- Missatges: 2
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
XarlieOne1 va escriure: Dennis, ja t´ho vaig dir...la motivació inversa és el meu fort...ho pots seguir intentant!! jaajajaj.
hem acabat forts, hem acabat forts....a qualsevol cosa li diuen acabar fort (l'ultim km a 4'29). Molt "postureig" forero veig jo per aquí. A aquests ritmes no baixem de 3:15h XarlieOne1XarlieOne1 va escriure: DU: 20,3K a 4´55. Acabant la setmana amb 1h40 amb en Rugbyman again! (setmana rugbyman total!!
![]()
) Hem començat en mode tranquil, però hem acabat forts. La baixada de temperatures s´ha notat així que satisfet!
mònica va escriure: Gràcies per la benvinguda i pels consells!!!
Em toca entrenar per zona de mitja muntanya i no tinc massa bones referències de temps...però confiant en allò que diuen que el cos té memòria estic segura que en 4 -5 setmanes les sensacions seran molt diferents per tots!!
Us heu inscrit a algun 10k i/o mitja dins la planificació de la marató? jo estic inscrita a la Mercè i a la Mitja de BCN.
Vinga, ànims amb la setmana que se'ns presenta amb molta calor:astonished: , tocarà matinar:muscle:
mònica va escriure: Hola a tots!!
Jo també m'he inscrit a la Marató, si tot va bé serà la meva 6a i com alguns de vosaltres vinc d'uns anys on la constància en la carrera de fons no ha estat el meu punt fort. Si més no, no he deixat de practicar esport!
El meu objectiu és acabar la preparació i presentar-me a l'arc de sortida sense lesions...em sento de moment molt lenta i sóc incapaç de fer estimacions o prediccions (tot just he començat la preparació fa una setmana i em sento moooooolt lenta).
La darrera marató que vaig preparar (ara no se si fa 3 o 4 anys...) em vaig lesionar a la última tirada llarga, va ser molt frustrant perquè estava en temps de millorar marca personal. Vaig prendre la sortida però des del primer pas ja vaig veure que no acabaria (adductor...) i vaig arribar fins on m'esperaven (deixant passeig de gràcia).
En fi, que un cop explicat el meu mini drama personal, espero que tots els que estem per aquí arribem en molt bones condicions a la sortida i a meta, us aniré seguint!!!![]()
![]()
gorka va escriure: M'encanta seguir el vostre fil.
Després de molts mesos amb els ànims una mica cap avall tots plegats, això ja comença a agafar el to de les preparacions dels grans esdeveniments.
Espero que hagueu aprofitat bé, aquests dos primers dies de la setmana perquè (almenys pels que estigueu per Catalunya, potser exceptuant el Pirineu) venen uns dies en que entrenar massa pot resultar més perjudicial que beneficiós...
A mi, a la Marató 2021 només m'hi trobareu a l'avituallament, o sigui que no em posaré gaire més en els vostres entrenaments.
Salut, companys!