Komando Kanyero 2025: seguimos con ahínco.

Komando Kanyero 2025: seguimos con ahínco.

03 Nov 2025 17:01 #201 per Jorfer (Associat/da)
Que xula la crònica del Cross tant divertida o més que la d'una mitja o marató.
Està clar que estàs en forma i més en forma que l'any passat "y lo sabes" així que ni cas al Koros.
Bona feina Dani.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2025 16:44 #202 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs sí fandes, a mi també m'ha agradat força!!

Gran forma sens dubte, si bé és impossible mantenir el ritme tant de temps a 178 pulsacions... no vull ni pensar-ho :skull: :skull:

Però ehh, dormir (bé) també és part de l'entrenament. Només tens un cos i l'has de cuidar :heart:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

05 Nov 2025 16:44 #203 per fandes (Associat/da)
Gràcies kompanys kanyeros! :party:

Jorfer sobretot toca creure en . La feina de mestre (ho saps de sobres :)) a Novembre ja es torna ultraabsorbent i un prioritza 100% la família... Així que l'energia excedent és la que va a córrer i sé que vindran setmanes difícils. Ni he de creure després de diumenge que estic en un nivell superior de forma, ni tampoc que estem tan malament com a l'entrenament d'ahir. Pas a pas :lol:

Dennis Teuling suposo que l'insomni va venir de l'excés d'activació per la cursa. Ahir parlant a pistes a dos companys més que van competir els hi va passar! Entre això i el que comentava al Jordi aquesta setmana el dimecres sembla l'Everest. Però ja encarem la baixada! Pel que fa al pols, qüestió d'edat, el Victor (24 anys) amb qui entreno buscava rondar les 190 pulsacions en cursa. El menda (36 anys) procurava mantenir els 180 batecs. A cadascú li toca jugar les cartes de la seva naturalesa actual! :666:

Amb ganes de llegir com els va a la resta :cheer:

07 Nov 2025 11:25 #204 per aurelian (Associat/da)
Bon dia companyes i companys que esteu entrenant per superar-vos!

Buena temporada de cros senyor fandes nada mal por lo que estas entrenando: dominando el circuito de Maresme y acabar dignamente en la competición creme-de-la-creme de Catalunya. Bonita crónica de la cursa :clap:

Por mi parte, sigo entrenando como un futbolero playa sumando 60-65km a la semana con series que de momento las hago en cinta. La intención es de subir a unos 70-85km con ahínco como el 2025.

La próxima competición será el dia 16 del mes en la Mitja Marató L'Espirall - Vilafranca. Aunque de momento no estoy apuntado a nada, intentare hacer una serie de mitjas ...la de Terrassa que hace años que no la hago y la de Santa Coloma donde buscare una buena marca. Y quizás un 10k rápido para probar si aun estoy capaz de un sub40.

Ademas, me complace anunciar que ya estoy apuntado en la Marató de Hannover! Me han dicho que es el Valladolid de Alemania. La proba se disputara el dia 12 de Abril del 2026, el recorrido es bastante plano sin muchas vueltas y revueltas y idas y vueltas, bien medido y la temperatura media a la hora de salida ha rodeado los 7-8C en los últimos 3 años. A ver si hay suerte y puedo reventar el crono.

Venga... seguimos en contacto!

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

08 Nov 2025 16:44 #205 per Jorfer (Associat/da)
Buen objetivo Aurelian. Ya nos explicarás que tal por esa ciudad.
En Vilafranca coincidiremos pero creo que haré kms previos así que nos cruzaremos en la vuelta.

Fandes, nova victòria!! Estàs superfort!! Enhorabona!!

Kilo com va el post marató?

17 Nov 2025 15:50 - 17 Nov 2025 15:54 #206 per fandes (Associat/da)
Hola Kanyeros! Aquest cop passo per aquí per quelcom que em fa molta il·lusió (per l'inesperat i alhora pel que m'agrada la disciplina), encara que desgraciadament no per parlar-vos dels bons entrenaments que estic fent. En les darreres tres setmanes he anat cada cop pitjor amb el tetris que duia al milímetre fins a mitjans d'Octubre. Per posar-ho en números:
- 13-19 Octubre, 7h26m de cursa (94,4km)
- 20-26 Octubre, 6h07m de cursa (78,8km)
- 27 Octubre-2 Novembre, 4h51m de cursa (64,1km)
- 3-9 Novembre, 4h08m de cursa (51,4km)
- 10-16 de Novembre, 2h50m de cursa (36,6km)
Així que aquesta em toca trencar la dinàmica o no superaré ni les 2 hores... Almenys avui ja he vençut la mandra i les dificultats i he sumat 40 minuts al matí. Potser gràcies a la motivació que ahir vaig aconseguir guanyar el Campionat de Catalunya de Cros M35 :party:

