Komando kanyero 2015(el relevo ya está aquí)

Komando kanyero 2015(el relevo ya está aquí)

16 febrer 2015 13:07 - 16 febrer 2015 13:11 #301 per tonivet (Visitant)
Doncs ja he passat el terc de la preparació i amb el temps que fa ve de gust entrenar.
Sembla que les molèsties a l'empelt que resulten ser de l'inserció del tibial remeten una mica; es clar que si paro 10 dies marxaran del tot, pero amb gel, trauymeel i algún ibuprofè dies concrets anem fent.
De totes maneres he passat a fer 5 entrenaments setmanals enlloc de sis, així és més difícil lesionar-se

Curat m'alegro que el genoll millori, ara no vulguis còrrer massa; paciència  :yes:

cachirulo dimoni felicidades por vuestras marcas, son kañeras, kañeras

ruben6 oriol danistal aixó ja ho teniu a tocar, i Sevilla és un troç de marató de la que guardo un record molt especial. Espero que us vagi molt be!

MIGUEL SBD felicitats per la teva marca de Granollers, estas fort, però jo crec que ho pots millorar. Balaguer és un circuit força pla i amb els canvis de recorregut crec que guanya molt, molta sort!

kilometer com va anar?

Andreurruner per quan la propera?

Jo aniré a la Maratest però la faré com entrenament i només una volta (15km)
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2015 13:44 #302 per cachirulo (Associat/da)
Mi marca en 1h18'41 por dos veces en 2009(barcelona y Gava). Por curiosidad he mirado y he visto que he bajado en 24 ocasiones de 1h21 de las 72 medias que llevo,así que en un tercio.
Tonivet yo hace tiempo que deje de entrenar 6 días. Cada vez mas necesitamos algún día de descanso extra.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2015 13:52 #303 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Tonivet

a veure Balaguer com em va gràcies  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2015 15:11 #304 per kilometer (Associat/da)
No había podido sentarme todavía a hacer algo de crónica des de ayer. La verdad es que no puedo estar contento, pero tampoco triste. Como decís muchas veces, mis piernas valieron lo que dieron como resultado ayer y no hay más vuelta de hoja ni excusa que valga. Yo me encontraba bien y me sentía bien, había entrenado de coña. Pero los tiempos no mienten y cada parcial de 5 km  fue peor que el anterior. Así que hice una clamorosa progresión negativa. Aún así no me sentí especialmente mal, simplemente no iba. Respecto a la carrera, decir que el circuito es fenomenal, muy rápido, pero corre el peligro de ser como Bombers y que el Paralelo marque el devenir de esta carrera, siendo muy agradecida con quien sea conservador en ese primer parcial. Ahora bien si arriesgas en esa primera parte, pues andarte con ojo lo que queda por que no vas a poder cambiar de ritmo. Yo lo tenía claro ir con la liebre de 1h15, como así hablé con R3, pero fue llegar a la Gran Vía y ver que no podía seguirles el ritmo. Luego ya fue remar y remar contracorriente y no perderle la cara la carrera en ningún momento pero no pude dar más de mi. Al final 1h17:57, es lo que hay.

Me sabe mal, por que los “garmineros”, saben que llevaba semanas haciendo unos grandes entrenamientos. Es posible que mi cuerpo no haya asimilado todavía estos cambios, quien sabe. Este es un deporte en el que los réditos nunca se obtienen a corto plazo y se que todavía es pronto para ver resultados. Pero este año, tengo claro, que está siendo de adaptación a todos los cambios que se han producido en mi vida, y he aprendido y estoy aprendiendo mucho, de todos y de todo. Sin obsesiones, pero tampoco sin dejarse ir, creo que tengo la línea que he de seguir en los próximos tiempos, a medida que todo se asienta mejor, para poder mejorar mis prestaciones. He ido tomando concienzuda nota de todo lo que he ido viviendo des de que el verano pasado me puse a preparar Nueva York. Ahora sólo toca seguir trabajando y entrenando, aunque hoy, que por ciento me encuentro estupendamente físicamente, me lo haya tomado de fiesta. Este año en mayo cerraré temporada por que quiero descansar antes de ponerme a full con Berlin, así que seguiré entrenando en condiciones lo que me queda, principalmente, por si sobretodo, Bombers, se desarrolla en las fechas que nos tenía acostumbrados. Así que aún confío en poder cerrar la temporada con alguna posible sorpresilla. 

Por último mucha suerte a todos los que vais por Sevilla. Estaré muy atento pues las perspectivas son muy buenas y halagüeñas. Muchos ánimos   

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2015 15:36 #305 per ruben6 (Visitant)
Kilometer, sino hicieran Bombers, te recomiendo la Nocturna de Hospitalet.

Sobre tu media, solo puedo decir que me sabe mal, porque se lo que te gusta entrenar y hacer las cosas bien, y siempre va bien un buen resultado. Pero como has dicho es el resultado que hay, no puedes darle más vueltas, seguir currando y disfrutando.

No tengo los conocimientos para ayudarte, y no se que tipo de cambios has hecho, solo decirte que si crees en ellos adelante y a por todas.

Mira yo en Correbarri no salió si no hubiese creído lo más fácil era plantearse cosas, y no lo hice segui creyendo en el largo plazo, y de momento no ha salido mal.

Gracias a todos por los ánimos.

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

El tema ha estat tancat.
16 febrer 2015 16:30 #306 per OriolPA34 (Visitant)
Un gest brutal dimoni i tot i així un temps excel.lent. Potser aquesta temporada no però la que ve ho baixes seguríssim!
cachirulo bona mitja si senyor, quan les mates i les cames funcionen els temps surten.
miguel ben acompanyat, a Balaguer tindràs bon resultat. Bona entrevista :he:
curat bona senyal, a veure si deixes el fantasma de les molèsties aviat!
tonivet també estàs fort. Per cert que mai he entrenat sistemàticament 6 dies, jo no podria... Per la marató és quan més entreno i aquesta vegada m'han sortit 4,6 dies/setmana (i 16kms/entrenament i 67h35min per rematar-ho).
guissona he vist un bon temps a la mitja de BCN. Tu sempre a punt.
Andreu encara que sembli estrany no sé quina ha sigut la teva andreuada del cap de setmana :mdr: aviat pedalarem junts!!
kilometer sé que esperaves més. Jo de plans i estratègies no en sé per entrenar, ets molt metòdic i t'exigeixes molt. Pots més perquè ho has demostrat vegades, a mi no m'ha passat d'entrenar bé i sortir la cursa malament... Si a curses he petat és perquè no vaig córrer bé i m'havia flipat. Tornaràs a fer carrerons segur però has de saber com saltar la valla.
Jo a BCN'11 (2h50), Sevilla'13 (2h48) i Sevilla'15 (tbr) he entrenat més i millor, i noto que he pujat tres esglaons i que algun altre encara puc pujar, però ja es veurà en els pròxims anys si tinc la motivació per fer-ho. Fer mitges entrenant en 1:21 no entrava en cap pla ni ambició, quan vaig fer la primera marató (BCN'06) l'únic que volia era fer sub3 algun dia. Tot lo que ha vingut de més han sigut alegries resultat d'anar fent.
El que ha de pujar moltes escales és el ruben6  ;) i el danistal que ja les ha pujades. Moltes ganes que arribi aquest diumenge, jo faré demà un 6x1000 i divendres 12kms i llestos! Gràcies pels ànims
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2015 16:45 #307 per cachirulo (Associat/da)
Dimoni es un sirvenguenza y quiere hacer MMP a lo Bubka. Estaba para venir conmigo,yo esos temas los hablo con el compi. Valenti se podia haber quedado con el grupo de Maria Vasco y llega en ese tiempo. Lo entiendo en carreras solitarias pero no en estas tan multitudinarias. Oportunidades hay pocas,cada vez tenemos menos cartuchos para hacer buenas carreras y hay que aprovecharlos. Aun asi estoy seguro que a pesar del perfil de Montornes volveras a hacer marca. :great:
Joan quiso arriesgar y salir conmigo a sabiendas que buscaba sub1h21. El tiene 1h22,01 y hoy hablando es probable que saliendo mas lento lo hubiera conseguido. Aguanto conmigo hasta el 11. Yo sali a lo que dije,le hubiera hecho una putada si encima salgo mas rapido el primer 5k.
Los de Sevilla esta semana tranquilitos.
Kilo todavia tiene muchos cartuchos. :great:

El tema ha estat tancat.
16 febrer 2015 21:20 - 16 febrer 2015 22:18 #308 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Ara tocar aquesta setmana o millor dit el diumenge esta atents dels Sevillanos Oriol i Ruben i Danistal  :love: :love: tres putos craks que faran una super marató molts anims a tot dos ús lo mereixe-ho per els vostres entrenos  :yes:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2015 22:01 #309 per dimoni (Associat/da)
Hola.
Cachirulo,el problema fue,q hablamos q quien petase el otro seguia,pero despues de 17'5 km,me supo mal dejarlo,lo conozco bien y se q hubiese sufrido muchisimo quedandose solo,preferi asegurar su marca,yo sabia q por pocos segundos haria tambien MMP,la verdad es q esta temporada y despues de haber aparcado practicamente el run,desde Sevilla 2014, no esperaba encontrarme tan bien de forma,eso si,no he parado de entrenar,unos dias natacion,otros dias bici y otros dias salir a rodar todo sin series,nada mas para preparar el Ironman,a veces cuando dejas la obsesion de las marcas a un lado es cuando mas disfrutas y eso es lo q me esta pasando,y encima haciendo marcas personales,la verdad es q no lo entiendo,pero espero q esto no pare.
Hoy para recuperarme de ayer 10 km en 52'54" y 3000 metros de piscina ,proxima parada Montornes y haber q sale.
Kilometer,no les vueltas,estan entrenando bien,ya volveran otra vez las marcas,las tuyas son buenisimas y cada cuesta mas bajarlas,somos currantes,padres de familia y esto en principio deberia ser un Hobby,un abrazo y cuidate.
Miguel enhorabona per la entrevista i per la mitja d'ahir.
Oriol,Danistal i Ruben,espero gaudir tant com vosaltres de la vostra marato.
Tonivet,veig q estas molt fi  :great:.
Curat es tot un plaer saber q començas a correr amb bones sensacions  ;).

Salut i km.

Angel.

2h53'19"  Marato de Tarragona   2015
1'21'48"   Mitja de Barcelona 2015
37'03"     Cursa dels Nassos 2014
18'24      Cincmil  dels 10 blaus de Gracia 2012
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2015 23:46 #310 per guissona (Visitant)
Dimoni, si jo sóc el teu amic et foto una puntada al cul que flipes. No hauria permès que m'esperessis. Si m'haguessis esperat, m'hauria parat al mig del carrer.

Però cadascú és com és. Potser sí que és un gest que t'honra però crec que si haguessis seguit serieu igual d'amics i tu tindries la marca que vals. En aquest món les coses s'han d'agafar tal com venen perquè un no sap que pot pasar el dia de demà. Ahir tenies la marca a les cames, a Montornès, no sabem el que passarà.

Altra cosa és que tu li fessis de llebre o hagués tingut problemes greus. Però si un no pot, "se siente", ja ens trobarem a l'arribada.,

cachirulo, no em vas poder agafar, eh? :rofl: :rofl: :rofl:

kilometer, jo sóc un d'aquests "garmineros" i veig el que entrenes. També, com tu, em va sorprendre el teu temps perquè no es correspon de cap manera amb el que entrenes. Però jo crec que és qüestió de temps que surtin les coses.

Els tres que aneu a Sevilla sou garantía d'èxit. Veig 3 sub2:50.

jou...no vas venir a la mitja? Tot bé?

La meva mitja va anar tal com m'esperava tot i que vaig sortir massa ràpid. Vaig millorar la de Granollers i espero que a la propera ja pugui baixar dels 80'.
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2015 09:55 #311 per Raúl Martínez (Associat/da)
Bon dia kanyeros!

Kilometer, em sap molt greu de veritat que no t'hagi sortit el que esperaves perquè ho havies preparat molt bé.
Però ja sabem que aquest esport és així de vegades. Segur que si segueixes en aquesta línia tard o d'hora arribaran els resultats desitjats .

Jo segueixo ko, aviam si en un parell de setmanes puc estar recuperat i podem fer grans coses  ;)

Molta sort als sevillanos, segur que fer una gran marató

Salut

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:15:36 Mitja Marató Sant Cugat 2019
Marató: 02:36:45 London 2019
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2015 11:40 #312 per cachirulo (Associat/da)
Exacto estoy en la línea de Guissona sobre lo de dimoni y por tanto mario sabes que si hubiera podido te me pulo sin miramientos.(Desde el respeto)  :he:
Hoy 12km en 55'57(4'40)(4'56-4'24). Mañana descanso y ya a partir del jueves daremos algo de Kanya.

El tema ha estat tancat.
17 febrer 2015 14:51 #313 per kilometer (Associat/da)
Gràcies nois per les vostres paraulesguissona, cachirulo, ruben6, . S'agraeix molt, la veritat  :wink2:. Les vostres paraules em reafirmen en el que penso, és qüestió de no defallir, no perdre el cap i continuar la línia que estem seguint. Potser aquesta temporada les coses no han anat tal i com jo hagués volgut, peró ha estat un gran aprenentatge en tots els sentits. És fàcil dir-ho, peró també és la veritat, hem de continuar. Com diu l'Oriol, hem de trobar la manera de superar la valla.

Raúl Martínez, tu cuida't especialment. Tens temps per endevant per guarir-te de les molèsties peró sobretot, ja saps, per disfrutar d'aquest regal  :love:, que en breu tindràs en braços  ;). Tard o d'hora ens tornarem a trobar i estic convençut de que podrem compartir grans moments coma Nassos 2012  :love: :love:..., bé potser jo una mica més enderrerit  :mdr: :mdr:, peró segur, que grans moments. Cuida't molt i ja estaré atent per saber quan ha estat el dia D  :wink2:

dimoni, gràcies, no et preocupis. Jo continuo disfrutant amb els entrenaments. A vegades vaig tararejant alguna cançó si l'esforç m'ho permet i celebro cada vegada que acabo amb bones sensacions un entrenament dur. Mentre aixó hi sigui, sé aixó de córrer, continua sent beneficiós per mi

El tema ha estat tancat.
17 febrer 2015 15:24 #314 per Jou_Division (Visitant)
Guissona no es poden fer series com 1 juvenil el dijous previ 1/2. Divendres vaig agafar un trancassu de temporada!!! i nomes he pogut fer serveis mínims aquests dies es a dir Treballar.....

Llàstima la gent em parla virgueries del new circuit... fins l'any que be

Avui estic pregunton,

Algu sap si finalment bombers es al juny i de nit? com els rumors deien....

Algu coneix algun nutricionista/dietista de confiança?

Ja no em deixo res mes,

Ara començaré a preparar 10

Als Sevillanos molta molta força!!!

ironrunningbrothers.blogspot.com/
"Espartanos Desayunad bien,pues esta noche cenaremos en el infierno"
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2015 18:09 #315 per kilometer (Associat/da)
Jou_Division, jo només trobo aixó de manera oficial:

www.werunbcn.eu/

El tema ha estat tancat.
17 febrer 2015 18:46 #316 per danistal (Associat/da)
dimoni enhorabona bribó  :wink2:
Et vaig veure arribar i sabia que entraves en marca, però el que no em quadrava era veure't entrar amb aspecte relaxat i sense apretar... ara ho entenc!
cachirulo, tu como siempre matemáticas en mano y metrónomo en las patas, bravo!
kilometer, aquests entrenacos que fas han de sortir si o si... jo si fos tu faria Gavà, tappering aquestes poc menys de dues setmanes que falten, com a molt rodar tranquil sense sèries, ni cruzaitos, ni controlats, ni coses per l'estil, que en deu dies has recuperat totalment Barcelona, i no perdràs pas la forma... potser sobrecompenses i assimiles tanta kanya que et fots!
Igualment enhorabona, el que per tu és una monumental petada... és un Sub1h18  :surprised:
guissona baixant de dos minuts en dos minuts, millora cachiruliana la teva  :he:  Vas a Gavà a baixar de 1h20'?
Jou jo he llegit pel twitter a uns quants puestos que és al Juny.
curat reintegra't aviat a can kanyero 8)
tonivet veí, que vivim al costat i mai coincidim pel passeig!

Gràcies a tots pels ànims per Sevilla, la pressió però és pel jovent :whistle: que com més d'un ha dit per aquí jo ja ho tinc quasi tot fet  :mdr:
Us avanço els meus plans, l'entreno global a nivell de volum ha estat correcte, però la qualitat massa irregular alternant dies força bons amb -massa- dies dolents, no m'hi veig per fer marca... però he entrenat i m'he sacrificat força (estic més prim que en cap altra marató) i ara mateix no em motiva sortir a fer 2h50 ó 2h55, així que sortiré amb la llebre ben amagadet i em marcaré la marató per etapes, arribar al 25, després al 30... i anar fent, si no pot ser doncs tocarà recalcular objectius en cursa.

ruben, oriol, porteu-vos bé aquesta setmana que ja toca, res de tirades de vint i molts quilòmetres ni de mitges en 1h21'  :he: 

El tema ha estat tancat.
17 febrer 2015 20:13 #317 per Jou_Division (Visitant)
Ostres Danistal parlant de números, en quant esta la mmp? :whistle:

Merci per la info nois.

ironrunningbrothers.blogspot.com/
"Espartanos Desayunad bien,pues esta noche cenaremos en el infierno"
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2015 21:13 #318 per dimoni (Associat/da)
Hola.
Gracies Danistal  ;).
Guissona,tens tota la rao,no se si tornare a tenir un altre oportunitat com aquesta,jo fisicament estaba molt be,al km 17'500, es va quedar clavat el meu colega,i vaig pensar q si marxaba jo sol ell no faria MMP,i el primer pensament va aquest de quedar-me amb ell,crec q jo hauria entrat,per radera de Cachirulo i teu,en un parcial de 2 a 5",mes o menys,pero ara a( toro pasado),es mes facil veure-ho,haure de continuar lluitant per aconseguir-ho.
Sevillans,aneu afinant la maquina q ja ho teniu a tocar.

Salut i km.

Angel.

2h53'19"  Marato de Tarragona   2015
1'21'48"   Mitja de Barcelona 2015
37'03"     Cursa dels Nassos 2014
18'24      Cincmil  dels 10 blaus de Gracia 2012
El tema ha estat tancat.
18 febrer 2015 08:35 #319 per kilometer (Associat/da)
Eii danistal, doncs estic rumiant algunes opcions. Ja veurem. Estaré atent al que fas. Una cosa si que no te la pot traure ningú, i és la sobrada experiència en aquesta distància  :yes:. Així que estic convençut de que la faràs valer diumenge. Molta sort  ;), i per extensió també al ruben6 i l'oriol :wink2:

El tema ha estat tancat.
18 febrer 2015 13:27 #320 per ruben6 (Visitant)
Gracias a todos!!!!!

Hoy ultimo entreno con una chispa de calidad 15' a 4 min/km, con 20' de calentamiento y 10' de vuelta a la calma.
Mañana 30' muy muy suaves para tener todo en sitio después del masaje de hoy, y el sábado activación de 20'!!

Esto se acerca, espero disfrutar tanto como he disfrutado preparándola!!

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats