Zurich Marató de Barcelona 2021

Zurich Marató de Barcelona 2021

07 Set 2021 13:23 #181 per Jorfer (Associat/da)
Andreugg a poc a poc anem sumant que és l’important.

Xavich anima a la SandraB a escriure

Felip crec que coincidirem a les tres. La mitja de Bcn és un bon test per a veure com estàs.

Tradicionalment a 3 i 4 diumenges abans de la fita he fet una mitja/test a tope per a ajustar l’objectiu i l’altre diumenge la tirada de 30 o com molt 32 kms o per temps (més de 2:30 o 2:45 no sé si té molt sentit).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2021 13:32 #182 per felip (Visitant)

Jorfer va escriure: Felip crec que coincidirem a les tres. La mitja de Bcn és un bon test per a veure com estàs.

Tradicionalment a 3 i 4 diumenges abans de la fita he fet una mitja/test a tope per a ajustar l’objectiu i l’altre diumenge la tirada de 30 o com molt 32 kms o per temps (més de 2:30 o 2:45 no sé si té molt sentit).


Jo ho plantejava al revès, per fer potser la de Costa Barcelona-Maresme com a Test, i la de BCN com crec recordar que és 3 setmanes abans de la Marató per ferla com a darrera tirada llarga.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2021 14:56 #183 per XaviCht (Associat/da)

Jorfer va escriure: Xavich anima a la SandraB a escriure


Ho intento! No és molt d'escriure o de xarxes socials, però ho intento :)


felip, jo les dues mitges les tinc previstes. La de Barcelona, amb uns quants kms addicionals abans. Bé, de fet, la del Maresme, també amb 7k previs. La de 10 no la tenia prevista encara, he de mirar quan és.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2021 17:24 #184 per Tiny (Associat/da)
Hola! Un que segueix entrenant irregularment...

Avui he sortit i feia temps que no tenia tan males sensacions , la xafogor suposo :whip:

Pocs quilòmetres però cap molèstia. També estic mirant per fer una cursa de 10K i una mitja marató.

sandmann a veure si afinem la preparació i compartim bones estones el dia D :great:

mònica Molt bé si ja pots anar fent tiradetes llargues! Sobre lo de combinar terra i asfalt, jo actualment corro més per asfalt ja que estic tan patós que he tingut caigudes fins i tot a la carretera de les aigües... Al final de la preparació millor correr més per asfalt.

Jorfer Alegria de sentir que ja no tens molèsties.

Pescallunes Súper content de saber que estas afinant els instruments musicals! Encara que no corris la marató segur que podrem improvitzar una jam session :party:

Trivix i Nachoboys Benvinguts! quants més siguem....

xevifisio Oja là t'animessis a participar... Molts bon records d'una marató (BCN 2015?) en que vam compartir barqueta sub 3h30 amb tú i en JJ_Sbd. Tinc grabat un moment a prop del Arc del Triomf en que vam comentar que ja ho teníem..:thumbup:

Xavicht Si vas competir amb en Pescallunes vol dir que estás en bona forma!

felip Com va el genoll?

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2021 17:42 #185 per felip (Visitant)

Tiny va escriure: felip Com va el genoll?


Hola Tiny, donc el seguim ciudant per tal de que no pateixi, per lo que vaig entrenant normalment, però en acabar faig massatge de gel, encara que no tingui cap mena de dolor.

En quant a les males senssacions, segur que han estat per la xafugor que fa avui, no pateixis que de ben aviat tindrem més fresqueta i caldrà tapar-se més per entrenar.

Merci per preguntar!!!!

Xavicht, doncs segur que coincidirem :muscle:


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2021 01:29 #186 per andreugg (Associat/da)
Com s'anima el tema, com et despistis un dia de mirar el fòrum et trobes dues pàgines per llegir! jeje
Jo setmana que passa tot i notar més fortalesa segueixo més atemorit que amb cap altre edició, li tinc tant de respecte a la distancia que em dol no arribar per fer-la bé però entomo un cop més el lema que dit i que dieu molts "Anem a gaudir i el fet és finalitzar el 2022 ja serà un altre cosa..."

Jorfer Doncs si més val sumar poc que no sumar res, però com dic el gran rival és el nostre cap! Apa seguim!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2021 11:01 - 08 Set 2021 12:07 #187 per squash (Associat/da)

felip va escriure: Hola nois,

Disculpeu la meva desconnexió de totes aquestes setmanes...Tot ha estat "culpa" de l´squash, ja sabeu que esquil.lar un animal pelut porta temps :laughing:


Doncs ara entres a l'apassionant món del manteniment de l'esquilada. Pots estar ben entretingut. El manteniment hauria d'incloure la hidratació de la pell... que no volem que el dia de la Marató les cames llueixin lletges.

Més endavant podríem parlar de la combinació cromàtica.


Fins ara.

Jordi (squash, Comité d'estètica)



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2021 11:39 #188 per felip (Visitant)
squash :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2021 13:11 #189 per Marc31 (Associat/da)
Hola!

Pel que veig el fil està molt animat. Els nervis ja estan a flor de pell, veient que la cita s'apropa cada cop més. I esperem que aquest cop sigui la definitiva, ja que va ser molt frustrant preparar-la pel març de 2020 i que es cancelés just 10 dies abans. Ara bé, com a punt a favor, crec que arribaré més preparat que fa un any i mig, la pandèmia també ha marcat un abans i un després en els entrenaments. La companyia d'en Roubby al llarg de tot l'estiu ha sigut clau per treure cada entrenament tot i la xafogor que hem tingut.

Com deia en Jorfer, una mitja marató tres setmanes abans és ideal per fer un test, i per sort just es celebra la Mitja Marató de Barcelona el dia 17 d'octubre. Suposo que aquest serà l'últim "entrenament" exigent abans de la gran cita, ja que ens hem planificat la tirada de 30km pel cap de setmana anterior a la mitja. L'objectiu és el sub3:30h, però sent el debut en la distància la única cosa que vull és acabar-la.

Ànims a tots amb la preparació, això ja ho tenim gairebé fet!

Salutacions!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2021 17:07 #190 per Dennis Teuling (Associat/da)
No és "sort"...
Com diu el gran mestre..
Ni hi casualitats sinó causualitats ;) ;)

A propòsit, un gust llegir que cada cop estigueu més forts

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2021 17:21 #191 per mònica (Associat/da)
Hola tothom!!

Gràcies per les respostes sobre l'entrenament a l'asfalt...ja veig que vaig ben al revés de tots, el 90% del meu entrenament és per terra. Tinc molta por a lesionar-me, ratllant la paranoia :laughing: i l'asfalt em fa pànic en aquest sentit. Però teniu raó, sobretot la lògica aplastant d'en xevifisio, incrementaré els kms en aquest terreny per anar adaptant la musculatura!

La Mercè la feu algú? Jo després faré la Mitja de Barcelona (no crec que la allargui) i no crec que competeixi ja més fins el dia D

A veure, SandraB si ens llegeixes des de l'ombra, manifesta't ;) !!!

Ah! dilluns em va sortir un bon entrenament, sembla que vaig millorant una miqueta els ritmes...per altra banda ja va tocant a les alçades que estem!

Vinga, molta força a tots!!

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2021 01:24 #192 per andreugg (Associat/da)
Bones mònica, et noto una mica falta d'ànims! Primer de tot sigui asfalt o terra tot val per sumar, sobre lesionar-se serà cosa meva però on més cops he caigut és per la muntanya però ves els accidents poden succeir a tot arreu. Això si, et recomano augmentar el tant per-cent d'asfalt ja que si aspires a més no pots fer proves en calent o si però desprès aniràs sense temps per rectificar.

Sobre la mitja allargar, no ho crec pas que faci aquelles famoses voltes inicials al Parc de la Ciutadella, si faig tirada de 30K serà recorrent la costa, Hotel W direcció Badalona que sempre tens el tren per si arriba una fluixera.

Apa salut i a continuar sumant! Sobre la Mercè jo estic apuntat i a la nocturna d'Hospitalet, però ja veurem com va tot!

Salut i sort!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2021 08:22 #193 per felip (Visitant)
Mònica,

Et dono la meva opinió al respecte...i experiència personal...
En el meu cas per exemple, no entreno habitualment en asfalt, per no exposar les meves articulacions en cada impacte.
De fet encara podriem comentar més factors, ja que per exemple en les tirades que he fet, si bé son de 19 i 22Qms han estat amb recorregut amb desnivell i no planers, per lo que no he pogut treballar encara ritmes de competició, pero per contra he treballat bastant a nivell muscular, ja que fer la mateixa distància amb desnivell, no és el mateix que fer-ho en recorregut planer.

Amb això el que et volia comentar és que nosaltres no som profesionals de l´atletisme i ho fem ja que ens agrada, per lo que hem de intentar preparar-nos dintre de les nosres posibilitats i no "maltractar-nos" mentalment pensant en si ho podria fer millor de una manera o una altre.

Per lo que t´animo a que segueixis entrenant, ja que és el més important, i de ben segur que arribaràs ben preparada a la línia de sortida.

Molts ànims a tots i una forta abraçada.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2021 09:56 #194 per felip (Visitant)

felip va escriure: Ara bé, a dia de avui el meu "catxarro" diu el següent (veure foto):


Un dels meus primers post de la Marató de BCN va ser el que em dèia el meu "catxarro" en quant a estimació de marca de la Marató en el estat de forma de principi de Juliol.

Ara ja que estem al Setembre, he pensat que podia actualitzar aquest post, i veure que diu el "catxarro"...us ho poso a continuació:



Segons el pronòstic que fa he passat de un 4h38' inicial a un 4h07', lo que NO vol dir res més que porto 2 mesos entrenant (Juliol + Agost). Miraré de actualitzar a l´Octubre a veure que n´opina :laughing:

Per cert ara que ja porto més de 800Km amb les sabatilles, acabo de comprar-ne unes noves i en pocs dies les podré estrenar.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2021 11:01 #195 per mònica (Associat/da)
Ostres felip quina projecció el teu cacharro, m'encanta!! :stucktongue , quin model és? del meu cacharro pràcticament només utilitzo el start/stop i lap!! Sobre el tema asfalt aquesta visió teva és la del meu company de vida i entrenador (un sant :innocent: ) i encaixa amb els meus objectius inicials, però donar-li voltes a les coses és el meu fort :wonder: :laughing:

andreugg ànims a tope, gràcies!! seguim sumant :thumbup:

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2021 11:35 #196 per squash (Associat/da)

mònica va escriure: Ostres felip quina projecció el teu cacharro, m'encanta!! :stucktongue , quin model és?


És el FelipRadikal Boost 2.3. Un pepinako.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2021 13:11 #197 per felip (Visitant)
Bon intent squash, gairebé l´encertes :joy: :joy: :joy:
Mònica, és un Garmin, ara molts models diferents et diuen la predicció de temps de cursa estimat. Ara bé no són ciència exacte, et pot servir de referència.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2021 14:27 #198 per jaume86 (Associat/da)

squash va escriure:

mònica va escriure: Ostres felip quina projecció el teu cacharro, m'encanta!! :stucktongue , quin model és?


És el FelipRadikal Boost 2.3. Un pepinako.


Fins ara.

Jordi


Vaja Squash, quina decepció, creia que era el Cacharro del Felip que tant t'agrada a pistes!

I, seguint amb el FelipRadikal Boost 2.3 by Garmin, no em crec que no t'asseguri una cosa tan senzilla com el temps que faràs en una simple marató :wonder: :wonder:

Mònica, diva del fil, havia sentit a parlar d'entrenaments maratonians especials pel paviment de NY però mai abans per fer la de Barcelona. No obstant, com sempre, aplicar la màxima de no provar res nou en cursa...

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2021 17:09 #199 per gorka (Associat/da)

felip va escriure: Mònica, és un Garmin, ara molts models diferents et diuen la predicció de temps de cursa estimat. Ara bé no són ciència exacte, et pot servir de referència.

Segur que el trasto de la Mònica té la opció. Hi ha un munt de botons i menús, però aquestes prediccions, sobretot en Marató no són gaire de fiar. En els 42 quilòmetres passen tantes coses...


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2021 10:43 #200 per felip (Visitant)
Hola nois,

Ahir vaig quedar sorprès i alhora content de l´entrenament que vaig fer, i no és que siguin un temps brutals, pero fèia molts, molts, molts anys per problemes de lesions que no anava als ritmes que van sortir.

L´entrenament era un escalfament i després sèries de 20mins dosificant la primera i fent més ràpida la segona i van quedar així:

- 1ª sèrie: 20mins 3,58km, és a dir promig de 5'35''. (5'37'' / 5'39''/ 5'39'' / 5'23'')
- 2ª sèrie: 20mins 4km clavats, és a dir a promig de 5'. (4'59'' / 4'58'' / 5'02'' / 5'00'')

Ara he de començar a pensar en quin ritme puc fer a la Mitja del 19 de Septembre. Cosa que no tinc gens clara, i comença a portar la fase de "acollonido", com si fos un novato que corre la seva primera Mitja.
De fet la darrera que vaig poder fer i ja estava lesionat va ser al 2018, la de Granollers.

Espero que els lesionats vagin deixant oblidades lesions i molèsties. Molts ànims a tots.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.