dimoni enhorabona bribó :wink2:
Et vaig veure arribar i sabia que entraves en marca, però el que no em quadrava era veure't entrar amb aspecte relaxat i sense apretar... ara ho entenc!
cachirulo, tu como siempre matemáticas en mano y metrónomo en las patas, bravo!
kilometer, aquests entrenacos que fas han de sortir si o si... jo si fos tu faria Gavà, tappering aquestes poc menys de dues setmanes que falten, com a molt rodar tranquil sense sèries, ni cruzaitos, ni controlats, ni coses per l'estil, que en deu dies has recuperat totalment Barcelona, i no perdràs pas la forma... potser sobrecompenses i assimiles tanta kanya que et fots!
Igualment enhorabona, el que per tu és una monumental petada... és un Sub1h18 :surprised:
guissona baixant de dos minuts en dos minuts, millora cachiruliana la teva :he: Vas a Gavà a baixar de 1h20'?
Jou jo he llegit pel twitter a uns quants puestos que és al Juny.
curat reintegra't aviat a can kanyero
tonivet veí, que vivim al costat i mai coincidim pel passeig!
Gràcies a tots pels ànims per Sevilla, la pressió però és pel jovent

que com més d'un ha dit per aquí jo ja ho tinc quasi tot fet :mdr:
Us avanço els meus plans, l'entreno global a nivell de volum ha estat correcte, però la qualitat massa irregular alternant dies força bons amb -massa- dies dolents, no m'hi veig per fer marca... però he entrenat i m'he sacrificat força (estic més prim que en cap altra marató) i ara mateix no em motiva sortir a fer 2h50 ó 2h55, així que sortiré amb la llebre ben amagadet i em marcaré la marató per etapes, arribar al 25, després al 30... i anar fent, si no pot ser doncs tocarà recalcular objectius en cursa.
ruben,
oriol, porteu-vos bé aquesta setmana que ja toca, res de tirades de vint i molts quilòmetres ni de mitges en 1h21' :he: