Komando Kanyero 2025: seguimos con ahínco.

Komando Kanyero 2025: seguimos con ahínco.

20 Gen 2025 22:26 #21 per aurelian (Associat/da)
Bona tarda companys!

fandes a por el sub2, es que a ver como puedes rascar lo poco que queda para conseguirlo. Por otro lado ni quiero imaginarme como puede picar un 800 a tope.

Jorfer Me alegro que empiezas dejar las molestias atrás, creo que tienes una gran base para hacer una buena maratón en cualquier momento, y en las próximas semanas ya veras el ritmo que puedas sostener.

Por mi parte, una semana para olvidar! Hace meses que voy con la nariz casi siempre tapada con mocos, es muy molesto ya que no puedo respirar bien. Para correr necesitas todo el oxígeno que puedes meter dentro y si voy con la tubería atascada me resulta mas difícil. Total, lo he empezado a mirar y no es fácil ya que no he dado positivo en alergias, lo que significa que es algo mas complicado (pólipos nasales ahem ...) que pueda necesitar intervención :hocho: - a la espera de otra visita al medico para leer los resultados del TAC.

Lo único bueno ha sido que aprendi un par de cosas en japonés, por ejemplo como pedir una birra que es esencial.

Semana 13/01 Camí cap a Tòquio (2 de Marzo, 25)

Vengo de hacer la mita de Sitjes en 1h 30 bastante entero, descanso total lunes - y aquí creo que hice un error, debería haber salido a soltar un poco las piernas que siempre me va bien.
Martes noto las piernas un poco cansadas y con poco pop pero hago un buen calentamiento sin prisa y luego empiezo el entreno planificado: 3x1'/1' + 4x8'/2' + 3x1'/1'. El objetivo de las series de 1' es de intentar correr un poco mas rápido con buena técnica, un tipo de rectas mas largas que me ayudan - como un extra calentamiento antes de hacer la parte mas kanyera. El GPS me marca unos parciales por debajo de 3:40 que en este caso será mi ritmo de 1500-3000. Una vez pasado los primeros 3 de 1 minuto, hago el primer 8' en 4'06" (171ppm), con viento de cara que molestaba pero me sentí en control y animado sabiendo que la segunda tendrá el viento de espalda y la hago a 4' (173ppm). Muscularmente me notaba un poco cargado pero a la mitad del entreno me parecía que todo va bien. Empiezo la tercera de 8 minutos otra vez con viento de cara y voy entre 4'01"/4'03", costaba pero me veía capaz de tenerlo controlada, justo unos metros antes de llegar a la pasarela de Cornella, noto un pinchazo bastante fuerte que llego sin aviso básicamente, en el gemelo / soleo derecho. Me paro enseguida, hago un par de pasos cojeando, esta claro que el entreno se acabo. Voy corriendo / caminando unos 2km para llegar al parking.
Esto condiciono toda la semana, las molestias se iban a menos, voy trotando cada día, incluso el Viernes unos 18km en 1h 30 por el rio y con un 1/5 de dolor el Domingo, día de tirada llarga donde hago 31km, 2h 30 en El Prat.

A día de hoy, aun tengo algo que no me acaba de convencer y depende como despierte mañana si sigo con el entrenamiento planificado (un 6x6'/1') o lo aplazo para miércoles.

Pues nada, a seguir entrando por aquí para mas novedades.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2025 19:13 #22 per fandes (Associat/da)
Ostres Aurelian! Espero que les molèsties vagin remetent. Quina ràbia quan apareixen així sense avisar :(

I sí, un 800 donant-ho tot pica! :laughing: Jo em passo almenys 15 minuts amb el coll roent i tota la tarda següent tossint hahaha

Però la sensació de prendre decisions a cada moment i alhora intentar anar el més controlat i ràpid possible ho compensa!

22 Gen 2025 19:38 #23 per Jorfer (Associat/da)
Aurelian gracias por tus palabras. Espero que el pichazo haya sido puntual.

Llevo dos días rodando casi con molestias zero, pero el tobillo está un poc inflamado todavía. Quizás me haré una eco.
Espero el domingo poder trotar por Terrassa sin pretensiones a ver como responde el tobillo con 21 kms.

24 Gen 2025 14:09 #24 per gorka (Associat/da)
fandes
Veig que segueixes rascant els 2'. Curan, segur que cauran!

aurelian
Jo tampoc tinc res a veure amb el Vallès i em deixen anar popsant cullerada per aquí... són bona gent.:woohoo:
Bé, una mica si que hi tinc a veure: aquest diumenge correré la Cursa de Sant Vicenç a Mollet del Vallès.
I deu n'hi do la sort que tens amb les lotterys, ara a seguir aprent japonès. Amb alemany és fàcil "Eine Bier, bitte!"

Dennis Teuling
Van ser pitjor els genolls que es bessons, supos que com que ja els porto molt justos de sèrie.

Parlant de genolls, a principi d'any he passat un virus d'aquests que hi ha.. i cada cop que en passo un els genolls es ressenteixen (dolor articular crònic). Entre això, que sempre anem liats amb un munt de coses, etc... entrenar, ben poc. Com he dit més amunt correré diumenge la de 10Km de Sant Vicenç a Mollet, amb un circuit mixte i sense homologar (per treure'm pressió) i tinc la intenció de fer la Mitja Colomenca. Serà segurament en més de 2h, però és el que hi ha.

A partir de febrer començaré a preparar la propera Marató que serà una de la col·lecció olímpica: Estocolm.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (107): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (90): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (35): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

26 Gen 2025 17:27 #25 per fandes (Associat/da)
Gràcies gorka! Com ha anat per Mollet? Espero que les molèsties als genolls hagin anat a menys aquest cap de setmana.

Per part meva un cap de setmana intens :joy:
- Divendres a les 17:10: MMT als 800m amb 2m01.35s. El més divertit de tot és que vaig fer una mala lectura de cursa i vaig arribar massa sencer a la darrera volta (és una prova molt agònica). Així que als campionats vaig amb il·lusió (encara que la gent està corrent moltíssim, en els rankings de la meva categoria a Espanya ja hi ha companys corrent en 1m56-57s).
- Diumenge a les 9h: 2a millor MMP als 10km amb 34m27s. Soc conscient que és una distància on tinc el llistó més baix que respecte d'altres, però aconseguir córrer a Sant Antoni en positiu (6 primers km a 3m29s/km i 4 km finals a 3m24s/km) sense preparar-ho específicament em sap a glòria.

Per celebrar-ho surto ara a fer la primera sessió de doblatge de 2025 (porto "pocs" kms aquesta setmana, sols 55) amb la idea d'acumular bons entrenaments i una mica de càrrega fins el Campionat Catalunya Pista Coberta (16 de Febrer) i baixar una mica el pistó ("tappering" amb pinzellades de qualitat) de cara al d'Espanya (1 de Març).

Vejam que surt, però caps de setmana com aquest són un regal. I és que sí habitualment som feliços quan les coses semblen no sortir com voldríem... Com no hem de ser doblement agraïts els dies que semblen anar sobre rodes?

26 Gen 2025 18:56 #26 per Jorfer (Associat/da)
Fandes quina setmana més profitosa amb dues grandioses marques. Ets un crack!!

Avui he fet la Mitja de Terrassa a ritme d'entreno en progressió i l'he pogut iniciar i finalitzar sense cap molèstia. A veure com evoluciona els propers dies el tormell.

Propera parada Santako

02 febrer 2025 19:40 - 02 febrer 2025 19:43 #27 per fandes (Associat/da)
Que bé Jorfer! Espero que aquesta setmana hagi pogut seguir l'evolució positiva. Ens veiem diumenge vinent a Santa Coloma?

Doncs una setmana de sols entrenar al sarró (87km corrent en 7h27m, i he de dir que ho trobava I MOLT a faltar. Vaja, de manera inconscient, perquè estava content competint... Però sens dubte aquests set dies han estat molt més enriquidors i divertits.

- Dilluns: descans actiu. A repassar el circuit de la Colomenca (i de pas reunió de 3 hores per comprovar que tot estava a lloc). Ganes que sigui una festa!
- Dimarts: començar a tocar ritmes làctics. Després dels 25 minuts de rigor (escalfament) esperaven "sols" 3-3-2 de 200m. La teoria deia que el primer bloc de tres 200m tocava fer-los a 27s (2m15s/km). Als següents tres havíem de consolidar-nos en 26.5s (2m10s/km). I finalment els 2 darrers a 26s (2m05s/km). Doncs bé, el primer pack el vaig fer perfecte (27.2s-27.1s-26.9s), però en el segon vaig començar excedint-me hipotecant les altres dues (25.5s-27.1s-27.1s) i deixant-me sense energia en el tercer, on sols vaig poder completar la primera de les dos (27.2s-X).
- Dimecres: entrenament preparatori de la Mitja Colomenca. Amb els DK Runners vaig fer 20minuts d'escalfament, 8 canvis de 400m amb 1minut de recuperació entre ells i 13 minuts de tornada a la calma. Aprofitant que hi anava un amic amb qui feia temps que no parlava, vaig afegir 20 minuts extres mooolt suaus (xerra que xerraràs).
- Dijous: rodatge de 60 minuts per terreny ondulat procurant recuperar les cames de dos dies seguits de canvis. En general bones sensacions, excepte l'isquio dret, una mica enganxat.
- Divendres: de nou canvis, aquests "llargs" pel que estem preparant i a ritmes interessants. Tocava (després dels 25 minuts d'escalfament) 4 de mil i un 600+400 per fer "la mateixa distància" d'una forma més viva. Les recuperacions eren de 2m30s i 1min respectivament, i els ritmes van sortir peeeerfectes (3m10s-3m05s-3m05s-3m05s-1m45s-1m08s). Feliç feliç!
- Dissabte: tocaven 60 minuts de rodatge per circuit planer... Però el motor anava super, i vaig allargar fins quasi 80. No és el més recomanable, però amb el que costa tenir dies així, mola córrer pel pur gust de córrer!
- Diumenge: l'únic de doble sessió (24km entre matí i tarda). El de pic i pala tocava al matí, amb escalfament, un tempo i desescalfar. A la tarda un rodatge moooolt suau (en comptes de moure'm entre els 130-140ppm habituals a fer-ho sobre les 120ppm). El tempo matinal era molt divertit (si vas bé) ja que consisteix en fer un petit fartlek de 8km marcant un km "fàcil", un km "exigit". En el meu cas eren 3m45s-3m35s, i vaig calcar-lo (treient el darrer, que em vaig permetre el regalet de fer-lo a 3m27s pel darrer 400m més alegre).

Setmana vinent serà difícil repetir aquests números (plena preparació de la Mitja Colomenca), però al tornar a ser tot entrenament procuraré repetir l'actitud, gaudir de la pura sensació de córrer!

04 febrer 2025 22:20 #28 per aurelian (Associat/da)
Bona nit companys!

Paso para dejar novedades en mi preparación del Camí cap a Tòquio (2 de Marzo, 25)

Pero antes, felicitats fandes, molt bé el 2:01. Jorfer m'en alegro que poc a poc tornis a correr sense molesties.

Tengo la decisión tomada de pasar por el quirófano para arreglar las problemas respiratorios causados por pólipos nasales y una desviación del tabique derecho que me afectan al nivel atlético ya que no puedo utilizar bien las vías respiratorias para captar el oxigeno necesario en una actividad con cierta intensidad aeróbica pero también en el día-día. Estamos mirando una fecha al final del marzo, claro, después de la maratón si todo va conforme con el plano.

Semana 20/01 - total 91.3km (7 dias)

Venia de un pinchazo en el gemelo derecho que me afecto la semana anterior, así que he ido con caución.

- Miercoles 6x6'/1' recup, por el rio Llobregat. Sin molestias pero no me encontré de todo cómodo, no forcé mucho pero a la vez no me dejo con la sensación de poder apretar mas. Un poco raro la verdad, pero contento por no haber causado daños. Media ritmo: 4'10"/km, media ppm: 172.
- Domingo Tirada larga de 2h, 24.6km a 4'56"/km con 156ppm de media. Quería hacer 2h 30 como la semana anterior pero pase una noche sin descansar bien ademas de tomar ciertas decisiones nutricionales dudosas.

Por la tarde salgo en un viaje de trabajo.

Semana 27/01 - total 56.5km (6 dias)

Fuera de viaje hasta viernes que me condiciona lo que puedo entrenar entre varias actividades.

- Domingo Mitja de Sant Cugat en 1h 31' 08" (a 4'19"/km de media, con 165ppm de media). Lo bueno: las sensaciones que he tenido, un resultando bastante similar con el de Sitges en un circuito mas complicado (quizás unos 40-50m extra de desnivel positivo?) con menos ppm. Lo malo: en el km 8-9 note otro pinchazito esta vez en el isquiotibial derecho a nivel mediano. He pensado abandonar pero en unos minutos ya no notaba nada raro, seguí acabando entero pero con dudas.

Con respecto a la cursa en si: me gusto mucho el recorrido y el hecho de no tener pacers. Es para volver.
Con respecto a mis molestias musculares: creo que el hecho de dejar el gym y no hacer nada de fuerza desde Septiembre se empieza a notar.

Como ultimo dato: acabo enero con 360km.

Esta semana estaré en Santako donde buscare bajar de 1 30 con comodidad, la semana que viene ultima tirada larga y luego ya de taperin.

De momento mi idea es de ir a Tokio a correr en plan kamikaze y salir a un ritmo que no es mio.

Pues nada, a seguir entrenando y entrando por aquí para mas novedades.

strava

05 febrer 2025 09:47 #29 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia Cracks.

Sé q em trobàveu a faltar, però com deia la cançó "No estaba muerto, estaba de parranda". Bé me que de parranda ja em faig vell i estic mes estona parat que fent esport. La ultima de la llista que em porta ja quasi un mes sense poder córrer : Trencament al cartílag del genoll dret amb líquid a la articulació i edema ossi. Sembla quasi el nom d'un Castell mes que d'una lesió. Resumint no puc fer impacte així q només puc nedar i muntar en bici.

Me’n alegro de llegir, q encara q no escrigui si que tafanejo, que la resta segui mes o menys al peu del canó. Al Jorfer el tinc mes controlat i alguna vegada fins i tot hem trotat junts (abans de que em donessin els resultats de la Ressonància) i a la resta os vaig llegint. Ara ja sabeu per que no m'he deixat veure a les clàssiques com Sitges, Terrassa i malauradament BCN (tenia pitral per córrer però l'he donat a un company).

I ara que?¿ doncs el meu objectiu de la temporada era el debut a MD (Half-Ironman) al Maig a Salou i de moment seguim amb aquest objectiu. A veure quan em deixen començar a córrer (proper dilluns tenim visita al Trauma i espero q ja pugui) per que sinó la 1/2 marató del final se'm farà feixuga. He provat algun dia el·líptica al gym (que no hi ha impacte) i de moment bé, però ja trobo a faltar el asfalt sota els meus peus jajajajaja

Lo dit companys, segui amb la Kanya i seguirem atent als vostres objectius.

Una abraçada guapus.:kissheart:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

05 febrer 2025 17:44 #30 per Dennis Teuling (Associat/da)
Vaja Rugbyman :cry:

Sabia que estaves fent molta piscina però pensava que era per "afinar la tècnica"... no per força major!!

Me n'alegro de que en breu puguis córrer, que una cosa és ser un pagafantes de les mitges, però una altra cosa és perdre't una altra Triatló o Half!!

Aúpa, que el mes de Maig a Salou estaràs a tope

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

06 febrer 2025 18:02 #31 per Jorfer (Associat/da)
Fandes la setmana de Santako estàs a tope així que molts ànims i molta il·lusió que sortirà tot rodó.

Aurelian ens veiem diumenge a Santako i segur que a Tokio recolliràs els fruits vagis en plan kamikaze o no.

Rugbyman segur que arribaràs en forma al maig i de la part de córrer ja m'ocuparé jo de que facis kms al meu costat.

Continuem

07 febrer 2025 17:33 #32 per fandes (Associat/da)
Bon dia equip!

Com deia el Jorfer, aquesta setmana el puzzle és més difícil de construir que mai... Però amb tot de moment sols m'he saltat el pla dijous. Avui toca un entrenament xulo!

Rugbyman molts ànims mestre. Veig que de la situació li estàs treient la virtud. Tan de bo els dies vagin acompanyant, i et plantis en l'objectiu que tens en ment.
Dennis Teuling força per tu també! Pel que vaig veient a Strava no estan sent setmanes fàcils. Però a tossut no et guanya ningú, així que aviat et veiem bé!
aurelian ben controlades aquestes molèsties. Vejam si et surt un diumenge colomenc com esperes. Per la nostra part hi posarem tot per a que sigui possible!
Jorfer el valor que es cotitza! Tornes a anar a l'alça i penso que és el millor que ens pots passar als Kanyeros. Amb la de coses que dus en el dia a dia és admirable com ets de persistent.

Diumenge o dilluns us explico si he sobreviscut a la preparació i gestió de la mitja :joy:

09 febrer 2025 19:49 - 11 febrer 2025 10:47 #33 per gorka (Associat/da)
Hola Komando!

No us vaig dir res de Mollet (perdó fandes, que vas preguntar :oops: ) i la veritat és que vaig passar una bona estona per fer un pèssim registre. La setmana seguent: un altre viatge (el segon de l'any) + organització d'una competició d'Skimo el cap de setmana = una altra setmana sense entrenar. Això feia que afrontar la Mitja Colomenca fos una temeritat pel que finalment he optat pels 10 quilòmetres.
Aquest matí m'ha sortit els millors 10K des de la Jean Bouin 2023 (57.09, no us flipeu) i això em dona un punt d'optimisme. La setmava vinent començarçe a entrenar especificament pensant en la Marató d'Estocolm (finals de maig) a veure si puc millorar els resgistres dels dos anys.

fandes
Enhorabona per les marques (la del 800m short track :) i la dels 10Km ruta) i moltes felcitats per la part que et toca de la Colomenca. Sé com d'esgotador és organitzar cosetes d'aquestes...

aurelian
Veig un esperit molt toquiota: "a correr en plan kamikaze y salir a un ritmo que no es el mio". Benvingut al club!

RugbyMan
Espero que tinguis una recuperació ràpida. Els edemes ossis, m'imagino que deu ser al fèmur, són cabrons i requereixen molta paciència. Força, guapu!

MP

10 febrer 2025 22:53 - 11 febrer 2025 00:06 #34 per aurelian (Associat/da)
Bon dia!

Muchos ánimos RugbyMan aver que noticias te aporta el Trauma.

Por mi lado, sigo el Camí cap a la marató de Tòquio (2 de Marzo, 25)

Semana 3/02 - total 100,50km (7 dies)

- Miercoles 4x10'/1-2' recup, por el camino del lado del rio Llobregat, altura Cornella, algo de viento y olor de abono, parciales de 4:09/04/02/01 (media 4:04/km con 175 ppm). Después del susto de domingo con el isquio derecho, he ido con cuidado en la primera rep, aumentando el ritmo a medida que ganaba en confianza. Mucho mejor de lo esperado.

- Domingo Mitja Colomenca 1:28:07 (media 4:11/km con 170ppm). Intento sumar volumen antes: viernes 1h 30 (18km), sábado 1h 20 (16km) con la idea de hacer la mitja con cansancio acumulado y simular así los últimos kilómetros de la maratón.

Buscaba un sub 90', un poco desafortunado que había lliebre a este ritmo, lo adelanto pero me vuelven a enganchar después de la primera subida, los dejo ir pero una vez en carretera de La Roca me vuelvo a reintegrar y con muuucha paciencia me quedo en el grupo. Se notaba que casi todos íbamos sobrados aunque el ritmo marcado era mas cerca de 1h 29. Efectivamente, cuando damos la vuelta el grupo se desintegra, marco parciales interesantes pendiente de las sensaciones y acabo bien, de hecho ...mucho mejor de lo esperado.

Teniendo en cuenta que era al final de una semana carga me da confianza en el plan kamikaze que tengo para Tòquio, ya veo pasando la mitja al mismo ritmo que el domingo (los primeros 5km van de bajada que ayudara) y luego ...sobre la marcha.

Esta semana me gustaría repetir los 100km con una tirada larga de mas de 2h, 30-32km. A ver como va, ya que tenemos la Lluna Plena.

Un placer saludar y ver a muchos correcats kanyeros o no tanto el domingo.

strava

11 febrer 2025 07:29 #35 per fandes (Associat/da)
gorka i aurelian sou uns autèntics kanyeros! Jo m'estic tornant un conformista... I no em veig arriscant el més mínim en proves de fons hahaha

Doncs setmana salvada amb 56kms i amb bona estabilitat fins dimecres. A partir d'allà, els nervis i la tensió ja es van apoderar de mi i per exemple divendres que tenia 2x2000m a 6m20s cadascun sols vaig salvar el primer. El segon vaig fer un 2x800 (descansant 1m15s) per ajudar als companys que sí que van complir com campions.

Però vaja, m'enduc dilluns una prova d'esforç que diu que amb 36 anys segueixo com quan tenia 31 (sinó una mica millor), dimarts el millor entrenament de 400 de l'any (5 a 1m08s, 4 a 1m07s, 2 a 1m06s i 1 a 1m05s totes elles amb sensació de control i poder-ne fer més) i el dimecres un tempo a 4m00s/km de 7kms ben xulo. Així que piles carregades pel Campionat Master CAT de Pista Coberta d'aquest cap de setmana a Sabadell (16 de Febrer). En el meu estil, m'he agafat un programa apretat:

11:00 400m (arribo amb la 4a millor marca de l'any, vejam si dono un ensurt als especialistes)
16:00 800m (la meva prova, enguany encara ningú M35, sí en M40, ha corregut tan ràpid, així que buscarem reeditar títol)
19:00 4x200m (un relleu per acabar, amb uns cracks que buscarem record del club de la prova. Ho podem fer perquè es corre poc, que sino amb els galgos velocistes que hi ha a la UCA... :laughing: )

Que tingueu bona setmana, us vaig llegint; ja us explicaré!

11 febrer 2025 16:53 #36 per Jorfer (Associat/da)
Gorka gràcies per les fotos que ens vas fer a Santako i enhorabona per aquest bon 10k.

Aurelian deu ni do la canya que et dones. Té pinta que a Tokyo faràs un carrerón. No badis i a continuar.

Fandes a gaudir de la pista coberta. Segur que recolliràs unes quantes medalles doncs tens un gran nivell i ho saps.

Per la meva banda sembla que les molèsties del turmell ja comencen a ser història i ja vaig introduint qualitat els meus entreno lentorros, com a la mitja de Santako on vaig fer tres blocs de 5 kms a 4.30/4.21/4.16. Aquesta setmana passaré de 30 kms i a veure fins on arribo de cara a Bcn. Per lògica estaré entre 3h10 i 3h25, ja veurem.

Rugbyman
per sort pots nedar i anar en bici així que ves fent que tot suma de cara al repte del maig.

12 febrer 2025 18:54 #37 per fandes (Associat/da)
Doncs curiós com ha canviat la percepció de les proves veient les llistes de sortida Jorfer :laughing: :laughing: :laughing:

Al 400m esperant que ens posin en la categoria en dos finals depenent de les marques del darrer any. Ara mateix estic força parell amb un altre atleta per la 3a-4a posició... Així que sent 5 espero que ens posin a la final A i aprofitar l'estela dels ràpids.

Als 800m s'ha apuntat un dels més forts del 400! Em treu enguany 4 segons en la marca de la volta (54s vs 50s), també 4 en el 500 (1m12s vs 1m08s)... Però com em diu l'entrenador, el 800 té més variables que la velocitat pura, així que intentarem jugar-les i divertir-nos!

I el relleu sempre és una incògnita! Tenim un quartet prou compensat... Però cal entregar adequadament i duu el testimoni a meta, la velocitat que treiem i els canvis decidiran el temps i la posició que ens endurem.

Sigui com sigui, moltíiiiissimes ganes de diumenge! I de coincidir amb altres corredors.cat federats que hi haurà per la PC de Sabadell.

13 febrer 2025 12:18 #38 per Jorfer (Associat/da)
Fandes, estarem pendents dels teus resultats. Sort i a gaudir al màxim patint el mínim.

13 febrer 2025 12:35 #39 per gorka (Associat/da)
fandes

Té pinta de diversió, tant el 800 com el relleu. Al 400 m'imagino que hi ha menys diversió, menys tàctica... ara que en pista curta són 4 corbes que deuen donar per una mica de guerra. Llàstima que diumenge seré lluny de Sabadell perquè pot ser un bon divertiment.
Com deia el mestre: surt i disfruta!

MP

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats