Zurich Marató de Barcelona 2021

Zurich Marató de Barcelona 2021

11 Ago 2021 00:37 #101 per andreugg (Associat/da)
Bones Tiny. doncs segur que em coincidit en alguna cursa però som tants que molts cops costa posar cara, sort que les samarretes tenim els sobrenoms que sinó encara estaríem més perduts.

Sobre els teus pronòstics, si et veus amb forces del pla A jo et diria que facis la primera mitja a ritme de B i desprès al finalitzar la Meridiana ja em diràs si et veus amb ganes de pujar ritme o continuar jeje. A nivell de kms, per les dates on estem està bé però tindràs d'anar augmentant si pretens el pla A o B. Sobretot veuràs que pots fer el pla A si pots fer 2 mitges aquest ritme a la setmana i no acabar mort. (Es el test que jo seguiria) Hi ha altres testos.

Sigui com sigui sort i a seguir sumant!

Tiny va escriure: Bones!

Fa un mes que no escric al fil però us vaig seguint....

Segueixo amb la preparació encara que veig la marató molt lluny.
De moment, estic amb els dos primers objectius del estiu: No lesionar-me i no pujar massa de pes ( 2kg de moment) :whip:

Estic fent uns 20/25 km setmanals i em mantindré així fins al setembre, quan tocarà apretar...

De cara a motivació ja tinc uns possibles objectius per aquesta marató:
Pla A : Sub 3h 45
Pla B : Sub 4h 00
Pla C : Acabar!

felip M'agraden els teus entrenaments. Segueix amb constància!

jordicp3 Espero que coincidim en aquesta marató! Jo també crec que es podrà fer.

R61 Segur que podràs correr aquesta nova marató. Ànims!

JJ_SBD Molt bona senyal que hagis baixat tans kilos. Aquesta vegada estarà molt per davant meu!

cesqui63 Benvingut i a lo millor coincidim en ritme aquell día. Endavant!

Jorfer Desitjo que facis net amb aquestes molèsties. Tan per tú com pel rugbyman espavileu que si no, no podreu seguir al Xarlieone1 :laughing:

jaume86 Espero que acabis corrent tota la marató. Espectacular el teu nivell de forma!

andreugg No ens coneixem però també podríem coincidir en ritmes...

ManoloM Si haces de liebre de 3h45 ya tienes un seguidor (posible). Animos!

rnou Vigila amb aquestes molèsties que la temporada pot ser llarga. Felicitats per la teva progressió!

Antirco Pereza, bastante. Miedo, no y menos tú con la experiencia que llevas...

XaviCht També podríem estar en els mateixos ritmes. A veure com arribem...

mònica Benvinguda i dir que després de la mala experiència de la teva última marató, es nomal que tinguis desconfiança. També t'aconsello fer una preparació de menys a més... Falta molt pel novembre! Ànims!


10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2021 10:52 #102 per Tiny (Associat/da)
Hola! Aquí continuem amb uns díes de rodatge favorables. A partir d'ara una mica més complicat per la calor i algun viatge...

mònica La mitja de Banyoles es va fer el 30 de maig i es la única cursa que he fet des de l'inici de la pandèmia... Segueixo buscant alguna mitja, potser en terres gironines :wonder:

Jorfer Vigila la alimentació per aquestes terres que pot ser perillosa :whistle:

Antirco Tot es començar i perfecte si ens ajudem en aquest fil.

Gorka Ja sé que estàs maleit per les lesions, però t'has plantejat fer la marató mooooolt a poc a poc? Ànims!

Fandes Gràcies pels ànims. Una llàstima que no participis...

andreugg Ara es molt prematur però ja parlarem de test de marató...El meu problema es que tinc un perfil gasosero i acostumo a fer la primera mitja bastant més rapid que la segona :laughing: Endavant amb els entrenos!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2021 12:19 #103 per Antirco (Associat/da)
Hola Tiny comencen a desfilar les viejas glories.
20-25 km setmanals ?
Va home va espabila.
Per primers de septembre tens que arribar a 40 si vols tenir aspiracions a completar una marató el novembre.
Andreugg Mónica i la resta anims i al toro.
Jo ara per ara estic mes o menys con vosaltres.
Avui he fet 8 km. Amb la fresqueta del pirineo . Desnivell tovoganero a un ritme mitja de 5:55.
No. No, no rieu. De momento es lo que hay .

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2021 12:26 #104 per Antirco (Associat/da)
ManoloM vas a hacer de liebre oficial 3:45 ??
A ver si puedo seguirte !!!!

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2021 12:34 #105 per felip (Visitant)
Monica, ens veiem a la línia de sortida? Entre tots segur que ho aconseguim.
XarlieOne1, quin troç de crack i de runner, entranant superbé. Si he estat uns dies de vacances.
Jorfer, com va el teu aquil.les? espero que millor crack. Cuida´t.
Tiny, me´n alegro que t´agradin els meus entrenaments.
Fandes, merci crack, la sort segur que la necessitarem en algún moment. Ara bé caldrà buscar-la i en el teu cas el millor que pots fer és motivar-te i motivar-nos entre tots fins al 7 de Novembre.
Gorka, el que decideixis serà correcte...però no ens acompanyes?

en el meu cas estic una mica preocupat ja que el meu genoll fa de les seves...us deixo una foto, en la que veureu que està inflamat, de moment sense dolor, però hi ha presència de líquid, lo qual no és gaire bon senyal.



De moment seguim entrenant i sumant el que podem, però cal estaar atents al genoll, per veure si el cos assimila el líquid i el reabsorbeix o bé he de passar pel taller a que me´l puguin treure.

Aquesta setmana he fet:

Dilluns: 50min de bici estàtica, fotent bastanta cadència
Dimarts: 60min en blocs de 20min i canvis de ritme
Dimecres: Avui toca descans.
Dijous: em tocarien sèries però veurem si el genoll em deixa.
Divendres i Diumenge: Rodatges suaus de 12km o 1h15 aprox
Dissabte també descans.

Per cert m´agrada el ritme que està agafant aquest fil !!! Malgrat que et despistes uns dies...i s´acumula la feina :laughing:


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2021 12:53 - 11 Ago 2021 12:54 #106 per XarlieOne1 (Associat/da)
Ei Ei....que passa aquí?? Com s´anima això!!! M´agradaaaa

Veig que comencen a sorgir els clàssics de la casa: Tiny, Antirco...etc... Anem bé! Tots amb calma que arribem a port....

Mònica, un plaer...crec que entre tots ja t´ho han dit tot...així que..no has pensat en associar-te? jajajaja aquí t´ho passaràs molt bé i aprendràs molt!!! :party: :party: :party: :party: :whistle: :whistle: :whistle:

Rnou, Felip.... Cuideu el "xasis"...que encara queda molt!!

Andreugg, ja veig que estàs la rampa de sortida....ja et dic jo que si surts amb el Tiny a la marató arribaràs bé. Maratonià i referent!.

Del Jorfer no dic res....que en pocs dies el tindré per aquí i el podré controlar de prop...jajajajaja

Vinga, que la calor d´aquest diesno us tiri enrere!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2021 13:26 #107 per mònica (Associat/da)
Bon diaaaaa!!

Enveja màxima Antirco per la fresqueta del Pirineu!

felip ostres si que es veu inflat, si...a veure com evoluciona, et fa mal?

Tiny no em facis massa cas doncs amb el calendari que no m'entero:joy:

gorka segur segur segur que no t'animes a córrer la marató?:innocent:

Xarlie gràaaaaacies per la benvinguda!!! jo ja era associada, em vaig des-associar quan després de lesionar-me abans de la marató vaig caure en un buit existencial i no volia saber res de córrer ni de curses:laughing: de fet sóc veterana aquí però vaig fer tan bé aquesta desconnexió que ara torno a ser nova ;) . Encantada de ser aquí amb tots vosaltres, segur que m'ajudarà a mantenir el focus i la motivació ben alts!!!

Jo avui descanso de córrer, demà matinaré per a no fregir-me

Vinga, per la ombra tothom eh!!!

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2021 13:58 #108 per gorka (Associat/da)
Per al·lusions...

Tiny
A poc a poc. No estic per Maratons ara mateix...

felip
Us acompanyaré des de la barrera. No us oblideu que darrera una gran cursa hi ha molta feina fosca que algú ha de fer.

mònica
:666: :heart:

Per cert, que molts de vosaltres correreu també la Mitja de Barcelona, un senzill tràmit.... i he obert un fil sobre el tema.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2021 15:49 #109 per RugbyMan (Associat/da)
Ostras no sabia que en XarlieOne1 corría la marató. Com sempre que sortim es va arrosegant i demanat l'hora pensava que estava fora de forma i que només es plantejaría un 5kms planet i a ser possible mal mesurat.

A la resta os veig pel bon camí i pels que som ja veterans "por estos lares" no ens creiem cap paraula dels Antirco, Tiny i demés ilustres de la marató sobre lo poc que entrenen i lo malament que estan. No tinc cap dubte que el dia D hi seran a la sortida i arribaran a meta amb un somriure a la boca com cada any.

Jo seguiré fent i segur que ens saludarem al cafetó previ o a la foto de grup o pot ser al calaix....que hi ha molt "tapat" per aquí.

Fandes, jo crec q si t'ho prens amb una mica de serietat i disciplina, aquest any per fí podríes fer aquest anehlat sots 4h :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2021 17:43 #110 per Tiny (Associat/da)
Antirco Ja sé que tinc que espavilar però costa... Per finals de setembre espero estar en 40-50 km setmanals :party:

felip Una mica de repós li pot anar bé al teu genoll. Cuida't!

Xarlieone1 Gràcies per la teva confiança! Segueix amb els bons entrenaments ( i companys!) :great:

Rugbyman Ara sí que ens has enxampat! :666: Tinc que confesar que el plà es passar per aquí a plorar una mica dient que estem tan malament,... i aprofitar els vostres compadiments per treure el màxim de suport. El més important es cóm arribem al día de la marató (... i falta molt!)

Aprofito per dir-vos que igual estaré una mica desconectat ja que a vegades no em deixa conectar el web des del estranger. Fins aviat!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2021 18:10 - 11 Ago 2021 18:12 #111 per felip (Visitant)

mònica va escriure: felip ostres si que es veu inflat, si...a veure com evoluciona, et fa mal?


No, dolor no en tinc pas, lo qual és positiu, ara bé hi ha dies que tinc la senssació com si fes l´entrenament amb genollera o amb un venantge compressiu. Pero mal no em fa. Merci per preguntar.

Gorka, i tant que és necessària feina fosca, per lo que gràcies per voler ser partícep.

En quant a curses, jo voldria fer la Mitja de BCN, ara bé no m´he inscrit encara ja que el genoll em fa tirar-me enrera.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2021 22:39 #112 per mickymache (Associat/da)
Hola!

No correré la Marató i només passava per aquí en plan "voyeur". ;)
Però he vist que alguns/es esteu buscant mitges alternatives a la Mitja de Barcelona pel mes d'octubre i he trobat aquestes per si hi voleu donar un cop d'ull.

L'últim diumenge de setembre, el dia 26, es farà la Mitja Marató de Balaguer. Massa aviat, potser, per fer-la servir com a test, però per fer una primera prova... Mitja Marató de Balaguer

El 10 d'octubre, 4 setmanes abans de la Marató de Barcelona, la Mitja Marató de Tàrrega: Mitja Marató de Tàrrega

Per terres gironines, el 24 d'octubre, a dues setmanes de la Marató, es pot fer la Mitja Marató d'Empúries, juntament amb la Marató i la cursa de 10 km, que ja li tocaria tenir una mica de sort i celebrar-se amb total normalitat: Mitja Marató d'Empúries

El 31 d'octubre podríem trobar la Mitja Marató del Vendrell. Encara està en preparació i és només a una setmana de la Marató: Mitja Marató del Vendrell

Que tingueu una magnífica preparació, gaudiu dels entrenaments i la il·lusió i tant de bo aconseguiu els objectius al final del camí. :great:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Ago 2021 22:12 #113 per Tiny (Associat/da)
mickymache Moltes gràcies per la informació de les mitges possibles!
En el meu cas podría escollir entre la mitja de Tàrrega (no la he fet mai) o la d'Empúries que m'agrada molt però té el inconvenient que a 2 setmanes de la marató no la puc fer a tope. Continuem!!!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2021 17:03 #114 per XaviCht (Associat/da)
Uns dies sense entrar, només llegint els mails amb avisos, i això s'ha tornat impossible de seguir al 100% :D Mola!

Jorfer, sembla que vas a millor, m'alegro! A veure si poc a poc tornes a estar sense molèsties i pots dur a algun "mindundi" a fer marca :D

rnou, ànims amb el tema del peu, a veure si et va deixant fer...

felip, el mateix pel què fa al genoll...

XarliOne1, estàs que et surts. Tant de bó tingués opció a ven ir amb vosaltres com a pla B, però em temo que això l'any passat era possible perquè jo estava força millor que ara, i tu estaves molt bé però crec que aquest any encara més... em quedo només amb pla A, i si la meva amiga Sandra no corrés, amb un sub-4 em conformaria, aquest cop.

cesqi63, al setembre parlem, quan tingui horaris!

mònica, re-benvinguda!

JrDi69, em canso més de veure els teus números i gràfics que d'entrenar jo (així em va :D)

Tiny, a veure si aconseguim fer una barqueta xula. Jo m'adapto a la meva companya (bé, li faig de llebre, s'hauria d'adaptar ella a mi, però el ritme serà el que cregui que pot fer ella). Crec que podem coincidir en ritmes. Aquest cop veig que hi ha més gent de ritmes de simple mortal que en altres curses :D (tot i que compto que tindrem uns quants dels nostres cracks ben endavant)

Gràcies, als que ens ajudareu des dels avituallaments!
I al mickymache per la info de curses, per fer servir d'entrenaments amb dorsal i avituallament. Empúries... tinc inscripció per marató (arrossegada de quan encara no existia el CoViD i les curses s'anul·laven pel excés de vent :D ), potser pujo a fer la mitja...

Jo, com sempre, fent el pla de mínims kms a la setmana (40-50) que vaig adaptant des de la primera marató. Especialment aquest cop, que toca entrenar amb molta calor. De moment només m'he saltat un entrenament, per ordre del dentista (2 dies sense esport després d'una intervenció).

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2021 10:13 #115 per mònica (Associat/da)
Hola a tots!!

Nova setmana i sembla que hem deixat enrere la onada de calor (avui he sortit amb sensació de fred i tot!)...acumulant kms poc a poc -aquesta setmana estaré entre els 40 - 50km-, esperem anar-los assimilant bé i que no surti cap molèstia (algú sap a quin Sant o Santa hem de posar espelmes?:unsure: ). Avui m'ha sortit un bon entrenament tot i que havia de córrer a ritme de marató i de debò que no tinc ni idea quin ritme objectiu plantejar-me, suposo que no sóc la única que s'hi troba oi?

felip com va el genoll? ja has fet líquid altres vegades oi? per la manera que en parles crec que es tracta d'una molèstia coneguda...

XaviCht la has fet mai la Marató o la Mitja d'Empúries?

Espero que estigueu tots bé:muscle:

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2021 12:12 #116 per Jorfer (Associat/da)
Mònica doncs no sé a quin sant l'hem de posar espelmes doncs crec que no tenim patró de les persones que fem maratons. Tant de bo que tothom que la prepari la pugui fer i els que tenimdiferents molèsties marxin com el Rnou, felip o jo mateix.

Setmana 5/17

Aquesta darrera setmana he finalitzat el periple del Caco de deu dies d'activitats i la veritat que he pogut assimilar els entrenos.

Ja porto un parell de dies de carrera continua entre 30/40 minuts i sembla que puc córrer, això si, amb molta prudència i escoltant el cos. A veure si es consolida i ens anem apropant a 50/60 kms a la setmana abans que finalitzi agost.


Aquest és el resum:

Resum setmanal:
Kms setmana/totals/mitja: 40.80/112.11/22,422
Pes actual no tinc n'idea.

Objectiu ara mateix acabar la marató i acompanyar el màxim possible de kms a l'amic XarlieOne1.
Continuem i ànims a tots amb els entrenaments.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2021 18:38 #117 per fandes (Associat/da)
Ostres, quina bona feina mickymache! Això em recorda que tinc dorsal per la marató d'Empúries del 24 d'Octubre. Però tocarà demanar canvi de distància, no em veig pel sub4h que diu en Rugbyman!

Tornant a Bcn, veig bones preparacions per aquí. I amb els dits creuats que milloris felip! Igual que aquells que dueu petites molèsties aquests dies, endavant!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2021 08:02 #118 per XaviCht (Associat/da)

XaviCht la has fet mai la Marató o la Mitja d'Empúries?


Doncs la marató la vaig intentar, el 2019, però es va suspendre el mateix dia per la tramuntana. Ens van deixar fer la Mitja, això sí. La inscripció del 2019 ha anat corrent amb els canvis de data de la cursa prevista pel 2020 i ha anat a parar a tocar de la Marató de Barcelona, o sigui que, si hi vaig, serà a fer la mitja.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2021 22:04 #119 per Antirco (Associat/da)

XaviCht va escriure: i ha anat a parar a tocar de la Marató de Barcelona


Aixo es un auténtic viacrucis :joy:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2021 11:33 #120 per XarlieOne1 (Associat/da)
Perdoneu...que aquesta setmana vaig amb retràs!! jajajaaj. Passo nota de la setmana passada (ja molt passada!).

Setmana 5/17

Kms Totals: 71,50 K
Kms Acumulats: 331,67 K
Mitja setmanal: 66,33K.

DL: 11,4K a 5´05 amb la companyia d´en Rugbyman (que no em deu escoltar...perquè veig que s´acaba d´enterar que preparo la marató...:laughing: :laughing: :laughing: )
DM: 14,5K a 4´52. Fent canvis de ritme al Canal. Escalfament + 15x (2´rapids i 1´trote). Molt dur i cansat.
DJ: Escalfament + 2x4K (4´19 i 4´16 de ritme). Fent series amb en Rugbyman...dos 4000!! vans ser molts durs amb la calor que feia...però els vam tirar endevant!
DV: 11,4K a 5´08. Un altre mur de gavà amb en Rugbyman....amb molta molta calor i acabant com a sopes.
DU: 21,2K a 5´09. Tirada tot solet, ja que els integrants del Panchos estaven ja de viatge i la dona no em podia acompanyar...vaig aguantar la calor fins al Km15...i després...baixada espectacular de prestacions...no li faig molt de cas perquè la calor era horrorosa....

Jorfer, que és això d´acompanyarme el màxim de kms.....vaja llebre!!! Sé que arribarem juntets...jajajajaja

Molts ànims a tots i força...que la calor ja va a la baixa!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.