No és la meva prova, però demostra que Agost-Setembre i bona part d'Octubre he fet bé la feina i que la sort m'ha somrigut. Cal ser conscients, que dos dels favorits (Alex Rodriguez Pritchard, que venia de fer sub32 a Bombers; i el David Duran, que va fer 33 pelats en la mateixa cursa) van tenir problemes durant el Cros... Però malgrat això vaig poder arribar abans que gent de la meva generació que l'any passat estava per davant de mi en aquesta disciplina i en les proves de migfons (800 i 1500).

També cal reconèixer que ahir van estar més entonats els M40. Ja que el guanyador d'aquesta categoria (Carlos Cera) i els sots-campió (Thomas Fortin) van arribar uns segons abans que els dos que ens vam jugar la victòria M35 (Dani Campo i el menda). Però ahir es tractava en molts casos de saber qui era amb qui et "jugaves les garrofes" i no perdre-li la cara a la cursa. I penso que això si que ho vaig saber fer, no encertar l'estratègia adequada, però sí en els moments de patiment (que hi va haver molts), no desistir i seguir persistint fins la mateixa línia de meta.

Sé que les medalles són quelcom secundari, i el que ens fa feliços és el poder córrer molts anys, però no puc evitar que :hearteyes: aquesta daurada m'ha fet molta il·lusió!

Us deixo amb les classificacions ! Imagineu la duresa del cros ahir, amb puja-baixes contínues i corbes plenes de fang... Que de M35 vam sortir 18 i sols van arribar a meta 11 :silly:

PD: els ritmes estan malament, vam córrer a 3m36s/km de mitja, baixant a 3 pelat i procurant no pujar a més de 4 :laughing:

17 Nov 2025 16:07 #207 per Jorfer (Associat/da)
Dani Molt Enhorabona per pa gran Victòria assolida. Està clar que els grans entrenaments de finals de l’estiu i començament de la tardor T’han portat a Aquest Punt de forma fantàstic que t’ha permet lluitar de valent per a la primera posició.
M’alegro molt company!!👏👏👏

17 Nov 2025 18:20 #208 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona per la gran victòria!!

Sense excuses, ni dels de la M40 ni dels 2 ràpids de Bombers.. en una cursa de tu a tu en la teva categoria has guanyat i punt :raised: :raised: :raised:

D'aquí 2 setmanes ja no sortiràs ni a comprar el pa, oi?

17 Nov 2025 23:27 #209 per aurelian (Associat/da)
Enhorabona fandes!

Por curiosidad, teneis controles anti-doping a este nivel?

strava

15 Des 2025 10:52 #210 per cachirulo (Associat/da)
Doy señales de vida antes que termine el año. Al final no se hizo cardioversion ya que ese día estaba en sinusal. He continuado con la fibrilación auricular muchos días así que estoy pendiente de nueva ablacion,ya me han hecho preoperatorio.
Información para Kilo. Como tengo una estenosis severa de una vena pulmonar por la crio ablacion anterior ahora me harán la nueva técnica de campo pulsado(PFA) que no provoca eso( si otras cosas pero mejor no pensar).
La semana pasada empecé a trotar algún día entre 5-8km y ritmos de 5’45-6’ y en ocasiones en arritmia.
Espero que estéis con los crosses,24h corredores.cat ,carreras de Nadal etc.
Ya se aproximan las navidades así que aprovecho para desearos que paséis buenas fiestas y que 2026 sea mucho mejor.
Aun así me sigo reservando el honor de abrir tema el 1 de enero que ya tengo el título.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

15 Des 2025 13:16 #211 per tonivet (Visitant)

cachirulo va escriure: Doy señales de vida antes que termine el año. Al final no se hizo cardioversion ya que ese día estaba en sinusal. He continuado con la fibrilación auricular muchos días así que estoy pendiente de nueva ablacion,ya me han hecho preoperatorio.
Información para Kilo. Como tengo una estenosis severa de una vena pulmonar por la crio ablacion anterior ahora me harán la nueva técnica de campo pulsado(PFA) que no provoca eso( si otras cosas pero mejor no pensar).
La semana pasada empecé a trotar algún día entre 5-8km y ritmos de 5’45-6’ y en ocasiones en arritmia.
Espero que estéis con los crosses,24h corredores.cat ,carreras de Nadal etc.
Ya se aproximan las navidades así que aprovecho para desearos que paséis buenas fiestas y que 2026 sea mucho mejor.
Aun así me sigo reservando el honor de abrir tema el 1 de enero que ya tengo el título.

Felices fiestas para tí también cachirulo. Espero que el 2026 te vaya mejor de como te ha ido éste a nivel deportivo.
Los crosses ya se han terminado por el momento, quedaba hacer el de Alella (en la liga de Cross del Maresme) pero la Peste Porcina ha hecho que pase a mitad de Enero. Yo no creo que lo haga, estoy ya metido en la preparación de la Marató de Barcelona, fandes y mxirau supongo que lo harán puesto que se juegan el pódium en sus categorías (M35, M45)
Me he apuntado al 10k de la San Silvestre de Badalona, iré con mi hija así que intentaremos bajar de la hora

15 Des 2025 16:12 #212 per Jorfer (Associat/da)
Cachirulo, seguro que el 2026 será mejor que el 2025 y que puedas correr más o menos con continuidad.
Felices fiestas también para ti.

En mi caso a 48 horas de la maratón de Alicante me entró una gripe intestinal que me dejo ko con vómitos y diarrea así que decidí no jugar con la salud y aparcarla para el año que viene. Sabe mal después de más de 1200 kms tirados en un objetivo pero seguro que me servirá para futuras maratones.

En las 24 horas he participado en un equipo de 6 y hemos quedado sextos de 13 casi llegando a los 300 kms (298.5) y he notado en las últimas vueltas la falta de energía (no tomé ningún gel y quizás lo hubiese necesitado), pero contento con la experiencia compartida con unas bestias pardas; Dennis Teuling, Rafa Barrachina, Joan33, KeimyPlaza y Quico Pintado.

15 Des 2025 20:47 #213 per Dennis Teuling (Associat/da)
cachirulo, esperamos de todo corazón que las operaciones te vayan bien y que el año que viene puedas volver a disfrutar (aunque sea con prudencia) de tu deporte favorito!! :pray: :pray:

21 Des 2025 18:59 - 23 Des 2025 18:48 #214 per aurelian (Associat/da)
Felices fiestas compañeros que os gusta entrenar cada dia para superaros!

Espero que la nueva ablacion vaya bien cachirulo y pendiente ya del nuevo hilo kanyero 2026.

Por mi parte, sigo entrenando unas 6h-6h 30 a la semana (+ mucho rato haciendo senderismo), nada sexi... toda la kanya en el gym en cinta repetiendo las mismas sesiones pero al estilo Kayzen japonés: cada vez incrementado un poco la velocidad.

También he pasado la revisión en una prueba de esfuerzo con gases :dash: , es la 3a que me hago en mi vida de runner, tocaba ya que la ultima lo hice en 2018 y lo pare antes de llegar al maximo -venia de unas series bestia la noche de antes y solo necesitaba el certificado medico para correr en Italia la maraton de Pisa.
Esta vez acabo toda la prueba y llego a un maximo de 186ppm, lo que revienta la ecuación 220-edad.

De allí me han salido las zonas de entreno que confirma lo que estaba entrenando desde muchos años: el umbral 1 a 159 y el umbral 2 a 174.

Todo en orden, sin detectar cosas que se puedan detectar en una prueba así. La única curiosidad es que aun hecha la prueba, hay cosas que no cuadran: p.ej. la prueba me daba una estimación de 1h 32 en una media maraton cuando venia de correr 1h 29 en Espiral (a 172 media de ppm, los últimos 4 km por encima del umbral 2) ...hay que tomar estas zonas como una guía.

La próxima competición el día 28/12 en el Sant Silvestre de Badalona, sobre papel debería estar en unos 40', a ver que tal.

strava

23 Des 2025 16:28 #215 per Jorfer (Associat/da)
Bon Nadal canyeros i un 2026 ple d'èxits.

Jo m'hauria de fer també un aprova d'esforç doncs porto des d'abans de la pandèmia sense fer-la.
Al 2026 la faré segur.

Aurelian estàs molt fort.

26 Des 2025 09:52 #216 per fandes (Associat/da)
Ara veig que porto més d'un mes per passar pel fil... I com va vaticinar el Dennis Teuling el "gafe" ha seguit i en aquestes darreres 4 setmanes he sumat sols 155,8kms... Que pot semblar prou, però si comparem amb les 4 prèvies (207,1kms) i encara més amb les 4 més anteriors (356,4kms) es comprova que la meva regularitat ha anat en caiguda lliure.

Però el més important al tornar a passar per aquí és llegir-vos! :party:

Jorfer que bonica devia ser l'experiència de les 24 hores! Et desitjo tota la sort en la preparació cap a Barcelona. Ja diràs si finalment et fas la prova d'esforç!

aurelian no et vaig respondre! Doncs jo no n'he passat mai cap, i sincerament pensava que no es feien... Però parlant amb les bèsties màsters de l'equip veig que almenys en els d'Espanya sí que es fan. A mi quan vaig fer medalla en el de milla a Alcañiz no em va tocar, però ells han arribat a perdre el tren per aquesta causa :joy: . Afortunadament (perquè sinó seria un xoc gran amb gent amb la que et dus tan bé) van donar negatiu en tots els tests que han passat!

cachirulo felices fiestas, extensibles a tod@s l@s kanyer@s! Ya con ganas de saber que has pensado para el título de 2026. Deseo con todas las fuerzas que esta nueva intervención mejore tu día a día, te lo mereces.

tonivet a mi m'han fet un favor, ja que de cap manera podia córrer el d'Alella... Ara com dius, tocarà sortir per defensar la "feina" feta en el 6 en els que havia pogut participar. Si finalment no t'hi veig, ja sé que és per una bona causa, ànims amb la preparació!

En el meu cas he anat mantenint bé les sessions de força. Crec que això, malgrat l'entrenament pèssim i desestructurat de tirades i canvis de ritme, m'ha permès anar salvant (lògicament a un nivell menor a la progressió que duia) les competicions:
- 29 de Novembre -> Cros Pineda (4,1km amb 80m D+ a 3m44s/km) 4a posició
- 30 de Novembre -> Cros Santa Coloma de Gramenet (7,05km amb 19m D+ a 3m27s/km) 2a posició
- 8 de Desembre -> Cros Malgrat de Mar (4,2km amb 15m D+ a 3m40s/km) 4a posició
- 13 de Desembre -> Campionat Espanya Clubs Master (València) 2ns Espanya!

Aquest era el gran objectiu del final d'any i em va saber greu no arribar millor entrenat per ajudar l'equip... Però van estar tan increïbles que vam assolir l'èxit colomenc més bèstia (almenys a nivell màster). Jo vaig córrer el 800m (tirant la sèrie de principi a fi i malgrat això millorant la primera marca de temporada de fa un any) i tancant el relleu 4x200m. Les competicions en equip són el millor... I aquesta serà impossible d'oblidar!

Com veieu aquí no va sols d'arribar primer... Sino de treure el millor percentatge. És la meva millor puntuació (83,53%) en la prova del vuit. Però encara estic lluny del podi (89 i 88%), i ja no us dic del rècord dels campionats (93,96%). Així que queda molt per millorar :P

Espero agafar regularitat entrenant i encara més passant-me per aquí per posar-me al dia del que aneu fent!
Adjunts:

26 Des 2025 20:52 #217 per mario.cat (Associat/da)
Animo Cachirulo, que estoy convencido que todo irá bien. Quiero verte pronto por el C.A.R Ripoll y hacer esas cruzadas tan chulas que hacemos !!!!
Bon Nadal a tothom !!!!!

31 Des 2025 20:44 #218 per fandes (Associat/da)
Dia 31, i abans de posar-nos amb el sopar i despedir bé l'any toca dir el meu adèu particular a aquest fil.

I és que si alguna cosa transmet el canal Kanyero és el fet de no rendir-se mai! És veritat que els anys que tenim ens van empenyent, però l'esperit segueix sent guerrer. Com diu el seu nom!

Espero que el cachirulo ens torni a sorprendre a partir de demà amb una nova i bonica rima que ens acompanyi el 2026. Jo despedeixo 2025 per fi amb una setmana amb regularitat i sense passar-me en l'entusiasme. 70kms que podien haver estat més, però hagués sigut jugar-se la salut de les cames.

Espero que tingueu una bona sortida d'any i més bona entrada del proper!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats