Zurich Marató de Barcelona 2021

Zurich Marató de Barcelona 2021

03 Ago 2021 18:48 #81 per cesqui63 (Associat/da)
D'acord XaviCht,
M'avises i ens posem d'acord.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2021 10:51 #82 per Jordi (Associat/da)
Som-hi nois, ahir crec que hem vaig creuar amb en andreugg :party: :party:

Per la meva part anem millorant i els números ja crec que oscil·len lo just en funció del que "m'apliqui" en els entrenaments:





Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2021 19:08 #83 per Jorfer (Associat/da)
Porto uns dies que no pasos pel fil i veig que continueu fent els deures i m'alegro.
Vaig a posar el resum de la setmana passada.


Setmana 3/17

Continuo recuperant-me de l'Aquil·les amb sensacions diverses però sembla que la tendència és la millora (encara que ara mateix em molesta una mica després dels 27 minuts que he fet aquest matí).

La setmana passada vaig fer dos dies de bici i dos dies de caco.
Aquest és el resum:

Resum setmanal:
Kms setmana/totals/mitja: 6.70/43.89/14.530
Pes actual no tinc n'idea.

Aquesta setmana ja he passat de deu i sembla que vaig a millor.
Ja us explicaré.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2021 10:31 #84 per Dennis Teuling (Associat/da)

XarlieOne1 va escriure: Dennis, ja t´ho vaig dir...la motivació inversa és el meu fort...ho pots seguir intentant!! jaajajaj.


XarlieOne1, mindundi, ja saps que per criticar-te i enfonsar-te aquí em tens, sempre!! :kissheart: :kissheart: :laughing:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Ago 2021 13:19 #85 per mònica (Associat/da)
Hola a tots!!

Jo també m'he inscrit a la Marató:blink:, si tot va bé serà la meva 6a i com alguns de vosaltres vinc d'uns anys on la constància en la carrera de fons no ha estat el meu punt fort. Si més no, no he deixat de practicar esport!

El meu objectiu és acabar la preparació i presentar-me a l'arc de sortida sense lesions...em sento de moment molt lenta i sóc incapaç de fer estimacions o prediccions (tot just he començat la preparació fa una setmana i em sento moooooolt lenta).

La darrera marató que vaig preparar (ara no se si fa 3 o 4 anys...) em vaig lesionar a la última tirada llarga, va ser molt frustrant perquè estava en temps de millorar marca personal. Vaig prendre la sortida però des del primer pas ja vaig veure que no acabaria (adductor...) i vaig arribar fins on m'esperaven (deixant passeig de gràcia).

En fi, que un cop explicat el meu mini drama personal, espero que tots els que estem per aquí arribem en molt bones condicions a la sortida i a meta, us aniré seguint!!!:muscle: :muscle: :muscle:

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Ago 2021 18:06 #86 per XarlieOne1 (Associat/da)
Bé, com ja comença a ser habitual...passo a relatar-vos quina ha estat la meva setmana maratonianà...en concret, la quarta ja, és a dir, ja estem a arribant al 25% de la preparació....Anem al lio!.

Setmana 4/17

Kms Totals: 74,30 K
Kms Acumulats: 260,17 K
Mitja setmanal: 65,04K.

DL: 11,4K a 5´13. Entreno tranquil sense mirar molt el ritme amb en Rugbyman.
DM: 16,250K a 4´55. 40´a 5´15, 20´a 4´47 i 20´a 4´33. De moment, l´entrenaco de la preparació...amb molta xafugor, però els ritmes van sortir!.
DJ: 4K Escalfament + 7x1000 rec 2´30. A Cornellà falta gent...amb els Jb´s. Aquest cop les vaig fer amb en Joan les 5 primeres i sol les dues últimes, amb ritmes subs 4´10. Bones sensacions.
DV: 13,9K a 5´02. Entreno de 70´amb en Rugbyman, una mica més ràpid del previst...i amb sensació de cames cansades...
DU: 20,3K a 4´55. Acabant la setmana amb 1h40 amb en Rugbyman again! (setmana rugbyman total!! :heart: :heart: ) Hem començat en mode tranquil, però hem acabat forts. La baixada de temperatures s´ha notat així que satisfet!

De moment, tot segueix en ordre i anem aguantant les temperatures.
Us vaig llegint...
Felip, crec que de vacances no? No et despistis molt!!!.
Jorfer...esperant amb ganes la teva inminent tornada ja!.
Rnou, espero que el teu peu vaig millorant...i no es nota segons els entrenos que veig a l´Strava. Mite total!.
Xavicht, content de que vagis preparant la marató...no em descartis com a segona opció...a la barqueta falta gent!!
JrDi69, Encara et veuré per BCN com per Pineda....jajajaja
Dennis, Minundi!!!! a veure quan et deixes caure a pistes....i/o compartim kms...segueix "criticant", segueix...
Mònica, ben trobada al fil...quan més serem, més riurem...


Seguim!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2021 08:59 - 09 Ago 2021 09:39 #87 per RugbyMan (Associat/da)

XarlieOne1 va escriure: DU: 20,3K a 4´55. Acabant la setmana amb 1h40 amb en Rugbyman again! (setmana rugbyman total!! :heart: :heart: ) Hem començat en mode tranquil, però hem acabat forts. La baixada de temperatures s´ha notat així que satisfet!

hem acabat forts, hem acabat forts....a qualsevol cosa li diuen acabar fort (l'ultim km a 4'29). Molt "postureig" forero veig jo per aquí. A aquests ritmes no baixem de 3:15h XarlieOne1

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2021 09:55 #88 per rnou (Associat/da)
XarlieOne1 sí, no es noten gens... però igual que en Jorfer tinc la bursitis al peu dret, que no acaba de marxar (però que tampoc va a més) i m'impedeix córrer tranquil, fins al punt que avui tinc les cames perfectes després de la TL (3x10) d'ahir, però el dolor a aquella zona em farà, segurament, saltar-me el rodatge d'avui per poder entrenar "normal" demà.

A més vaig anar divendres al fisio de guardia per les molèsties espontànies de fa dues o tres setmanes a la cama esquerra (Que semblaven la mítica cintilla...) i és possible que tingui el menisc fotut :/, no sembla greu i possiblement és teixit (no recordo cap cop, ni gir brusc) però hi ha alguna cosa (que sembla, no m'afecta al córrer). Així que a veure fins on arribo.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2021 10:06 - 09 Ago 2021 10:07 #89 per Jordi (Associat/da)
XarlieOne1 no descartis res, però crec que m'hauràs de llebrejar tu pel 3h15 que en RugbyMan, al igual que tu fareu sense "postureig" forero :stucktongue

"L'estil de muntanya" que faig no l'hi agrada per l'anàlisi/càlculs :coldsweat: :





Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2021 17:37 #90 per Tiny (Associat/da)
Bones!

Fa un mes que no escric al fil però us vaig seguint....

Segueixo amb la preparació encara que veig la marató molt lluny.
De moment, estic amb els dos primers objectius del estiu: No lesionar-me i no pujar massa de pes ( 2kg de moment) :whip:

Estic fent uns 20/25 km setmanals i em mantindré així fins al setembre, quan tocarà apretar...

De cara a motivació ja tinc uns possibles objectius per aquesta marató:
Pla A : Sub 3h 45
Pla B : Sub 4h 00
Pla C : Acabar!

felip M'agraden els teus entrenaments. Segueix amb constància!

jordicp3 Espero que coincidim en aquesta marató! Jo també crec que es podrà fer.

R61 Segur que podràs correr aquesta nova marató. Ànims!

JJ_SBD Molt bona senyal que hagis baixat tans kilos. Aquesta vegada estarà molt per davant meu!

cesqui63 Benvingut i a lo millor coincidim en ritme aquell día. Endavant!

Jorfer Desitjo que facis net amb aquestes molèsties. Tan per tú com pel rugbyman espavileu que si no, no podreu seguir al Xarlieone1 :laughing:

jaume86 Espero que acabis corrent tota la marató. Espectacular el teu nivell de forma!

andreugg No ens coneixem però també podríem coincidir en ritmes...

ManoloM Si haces de liebre de 3h45 ya tienes un seguidor (posible). Animos!

rnou Vigila amb aquestes molèsties que la temporada pot ser llarga. Felicitats per la teva progressió!

Antirco Pereza, bastante. Miedo, no y menos tú con la experiencia que llevas...

XaviCht També podríem estar en els mateixos ritmes. A veure com arribem...

mònica Benvinguda i dir que després de la mala experiència de la teva última marató, es nomal que tinguis desconfiança. També t'aconsello fer una preparació de menys a més... Falta molt pel novembre! Ànims!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2021 20:06 #91 per mònica (Associat/da)
Gràcies per la benvinguda i pels consells!!!

Em toca entrenar per zona de mitja muntanya i no tinc massa bones referències de temps...però confiant en allò que diuen que el cos té memòria estic segura que en 4 -5 setmanes les sensacions seran molt diferents per tots!!

Us heu inscrit a algun 10k i/o mitja dins la planificació de la marató? jo estic inscrita a la Mercè i a la Mitja de BCN.

Vinga, ànims amb la setmana que se'ns presenta amb molta calor:astonished: , tocarà matinar:muscle:

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2021 22:08 #92 per jaume86 (Associat/da)

mònica va escriure: Gràcies per la benvinguda i pels consells!!!

Em toca entrenar per zona de mitja muntanya i no tinc massa bones referències de temps...però confiant en allò que diuen que el cos té memòria estic segura que en 4 -5 setmanes les sensacions seran molt diferents per tots!!

Us heu inscrit a algun 10k i/o mitja dins la planificació de la marató? jo estic inscrita a la Mercè i a la Mitja de BCN.

Vinga, ànims amb la setmana que se'ns presenta amb molta calor:astonished: , tocarà matinar:muscle:


Hola mònica,

L'inici de temporada correcat sol ser a la Curs de Festa Major de Ripollet, que se celebra al darrer cap de setmana d'agost. A més, enguany hi tornem a posar llebres, que sol ser usual a la cursa, però és un servei que no donem des del 1 de març de l'any passat, just abans que saltés tot pels aires, ens quedéssim (per sort!) sense marató, el confinament... És una cursa que té una volta de 5kms força trenca cames, amb un final que pica amunt que et pot anar molt bé si entrenes per zona ondulada i també per preparar el final de la marató... Ah! I la cursa pot ser de 5 o 10k, que sortim alhora i alguns es queden a la primera volta.

D'altra banda, al següent cap de setmana, el dissabte 4 celebrem els 1000 socials a les pistes de Santa Coloma. No és res més que unes sèries de 1000 festives (en teoria, que hi ha qui se les pren molt en serio jejej) i alguna activitat més. I ja cada cap de setmana sembla que tindrem curses per donar i per vendre, si tot va bé!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2021 00:45 - 10 Ago 2021 00:46 #93 per andreugg (Associat/da)
Hola i benvinguda mònica tranquil·la altres estem com tu, hi ha cracs dins la xerrada però també d'altres que com tu ens podem trobar lents. Jo espero que puguis arribar sense cap dolor i puguis prendre la sortida, crec que per bona part del grup tots anirem a poder acabar el recorregut sense tenir previsions clares. Per a tu seria la sisena i per a mi la tercera de Barcelona o la 5 si contem la de València.

Sigui com sigui, anar sumant, fer recuperacions per consolidar l'evolució inicial i la resta es sortir a volar.

Per part meva porto des que van treure l'estat d'alarma sumant kms, i xino xano millorant. La meva prioritat ara és adaptar el meu cap al cos, deixar de costat el que recordo i començar a sumar. De pas recuperar resistència sumant kms, ja que els primers entrenaments notava que portava ritmes molt alts i petava ràpidament ara ja he aconseguit un ritme constant. Apa salut i sort per a tots!

Apa salut i bona nit

mònica va escriure: Hola a tots!!

Jo també m'he inscrit a la Marató:blink:, si tot va bé serà la meva 6a i com alguns de vosaltres vinc d'uns anys on la constància en la carrera de fons no ha estat el meu punt fort. Si més no, no he deixat de practicar esport!

El meu objectiu és acabar la preparació i presentar-me a l'arc de sortida sense lesions...em sento de moment molt lenta i sóc incapaç de fer estimacions o prediccions (tot just he començat la preparació fa una setmana i em sento moooooolt lenta).

La darrera marató que vaig preparar (ara no se si fa 3 o 4 anys...) em vaig lesionar a la última tirada llarga, va ser molt frustrant perquè estava en temps de millorar marca personal. Vaig prendre la sortida però des del primer pas ja vaig veure que no acabaria (adductor...) i vaig arribar fins on m'esperaven (deixant passeig de gràcia).

En fi, que un cop explicat el meu mini drama personal, espero que tots els que estem per aquí arribem en molt bones condicions a la sortida i a meta, us aniré seguint!!!:muscle: :muscle: :muscle:


10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2021 10:24 #94 per Tiny (Associat/da)
mònica El planning de la cursa de la Mercé i la mitja de BCN em sembla perfecte. La primera, com a punt de partida després del estiu va molt bé. La mitja, per ajudar a decidir el ritme per sortir el día de la marató. :great:

El problema que tinc es que no estaré el dia de la mitja BCN. No trobo altres mitjes durant el mes d'octubre. Algú sap alguna?

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2021 11:20 #95 per fandes (Associat/da)
Encara que he estat molt absent de la marató i enguany només us acompanyaré d'espectador o voluntari... M'apunto a seguir aquest fil i sobretot les vostres vicissituds en aquest camí fins a acabar el ball amb "La Senyora"!

Molta sort als tiny, felip, jordicp3, R6, JJ_SBD, cesqui63, Jorfer, rugbyman, Xarlieone1, jaume86, andreugg, ManoloM, rnou, Antirco, XaviCht i mònica! Que recupereu sensacions aquells que fins ara no us acompanyen, i que les mantingueu els que sentiu que aneu pel bon camí.

Aviam si em serveix per mantenir encesa la flama del 42k en aquesta temporada no maratoniana.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2021 12:04 #96 per mònica (Associat/da)
Bon dia!

Avui ja tinc la feina feta, 65' de rodatge suau (10km amb un desnivell d'uns 500, no se perquè avui el garmin no m'ha enganxat l'altitud)

He hagut de modificar el circuït previst perquè m'he trobat plantat al mig del camí un cabró (cabra-mascle) mirant-me fixament :blink: ...així que mitja volta i a improvisar :wonder:

jaume86 moooltes gràcies per tota aquesta informació! la cursa de Ripollet no la he feta mai....potser em cau massa aviat, però és una opció. La dels 1000 socials crec que m'agradaria sobretot d'espectadora :lol: Tens raó que sembla que es reactiven les curses i tindrem oferta per triar, tan de bo sigui així!!!

Tiny jo em sumo als teus plans A, B i C :ok_hand: ...dins el meu cap són els tres objectius que em plantejo. Ara mateix estic al C però confio passar al B i somiar amb el A en algun moment (potser el dia de la recollida de pitralls amb tot el subidón i la eufòria del moment). He vist alguna mitja més a l'octubre (Pla de l'Estany?) però no se pas si estan confirmades...

andreugg tot el que escrius ho podia haver escrit jo (no ho hauria fet tan bé eh! :) ) , empatitzo totalment amb tu, així que constància i paciència. Ah! i jo dins les 5 maratons acabades compto Empúries i Berlin

flandes jo he estat mooooolt absent de la marató també, durant molts anys!! espero que aviat t'arribi el moment de tornar-t'hi a ilusionar

La resta, com aneu?

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2021 13:02 #97 per Jorfer (Associat/da)
Hola a tothom!!

Que animat està aquest fil amb gent clàssica i de nova com la Mònica.
Us passo el meu resum setmanal des de la Ulloa.


Setmana 4/17

Continuo recuperant-me de l'Aquil·les amb sensacions diverses però sembla que la tendència és la millora.
Cotinuo fent el planning de quinze dies on alterno el caminar i el córrer amb cada dia augmentant cinc minuts més.
El cos va assimilant els entrenos i tinc la sensació que l'Aquil·les va a millor però encara no està al cent per cent.

També faig exercicis per a enfortir el taló i guanyar confiança així com una mica de core.
Aquesta setmana he fet cinc dies de caco i dos de descans.


Aquest és el resum:

Resum setmanal:
Kms setmana/totals/mitja: 27.42/71.31/17,827
Pes actual no tinc n'idea.

Objectiu ara mateix acabar la marató i acompanyar el màxim possible de kms a l'amic XarlieOne1.
Continuem i ànims a tots amb els entrenaments.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2021 13:14 - 10 Ago 2021 13:17 #98 per Antirco (Associat/da)
Que maco veure con aquest fil está força actiu.
Per la meva part es el que necesito psicologicament. Per motivarme i començar a entrenar amb ilusio.
Com costa aixo i mes en ple agost
El meu Objectiu es posarme en línea de sortida amb prou confiança per acabarla. Simplement.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2021 19:06 - 11 Ago 2021 09:00 #99 per gorka (Associat/da)
M'encanta seguir el vostre fil.

Després de molts mesos amb els ànims una mica cap avall tots plegats, això ja comença a agafar el to de les preparacions dels grans esdeveniments.
Espero que hagueu aprofitat bé aquests dos primers dies de la setmana perquè (almenys pels que estigueu per Catalunya, potser exceptuant el Pirineu) venen uns dies en que entrenar massa pot resultar més perjudicial que beneficiós...
A mi, a la Marató 2021 només m'hi trobareu a l'avituallament, o sigui que no em posaré gaire més en els vostres entrenaments.

Salut, companys!


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2021 00:31 #100 per andreugg (Associat/da)
Bones gorka, home si et trobem a l'avituallament ja serà un gran que voldrà dir que no anem mirant el terra per aquells kms tant de Walking Dead.
Sóc una persona que no m'agrada deixar gaire a l'atzar per això si fos que tingues de comprar la inscripció estic segur que no ho faria, al tenir-ho vaig a vera com va tot si per primer cop tinc d'agafar més de 4h doncs res s'agafaran. `

Sigui com sigui, gorka segur que ens trobarem en d'altres aventures!

Merci Fandes! El mateix que dic al gorka, si estàs a l'avituallament tot i que tu seràs més d'estar al km 19.5 crec jo jeje o 17

Apa seguim endavant! PD Abans de la marató tenim la mitja, aquella aventura que els més valents pugen a tot drap el paral·lel (Clar cames fresques).

gorka va escriure: M'encanta seguir el vostre fil.

Després de molts mesos amb els ànims una mica cap avall tots plegats, això ja comença a agafar el to de les preparacions dels grans esdeveniments.
Espero que hagueu aprofitat bé, aquests dos primers dies de la setmana perquè (almenys pels que estigueu per Catalunya, potser exceptuant el Pirineu) venen uns dies en que entrenar massa pot resultar més perjudicial que beneficiós...
A mi, a la Marató 2021 només m'hi trobareu a l'avituallament, o sigui que no em posaré gaire més en els vostres entrenaments.

Salut, companys!


10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.