Hola Kanyeros!
En primer lloc, molta sort
gorka aquest diumenge 31 de Maig a Stockholm! Saber adaptar les preparacions i encara més l'estratègia de cursa al que has pogut realitzar és un grau. Amb ganes de llegir la teva crònica de finisher, ja que segur que ho aconsegueixes!
En el meu cas cap de setmana brutal a Tarragona! A nivell d'equip vam rendir a un nivell altíssim quedant
sots-campions de Catalunya Master d'Aire Lliure. Era el primer cop que ho assolíem com a Unió Colomenca d'Atletisme i no vam pujar més amunt pel gran treball del CA Nou Barris, que va ser el merescut campió masculí. El premi femení se'l va endur el Barcelona Atletisme, pel que la gent de la capital va adaptar-se la mar de bé a la calor i vent canviant de la pista del Tarragonès.
A nivell individual vaig participar a les 12h als 800 metres. Cursa de 13 participants on vaig tenir la gran sort de compartir carrer amb el correcat
Josepdenuc. Al ser el més jove de la sèrie l'estratègia estava clara, sortir a tirar i buscar resistir al màxim la pèrdua de velocitat. Primera volta en 1m00s i malgrat que la vaig lluitar segona força més lenta per marcar
2m04.22s. M'hauria agradat veure un 2m03s, però d'igual forma vaig quedar molt satisfet, per quedar-me a poc de la marca amb la que vaig obrir temporada d'aire lliure (2m04.08s) tenint en compte que en aquella tenia gent a seguir, i per millorar el rendiment del mateix campionat de l'any anterior (2m05.33s a Lleida).
Gràcies a fer 1 segon menys que a 2024 i tenir 1 any més, també vaig millorar la meva puntuació per edat (de 80,80% de fa un any a 82,16% enguany). Malgrat tot en punts vaig quedar sols
7/13, així que guanyar la sèrie no és sinònim de quedar primer real

(m'encanta aquest sistema de puntuació perquè obliga a tothom a donar el màxim). Almenys de nou va ser millor que a 2024 (on vaig fer 7/11).
I després a les 14h passades (sense menjar res

) tocava el relleu! Molt emocionant la nostra sèrie amb el Manresa, amb les nostres 1a i 2a posta duent la capdavantera i els del Bages agafant el liderat a la 3a. A mi em tocava la 4a (amb l'amic Sergio pels de les pistes del Congost) i vaig aconseguir remontar-li els pocs segons de desventatge i acabar amb un avantatge de 5s a meta (1 respecte els guanyadors de la segona sèrie, el Nou Barris). De fet vam ser l'únic equip que va baixar dels 4 minuts amb
3m59.01s, a mi em van marcar el relleu en 54s. Molt contents i quedant
3/13 en aquesta prova.
Ara a seguir amb el puzzle d'entrenaments ja pensant en el Campionat de Catalunya Individual Màster el 8 de Juny a Lleida on faré triplet de proves (si el cos aguanta): 800m i 400m al matí i per la tarda o bé 1500m o bé 4x400m si podem muntar equip colomenc.
Espero que esteu gaudint d'una bona setmana, gràcies
Jorfer pels bons desitjos, crec que estan funcionant!