Komando Kanyero 2025: seguimos con ahínco.

Komando Kanyero 2025: seguimos con ahínco.

21 Jul 2025 11:33 #121 per kilometer (Associat/da)
Pues se está quedando bonito el hilo últimamente. Hemos recuperado, a pesar de todo, piernas, kilómetros, y ganas de escribir y pasar por el foro.:stucktongue

Dennis, Jorfer, Aurelian. Me parecen muy interesantes vuestras aportaciones. Des de la teoría es entendible, menor ritmo, menos forzar, el cuerpo lo lleva mejor. Tiene lógica. Pero en en lo que me atañe a mí personalmente, bajar mucho el ritmo, hace que cambie inevitablemente la biomecánica de la carrera, y no parece sentarle igual de bien a mi cuerpo en los puntos en concreto que andan molestos. Me encuentro más cómodo, con respecto a esas zonas, a pesar de que, entre comillas, hacemos sufrir al cuerpo en líneas generales un poco más.

Jorfer, así que Alicante…ya nos contarás. Yo por fechas lo veo en muy buen lugar. Eso si, muy cerquita de VLC que se lo llevará todo. Ya nos explicarás que tal todo. Cuando pase NYC estaré atento. Yo aún no me siento preparado para estas experiencias. En 2009 me retiré en Empúries y me dije, que no volvería a correr un maratón, tan desangelado. Para mí, una gran motivación, necesita de un gran reto. Necesito sentir que mi esfuerzo en la preparación es equiparable al evento al que voy a asistir…

Fandes, disfruta tu que puedes, del fuera de temporada, de carreras placenteras y de km de mantenimiento. Ya me gustaría a mí, recuperar ese nivel de sensaciones…

Rugbyman: “A la resta seguiu igual, no baixeu la guardia q en 4 dies os estic bufent el clatell a les curses jajajajajajaja”…espérate a que haga un poquito más de fresquito, je je je…:666:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2025 16:02 #122 per aurelian (Associat/da)

Des de la teoría es entendible, menor ritmo, menos forzar, el cuerpo lo lleva mejor.

Quizás si, pero realmente no es menos forzar sino forzar lo que toca que forzar, me explico: si tengo que hacer un controlado de 1 hora en vez de mirar el ritmo solo controlo con el pulsómetro. Por experiencia se que pulsaciones debo llevar y también que las pulsaciones en si no están super fiables (cafeína, hora del día, estrés en general...) así que busco un rango. Si voy a 5'10"/km con el pulso a 180 lo tengo claro que no voy a poder acabar entero el entrenamiento o si lo acabo no voy a poder recuperar para el próximo.

Ejemplo concreto: el martes por la vorera del Riu Llobregat, cota Cornella hago mi 2x30' de tempo buscando un esfuerzo de maratón. Se que en mis últimos 10 maratones he estado en 170-172 ppm de media, intento cuadrar el esfuerzo independientemente del ritmo que veo en el Garmin. De hecho, al final de media me ha salido un ritmo de 4'45"/km con unas 170-171 ppm de media. En enero/febrero esto era un entreno a 4'10"-15" con las mismas ppm. Aurelian antiguo hubiera sido muy hundido por ver que ahora corre 30" mas lento que hace 6 meses, pero el Aurelian actual da este entreno por cumplido, de hecho me daría a mi mismo un like.

No tiene mucho que ver con la biomecánica en este caso.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

01 Ago 2025 12:23 #123 per kilometer (Associat/da)
Muy buenas kanyeros, que tal todo. Comienza Agosto, y las vacaciones para muchos. Me incluyo. Pero des de luego, no van a haber vacaciones kanyeras. La preparación para NYC, sigue su curso y ya nos plantamos casi al final de la tercera semana. Esta misma tarde ya nos iremos al sur, donde van seguir los entrenamientos. Por delante, más de tres semanas de vacaciones y de entrenamientos que tendrán lugar en diferentes localizaciones. El año pasado, ya fue una aventura acabar la preparación para Sidney, en diferentes localizaciones de Australia, las últimas dos semanas. Pero es que este año no se va a quedar atrás con entrenamientos que tendrán lugar en Granada, Sevilla, Cádiz, para luego pasar por Portugal (Algarve, Lisboa, Oporto), rematar en las Islas Cíes y en Pontevedra y volver a casa…aventurón….

De momento las cosas están funcionando. Mentiría si dijese que todo OK. Molestias, dolores y Aquiles siguen ahí, fluctúan, incomodan, pero de momento, parece que el cuerpo responde y vamos pudiendo solventar esas incomodidades y rendir como toca. Ahora bien, teniendo en cuenta por lo que emos pasado y de donde veníamos, yuve claro y aunque fuera un poco a regañadientes, que tenía que dar un pasito atrás. Como decía en el hilo del maratón, este ha sido el mes con más km en un año 344/ km, y acabo de sumar 124 km seguidos en 8 días. Todo esto no lo hacía des de que estaba liado con Sidney, así que hace, como os decía un año.
Des de 2010, siempre he seguido en mis preparaciones maratonianas, el plan que nos hizo Fabian Roncero en su momento. Poco a poco con el paso de los años y los maratones, lo fuimos evolucionando, y por ahorraros texto diré que los límites, me los puse en 2020, cuando para Sevilla, buscaba intentar sub 2h30. Esto me llevó a que al plan de < 2h45, más o menos le restase a los entrenamientos entre 15-20” de ritmo. Esta misma preparación he sido capaz de repetirla para Roma y Atenas en 2023 y Sidney 2024. Incluso para Atenas diré que fue cuando tuve mis mejores números.

Ahora, a pesar de todo lo pasado, hice muchas pruebas antes de la preparación y me fui mentalizando de que esos segundos, ese ritmo, no lo tenia ahora, así que sigo el plan original, que tampoco es moco de pavo, y de momento estamos cumpliendo con cierta holgura y normalidad. Mi idea ahora mismo es tener continuidad, reforzarnos des de la base, tanto física, como mentalmente, e ir ganado confianza y manteniendo las molestias bajo el mayor control posible. Si las cosas van bien, y habrá tiempo de intentar poner más y evolucionar, pero ahora no es la prioridad, por que no nos vendría bien ni física ni mentalmente. A la par que estamos trabajando en pos de un objetivo, nos estamos rearmando. Ese es el momento actual.

Acumulamos casi 255 km y estamos cerca de cerrar la tercera semana de preparación. De momento, ahí seguimos. Que vayan muy bien las vacaciones a los que las empezáis hoy, y si no, pues a disfutar del verano en la medida que sea posible, y a seguir dando kanya…

07 Ago 2025 16:21 #124 per fandes (Associat/da)
Rugbyman! Quina alegria llegir-te i quines bones recomanacions em vas fer per terres asturianes, gràcies! Per cert, m'ha semblat veure que ja tornes a estar corrent en bona companyia, és així? Si ho confirmem, una de les millors notícies que podem llegir al fòrum. Aviat m'ajudes en els objectius :party:

kilometer entre aquest i el fil de l'Abbot (que vaig seguint periòdicament) ens vas tenint entretinguts i a la vegada motivats per no tenir excuses per sortir a entrenar. Sembla una idea molt intel·ligent aquesta de fer un passet enrera i retornar als origens, i ja si la pròpia preparació recomanar tornar a fer passos endavant, vindran d'una forma molt més natural, ànims que esperem més cròniques! :clap:

aurelian un altre que li treu suc a l'estiu. Strava treu fum! :laughing: La veritat és que en aquesta època de l'any estem molt exposats a les condicions ambientals (almenys a mi em passa) d'aquí que la mesura indirecta del pols em funcioni super. Exemple ràpid: en terrenys plans tots dos, diumenge a les 18:30 amb calorada rodatge de 140 ppm (amb sensació de treballar moltíssim i una càrrega d'entrenament de 96) a 4m22s/km; dimecres a les 8:00 amb major sensació de frescor, però les mateixes pulsacions de 140 ppm (però en cap moment patint i 78 de CE), ritme mig de 4m08s/km. Buscant adaptació del cos, que cada dia és una incògnita!

En els últims 20 dies (des de la setmana de PobleSec a avui) porto acumulats 221,3km (a 11,07 km/dia amb setmanes de 5 amb activitat de running). Així que estic molt content i penso que regulant molt bé les zones cardíaques: 85% fàcil (z1-z2), 13% mig (z3-z4) i 2% en pulsacions exigents (z5-z6). Ja vindran temps d'apretar-se. On sí que estic procurant ser exigent és en els dos dies de gimnàs, que per molts serà poc, però per mi és un gran èxit. A veure com es tradueix en sensacions i en fortalesa envers les molèsties.

I en 10 dies següent test de la zona exigent: 5k Manlleu (gratuïta per si algun Kanyero li serveix)!

PD: per al·lusions del rugbyman... Dubto (almenys en aquesta temporada i la propera) que em pugui apropar a un sub34, i encara menys a aquest sub33 que menciones :laughing: . En el meu cas a partir de Novembre ja em poso en mode pista (entrenament per Short Track), que és quan es podrien preparar els bons deumils i mitges. De totes formes, sí que m'han embolicat a córrer la Mercè on intentaré córrer en sub35, i qui sap si poder batallar per millorar el millor inici de sempre en un 10k homologat (Manresa, 2022-10-16, en 34m29s). Però per ara a gaudir!

13 Ago 2025 12:05 #125 per Jorfer (Associat/da)
No sé vosaltres però amb aquesta calor és una tortura l'intentar fer ritmes ràpids.
Avui he provat fer sèries de 800 a les 7:00 del matí i impossible anar ràpid, falta aire, soltura, ...

Haurem d'esperar a la tardor per a fer qualitat.

Vinga ànims que ja estem a la meitat d'agost.
Visca les vancances!!

14 Ago 2025 10:30 #126 per RugbyMan (Associat/da)

Jorfer va escriure: No sé vosaltres però amb aquesta calor és una tortura l'intentar fer ritmes ràpids.
Avui he provat fer sèries de 800 a les 7:00 del matí i impossible anar ràpid, falta aire, soltura, ...

T'entenc perfectament, a mi em pasa igual. No soc capaç de rodar per sota de 3'40/km. Esperarem a la fresqueta o al cap de setmana q ja pujo a Asturies per tornar a poder rodar amb soltura i veure els sots 3' als rodatges :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

18 Ago 2025 20:00 #127 per fandes (Associat/da)
RugbyMan gaudeix-ho! Jo vaig salvar la primera calorada de Juliol a Astúries i va ser una meravella. Ganes de veure com prepares la nostra llebre per baixar de 2m50s als 1000 socials en el fresquet del Principat!

Jorfer totalment d'acord! Mai havia estat tan pendent del pulsòmetre com aquest Agost en els entrenaments de més intensitat. Amb tot ho estic respectant i després del vist el passat dissabte que vaig tornar a apretar a ritmes que no veia des de feia més d'un mes s'agraeix!

En els últims 10 dies 110km, pel que mantinc el volum de la darrera entrada Kanyera. Tot amb sensacions bones, treient les intrínseques a la calorada. Per posar un "però" em vaig quedar amb ganes el passat 15 d'Agost a provar-me al 5k de Manlleu. Però ho vam arreglar amb un company que prepara el Campionat de Milla en Pista Master pel Setembre (i que també serà al Mil Social i molt més en forma que jo).

Ell feia 600+200 (rec 1min), dels que havia de complimentar 4 blocs (entre mig dels blocs recuperació per límit de pulsacions). Jo més realista 500+200 (rec 1m15s). Em van sortir: 1m25s+32s / 1m24s+33s / 1m23s+33s / 1m25s+32s afegint un 200+300 extra (rec1m30s) a 33s+47s. Per tant, tot a o per sota de 2m50s/km, el ritme que vull intentar el 5 de setembre a la Mar Bella. Vejam si surt!

Crec que aquestes bones sensacions estan sent sobretot pels dimarts i a vegades dijous que m'està regalant el *Ramon Nou*. Està entrenant molt bé el volum sub-umbral i a mi m'està empenyent a regenerar muscularment però no adormir-me a nivell de base. Això i la bona feina (encara molt millorable) a gimnàs em fa ser optimista :laughing: (potser massa i tot).

Aviam si torno a complir un nou cicle de 10 dies a més de 11km/jornada de mitja! Ganes de llegir les vostres evolucions.

25 Ago 2025 16:36 - 25 Ago 2025 16:50 #128 per aurelian (Associat/da)
Bon día companys.

Mi preparación para a la maratón de Berlín sigue por el buen camino encadenando mucha kanya y constancia que es lo más importante. Diría yo que estoy haciendo unos 20-30% a la semana de kanya.

Los ritmos condicionados por el calor y la humedad del verano así que las salidas de recuperación los hago súper lento. Últimamente todas estas tiradas fáciles o para recuperar los hago en cinta en el gym, aunque la temperatura no es mucho más agradable ya que el aire no se mueve me viene mejor: pongo la maquinaria a 10.1km/h y venga sin pensar mucho, un podcast, un youtuv, botella de agua todo controlado. Dudo que la velocidad de 10.1km/h sea real. A veces la noto más rápido o más lenta probablemente por cómo estén calibradas las cintas.

El problema últimamente es de motivación, me cuesta mucho salir de casa, es como que cada vez tengo que convencerme. Una vez estoy corriendo lo disfruto, también cuando acabo, pero empezar me cuesta un huevo . Por lo tanto tampoco el reto que tengo por delante me motiva.
No encuentro esta energía y la rabia que me hacía disfrutar incluso a salir de casa y tener ganas de atacar marcas impensables. Estoy súper mega zen o quizás cansado mentalmente de estar rodeado (incluso en el trabajo) casi las 24h de correr y ser activo.

Nada, quedan 2 semanas hevi y 2 de bajadas para cruzar por debajo del Brandenburgo. He entrenado bien teniendo en cuenta las circunstancias y no quiero tirar estos meses a la basura. Quizás ahora mismo tengo una maratón entre 3:02-3:22. O 2:52?

A ver cómo va.

strava

25 Ago 2025 17:17 #129 per Dennis Teuling (Associat/da)
Es el gran problema dels entrenaments d'agost per Berlín.
(Hauries d'haver fet un "stage" a terres teves... o no hi ha tanta diferència amb Barcelona?)

Però ja veuràs que amb el clima berlinès de finals de setembre volaràs.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

25 Ago 2025 17:20 #130 per tonivet (Visitant)
Hola aurelian . En mi caso cuando estoy preparando maratón y estoy bajo de motivación intento englobar la tirada larga en alguna competición. Ahora es mala època para las competiciones pero la semana que viene tienes un 10k en Santako el sabado y un 10k en Sabadell el domingo; las dos són gratis.

Que lo disfrutes

26 Ago 2025 17:02 #131 per fandes (Associat/da)
Bones! Demà tanco ciclo de deu dies, però aprofitant que estic pel fòrum aprofito per llegir-vos... Què fa goig veure que "seguimos con ahínco" i al final us explico com vaig sobrevivint a aquest agost.

Aurelian, tonivet sou admirables (tal com diu el Dennis) per preparar maratons en aquestes condicions. No exagero si us dic que per mi són heroiques (com segur que tenim l'amic Kilo i també podem seguir per altres fils i aviat passarà per aquí el "capo" Jorfer). Totalment comprensible la mandra, però sembla que tot i això aneu tirant endavant. Ànims i no defalliu, que tindrà recompensa amb un clima més benigne!

En el meu cas demà tancaré 10 dies més entre 100-105 km (depenent del volum de kms que faci pregimnàs) pel que redueixo una mica el volum respecte els 20 dies previs, però segueixo content amb les meves 5 sessions per setmana (uns 14,7km per sessió) de córrer. No tant de gimnàs, m'explico.

Aquesta darrera setmana he estat amb la família de vacances per Lyon. Ciutat boníssima per entrenar per cert, especialment la zona del Rhône amb els seus parcs infinits al nord. De fet tenia pensat anar a una de les pistes d'atletisme públiques de la ciutat per fer els dos dies d'intensitat que em tocaven a l'estada, però és que no han calgut.

Diferent ha estat amb els exercicis de musculació. Pensava fer-los a l'apartament... Però la realitat és que quan entrava en ell, era impossible mantenir el xip competitiu i activava el familiar. I crec que era la tria correcta! Amb tot em quedo amb el regal de 18,2km en progressió en 1h15m (145 ppm i 170 màxima) de dijous i els 5x5 minuts a 3m40s/km amb 2 minuts de recu activa sobre 5m17s/km (155 ppm i 173 màxima) de diumenge.

Avui ja he notat de nou la xafogor de casa nostra... Però vull guardar la bona memòria d'aquests dies per intentar fer un bon test al 5k de Ripollet el 31. I de pas, tornar a ficar la rutina completa en aquest proper bloc de 10 dies (que ens durà als 1000 socials)!

26 Ago 2025 18:32 #132 per tonivet (Visitant)
Fandes en el meu cas preparo marató de muntanya : marató ultrapirineu però ja hauràs vist que la qualitat (poca, al ritme que puc) que faig la faig en asfalt i en pla.
Si que les tirades llargues les faig en muntanya i quan puc pujo a Bagà que el clima és molt més benèvol, però les maratons d'asfalt que he fet en estiu la mitja marató del Maresme i en el seu moment la de Sabadell queien segur encara que fos com tirada llarga.

26 Ago 2025 20:18 #133 per Jorfer (Associat/da)
Molts ànims Aurelian per aquestes darreres setmanes. Ja ho tens.
Tonivet en el teu cas està clar que el més important és familiaritzar les cames amb els desnivells, Ànims que ho faràs de conya.

Fandes uau quin volum més bèstia. No estaràs preparant alguna marató en secret oi? Ens veiem diumenge:thumbup:

Jo continuo sumant volum de cara a l'objectiu de tardor amb uns 70 kms per setmana.

Vinga, continuem amb ahinco i calor.

28 Ago 2025 10:44 #134 per aurelian (Associat/da)
Bon día,

Gracias por los ánimos y tantas ideas para hacer esto más llevadero.

Dennis: no hay mucha diferencia, quizás al no tener tanta humedad puedes esquivar el calor del día (35-44C) si sales a las 5 de la madrugada, pero también hay que gestionar varias problemas de logística para poder correr a gusto. El mejor “stage” sin duda es en la zona de Font Romeu / Les Angles.

Toni: buena idea lo de competir más, lo que pasa es que no me gusta hacerlo, de hecho lo que me está costando son las salidas estas “basura” de recuperación, me gusta mucho hacer las tiradas largas, incluso solo 2h 30, o las salidas kanyeras donde muchas veces he ido acompañado por un colega.

Al final, es una acumulación de 3 maratones en 1 año (12/24 Valencia - 3/25 Tokio - 9/25 Berlín) , algo que siempre he evitado hacer …pero no te toca correr Berlin cuando quieras B)

strava

28 Ago 2025 18:43 #135 per fandes (Associat/da)
tonivet per als que no som avesats a la muntanya la teva planificació és la perfecta. Ficant el terreny en els dies "fàcils" i la qualitat en espais on no hem d'estar tan pendents d'on trepitgem. Aviam com segueixes evolucionant!

aurelian yo creo que cuando baje el bochorno te seran menos difíciles. Ya verás! Es que en verano en estos entrenos "basura" que llamas son doblemente costosos, porque has de vencer a la mente y al cuerpo en retos que con más fresco no existen.

Jorfer ni molt menys! Si fes marató estaria ja en 128km cada 10 dies, per aviat fer la pujada en la que es troba el Kilo de 105-110km setmanals. Aquí simplement és fer un manteniment i fer bé el fons, que ara és més fàcil que quan comencem amb la pista.

29 Ago 2025 12:23 #136 per kilometer (Associat/da)
Buenas chicos, estamos de vuelta. Ya me dejé caer de manera extensa por el hilo del maratón pero me faltaba pasarme por aquí. En el periplo vacacional, era difícil conectarse, escribir y comentar...cuestión de tiempo y de conexión...Pero siempre pude disponer de algún ratito para ver como iba evolucionando todo. Y en estas, aurelian, primero darte ánimos, vamos que esto ya está a la vuelta de la esquina. Quizá entre los calores del verano, la tripleta maratoniana del año, y todo el bagaje acumulado, estén haciendo que se te hay hecho un poco bola, pero ya estás cerca de la línea de salida, no te dejes ir ahora que estás tan cerca. Te entiendo y mucho cuando relatas esos "problemas" actuales. Yo cuando salgo en estos días, es poner un pie en la calle y resoplar...Pienso que tengo que afrontar mis molestias, calentar, estirar y dar movilidad, de manera adecuada, sufrir esos primeros km incómodo...y luego está el calor, y sobre todo la humedad reinante, que ya te acaba de exprimir. Salgo por el portal de casa y pienso que si me estirara a dormir en el suelo, estaría más a gusto, que lo que voy a estar en lo que inmediatamente se viene, que es el entreno del día. Me levanto con ganas, muchos días sin alarma, y aún habiendo dormido poco también numerosas veces. Esa energía no me falta, pero luego enfrentarme con todo, es lo que más mes martiriza a nivel mental, es una lucha en mayor o menor grado cada día. Por eso entiendo que el cuerpo te pida cierto acomodo por las circunstancias y que tu mente esté por la labor de seguir esas sensaciones. Yo particularmente intento distraer mi mente con otras cosas, o simplemente, como tantas y tantas veces me he dicho, corre y no pienses, sólo hazlo...Hoy curiosamente al salir de casa, he tenido claro que la meteo acompañaba con esos 16 grados que había y que me recordaban a los recientes días por Galicia. Ayer, en el controlado de 10 km (4:05/ km) en cambio, estábamos a unos 23º y un 88% de humedad, nada que ver...Lo decía en el hilo del maratón, me he pegado unas caloradas y unas humedades en las vacaciones, pese a madrugar, que el Garmin por primera vez, que yo recuerde, me llevó a estar, según marcaba a un 97-98% de aclimatación al calor.

Por mi parte ahí seguimos. Hemos aprovechado bien las vacaciones y ya estamos bien cerca de rematar la séptima semana de preparación. No está siendo fácil, y tampoco estamos excelsos o en tan buena sintonía como en otras preparaciones, pero estamos cumpliendo con lo solicitado en el día a día de manera mayoritaria. Así que continuamos por le camino trazado con relativa buena armonía con mi cuerpo

tonivet, ánimos a ti también con esa preparación ultrapirenaica. Parece sensato lo que comentas. Probablemente yo seguiría una línea similar en caso de prepararar algo así.

Nos vemos, al pie del cañón...:runner: :runner: :runner:

07 Set 2025 19:00 #137 per fandes (Associat/da)
Inici de setembre i per molts/es és igual a canvis de rutina. En el meu cas, sense la força de voluntat del kilo (quina passada tota la pallissa que t'has donat en "vacances) s'ha vist reduït el volum d'entrenaments respecte els 20 dies previs (-18% respecte el mig d'agost i -15% respecte el final d'aquest mes). 90km i gràcies en 10 dies (tot i fer 1 de doble sessió). Confio en aquesta setmana (ara ja tornaré a entrenar pels típics 7 dies) m'estabilitzi en els nous ritmes i pugui recuperar els volums d'agost i poc a poc incrementar-los de cara a la temporada de crossos.

Malgrat tot, les sensacions segueixen acompanyant. Especialment positius van ser els 1000 socials amb la família correcat. En primer lloc perquè no et deixen lloc a excuses per sortir a córrer un divendres tarda. Segonament perquè alegra l'esperit veure tantes cares boniques, entre elles els kanyeros habituals: Jorfer i Dennis. I per últim per treure un 2m45.07s en les dos voltes i mitja a Setembre i un 26.10s en la darrera sèrie de 200m de la cursa d'eliminació. Part dels meus isquios segueix a la Mar Bella això sí :laughing:

07 Set 2025 19:04 #138 per Jorfer (Associat/da)
Fandes va ser espectacular les teves curses i uns temps estratosfèrics. Enhorabona!! Tens un nivell impressionant. Continua així!!!

07 Set 2025 22:41 #139 per aurelian (Associat/da)
Ei bon dia!

Ya estoy de taper para la maratón de Berlin de aquí en 2 semanas, solo me quedan 2 entrenos más hevi pero a la vez con bajada general del volumen.

Hablando de eso, acabo el mes de Agosto con 403km - mas o menos ya que los en cinta no fio tanto... y a día de hoy llevo 25 días seguidas de correr y cuando descanse fue para hacer una ruta de senderismo de 33km. Por ultimo, a partir de 1 de julio todos los domingos tiradas llargas de al menos 2 horas. Por razones familiares mis vacaciones de este verano han sido un poco raras para no decir que no he hecho vacas...

Y acabo hoy la semana con mas carga de la preparación, 8h 52 minutos (101km).

Como siempre mucha incertidumbre con respecto a que objetivo ponerme y es donde vuelvo a la cuestión de motivación ya que realmente me da igual correr 3:02 o 3:12 o 2:52. Podría inventar algo en plan buscar mejorar mi marca en los majors (3:03 de NY) o algo de ese estilo. Creo que puedo correr la maratón a un ritmo por debajo de 4:25/km, pero cuánto por debajo... lo veremos en dos semanas.

Fandes gracias por poner contexto con estos ritmos, ósea podrías correr con Eliud un par de kilómetros me imagino?
kilometer gracias por los ánimos, que vaya bien tu re-encuentro maratoniano con la gran manzana.

strava

08 Set 2025 10:32 #140 per fandes (Associat/da)
A disfrutar del tappering aurelian! 25 días seguidos corriendo... Creo que eso no lo hecho nunca! Ánimo con los temas familiares y a cargar al máximo las pilas en estas dos semanas que quedan.

Respecto al tiempo que aguantaría... Al Kipchoge de ahora (corriendo maratón) creo que si le aguantaría bien esos 2 kms. Ahora bien, si nos vamos al Kiplimo de media maratón... Confío en Junio estar en ritmos como para aguantarle 1500m, que eso sí que es más difícil :laughing:

Jorfer confio en complir anys amb salut i molts kms com vosaltres, el ritme poc a poc anirà decaient en el meu cas ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats