincidirem amb alguns correcats, a veure si trobe la samarreta :lol:

Ens veiem,

Salut i quilòmetres,

:kissheart:

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2021 12:16 #225 per andreugg (Associat/da)
Bones anguru benvingut al grup de bojos que tenim la voluntat de sumar 42195m uns amb més dignitat que altres a nivell de forma física, però del que estic segur és que si pretens fer un sub 3h 15 min tu ja ets del grup dels campions jeje.

Que vagi molt bé i ja aniràs comentant com portes els entrenaments.

Salut

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2021 12:19 #226 per felip (Visitant)
mare meva quants cracks hi han per aquests barris :thumbup:
anguru, 3h15 això és una molt bona marca, per lo que pots estar molt content.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2021 16:46 #227 per Jorfer (Associat/da)
Veig que continuem sumant, alguns anem sortint de les lesions/molèsties, altres ens mantenim entre cotons però tots amb l'objectiu a l'horitzó.

A veure demà si passem les proves/test amb dorsal i sense forçar ja sigui a la MMCM a la Mercè o on sigui.

Ja us explicaré que demà tinc un bolo amb una banderola de 1h50 per la costa del Maresme a veure si el senyor Aquiles es comporta.

Continuem!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2021 18:18 #228 per andreugg (Associat/da)
Jorfer Que vagi molt bé pel Maresme, jo no e anat cap allà que m'agafa massa lluny per arribar-hi. Espero que no tinguis molèsties i que la teva barqueta arribi tant forta que en els darrers kms pugui volar els coloms i fer subs 1:50.

Almenys amb la pluja del dia d'avui crec que en totes les curses es podrà respirar aire net.


Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2021 22:33 #229 per XaviCht (Associat/da)
Bé, al final ha sortit quasi 40 km, aquesta setmana, gens malament després de 9 dies d'aturada. 5 i 12 llargs a mitja setmana, i la mitja avui. Els 5 una mica més lents, la resta a ritme de la marató (de la Sandra, però no estic per fer massa millor ritme que ella, ara).

Tot bé, excepte el cansament i les coses que fa anys que sempre em fan mal :D

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2021 08:35 - 20 Set 2021 08:36 #230 per anguru (Associat/da)
Bon dia,

Moltes gràcies per la benvinguda :oops:

Setmana 3/10 finiquitada.

Prou bones sensacions (de moment), de normal tinc repartit l'entrenament amb 2 dies de qualitat, 2 de rodatge suau i 1 de rodatge llarg, de moment aquesta formula m'esta donant bon resultat i de cames vaig bé.

TOTAL SETMANA
HORES
6h 30'

QUILOMETRES
79,85


Comencem amb la setmana 4/10 :party:

Molts ànims a tots, ja queda menys

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2021 09:30 #231 per Trivix (Associat/da)
Bon dia

Tercera setmana a la “saca”. De moment vaig poc a poc a veure fins on arribo, de forma progressiva. Però content de no tenir (toquem fusta) molèsties significatives, mes enllà de lo normal amb 48 anys.
Vol dir que hem passat de zero a cent amb cap i fent les coses mes o menys bé.
Per lo demés vaig tancar la setmana ahir amb 4 sessions i un total de +- 47 km, destacant la tiradeta llarga de 22 km en 2h 2’.
De moment no em veig amb cor d’ incorporar series ni ritmes exigents, doncs crec que fent una preparació tan curta es preferible treballar els ritmes constants i sense pretensions. Em sembla mes lesiu introduir series, tot i que puc estar equivocat.
Molta força a tots!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2021 09:54 #232 per felip (Visitant)
Hola nois,

En el meu cas, tinc en el meu cap un "angelet" i un "dimoni" que em parlen de la Mitja Marató de ahir, amb coses bones i positives, i coses negatives.
Evidentment em preocupen les negatives, per mirar de fer el que pugui per evitar que puguin passar, o bé corregir-les properament.

Entre les positives, content de tornar a ser "migmaratonià" després de tant de temps, veure cares conegudes va ser de lo millor del dia, cap mena de molèsties de genoll, ni musculars.
Les negatives, em queda molt per apendre i recordar al còrrer, no sortir a ritmes que acabo pagant i que no puc portar. Vaig acabar patint els darrers quilòmetres, i només pensar si n´hauria de fer 21km més...ahir no hauria pogut. Moralment em va afectar no poder hidratar-me en un avituallament, al marge de la necessitat de hidratar-se en una Mitja (cosa necessària).

Toca treballar de valent aquestes setmanes que ens queden per el 7 de Novembre, i cal fer-lo ja que cada vegada ens queda menys temps i no val a badar.

Molts ànims a tots i cuideu-vos molt per al GRAN dia.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2021 12:26 #233 per andreugg (Associat/da)
bones felip pel que expliques tot pot tenir una única solució, si des del principi mantens un ritme inferior et donara la suficient tranquil·litat per quan arribis a l'avituallament poder preveure a quina taula anar o si quan estàs arribant veus que sou molts afluixar uns metres abans i tu arribar amb espai. "Prefereixo frenar que no accelerar" quan parlem de distancies llargues ja que tot esforç es paga car".

Per la resta veig que estàs molt bé, fort i preparat per més festa. Jo quan faig entrenaments de 21-24km com acostumen a ser per carrers l'avituallament ja acostuma a ser escàs i no et dic pas quan era agost o juliol com anava de sec, i aquesta classe d'entrenaments m'han obligat a preveure les necessitats, si son cada 2.5 kms els avituallaments a la marató de BCN crec que si en un remot cas un no pots agafar el proper podràs.

Un cop més felicitats i bona feina!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2021 13:19 #234 per Alex_Knight (Associat/da)
Hola hola, :)

Primer de tot, molta sort a tots els que esteu preparant la marató de BCN. Motivar molt anar llegint-vos.

Bé, un mes que torna al fòrum, just aquesta setmana passada he reconectat amb el món del córrer, i passa per aquí és un pas mes per recuperar la motivació perduda. La veritat que depèn de com es miri sembla un altre vida quan escrivíem aquí explicant la preparació per la marató de BCN 2020. Tots aquests mesos he anat sortint a córrer de tant en tant però sense regularitat, com a esport he estat jugant bastant a pàdel, i també he estat bastant “ocupat” amb el dia a dia familiar i laboral (amb un canvi de feina al març), no és excusa al final tot es qüestió d’organitzar-se, però un defecte que tinc és que quan estic molt ficat en un tema em costa compaginar-lo amb altres. Bé, sigui com sigui, ara ja només quedà mira endavant amb l’objectiu principal de recuperar la rutina d’entrenaments i assentar una bona base per fer un bon any 2022.

El més divertit de tot plegat, és que ja tinc calendari de curses, totes heretades de l’època pre-COVID: Mitja BCN, 10k Bombers i Marató de BCN. Per tant, l’objectiu per aquestes primeres setmanes és recuperar una mica de resistència amb la idea de fer la marató de BCN sense pretensions (ni pressió) de cap marca, només a participar i agafar experiència en aquesta distància, que és en la que tinc més feina pendent (només he acabat la marató de BCN 2015, al 2016 em vaig retirar al km 33, i la del 2020 és la que estava preparant millor fins que em va sorgir la tendinitis al tendó d’aquiles i a més com tots sabem no es va poder córrer).

Setmana 1 de 8
Volum setmanal -> 41 kms // 3h32’
Promitjos mòbils (6set // 12set)-> 21 km // 12 km

Seguim!

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2021 15:21 #235 per andreugg (Associat/da)
Alex_Knight segur que anirà bé en general si has llegit estem igual varies persones, jo com dic aquest any és un any de fer la prova més que anar a fer-la amb una idea de temps. sé que dir que no miraré el rellotge es un bluf però s'entén el que vull dir.

Per tant tranqui estem igual, com aquell que diu estem aprenen a corre de nou, alguns per sumar massa de cop generem lesions burres però ves cap fred i endavant.

Ens veiem de nou! Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2021 17:26 #236 per mònica (Associat/da)
Hola tothom!!!

Vaig acabar contenta ahir després de córrer la Mercè controlant molt bé el ritme i sorpresa per la resposta de les cames sobre l'asfalt (zero molèsties!)

felip si ahir hagués corregut una mitja estic segura que tindria les mateixes sensacions que tu, espero amb ganes la mitja de BCN a veure si realment vaig tan justa de fons com penso. Segur que amb un millor control del ritme hauries acabat amb sensacions totalment diferents...

Alex_Knight jo sóc també una re-tornada al fòrum per a obtenir un plus de motivació, ho confesso :innocent: , per a entrenar amb constància necessito objectius (crec que com tothom) i il.lusió...quan tens tot això treus temps d'on calgui per a sortir a córrer oi?? Ja ens aniràs explicant!!!

Vinga, ànims a tots amb la setmana!!!

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2021 20:40 #237 per Jorfer (Associat/da)
Anguru, Trivix, anem sumant que és l'important.
Alex_Knight benvingut de nou al foro i sort en aquesta preparació.
Mònica m'alegra llegir que no has tingut molèsties amb el teu tasteig del dur asfalt. Això és una molt bona notícia que et farà agafar confiança.

Amic Felip, un plaer retrobar-nos ahir a la MMCM. Jo també vaig tenir una mica de set i l'avituallament del km 11 me'l vaig saltar per tal que la barqueta pugues beure. Potser cal entrenar el beure amb got.. En proves de fons beure és bàsic i si cal parar es para, tens més a gunayar que a perdre.


Setmana 10/17 del 13 al 19 de setembre

Aquesta setmana ha sigut la de més kms fins ara, i espero continuar pujant a poc a poc i arribar alguna a 80 o més per a agafar confiança de cara al gran dia.

Destaco la MMCM d'ahir on he fet de llebre oficial a un ritme "còmode" per mi encara que tenia els meus dubtes del comportament de l'Aquiles, però la motivació de portar a gent al costat que confia en tu fa que no notis res, encara que per la tarda i en fred es va queixar una mica.

El dijous vaig fer sèries en companyia de Vay, Mona i Ignasi fent 2x3000+1000 quedant satisfet del 1000 amb un 4:02 que no comptava.

I els altres dies rodatges sense importància ni pretensions.

Aquesta setmana es presenta sense competicions i caldrà augmentar kms el diumenge a veure si fem 24/26.

Resum setmanal:
Kms setmana/totals/mitja: 65.13/383.79/38.379
Pes actual: 76.1 (més 0.700).

Objectiu de la setmana 70 kms i no fer-me mal.
Objectiu de la setmana: acompanyar a la barqueta sub 3:30 a 4:59/km fins al km 30 i després arribar a meta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2021 21:28 #238 per jaume86 (Associat/da)

Jorfer va escriure: Anguru, Trivix, anem sumant que és l'important.
Alex_Knight benvingut de nou al foro i sort en aquesta preparació.
Mònica m'alegra llegir que no has tingut molèsties amb el teu tasteig del dur asfalt. Això és una molt bona notícia que et farà agafar confiança.

Amic Felip, un plaer retrobar-nos ahir a la MMCM. Jo també vaig tenir una mica de set i l'avituallament del km 11 me'l vaig saltar per tal que la barqueta pugues beure. Potser cal entrenar el beure amb got.. En proves de fons beure és bàsic i si cal parar es para, tens més a gunayar que a perdre.


Setmana 10/17 del 13 al 19 de setembre

Aquesta setmana ha sigut la de més kms fins ara, i espero continuar pujant a poc a poc i arribar alguna a 80 o més per a agafar confiança de cara al gran dia.

Destaco la MMCM d'ahir on he fet de llebre oficial a un ritme "còmode" per mi encara que tenia els meus dubtes del comportament de l'Aquiles, però la motivació de portar a gent al costat que confia en tu fa que no notis res, encara que per la tarda i en fred es va queixar una mica.

El dijous vaig fer sèries en companyia de Vay, Mona i Ignasi fent 2x3000+1000 quedant satisfet del 1000 amb un 4:02 que no comptava.

I els altres dies rodatges sense importància ni pretensions.

Aquesta setmana es presenta sense competicions i caldrà augmentar kms el diumenge a veure si fem 24/26.

Resum setmanal:
Kms setmana/totals/mitja: 65.13/383.79/38.379
Pes actual: 76.1 (més 0.700).

Objectiu de la setmana 70 kms i no fer-me mal.
Objectiu de la setmana: acompanyar a la barqueta sub 3:30 a 4:59/km fins al km 30 i després arribar a meta.


+700 grams donutamínics d'ahir?!?!?

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2021 17:34 #239 per Tiny (Associat/da)
Hola a tots!

Content de veure molts companys ja competint en proves de 10K i mitges maratons.

Jo vaig més enderrit i encara no estic apuntat a cap cursa. Segueixo molt curt de qms. però encantat de no patir cap moléstia fins ara.

Ara tocarà allargar molt més els entrenaments i començar a decidir l'objectiu (modest en el meu cas :whistle: )

Molts ànims a tots aquells que estéu recuperant-vos de lesions!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2021 10:55 #240 per felip (Visitant)
Gràcies a tots per les vostres paraules.

Per cert acabo de rebre un mail de la newsletter de la Marató de BCN, en la que hi ha uns enlaços de Plans d´entrenament de Marató per objectius?

No serà el nostre cas, però com podrà seguir la gent un pla d´entrenament de 14 setmanes?
Si compto aquesta setmana en queden 7 de setmanes :wonder:

També pot ser que ja faci 14 setmanes que ho han "penjat", cosa que dubto, ja que no ho enviarien ara com a novetat de la newsletter no?

Em sembla força curiòs, ja que en el meu cas de fet abans de inscriure´m al juliol els vaig enviar un mail demanant si tenien previst publicar plans d´entrenament.

Res no em feu cas...el que si pot ser interessant són unes xerrades que faràn presencials. Diu el següent:

"Con el objetivo de motivar tu preparación y resolver dudas, Ignasi de la Rosa hará 4 instagram live desde la cuenta de ZMB en el que podrás interactuar con él y lo hará junto a diferentes expertos (psicólogos, nutricionistas, director de carrera...). Anota en tu agenda los 4 Instagram live previstos:

23 de septiembre a las 20h30

7 de octubre a las 20h30

21 de octubre a las 20h30

4 de novIembre a las 20h30
"


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.