Zurich Marató de Barcelona 2021

Zurich Marató de Barcelona 2021

09 Oct 2021 17:50 #301 per Jorfer (Associat/da)

XAVI-NAD va escriure: Hoola a tothom!
El que faltava pel duro!:lol: Torno a la Marató BCN un any més!
Aquest diumenge també vindré a fer la tiradeta ;) per Gavà- Castelldefels amb Josetxo.
Trenta no seran però 27/28 progressius si que cauran. Com està de fonts per allà que fa temps que no hi vaig?
ens veiem diumenge a les 7h al Canal Olímpic!


Bona tarda Xavi.
Millor que porteu aigua doncs quasi fins al 15 no trobarem fonts per a omplir. Per la zona de la Plaça de les Palmeres als xiringuitos del Passeig Marítim tenim unes aixetes que tenen aigua. Més cap a Port Ginesta n'hi ha un parell de fonts però darrerament estan tancades i no sabem el motiu.

Ens veiem demà i esperem que sense pluja.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2021 12:02 #302 per anguru (Associat/da)
Bones,

Acabada la setmana 6/10, última setmana de carrega, molt content perqué seguim amb bones sensacions, la setmana que ve tenim test important, la mitja marató de Barcelona marcara si estem fent la feina bé, sempre que el plantejament de la cursa sigui real i no em flipe molt, tinc la mania d'eixir a "gloria o muerte" i ja sabem com acaba sempre...

Els numeros de la setmana 6/10:

TOTAL SETMANA 6/10:

HORES
7h15'

QUILOMETRES
90,5



Que vagi molt bé la propera setmana, ens veiem a la mitja...

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2021 12:14 #303 per cachirulo (Associat/da)
Ya tenemos a Xavi Nadal por aquí. De los primeros corredores que conocí junto a Monica cuando escribíamos en el foro de elatleta.com hace la friolera de 18 años.
La dos ultima semanas he completado 72 y 90km y hoy que era el día de 30km no he sido menos y también lo he hecho por Sabadell. Se ha hecho duro,pero contento,me ha salido todo a 4'41 de media.
Por cierto me ha saludado que iba con la bici otro historico(Xavi Papell).

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2021 13:03 #304 per mònica (Associat/da)
Hola a tothom!!!

cachirulo 18 años :blink: y aquí seguimos!! Te ha salido a un buen ritmo la tirada, tu dirás que no estás fisno pero a mi me lo parece!!!

anguru una setmaneta pel test definitiu!! la veritat és que tinc moltes ganes de saber en quins temps estic sobre l'asfalt i amb el pitrall posat i començar a fer càbales de temps per a la marató!

Aquesta setmana m'han sortit 61,5km amb la tirada d'avui de 2h20' que segons he entès és la penúltima. He provat el gel que prendré a la marató (antigament prenia els del decathlon que eren glucosa pura) i no ha estat tan fastigós com recordava :laughing:

Vinga que ja ho tenim !!!!

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2021 15:25 #305 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Bones avui he fet la meva 4 tirada seguida avui han caigut 27km a 5'49'' he sortit de Sabadell fins la platja

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2021 17:37 - 10 Oct 2021 17:42 #306 per Antirco (Associat/da)
Caram…quina activitat. :party: :party: :party:

Des de el meu anterior post afegir dues setmanes

Setmana 7/12
Acumulat setmana 58,72
Ritme mig 0:05:47

Setmana 8/12
Acumulat setmana 60,89
Ritme mig 0:05:41

Anem doncs ara per la setmana 9/12, la de mes volum. :whip:
De moment sense lesions, toquem fusta
Pes he aconseguit <78 kg. esperem baixar un kilet mes.
Volum acumulat acceptable
Ritme en molt petita milloria.
Objectiu ara en conformo al voltant de les 4 hores.

Per aquí ja veig a mes de un candidat per fer barqueta o com a mínim compartir kilòmetres. :whistle:

Ànim, 4 setmanes i ja ho tenim. :muscle: :checkflag:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2021 09:19 #307 per Trivix (Associat/da)
Setmana 6/10

Content en general però no sense molèsties (Aquil·les, síndrome piramidal....). Uns 56 kms aprox,. mes -ja era hora-, sessió exigent de gym. Dos dies amb agulletes.
Com sabeu he començat molt tard i desde zero, per això estic optant a fer els rodatges a ritme molt suau, i només apretar als “específics”. Per això només destaco les series del dimarts (6*1.000 a ritme de 4.26” de mitja) i la tirada llarga de dissabte de 27 kms a 5.08”. :thumbup: :thumbup:
Gràcies pels consells de la setmana passada. Crec que aquesta setmana abaixaré prou els kilòmetres i faré tot el que pugui a la mitja marató.

Salut!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2021 10:42 #308 per Jorfer (Associat/da)
Cachirulo buena tirada de casi 30 kms a buen ritmo. Creo que el objetivo de 3h10 es el acertado. Si haces media/test los expertos dicen la mejor mediax2+ 10% (oi Xavi Nad) , así que la prueba del algodón de este domingo decidirá.

Antirco bona progressió de kms i perdua de pes.
Trivix espero que les molèsties vagin a menys.
Anguru bon volum. Quin objectiu tens al cap?
Mònica molt bé provant gels, roba i tot el que calgui pel dia D que ens hem de familiaritzar.
Miguel SBD bona tirada per a agafar confiança.

Setmana 13/17 del 4 al 1 d'octubre

Setmana on he agafat molta confiança doncs les molèsties a l'Aquiles després d'un esforç van a menys. Suposo que els estiraments i el fred m'ajuden a recuperar millor.

Ahir vam fer una tirada amb la majoria de la gent que farem barqueta a la marató rodant 30 kms a 4:59 (la volíem fer més lenta però som incapaços de controlar-nos) acabant amb molt bones sensacions. La confiança ja està recuperada al 100x100 i ja tinc clar que, salvo catàstrofe, el 7N gaudiré de nou de la marató de Bcn.

El dijous vam fer 4x2000 però sense exigir-me molt doncs tenia algunes molèsties a la cama dreta que, per sort, han marxat.

I després tres dies més de rodatges.
Aquesta setmana propera toca córrer amb dorsal però aniré a ajudar a Amic a fer mínima per a la marató de NYC2022 que és el sub 1:41.

Continuem


Resum setmanal:
Kms setmana/totals/mitja: 80.22/612.83/47.140
Pes actual: 75.5 (- 0.100).

Objectiu de la setmana 70 kms i no fer-me mal i ajudar al Rafa a fer la seva marca per a NYC.
Objectiu de la marató: acompanyar a la barqueta sub 3:30 a 4:59/km fins la meta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2021 11:58 - 11 Oct 2021 11:59 #309 per anguru (Associat/da)
Hola Jorfer,

La idea seria entre 3h10' i 3h15', però estic una mica perdut i en la mitja marató intentaré veure si trec un bon test de cara la marató i saber amb més exactitud el ritme de cursa per la marató, encara que tinc planificat un 2 x 6000 per agafar més conciencia del ritme que podre portar.

Es el problema de portar tants anys fent els entrenaments llargs per muntanya, no tinc experiencia de corre tanta estona a un ritme continuo, i podria agafar la mitja marató del 2020 com a referencia, però la vaig fer 7 dies després de fer una mitja marató de muntanya a tope i vaig arribar molt fatigat a la mitja de Barcelona, tot i així vaig poder fer MMP.

En fi, la idea per diumenge es intentar el sub 1h30', però no ho tinc del tot clar, eixiré a ritme i si veig al 10k que vaig molt forçat aniré buscant un ritme més comode proxim al possible ritme marató.

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2021 17:00 #310 per Tiny (Associat/da)
Hola a tots!

Seguim el compte enrera... Ahir vaig correr la mitja de Tàrrega (que em va agradar molt) i el resultat m'ha deixat amb un gust agredolç. El meu objectiu era estar en les 1h 50 i el vaig assolir acabant en 1h 50'04" (amb la meva regularitat habitual :whistle: ), però amb la sensació de que no podía millorar gaire ni anant a tope...

Per tant, veig molt difícil baixar de 3h 45' en la marató. Encara falten díes però la realitat es que no progresso prou.

Espero que tots els que correu la mitja de BCN diumenge tingueu molt bones sensacions i us ajudi a encarar el final de la preparació amb confiança. :great:

En el meu cas participaré en un entrenament negatiu: una visita al grand buffet de Narbonne, on segur que sortiré amb uns kilos de més :laughing:

Continuem!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2021 08:16 #311 per xevifisio (Associat/da)
Bon dia familia!
Tot i que encara no estic inscrit, he decidit venir a correr la marató de bcn.
Ni tinc bona preparació ni per descomptat tinc temps de preparar-la, però he quedat amb un vell amic correcat per veure'ns i fer-la junts ( que la punyetera pandemia ens ha tingut molt separats).
Desde que ens vam decidir fa 4 dies que he sortit a rodar tot el wue he pogut per acumular km. Objectiu: gaudir-la a tope i no haver de caminar gaire .
Ja us anava llegint, ara encara ho faré mes!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2021 11:40 #312 per Jorfer (Associat/da)
Anguru, passi el que passi faràs una gran mossegada a la teva marca maratoniana.

Tiny, a aquestes alçades la marca hauria de ser secundària i l'objectiu hauria de ser gaudir del fet de tornar a fer una marató a casa, tant dona fer 3h40/3h45/4h.

Xevifisio que bé que estiguis a la festa. Ens veiem!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2021 12:00 #313 per XarlieOne1 (Associat/da)
Bon dia!! Aprofito el dia de semi-festa per mi per possar-vos resum de la meva setmana.
Aquesta ha estat de "subidón" pel fet de la tirada llarga i de compartir-la amb molts dels companys amb els que espero coincidir a BCN...Anem per l´estadística.


Setmana 13/17
Kms: 84,10K (torna ser record setmanal!!)
Kms Acumulats: 837,37K
Mitja Kms Setmanals: 64,42

DL: 14K a 5´. Sortida tot solet després de la tirada de 26k. Sorprenentment, amb cames poc cansades i bon ritme.
DM: 13,35K a 5´15. Fent un progressiu amb en Jorfer...tot acabant força forts.
DJ: 4K Escalf. + 4x2000 rec 3´. A destacar la tercera serie...que vaig tenir un calenton i va sortir a 7´47....bones sensacions.
DV: 12,5K + 0,7K de refredament. Tiradeta amb desnivell de divendres amb en Jorfer. Tranquilets i fent la xerradeta.
DU: 30,1K a 4´59. Tirada llarga amb una bona grupeta (nachoboys, fede, marc31, roubby, rularo, pescallunes, jorfer, xav-nad,,,etc...segur que em deixo algú!!). Força cómode durant tota la tirada i per tant, xute de confiança.

Per part meva, sensació de que la feina está força feta. Cal seguir un parell de setmanes més amb volum però ja mesurant ritmes i valorant el no fer-se mal....i dessitjant que arribi el dia D!!!!

Us vaig llegint a tots i tant de bo que el 7/11 estiguem tots a la linea de sortida!!!!!!!

Seguim!!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2021 12:24 #314 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bones!

Un altre que acaba la setmana content i reforçat

Setmana 12
Dilluns. 11,59k a 5'26" fent la xerrada amb una companya
Dimecres. 14k a 4'49"
Dijous. 3k d'escalfament i després 3*10' a 4'15" i 3' a 5'10"
Dissabte. 8k suaus a 5'07"
Diumenge. 30k a 4'59"

Va ser un plaer compartir kms i tirada amb tanta gent, inclòs el Marc31 :whip: :joy: que ens va posar firmes els últims 8kms. Quan portes mesos entrenant sol, els dies que surts amb gent semblan festa

Les cames han assimilat els kms del diumenge i es troben millor que abans de fer-ho.

Ara a que passin les setmanes i sobretot el diumenge a gaudir de fer de llebre oficial a la Mitja de BCN.

Seguim, i seguim sumant #KMSxELA

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2021 23:39 #315 per XAVI-NAD (Associat/da)
Hooola! Bé ja s´acosta el test de la Mitja que ens donarà força informació de com anar el DIA D ;) .
Aprofito per recordar el bon entreno de diumenge per Castelldefels que va servir per retrobar i conéixer més Correcats. Que amb lépidèmia he estat molt out de tot plegat.
continuo amb el pla "minimalista " de 8 setmanes per la Marató de BCN, i amb tres-quatre dies d´entreno setmanals que són justets, justets,...
Per cert ja sabeu dorsal per la Mitja? jo no he rebut res encara...:wonder:
El proper cap de setmana em toquen 30K, que els faré 4K escalfament previ cursa per la Ciutadella + Mitja BCN + 5K reculant el circuït enrere 2,5 i veient arribar els companys.
Avui ha tocat entreno de principis de setmana per treure carbonilla de canvis de ritme 20x500m a la Ciutadella (10 a 3´40"/10 a 5´ alternats) amb bones sensacions i rematant el dia amb una passejada per Collserola amb la family i la gossa de 7K pel Turó d´en Corts :) :thumbup:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2021 13:18 - 14 Oct 2021 13:20 #316 per XaviCht (Associat/da)
Més val tard que mai.... actualitzo l'estat del tema per part nostra.

La setmana passada vaig fer ben poc, abans del cap de setmana. Diumenge anava amb la intenció de fer 26 o 27 km, i estava poc segur de com aniria. No feia més de 21 km des de la marató de Tossa (mitges n'hem fet 3, i tirades de 20 i 21 també, però per una cosa o altra sempre hem quedat curts de kms). Anava sol, doncs la Sandra encara està en recuperació de l'isquio que té una mica tocat, i a més era fora.
Vaig arribar a les 7:05, convençut que se sortia a les 7:15 (i per tant calia arribar abans). Quan eren les 7:10 i no hi havia ningú vaig pensar que m'havia equivocat d'hora i que ja havien tirat, i com que tampoc havia d'anar al seu ritme, no valia la pena trucar i interrompre'ls, i que anava tirant. Després vaig saber que ens trovàvem a les 7:15 per sortir a les 7:30! A aquelles hores de la matinada no em va la neurona. Perdoneu l'estona (i gràcies!) que vau esperar a veure si arribava! :)

Vaig anar seguint (més o menys, doncs al principi vaig començar fent el final en direcció contrària) el track al rellotge, i tot i que no em veia fent 26 o 27 km a 5'25, anant per sensacions (amb el rellotge en mode mapa) anava veient, cada vegada que em saltava el km a la pantalla, aquests ritmes amb comoditat. Vaig retallar el recorregut de 30 km, entre el principi fet per on no tocava, i no fent els molls i espigó a Port Ginesta. Pensava que potser amb els 10 min que els recuperava, podia veure'ls si havien sortit just abans que jo arribés. Però eren darrere :D

En fi, vaig fer la resta, i en intentar la volta al canal a l'inrevés, no sabent per on s'entrava, i pensant que la volta no era tan llarga, em van sortir quasi 27k, amb els darrers centenars de metres amb el Josechu, que em va atrapar, ja posats vaig arrodonir a 27.

Molt cansat però sense haver de baixar el ritme, o sigui que pujada d'ànims.

Dimarts, 8k suaus amb la Sandra, no està del tot bé però pot córrer. Anirem fent poca cosa fins diumenge, i diumenge, 6k més la mitja de Barcelona, atents a les seves sensacions. A veure si va bé, i amb la resta del temps que queda, arriba en bones condicions a la marató.

Felicitats als que esteu complint objectius, i ànims als que aneu justets! :)

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2021 15:48 #317 per tonivet (Associat/da)
Hola bones!

Finalment jo també fare la marato, acompanyant a un amic que vol anar a 5:15/km crec que aixo son 3h40 mes o menys no?
A veure com van aquestes setmanes que queden, les cames semblen que están recuperades de la Marató de Berlín

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2021 20:26 #318 per Jorfer (Associat/da)
Tonivet el teu amic tindrà una molt bona llebre. Ja veuràs com gaudiràs la marató.
XaviCht t'he vist molt bé i avui ben acompanyat, sumant kms. Vamoos!!
Xavi Nad un plaer veure't de nou avui, la setmana passada i a la marató com no, un clàssic.
Nachosboys, gran feina de llebre avui que et donarà més confiança pel dia D.
XarlieOne1 amic meu, motiu dels meus esforços per a arribar el millor possible el dia D. Gaudiràs com mia, molt més que avui. Continuem!!


Setmana 14/17 del 10 al 17 d'octubre

Una setmana més amb el test de la mitja d'avui una mica per sota del ritme de creuer de la marató i superat sense problemes, encara que he acabat amb més molèsties que el diumenge passat amb la tirada de 30 kms. M'imagino que dues setmanes amb més de 80 kms el cos es queixa.

El dijous vaig fer un interessant 3x3000 amb 3' de rec acabant amb bones sensacions.
Destaco també la mitja del dimarts com entreno de volum sense exigir-nos massa.

Continuem i ara ja de baixada que la feina està quasi feta.




Resum setmanal:
Kms setmana/totals/mitja: 80.87/693,70/49.550
Pes actual: 75.3 (- 0.200).

Objectiu de la setmana 60 kms i córrer 4 o 5 dies, ja veurem.
Objectiu de la marató: acompanyar a la barqueta sub 3:30 a 4:59/km o 4:58 :whistle: fins la meta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2021 20:59 #319 per XaviCht (Associat/da)
Bé, ja de tapering!
Setmana bastant completa dins els pocs kms que acostumo a fer, i que darrerament havia fins i tot rebaixat més.

Dimarts, prova de 8 km amb la Sandra. L'isquio no està perfecte, alguna molèstia, però no li molesta més quan corre, ni després de córrer.

Un parell de sessions curtetes cadascú pel seu compte, i avui, la mitja amb 6 kms previs. Copio directament del post de la mitja:

Després dels problemes de la Sandra amb l'isquio, les darreres setmanes, ella venia baixa de kms i amb dubtes sobre si avui aniria bé. Hem començat amb 6 km previs, a 5'40-5'45, i cap a la sortida. Els primers kms avançant gent, després ja ritme constant. Content, perquè ha sortit, sense controlar gaire el rellotge, un ritme mig de 5'33, quasi clavat al pla A per la marató (5'35). Ja teníem descartat aquest pla, però veient com ha aguantat la Sandra fins el final, a aquest ritme... no descarto el sub4, ara, altre cop... tot i que és ser optimista. Ja veurem.

O sigui que tot encaminat altre cop, més o menys. Molt més optimistes que fa 8 dies, amb els meus 27 a Castelldefels i els d'avui, i sobre tot amb els 27 de la Sandra avui.

Impressionants les preparacions que esteu fent alguns, menció especial al Xarli, que està que se surt!
Jorfer, m'alegro que tot i que se't queixi una mica el cos pel kilometratge, estiguis prou ben recuperat!

Molts ànims per tots, que això ja s'acosta! :)

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2021 09:08 #320 per jramon (Associat/da)
Ahir tirada de 30 a la mitja de Barna. Fins fa poc entrenava per anar a ritme de 5:12, pero com he hagut de renunciar a la marató de Boston :grrr: , doncs faré la de Barna per aconseguir la marca per Boston 2022 (3 h 35 min). Per aixó he hagut de fer tres setmanes de força per anar mes rapid. Ahir vaig fer els 30 kms a 4:55 (mitja en 1h 44 min 5 segs). No se si aguantaré aquest ritme 42 kms perque les cames començaven a cridar.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.