El primer, felicitar als sevillanoos :yipi: :yipi: :yipi:. Oriol, a Terrassa, per sobre d'altres d'entrenaments inclús ho vaig tenir clar, estaves molt bé i ho faries molt bé a Sevilla. Gran cursa, gran rendiment i sensacions que ja tenia amb el Rül. Quan baixeu de la muntanya i toqueu una mica l'asfalt, es posa de manifest la gran foça de les vostres cames. Danistal, amic, que dir. T'ho vaig dir, et manegues molt bé, i saps el que has de fer en aquest distància. Vas traure un gran rendiment per una preparació cque crec et feia dubtar una mica, peró jo no dubtava de que tindries un bon rendiment :wink2:. Ruben6, està clar que la teva preparació apuntava a més. Ja ens ho diràs tu, peró de totes maneres, en fred, no oblidis que és un sub3h i amb el pas del temps veuràs el valor que té. Ens veiem :yes:.
Jo vaig estar a la maratest fent de llebre de 30 km. Respecte a la cursa, potser hi han petits detalls que es podrien polir peró la organització va ser bona i també hi ha bona voluntat. Els km potser no estàven ben colocats peró no vaig fer gaire cas, per presuposava que el vent els movia o potser el van posar a llocs diferents per evitar que volessin. Seguia les indicacions peró confiant en el ritme i les sensacions i anant fent càlculs sobre les dades i la pulsera que ens va fer el Joan3. La meva sensació és que entre el fort vent i algún carrer una mica estret van haver moments un xic complicats per mantener el ritme, peró afortunadament hi va haver lloc on poder recuperar el terrreny perdut, sense masacrar a la gent a un ritme més ràpid. Jo afegiria uns avituallaments una mica més llargs, per que hi havia moments complicats per avituallar-se per que arribàvem con una onada un munt de gent, em faig al càrrec.- Sort vaig tenir que en la segona volta un noi de la barqueta em vadir que no em preocupés que ell m’agafaria l’aigua. Un luxe i un record més que em quedo d’aquesta edició. Crec que ho vam tenir ben controlat i que la feina es va fer bé. 2h07:46, amb dos voltes clavades d’1h03:53, amb un marge de -14” sobre el temps previst de 2h08:00. Crec que per aixó i tot i algún dubte, la gent va quedar molt satisfeta. Van entrar 12 amb mi, alguns més per davant i alguns menys per darrera. Els companys de barqueta em van aplaudir espontàniament durant l’últim km i em van fer possar al davant per que entrés jo comandant el grup com en els 30 km havia fet. Va ser tot un detall, igual que el munt de felicitacions al final, no donava l’abast. Tantm que 8tv em va voler fer unes preguntes i van haver de parar i tornar a començar de nou, per que la gent continauva felicitant-me. De camí al vestuari encara alguna que altre felicitació més i fotos i tot.
Avuí peró després de 45' al ritme d'ahir, en notat un topc d'tenció a l'isquio de la cama esquerra quan feia unes rectes i ho he deixat estar aquí. Segurament faré un descanset de 24-48 h, per recuperar bé, per que cada cop em pica més el cuquetr d'anar a Montornés. Segions com evolucioni aquesta setmana, m'acabaré de decidir.