Komando Kanyero 2024 ( aunque quedemos 4)

Komando Kanyero 2024 ( aunque quedemos 4)

07 Mai 2024 20:41 #81 per Jorfer (Associat/da)
Aurelian segur que vas patir el cansament del dia anterior. De totes formes un bon ritme.

Cachirulo bon marcote a la marató del CI.

Gorka prova els gels Maurten a veure com van. L'important és una més i que continuem gaudint del córrer.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2024 09:33 #82 per gorka (Associat/da)
jorfer

Durant una bona temporada vaig tirar dels gels Maurten però els vaig deixar quan vaig començar a tenir la sensació que no m'aportaven res.
Llavors vaig tornar als PowerGel que és el que havia pres de més jove i dels que sempre tenia bons records: un gel em donava uns 15'-20' d'energia extra. Però l'experiment va resultar fallit, ja no notava aquella sensació de "superpoders" i, és més, tenia sensació de baixada de rendiment.
Darrerament, he volgut experimentar amb productes naturals (dàtils) però la mateixa sensació: me'n menjo un i no és que no noti energia extra, és que sembla que em dona una baixada!
Tinc per provar els 226, a veure què tal. També vull provar Nutrisport: un dia en vaig prendre un que m'havien donat per algun lloc i vaig tenir molt bones sensacions, el problema amb aquesta marca és que la trobo a els botigues.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (105): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (90): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (35): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

09 Mai 2024 17:53 #83 per mario.cat (Associat/da)

gorka va escriure: jorfer

Durant una bona temporada vaig tirar dels gels Maurten però els vaig deixar quan vaig començar a tenir la sensació que no m'aportaven res.
Llavors vaig tornar als PowerGel que és el que havia pres de més jove i dels que sempre tenia bons records: un gel em donava uns 15'-20' d'energia extra. Però l'experiment va resultar fallit, ja no notava aquella sensació de "superpoders" i, és més, tenia sensació de baixada de rendiment.
Darrerament, he volgut experimentar amb productes naturals (dàtils) però la mateixa sensació: me'n menjo un i no és que no noti energia extra, és que sembla que em dona una baixada!
Tinc per provar els 226, a veure què tal. També vull provar Nutrisport: un dia en vaig prendre un que m'havien donat per algun lloc i vaig tenir molt bones sensacions, el problema amb aquesta marca és que la trobo a els botigues.

Gorka, jo també he provat moltes coses i de diferents marques. Però ara, les darreres maratons he fet la mateixa estratègia i no em va malament.

Un dia que vaig anar a una farmàcia de Cerdanyola, vaig estar parlant amb el farmacèutic que també corre i fa bici i em va recomanar això:

Marca Finisher

Tres quarts d'hora abans de la marató em prenc una solució de polvos en mig litre d'aigua que son carbohidrats. Aquesta barreja en teoria m'ha de durar sobre 90/120 minuts. Gust a llimona o a magrana. (Punt negatiu, la pixera)

Després en carrera, a les dues hores, em prenc un gel "d'assimilació lenta" també de finisher gust a magrana i em dura entre tres quarts i una hora aproximadament

I per acabar, sobre les 3 hores, 3 hores i quart un altre gel que o bé pot ser un altre d'assimilació lenta o bé pot ser un de "pico" que son els que normalment ens donen a les curses.

Jo porto las darreres maratons amb bones sensacions amb aquest sistema.

Però sobre tot s’han de diferenciar els gels d’assimilació lenta amb els de pujada ràpida.

De cara a Paris volia provar els Maurten però crec que seguiré amb el sistema Finisher.

09 Mai 2024 22:25 #84 per aurelian (Associat/da)
Jorfer: Seguramente ha sido por el cansancio.

La semana pasada repetí la misma tirada trail algo exigente al estilo tempo con 400 m desnivel positivo pero el Viernes para darme más tiempo y llegar mejor Domingo para correr la Cursa El Corte Inglés.
La cursa bien, salgo un poco por encima de mis posibilidades, paso el km 5 en 19:36 (control xip), en mi cabeza pensaba que estaba más cerca de 19:45, sabia que perderé tiempo en el tramo de Gran Vía. Efectivamente el ritmo se va por encima de 4 y no voy de todo fino pero veo que aun asi estoy adelantando a gente y sigo con la idea de no dejar escapar el sub 40.
Me ha sorprendido ver que en Marina hacemos derecha por el Carrer de Casp y no Ausias Marc como el año pasado, eso añade un giro extra donde tengo la convicción que he perdido 2-3 segundos.

Acabó la cursa el 39:42, justo 2 segundos más lento que en 2023 con la segunda parte en 20:06. (ppm 179 med/187 max).

Por la tarde de domingo y lunes un poco de inflamación en la bursa del Aquiles izquierdo y algo que aún no se que es y viene de la parte de cadera tmb izquierdo - pinta más algo que he pillado en el gym y no de correr, pero tendré que vigilar. Hoy estoy bien, así que no me preocupa.

He visto a Fandes antes, a Cachirulo un momento en la cursa cuando me adelanto en Arago y a Jordi (ex. 69) al final. Se le he dicho que en realidad está mucho más fino que en una foto suya que vi recientemente y que no le hacía justicia.

Pensaba quizás hacer otra cursa en Junio - la de Gracia por ejemplo que nunca corrí pero mejor si acabo la temporada de cursas como tenía planeado con el Trail de Sant Esteve el último finde de Mayo.Bajaré un poco el volumen semanal en Junio - Julio y pensaré cómo atacar el reto del año, la marato de Valencia.

gorka tema nutrición en carrera me gusta pero opino que cada uno tiene que buscar lo que le va mejor. Yo tengo un estómago de hierro y me puedo tomar cualquier mierda - menos Finisher que me dan asco y unas gominolas con cafeína de Clif Bar que me hacen cagar al instante - se trata de probar y experimentar.Últimamente se dice que es más importante la cantidad de carbohidratos que puedes ingerir en una hora de carrera. Con esto nunca debería llegar a un punto donde necesitas un chute de energía sino siempre estarás encima de la demanda. En el pasado siempre he ido con 1 gel cada 8km (30-35 minutos) - con la aparición de Maurten intento ir con 1 cada 30 minutos. El verano pasado he llegado a hacer mis propias bebidas mezclando Maltodextrina, Fructosa y sales.
Los datiles muy buena idea, el problema es que llevan fibra, lo que nunca te va a llegar a darte un chute de energia ya que el organismo los absorbe mas lento.

Vinga... vagi bé! La propera: cursa de la cerveza de Montseny el sabado 18

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

10 Mai 2024 10:53 #85 per kilometer (Associat/da)
Buenas prestaciones chicos. Veo que aquí no bajamos los brazos y eso me anima a seguir combatiendo mis males. La verdad es que todo es tan fluctuante, tan pronto me vengo arriba y me siento super bien, como me pega un latigazo doloroso estando sentado. en la balanza, parece haber más cosas que se inclinan hacia el lado positivo. Me quedan ahora 17 días para ponerme manos a la obra con al preparación para Sydney, y ya me veo peor incluso que de cara a Atenas, el año pasado, en el sentido de confianza, de incertidumbre con lo físico sobretodo, y lo mental después y como seguramente no pueda tener una certeza más concluyente, tocará ir día a día y entreno a entreno y seguir trabajando duro como hasta ahora.

He tocado un poco todos los palos en estas últimas semanas, de las que pasaré balance próximamente, pero me quedan aún cosas que hacer y de las que espero poder sacar conclusiones positivas. Para empezar, mañana vuelvo a competir:

aula32.com/bcn-salut-games/

Una especie de Olimpiada Solidaria para el sector sanitario, con diferentes disciplinas. Todo muy amateur pero parece divertido. Mi empresa (CST), ha querido formar parte este año y me han enviado a mí, y a una buena representación de trabajadores a competir en la competición de running. Serán 5 km, con un poco de todo, pista, tierra, arena, subidas, bajadas....Intentaré hacer un buen papel y sobre todo, no hacerme daño. Intentaré darlo todo y ver como responde el cuerpo. Con la tontería hay por lo menos dos tíos sub 2h30 en maratón, así que ya veremos que tal. Lo principal, por eso las sensaciones.

Después me marcharé a Platja d'Aro con la familia, y el domingo quiero hacer un rodaje con algo de intensidad por espacio de 90', por que hace mucho tiempo que no lo hago y me interesa saber que tal responde el cuerpo. Así que pues ya véis, nos pera un fin de semana intenso...

Para la semana que viene, si no pasa nada me dejo SQV, que sería mi última competición de la temporada, poco más de una semana antes de centrarme de nuevo en el plan maratoniano, que ya tengo perfectamente definido. seguimos...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

11 Mai 2024 11:10 #86 per Jorfer (Associat/da)
Tema nutrició és molt personal i cadascun ha de trobar allò que li doni seguretat física, mental i estomacal.
Ja heu vist diferents models que funcionen i cadascun té la seva rutina alimentària en cursa.

Kilometer ànims que els mals amb els anys aniran a més i cal conviure amb ells. L'hem d'acceptar i llei de vida. Segur que ho faràs molt bé en aquesta competició del gremi sanitari.

Aurelian doncs a aixecar el peu de l'accelerador i a recuperar la maquinària de cara a VLC. Força :thumbup:

21 Mai 2024 19:44 - 21 Mai 2024 19:51 #87 per gorka (Associat/da)
Nois, he estat una mica desconnectat perquè estic fins al capdemunt de feina!
Moltes gràcies pels vostres consells nutricionals. És possible que provi l' "estratègia Finisher" del mario.cat. Com he dit, el meu problema és que coses que m'havien funcionat prou bé, m'han deixat de funcionar. La bona noticia és que, almenys fins ara, no he trobat res que em senti malament, tipus vomitar o provocar-me cagarrines.
Bé, he seguit entrenant, ara amb el cap ficat a la cursa Diagonal, a veure com em surten uns 10Km amb les millors condicions de circuit possibles, antra cosa seran les condicions meteorològiques. Serà també el meu debut a aquesta cursa barcelonina.
Avui he fet números i amb la pèrdua de ritme que portava els anys anteriors al 2018, pèrdua lògica i natural pel pas dels anys, ara hauria d'estar sobre els 51' als 10Km.
Menys plorera i més ensenyar-vos els entrenaments dels darrers 15 dies:

dc 8: 60' @6.05
dv 10: 5x1000 rec 2' (4.56-4.54-4.53-4.47-4.59)
dg 12: 100' @6.40 (aquest és el dia que tenia marcat al calendari per fer la Marató de Helsinki :joy: :joy: )
TOTAL SETMANAL: 33Km

dt 14: 60' @6.05
dc 15: Circuit de força al gimnàs i tècnica de cursa
dj 16: 40' fartlek (600m ràpids/300m lents) @(5.09/8.14 de mitjana)
ds 18: 100' rodatge per muntanya
dg 19: 180' caminada per muntanya
TOTAL SETMANAL: 40Km (comptant els 11 de la caminada, per animar-me una mica)

MP

21 Mai 2024 20:39 #88 per Jorfer (Associat/da)
Gorka bona feina!! Continues fent entrenaments i sumant que és l'important.

Per SQV ens van veure uns quants kanyeros amb qui vaig xerrar: kilometer, Cachirulo, fandes, ....
Kilometer molt bona cursa fent un top10 després de quasi dos anys sense fer un deu mil.
Cachirulo gran rendimiento en el 5 en un circuito toboganero.

Per la meva part vaig fer un 44:16 (22:06/22:10) ni vaig doblar ni vaig baixar de 44 i això que volia fer entre 43:15/43:30 però el cos no va voler anar més ràpid. L'any passat 43:45... els anys no perdonen. Així que al 2025 a veure si salvo el sub45.

Cuideu-vos!!

22 Mai 2024 18:41 #89 per kilometer (Associat/da)
Hola chicos, pues vamos a ver, os explico como ha ido últimamente. Como os comentaba anteriormente estaba a punto de competir y así lo hicimos en los BCN Salut Games. La competición era de unos 5 km pero se las tenía. Tubo lugar en las instalaciones de la UB en Zona universitaria. Primero una vuelta a la pista de atletismo para salir después y hacer un poco el cabra, saltando una acera, bajando por una zona complicada subida, césped, cambio de sentido nueva subida y así hasta entrar de nuevo en la pista, 4 veces. Mi objetivo era competir decentemente, y bueno, pues fuimos 5º con 17:30, con un circuito, la verdad complicado.

Hace unos días, como bien dice Jorfer, estuve en SQV, para los 10 km, donde me alegró poder ver a cachirulo y muchos correcats amigos que echaba de menos. Me hacía ilusión volver tras 6 años (cuando venía pletórico de Tokyo y a puntito de ser padre de nuevo), y necesitaba poder verme en un 10 k, tras Nassos 2022 (que se dice pronto). La posición, no estuvo mal, pues fuimos top 10 (octavo), pero hice el peor tiempo de mi vida aquí, a 3 minutos de lo que hice hace 6 años, ahí es nada. No obstante estoy contento por haber podido competir de nuevo. Mis molestias ahí están, seguimos trabajando en ellas y sé perfectamente que estoy lejos de forma aún, que me falta de todos, fuerza, velocidad, ritmo, consistencia...pero eso ahora mismo no me preocupa tengo unos meses por delante para ponerme a tono y si mi cuerpo aguanta, llegar a Sydney en el pico de forma idóneo para afrontar el maratón.

El próximo día 27, si no hay contratiempos, iniciaremos un nuevo baile, quizás con más incertidumbre que nunca, pero ahí vamos a estar. A pesar de todo, vamos a llegar con algo más de 1000 km en las piernas. Bagaje suficiente para poder empezar la preparación con garantías. Otra cosa será que el cuerpo aguante, pero recuerdo mucho últimamente un comentario que me hizo hace algunos años Oriol Izard, con el que recientemente me he vuelto a encontrar en Garmin Connect, y que me dijo que yo era un fighter, así que a eso estamos a luchar...y también como me dijo Jorfer el domingo, si a partir de los 40 no te duele nada es que estás muerto, así que toca aplicarse, y pronto...

22 Mai 2024 23:23 #90 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Un saludo a todos.
Kilometer: leyendo tus comentarios me traen recuerdos hace ya muchos años cuando tenía mas o menos tu edad, los mismos problemas físicos y que me impedían rendir a tope y con normalidad. Luche unos años más y al final me di cuenta que la naturaleza como a cualquier ser vivo poco a poco nos va oxidando y el cuerpo nos avisa que ya no puede seguir el mismo ritmo de carga. Y llega un momento de valorar, si seguimos hasta que el cuerpo nos pare, con el riesgo que nos afecte para el resto de la vida o disminuir la carga y los ritmos de competición y disfrutar en modo moderado que nos alargará la vida deportiva. Ese momento es el mas difícil de afrontar y es muy particular de cada uno, se afronta en soledad y sin que nadie decida por nosotros. Yo solo soy un viejo atleta que acomula años de juventud y de experiencia y te diría modestamente que lo que decídas sólo tu sabrás que es lo mejor, pero no somos eterno fisicamente y contra más cuides tu cuerpo mejor te sentirás y alargarás poder disfrutar del Atletismo. Te deseo lo mejor y mucha suerte en tus retos.

Mucha Salud para todos.

23 Mai 2024 20:23 #91 per Jorfer (Associat/da)
Està clar que al passar de certa edat cal buscar altres objectius, motivants i assolibles...com competir pel lloc del teu grup d'edat, gaudir dels entrenos, ....i sempre convivim amb les molèsties i dolors que ens pertoquen per l'edat biològica i, si treballes la força una mica, doncs t'ajudarà a portar tot una mica millor.

24 Mai 2024 16:03 #92 per Dennis Teuling (Associat/da)
Vaya Halcon Milenario :lol: :lol:

Seguramente un escrito que a nadie le gusta leer... (me has planchado y posiblemente a kilo también).

Pero lleno de sabiduría, que el mestre Rafa (amic) también nos avisa en terminología igual.
Que aunque no lo queramos aceptar, somos todos humanos y en decadencia...

Algunos prefieren/necesitan ir a tope hasta que el cuerpo aguante, para después no poder. Otros (amb més seny, potser) prefieren alargar el disfrute.
Mientras sea una decisión personal, bien tomada la decisión!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

24 Mai 2024 18:32 #93 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Dennis: No quiero ser un corta rollo, pero es una realidad a tener en cuenta cuando forzamos el cuerpo a tope durante muchos años y en etapas de Veterano, una cosa es deporte salud y otro el competitivo. Pero decir también que cuando no se puede apretar más, se nos puede abrir otra etapa donde la competición ya no es prioritario y corremos por correr para mantenernos activos sin tantos riesgo de salud, dejamos atrás la esclavitud de un entrenamiento y el cuerpo lo agradece y lo notas, poder hacer otras cosas ayuda a olvidar la parte negativa y descubrímos que hay más Vida mas haya de la parte Competitiva, a mi me cambio la vida hace casi dos años cuando tuve que parar y replantearme mi rutina y a día de hoy no me arrepiento, tengo más salud y disfruto haciendo otros deportes y si me apetece hago una Cursa en plan moderado y soy feliz. Espero que no haya sido tan negativo y no desanimar a nadie ( que no lo creo ) disfrutemos mientras estemos vivos y si puede ser con alegría mejor.

Salud para Todos

25 Mai 2024 10:52 #94 per Dennis Teuling (Associat/da)
No, no... muy bien dicho HalconMilenario :thumbup: :thumbup:

Pero es una cosa que a los jóvenes (bé, jo amb 52 ja no ho sóc tant) nos cuesta más digerir :lol:

De hecho, inconscientemente ya nos volvemos menos competitivos... simplemente por las dolencias y la bajada irremediable de las prestaciones.

Gracias!!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

26 Mai 2024 21:28 #95 per fandes (Associat/da)
Un altre bastant desconnectat! I també per feina... I en aquest cas per virussassos també. Però encantat de llegir-vos!

Que guai el debat nutricional que heu generat! Jo també és del que sols m'aguantava estomacalment els Maurten... Soc de panxa delicada. No sé com van els Finisher ara, però si els recomaneu caldrà provar-los en la temporada hivernal que faig més llarga distància.

Ara estic tan en curta que aquesta setmana he fet 3 competicions... :laughing: Però entre les tres he sumat sols 1.000 metres. Qui ens ha vist fent maratons i qui ens veu ara! Això sí, podré explicar que vam ser Campions de Catalunya M35 de Relleus. De fet ens hem quedat a sols 2 segons del Record de Catalunya del Pratenc (amb un tal Isaac ;)) i a 5 del que va aconseguir la selecció catalana de la categoria.

Així que tenim doble motivació per entrenar fort i intentar-lo superar al Campionat d'Espanya per Clubs en dos setmanes! A nivell personal sols demano poder entrenar amb normalitat. Que porto 3 setmanes sense poder fer-ho...

Amb ganes de seguir-vos llegint, i molt d'acord amb els comentaris del HM!

27 Mai 2024 12:52 #96 per kilometer (Associat/da)
HALCON MILENARIO, para nada me dejaste planchado. Tus palabras tienen, toda la lógica, y la experiencia detrás y la verdad, sería un necio, si no tuviera en cuenta estas ideas. Claro que piensas y le das vueltas a todos estos temas, y piensas, y sabes que no te puedes mantener eternamente en la cresta de la ola. Yo creo que todo el mundo piensa, que llega un momento en que ya no eres capaz de aguantar como antes, de ir a los ritmos de antes, de recuperarte de los esfuerzos, ...que no llegas básicamente...Y piensas, pues cuando no pueda ir así, iré a menos y ya está. Pero creo (y quizá no será en todo el mundo así), que no acabamos de estar preparados, para ver como nuestro cuerpo se va lesionando aquí, allí, como te duele en esta zona en la otra, y te das cuenta que son estos factores, los que te hacen parar, te limitan y te van cortando, mientras que tus capacidades no se han resentido tanto, y esto, cuando eres competitivo, te circuitea la cabeza, y más cuando son muy fluctuantes y no necesariamente aparecen cuando más hayas forzado. Te doy la razón también, de que este es un viaje muy personal, que cada uno vive a su manera, y me toca averiguar cual es el camino a seguir. Eso si, las experiencias, las opiniones, siempre son gratas de ser recibidas...

Ahora mismo los objetivos te los planteas día día y viendo que tal son tus sensaciones, antes, durante y después, de cada día que sales a correr, pero la ilusión de eses proyecto que tenemos entre manos, de momento se sobrepone a todo. Le pido a mi cuerpo un último baile este septiembre, y ya veremos más adelante que camino hay que seguir...

Fandes, estás en otra liga, aprovecha. Se me hace tan difícil pensar en esas competiciones de medio fondo que te metes, como Ruben6...casi prefiero penar en maratón :stucktongue

27 Mai 2024 16:17 #97 per fandes (Associat/da)

kilometer va escriure: casi prefiero penar en maratón :stucktongue

Creu-me que a nivell d'entrenament... Jo també ho prefereixo. Els dies d'intensitat massa patir xD, prefereixo sentir el cos cansat!

Que guai és llegir-te sempre kilo a seguir il·lusionat!

02 Jun 2024 19:02 #98 per gorka (Associat/da)
kilometer
L'important és tornar i fer-ho als ritmes en que gaudeixis. Si aquests tritmes et permeten estar al top-10 d'una competiució, docns perfecte. Si només et permeten estar al furgó de cua (les dues mitges maratons que he corregut, a Cambrils i Tàrrega, he estat a l'últim gir comptant quants corredors tenia per darrera i he estat al low-10 :silly: ) doncs també està bé, almenys per mi. Com diu HALCON MILENARIO del que es tracta és de seguir actiu.

És evident que els anys, les lesions, les malaties i la vida no perdonen. Per mi, fa quinze anys, un diumenge normal de juny podia ser un rodatge de de 90'-120', esmorzar, dutxa i després anar a fer uns partidets de volei-platja. Avui m'he arrossegat 90' (per un dolor articular intens al genoll i turmell no he sigut capaç de córrer més de 4Km seguits) i després he hagut d'estar en mode repós fins a l'hora de dinar, quan un bon arrós m'ha ressucitat. Però la vida és així, m'agrada córrer i mentres pugui posar una cama davant l'altra ho faré, al ritme que el cos em permeti.

I perquè ho veieu, us explico el que he fet la segona quinzena de maig.

Dt 21: 60' @6.05
Dj 23: 35' @5.50
Dg 26: Cursa Diagonal @5.43
TOTAL SETMANA: 27 Km

Dl 27: Circuit de força al gimnàs i tècnica de cursa
Dc 29: 70' @6.05
Dv 31: 3x1000 rec 2' (5.00-5.00-4.54) + 6x500 rec 1' (2.30-2.39-2.36-2.36-2.30-2.33)
Dg 2: 90' @6..35
TOTAL SETMANA: 33 Km

Què ha passat per avui anar tan apurat? Possiblement una setmana molt intensa de feina i una festa divendres a la nit que va acabar mooolt més tard del que el meu cos de 58 anys llargs considera raonable.

MP

04 Jun 2024 10:41 #99 per cachirulo (Associat/da)
Lo mejor es ver correr a los demás que es lo que hice este domngo.
Realmente antes hice 16km y luego vi a los veteranos en la pista de Sabadell.
Por allí estaban Fandes y Rubén que hicieron un carreron en el 800. Fandes también se apretó el 400. Lo único que a la tarde en el 1500 los dos abandonaron, uno por malas sensaciones y Fandes por precaución por sobrecarga.
Me entretenía en ver en qué categoría podría hacerlo medianamente bien y o me cambio de sexo o no hay nada que hacer.
Tras SQ que me pareció durisima correré a principios de julio los 5k de Barbera. Y ya lo siguiente será ayudar en los entrenos a Jordi el compañero que correrá NY.( eso si,las tiradas largas le haré la mitad del recorrido).

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

04 Jun 2024 13:16 #100 per fandes (Associat/da)
Ben dit gorka! I que puguis gaudir durant molts anys del córrer :).

Gràcies per les teves paraules i ànims cachirulo. La veritat és que va sortir potser el pitjor cap de setmana de tota la temporada... Però l'ambient va ser inmillorable.

Porto 4 setmanes seguides sense entrenar el que toca. Malaltia, feina i ara molèsties... Vejam si aquest mes de juny té alguna de normal i puc encarar el final de temporada (6-7 juliol a Alcobendas) amb un mínim de garanties.

I sinó com díeu aquí, xalarem de cada minut que podem fer exercici físic!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats